Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
Облыстық арнайы мектеп-интернаты КММ
Ибрагимова Маржан Базарбеккызы
Баяндама Тақырыбы: Тефлопедагог - көмекші және бағыттаушы тұлға
Тефлопедагог — бұл көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін оқушыларға білім беру процесінде көмек көрсететін маман. Оның негізгі міндеті - оқушыларға тиімді оқыту тәсілдерін таңдап, оларды оқу процесіне толық қатыстыру болып табылады. Тефлопедагогтың рөлі тек арнайы білім беру мен оқыту әдістерін қолдану ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өзіне деген сенімін арттыру, әлеуметтік бейімделуіне көмектесу және жеке тұлғалық дамуына қолдау көрсету.
Тефлопедагогтың міндеттері мен қызметі
Тефлопедагогтың басты міндеті — арнайы білім алу мүмкіндіктері шектеулі балаларға сапалы білім беру. Көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін балаларға арналған арнайы әдістемелер мен құралдар қолданылады. Мұндай оқушылармен жұмыс істеу үшін тефлопедагог маманы педагогикалық әдістерді таңдап, әрбір баланың жеке қажеттіліктеріне сәйкес тәсілдер қолданады. Әрбір оқушының даму ерекшелігін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдеу арқылы оқу процесін тиімді ұйымдастыру қажет.
Тефлопедагогтар көру қабілеті бұзылған балалар үшін арнайы оқу құралдарын пайдаланады. Мысалы, шрифтті Брайль жүйесі бойынша оқыту, түрлі тактильді материалдарды қолдану, компьютерлік бағдарламалар мен арнайы құрылғылар арқылы білім беру. Сондай-ақ, тефлопедагогтар оқушыларға түрлі тапсырмаларды орындау барысында олардың жеке қабілеттеріне сай көмек көрсетеді. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың негізі — сенім мен түсіністік болуы керек, бұл баланың оқу мотивациясын арттырады.
Көздері нашар көретін балаларды оқыту әдістері
Тефлопедагогтың жұмысы тек оқушылардың білім алуына ғана емес, сонымен қатар олардың жалпы өмір сүру дағдыларын дамытуға да бағытталған. Тефлопедагогтар арнайы әдістер мен құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың білімін ғана ем…
Брайль жүйесі бойынша оқыту әдісі кең таралған әдістердің бірі болып табылады. Көздері нашар көретін оқушылар бұл жүйе арқылы кітаптар мен оқу материалдарын оқи алады. Сонымен қатар, тактильді материалдар мен дыбыстық бағдарламалар да маңызды рөл атқарады. Тефлопедагогтар осы әдістер мен құралдарды оқушыларға тиімді пайдалануды үйретіп, оларды өзін-өзі дамытуға бағыттайды.
Тефлопедагогтың әлеуметтік және психологиялық рөлі
Тефлопедагогтың рөлі оқыту әдістемелерімен ғана шектелмейді. Ол сондай-ақ оқушының психологиялық және әлеуметтік жағдайына да үлкен көңіл бөледі. Көздері нашар көретін балалар көбінесе қоғамда өздерін еркін сезінбеуі мүмкін, сондықтан тефлопедагогтың міндеті — оқушыны әлеуметтік тұрғыда қолдау көрсету, оның әлеуметтік ортасы мен қоғамға бейімделуін қамтамасыз ету.
Тефлопедагог баланың әлеуметтік дағдыларын дамытып, оның өзін-өзі бағалау деңгейін көтеруге көмектеседі. Психологиялық тұрғыда, оның сенімділігін арттыруға арналған арнайы әдістер қолданылады. Тефлопедагог оқушының өзіне деген сенімін қалпына келтіріп, оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында түрлі әдіс-тәсілдер мен әрекеттерді пайдаланады.
Қорытынды
Тефлопедагог — тек білім беруші ғана емес, сонымен қатар көмекші және бағыттаушы тұлға. Ол оқушылардың білім алуына, дамуына және әлеуметтік тұрғыда бейімделуіне қолдау көрсетеді. Тефлопедагогтың жұмысы оқу бағдарламасын арнайы түзетіп, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың тұлғалық дамуына әсер ететін маңызды рөл атқарады. Тефлопедагогтың мақсаты — көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін оқушыларды толыққанды қоғам мүшесі етуге мүмкіндік беру.
Пайдаланған әдебиет:
1. Смағұлова, А. Б. (2019). Тефлопедагогтың жұмыс әдістері мен ерекшеліктері. Алматы: Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы.
2. Байтұрсынова, Н. М. (2020). Көздері нашар көретін балаларды оқыту: әдістемелік нұсқаулық. Нұр-Сұлтан: Қазақ университеті.
3. Дәулетова, К. С. (2018). Тефлопедагогтың әлеуметтік бейімделу процесіндегі рөлі. Алматы: Ғылым баспасы.
