Түркістан обл.
Шардара ауданы.
"Қоссейіт"жалпы білім беретін мектеп КММ.
Тарих.
Мылтықбаева Лаззат Тасболатовна.
Баяндама Тақырыбы:Тарих пәнінің оқушыларды тұлғалық қалыптастырудағы рөлі
Кіріспе
Тарих – адамзаттың өткені туралы ғылым. Ол қоғамның даму кезеңдерін, халықтардың күресі мен жеңістерін, мәдениеті мен өркениетін танып-білуге көмектеседі. Білім беру жүйесінде тарих пәнінің алатын орны ерекше. Себебі тарихты оқу арқылы оқушылар өз ұлтының, елінің, жерінің өткенімен танысып, отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік сияқты қасиеттерді бойына сіңіреді.
Негізгі бөлім
1. Тарих пәнінің тәрбиелік мәні
Тарих пәні оқушыларға тек білім беріп қана қоймай, оларды адамгершілікке, елін, жерін сүюге, тарихи тұлғаларды құрметтеуге, ұлттық құндылықтарды бағалауға тәрбиелейді. Оқушы тарих арқылы халқымыздың басынан өткен қиын-қыстау кезеңдерді біледі, батырларымыздың ерлігін оқып, мақтаныш сезіміне бөленеді.
2. Тарих пәнінің танымдық қызметі
Тарих сабағы – логикалық ойлауды, сыни тұрғыдан талдауды қажет ететін пән. Оқушылар оқиғалар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтауға, тарихи фактілерге сүйене отырып, қорытынды жасауға үйренеді. Сонымен қатар тарихи карталарды пайдалану арқылы кеңістікті елестету, салыстыру дағдылары қалыптасады.
3. Оқушылардың тарихи санасын қалыптастыру
Тарих пәні арқылы оқушылардың тарихи санасы мен ұлттық болмысы қалыптасады. Оларға өз халқының, елі мен жерінің тарихын біліп, соған деген құрмет сезімін ұялату – мұғалімнің басты міндеті. Бұл – болашақта еліміздің патриот азаматын тәрбиелеудің алғашқы қадамы.
4. Заманауи технологиялардың қолданылуы
Қазіргі таңда тарих пәнін оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар кеңінен қолданылуда. Электронды оқулықтар, виртуалды турлар, интерактивті тақталар, тарихи деректі фильмдер мен дереккөздер оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
5. Жобалық жұмыс пен зерттеу қызметі
Тарих сабағында оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту өте маңызды. Олар тарихи оқиғаларға байланысты шағын зерттеулер жүргізіп, эссе, баяндама, презентациялар жасап, өз пікірін дәлелдеуге машықтанады. Бұл – оқушының тұлға ретінде дамуына ықпал етеді.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, тарих пәні – өскелең ұрпақты тәрбиелеуде үлкен мәнге ие. Бұл пән арқылы оқушы өз тамырын, ұлтының өткені мен болашағын танып, саналы азамат болып қалыптасады. Тарихты құр жаттап қана қоймай, терең түсіну, оған сыни көзқараспен қарау – нағыз білімді тұлғаның белгісі. Еліміздің болашағы білімді, ұлттық рухы биік ұрпақтың қолында екенін ескерсек, тарих пәнінің орны әрқашан биік болмақ.
---
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Әбіл Е. «Қазақстан тарихы» – Алматы: Мектеп, 2017.
2. Қозыбаев М.Қ. «Тарих және тағдыр» – Алматы: Ғылым, 1993.
3. Омарбекова Г.А. «Орта білім беру жүйесінде тарих пәнін оқыту әдістемесі» – Астана, 2020.
4. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі. Жалпы орта білім беру деңгейінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы – 2016.
5. Мұстафин М. «Қазақ тарихынан әңгімелер» – Алматы: Атамұра, 2010.
---
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама Тақырыбы:Тарих пәнінің оқушыларды тұлғалық қалыптастырудағы рөлі
Баяндама Тақырыбы:Тарих пәнінің оқушыларды тұлғалық қалыптастырудағы рөлі
Түркістан обл.
