Түркістан облысы
Түлкібас ауданы.
Састөбе ауылы
А.Макаренко атындағы жалпы білім беретін
мектеп жанындағы интернат
Баяндама: Тәрбиешінің рөлі мен міндеттері
Қазіргі уақытта тәрбиеші – мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ең маңызды тұлғасы. Тәрбиеші балаларға білім беріп қана қоймай, олардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде дамуына бағыт береді. Сондықтан тәрбиешінің жұмысы тек білім беру процесімен ғана шектелмейді, сонымен қатар балаға дұрыс тәрбие мен психологиялық қолдау көрсету міндетін де атқарады.
Тәрбиешінің рөлі
Тәрбиешінің басты міндеті – балаларды оқыту ғана емес, оларды өмірге бейімдеу, шығармашылық тұрғыдан дамыту, олардың жан-жақты дамуына мүмкіндік жасау. Тәрбиешінің әрбір қадамы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына әсер етеді. Ол балалардың мінез-құлқын, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, олардың бойындағы жақсы қасиеттерді оятады.
Тәрбиеші:
1. Баланың психоэмоционалдық жағдайына көңіл бөлуі керек. Бұл – баланың өзін-өзі түсінуіне, айналасындағылармен дұрыс қарым-қатынас орнатуына көмектесу.
2. Оқытуды ойын арқылы жүзеге асыру. Ойын – баланың ең тиімді оқу әдісі, ол арқылы бала өз ойын еркін жеткізе алады, қоғамдағы рөлдерін үйренеді, сонымен қатар шығармашылық қабілеттерін дамытады.
3. Адамгершілік тәрбиесін беру. Балаға адалдық, қайырымдылық, еңбекқорлық сияқты құндылықтарды үйрету тәрбиешінің міндеті.
4. Баланың физиологиялық және танымдық дамуын бақылау. Тәрбиеші балалардың денсаулығын, даму ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәсілдер қолдана отырып, олардың қабілеттерін ашады.
Тәрбиешінің міндеттері
1. Балаларды сапалы біліммен қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде тәрбиеші балаларға қажетті білім негіздерін беруі тиіс. Әсіресе, тіл дамыту, ақыл-ой, моторика мен әлеуметтік дағдыларға ерекше көңіл бөлу қажет.
2. Әр баланың жеке ерекшеліктерін ескеру. Әр бала өзіндік қарым-қатынас, даму деңгейі және қабілеттері бар. Тәрбиеші осы ерекшеліктерді ескере отырып, баланың дамуына жекелей бағыт береді.
3. Қарым-қатынас орнату. Тәрбиеші бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, білім беру процесін барынша қолайлы әрі тиімді етуге тиіс.
4. Топтық жұмыстарды ұйымдастыру. Тәрбиеші балалар арасында ынтымақтастық, түсіністік, бір-біріне көмек көрсету сияқты қасиеттерді дамыту үшін түрлі топтық ойындар мен тапсырмаларды ұйымдастырады.
5. Құндылықтарды үйрету. Балаларға моральдық құндылықтарды, ұлттық дәстүрлер мен мәдениетті үйрету тәрбиешінің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Бұл, өз кезегінде, балалардың ұлтқа деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.
Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігі
Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігі оның балаға деген жауапкершілігінен, педагогикалық білімінен және жеке тұлғалық қасиеттерінен көрінеді. Тәрбиеші өз ісін жақсы меңгерген, балаларды түсіне білетін, олармен қарым-қатынас жасауда шебер болуы керек. Сонымен қатар, ол әртүрлі педагогикалық әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолдана отырып, балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытатын инновациялық тәсілдерге сүйенуі қажет.
Қорытынды
Тәрбиеші – мектепке дейінгі білім беру жүйесінің негізін қалаушы тұлға. Оның міндеті тек білім беру ғана емес, сонымен қатар балалардың адамгершілік, әлеуметтік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Тәрбиеші өз жұмысына жауапкершілікпен қарап, баланың психоэмоционалды жағдайына мән бере отырып, жан-жақты тұлға ретінде дамуына көмектесуі тиіс.
Баланың дұрыс тәрбиеленуі оның болашақтағы өміріне, қоғамда өзін-өзі дұрыс ұстауына және табысты тұлға болуына тікелей әсер етеді. Сондықтан тәрбиешінің рөлі қоғамдағы ең маңызды міндеттердің бірі болып табылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама: Тәрбиешінің рөлі мен міндеттері
Баяндама: Тәрбиешінің рөлі мен міндеттері
Түркістан облысы
Түлкібас ауданы.