4. Әбдіразақова, М. А. (2021). Көздері нашар көретін балалармен жұмыс жасау әдістемесі. Шымкент: Шымкент университеті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама Тақырыбы: Тифлопедагог - көмекші және бағыттаушы тұлға
Баяндама Тақырыбы: Тифлопедагог - көмекші және бағыттаушы тұлға
Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
Облыстық арнайы мектеп-интернаты КММ
Ибрагимова Маржан Базарбеккызы
Баяндама Тақырыбы: Тефлопедагог - көмекші және бағыттаушы тұлға
Тефлопедагог — бұл көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін оқушыларға білім беру процесінде көмек көрсететін маман. Оның негізгі міндеті - оқушыларға тиімді оқыту тәсілдерін таңдап, оларды оқу процесіне толық қатыстыру болып табылады. Тефлопедагогтың рөлі тек арнайы білім беру мен оқыту әдістерін қолдану ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өзіне деген сенімін арттыру, әлеуметтік бейімделуіне көмектесу және жеке тұлғалық дамуына қолдау көрсету.
Тефлопедагогтың міндеттері мен қызметі
Тефлопедагогтың басты міндеті — арнайы білім алу мүмкіндіктері шектеулі балаларға сапалы білім беру. Көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін балаларға арналған арнайы әдістемелер мен құралдар қолданылады. Мұндай оқушылармен жұмыс істеу үшін тефлопедагог маманы педагогикалық әдістерді таңдап, әрбір баланың жеке қажеттіліктеріне сәйкес тәсілдер қолданады. Әрбір оқушының даму ерекшелігін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдеу арқылы оқу процесін тиімді ұйымдастыру қажет.
Тефлопедагогтар көру қабілеті бұзылған балалар үшін арнайы оқу құралдарын пайдаланады. Мысалы, шрифтті Брайль жүйесі бойынша оқыту, түрлі тактильді материалдарды қолдану, компьютерлік бағдарламалар мен арнайы құрылғылар арқылы білім беру. Сондай-ақ, тефлопедагогтар оқушыларға түрлі тапсырмаларды орындау барысында олардың жеке қабілеттеріне сай көмек көрсетеді. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың негізі — сенім мен түсіністік болуы керек, бұл баланың оқу мотивациясын арттырады.
Көздері нашар көретін балаларды оқыту әдістері
Тефлопедагогтың жұмысы тек оқушылардың білім алуына ғана емес, сонымен қатар олардың жалпы өмір сүру дағдыларын дамытуға да бағытталған. Тефлопедагогтар арнайы әдістер мен құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың білімін ғана ем…
Брайль жүйесі бойынша оқыту әдісі кең таралған әдістердің бірі болып табылады. Көздері нашар көретін оқушылар бұл жүйе арқылы кітаптар мен оқу материалдарын оқи алады. Сонымен қатар, тактильді материалдар мен дыбыстық бағдарламалар да маңызды рөл атқарады. Тефлопедагогтар осы әдістер мен құралдарды оқушыларға тиімді пайдалануды үйретіп, оларды өзін-өзі дамытуға бағыттайды.
Тефлопедагогтың әлеуметтік және психологиялық рөлі
Тефлопедагогтың рөлі оқыту әдістемелерімен ғана шектелмейді. Ол сондай-ақ оқушының психологиялық және әлеуметтік жағдайына да үлкен көңіл бөледі. Көздері нашар көретін балалар көбінесе қоғамда өздерін еркін сезінбеуі мүмкін, сондықтан тефлопедагогтың міндеті — оқушыны әлеуметтік тұрғыда қолдау көрсету, оның әлеуметтік ортасы мен қоғамға бейімделуін қамтамасыз ету.
Тефлопедагог баланың әлеуметтік дағдыларын дамытып, оның өзін-өзі бағалау деңгейін көтеруге көмектеседі. Психологиялық тұрғыда, оның сенімділігін арттыруға арналған арнайы әдістер қолданылады. Тефлопедагог оқушының өзіне деген сенімін қалпына келтіріп, оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында түрлі әдіс-тәсілдер мен әрекеттерді пайдаланады.
Қорытынды
Тефлопедагог — тек білім беруші ғана емес, сонымен қатар көмекші және бағыттаушы тұлға. Ол оқушылардың білім алуына, дамуына және әлеуметтік тұрғыда бейімделуіне қолдау көрсетеді. Тефлопедагогтың жұмысы оқу бағдарламасын арнайы түзетіп, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың тұлғалық дамуына әсер ететін маңызды рөл атқарады. Тефлопедагогтың мақсаты — көздері нашар көретін немесе мүлдем көрмейтін оқушыларды толыққанды қоғам мүшесі етуге мүмкіндік беру.
Пайдаланған әдебиет:
1. Смағұлова, А. Б. (2019). Тефлопедагогтың жұмыс әдістері мен ерекшеліктері. Алматы: Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы.
2. Байтұрсынова, Н. М. (2020). Көздері нашар көретін балаларды оқыту: әдістемелік нұсқаулық. Нұр-Сұлтан: Қазақ университеті.
3. Дәулетова, К. С. (2018). Тефлопедагогтың әлеуметтік бейімделу процесіндегі рөлі. Алматы: Ғылым баспасы.
4. Әбдіразақова, М. А. (2021). Көздері нашар көретін балалармен жұмыс жасау әдістемесі. Шымкент: Шымкент университеті.
шағым қалдыра аласыз