Шардара ауданы.
"Қоссейіт"жалпы білім беретін мектеп КММ.
Тарих.
Мылтықбаева Лаззат Тасболатовна.
Баяндама Тақырыбы:Тарих пәнінің оқушыларды тұлғалық қалыптастырудағы рөлі
Кіріспе
Тарих – адамзаттың өткені туралы ғылым. Ол қоғамның даму кезеңдерін, халықтардың күресі мен жеңістерін, мәдениеті мен өркениетін танып-білуге көмектеседі. Білім беру жүйесінде тарих пәнінің алатын орны ерекше. Себебі тарихты оқу арқылы оқушылар өз ұлтының, елінің, жерінің өткенімен танысып, отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік сияқты қасиеттерді бойына сіңіреді.
Негізгі бөлім
1. Тарих пәнінің тәрбиелік мәні
Тарих пәні оқушыларға тек білім беріп қана қоймай, оларды адамгершілікке, елін, жерін сүюге, тарихи тұлғаларды құрметтеуге, ұлттық құндылықтарды бағалауға тәрбиелейді. Оқушы тарих арқылы халқымыздың басынан өткен қиын-қыстау кезеңдерді біледі, батырларымыздың ерлігін оқып, мақтаныш сезіміне бөленеді.
2. Тарих пәнінің танымдық қызметі
Тарих сабағы – логикалық ойлауды, сыни тұрғыдан талдауды қажет ететін пән. Оқушылар оқиғалар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтауға, тарихи фактілерге сүйене отырып, қорытынды жасауға үйренеді. Сонымен қатар тарихи карталарды пайдалану арқылы кеңістікті елестету, салыстыру дағдылары қалыптасады.
3. Оқушылардың тарихи санасын қалыптастыру
Тарих пәні арқылы оқушылардың тарихи санасы мен ұлттық болмысы қалыптасады. Оларға өз халқының, елі мен жерінің тарихын біліп, соған деген құрмет сезімін ұялату – мұғалімнің басты міндеті. Бұл – болашақта еліміздің патриот азаматын тәрбиелеудің алғашқы қадамы.
4. Заманауи технологиялардың қолданылуы
Қазіргі таңда тарих пәнін оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар кеңінен қолданылуда. Электронды оқулықтар, виртуалды турлар, интерактивті тақталар, тарихи деректі фильмдер мен дереккөздер оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
5. Жобалық жұмыс пен зерттеу қызметі
Тарих сабағында оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту өте маңызды. Олар тарихи оқиғаларға байланысты шағын зерттеулер жүргізіп, эссе, баяндама, презентациялар жасап, өз пікірін дәлелдеуге машықтанады. Бұл – оқушының тұлға ретінде дамуына ықпал етеді.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, тарих пәні – өскелең ұрпақты тәрбиелеуде үлкен мәнге ие. Бұл пән арқылы оқушы өз тамырын, ұлтының өткені мен болашағын танып, саналы азамат болып қалыптасады. Тарихты құр жаттап қана қоймай, терең түсіну, оған сыни көзқараспен қарау – нағыз білімді тұлғаның белгісі. Еліміздің болашағы білімді, ұлттық рухы биік ұрпақтың қолында екенін ескерсек, тарих пәнінің орны әрқашан биік болмақ.
---
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Әбіл Е. «Қазақстан тарихы» – Алматы: Мектеп, 2017.
2. Қозыбаев М.Қ. «Тарих және тағдыр» – Алматы: Ғылым, 1993.
3. Омарбекова Г.А. «Орта білім беру жүйесінде тарих пәнін оқыту әдістемесі» – Астана, 2020.
4. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі. Жалпы орта білім беру деңгейінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы – 2016.
5. Мұстафин М. «Қазақ тарихынан әңгімелер» – Алматы: Атамұра, 2010.
---
шағым қалдыра аласыз