Састөбе ауылы
А.Макаренко атындағы жалпы білім беретін
мектеп жанындағы интернат
Баяндама: Тәрбиешінің рөлі мен міндеттері
Қазіргі уақытта тәрбиеші – мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ең маңызды тұлғасы. Тәрбиеші балаларға білім беріп қана қоймай, олардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде дамуына бағыт береді. Сондықтан тәрбиешінің жұмысы тек білім беру процесімен ғана шектелмейді, сонымен қатар балаға дұрыс тәрбие мен психологиялық қолдау көрсету міндетін де атқарады.
Тәрбиешінің рөлі
Тәрбиешінің басты міндеті – балаларды оқыту ғана емес, оларды өмірге бейімдеу, шығармашылық тұрғыдан дамыту, олардың жан-жақты дамуына мүмкіндік жасау. Тәрбиешінің әрбір қадамы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына әсер етеді. Ол балалардың мінез-құлқын, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, олардың бойындағы жақсы қасиеттерді оятады.
Тәрбиеші:
1. Баланың психоэмоционалдық жағдайына көңіл бөлуі керек. Бұл – баланың өзін-өзі түсінуіне, айналасындағылармен дұрыс қарым-қатынас орнатуына көмектесу.
2. Оқытуды ойын арқылы жүзеге асыру. Ойын – баланың ең тиімді оқу әдісі, ол арқылы бала өз ойын еркін жеткізе алады, қоғамдағы рөлдерін үйренеді, сонымен қатар шығармашылық қабілеттерін дамытады.
3. Адамгершілік тәрбиесін беру. Балаға адалдық, қайырымдылық, еңбекқорлық сияқты құндылықтарды үйрету тәрбиешінің міндеті.
4. Баланың физиологиялық және танымдық дамуын бақылау. Тәрбиеші балалардың денсаулығын, даму ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәсілдер қолдана отырып, олардың қабілеттерін ашады.
Тәрбиешінің міндеттері
1. Балаларды сапалы біліммен қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде тәрбиеші балаларға қажетті білім негіздерін беруі тиіс. Әсіресе, тіл дамыту, ақыл-ой, моторика мен әлеуметтік дағдыларға ерекше көңіл бөлу қажет.
2. Әр баланың жеке ерекшеліктерін ескеру. Әр бала өзіндік қарым-қатынас, даму деңгейі және қабілеттері бар. Тәрбиеші осы ерекшеліктерді ескере отырып, баланың дамуына жекелей бағыт береді.
3. Қарым-қатынас орнату. Тәрбиеші бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, білім беру процесін барынша қолайлы әрі тиімді етуге тиіс.
4. Топтық жұмыстарды ұйымдастыру. Тәрбиеші балалар арасында ынтымақтастық, түсіністік, бір-біріне көмек көрсету сияқты қасиеттерді дамыту үшін түрлі топтық ойындар мен тапсырмаларды ұйымдастырады.
5. Құндылықтарды үйрету. Балаларға моральдық құндылықтарды, ұлттық дәстүрлер мен мәдениетті үйрету тәрбиешінің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Бұл, өз кезегінде, балалардың ұлтқа деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.
Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігі
Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігі оның балаға деген жауапкершілігінен, педагогикалық білімінен және жеке тұлғалық қасиеттерінен көрінеді. Тәрбиеші өз ісін жақсы меңгерген, балаларды түсіне білетін, олармен қарым-қатынас жасауда шебер болуы керек. Сонымен қатар, ол әртүрлі педагогикалық әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолдана отырып, балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытатын инновациялық тәсілдерге сүйенуі қажет.
Қорытынды
Тәрбиеші – мектепке дейінгі білім беру жүйесінің негізін қалаушы тұлға. Оның міндеті тек білім беру ғана емес, сонымен қатар балалардың адамгершілік, әлеуметтік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Тәрбиеші өз жұмысына жауапкершілікпен қарап, баланың психоэмоционалды жағдайына мән бере отырып, жан-жақты тұлға ретінде дамуына көмектесуі тиіс.
Баланың дұрыс тәрбиеленуі оның болашақтағы өміріне, қоғамда өзін-өзі дұрыс ұстауына және табысты тұлға болуына тікелей әсер етеді. Сондықтан тәрбиешінің рөлі қоғамдағы ең маңызды міндеттердің бірі болып табылады.
шағым қалдыра аласыз













