БҚО,Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный ЖОББМ
Педагог-зерттеуші
Бастауыш сынып мұғалімі
Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
04.12.24ж |
|||||
|
Сынып: |
3 г сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 53 сабақ. Баяндауыш |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаулсыз мүшелерін ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап береді |
|||||
|
Құндылықтар |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Нейрожаттығу Амандасу түрлері
Топтастыр» әдісі бойынша сынып оқушылар ою-өрнектер арқылы топқа бөлінеді 1-топ 2топ 3-топ 4- топ Өткенді пысықтау Бауырсақ әдісі 1Түбірлес сөз дегеніміз не? Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер дейміз 2.Туынды сөз дегеніміз не? Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз 3.Өмірбаян дегеніміз не? Адамның өмірі туралы әңгіме 4.Дыбыстардың үндесуі дегеніміз не? Қатар тұрған дауыссыз дыбыстар бір-біріне әсер етіп айтылуда өзгереді 5.Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап берген толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз 6.Бастауыш дегеніміз не? Қимыл іс-әрекеттің иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді 7.Бастауышқа мысал келтір Ақын, жазушы, оқушы, балалар Жаңа тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Көркем жазу минуты Өнерлі өрге жүзеді ФС тапсырмасы Оқулықпен жұмыс Топтық «Біліміңді қолдан» әдісі 9-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. І топ Мәтін мазмұны бойынша сұрақ әзірлейді 2-топ Сұрақтарға жауап береді 3- топ Бастауыштарды табады 4- топ Баяндауыштарды табады Ереже Бастауыштың ісін -қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш деп атайды.Баяндауышқа не істеді ? не қылды? қайтты? сұрақтары қойылады. ЕБҚ ФС тапсырмасы «Орындап көр» әдісі 10-жаттығу Тақтамен жұмыс Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады. Баяндауыштарды тауып, астын сыз. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсет. Сергіту сәті Күй жіберіледі 11-жаттығу «Ойлан,тап» әдісі Ауызша Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айт.
О барды сөйледі С
тамшылады төгілді Бұл сөздер сөйлемде қандай мүше болып тұр? Баяндауыш Ойын « Апамның айраны» Бастауышы, баяндауышы сөздерді қалтаға апарып салады кітап, ағаштар, балапан, балалар ақын балықшы биледі, жазды, жүгірді, оқыды келді сөйледі Ойлан, жұптас, бөліс Жұптық жұмыс 1 топ
2 топ
3 топ 1.Ертай қарды күрекпен ............... 2. Әжей немересіне арнап тәтті нанды .................. 3. Айман гүлдерге су .................... 4. Кранмен жүкті ............................ 5. Жапалақтап қар ......................... 4- топ 6. Болат ерте тұрып, салқын сумен ......................... 7.Жаннұр ауланы ........................... 8. Марат кітаптады ..................... 9Айдос даладан жылқыны ........ 10.Арманның ауылдан анасы........... . .Әкесі Саматқа телефон................ Жеке жұмыс Тест Дұрыс жауапты белгіле. 1. Бастауышты тап: Жаннұр ауланы жинады. а) Жаннұр; ә) ауланы; б) жинады. 2. Саяхатшы тауға шықты. Баяндауышты тап а) саяхатшы; ә) тауға; б) шықты. 3. Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады: а) Қайтті? не істеді? ә) қандай? қай? б) кім? не? кімдер? нелер? 4Баяндауыш нені білдіреді А іс әректті .қимылды ә ) санды б)сапаны 5. Тұрлаулы мүше дегеніміз не? а) зат есім, сан есім, сын есім ә) бастауыш, баяндауыш с) жалпы, жалқы есімдер Бүгінгі сабағымызды көкпар ойынымен қорытындылаймыз « Көкпар »ойыны Қорытындылау Бүгін қандай тақырыппен таныстық Баяндауыш Баяндауыштың сұрақтары Не істеді, не қылды? қайтті? Баяндауышқа мысал келтір Барды келді жүгірді Киіз үйдің құрылысын ата Кереге , уық ,сықырлауық, шаңырақ Үй тапсырмасы 12-жаттығу Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер құрастырып жаз Бұлан Бұлан орманда мекендейді. Бұлақ Бұлақтан су алды. Балық Балықтар ағынға қарай жүзді. Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. Бастауыштың астын – бір, баяндауыштың астын екі сызықпен сыз.
|
Оқушылар амандасу түрлерін көрсетеді Топтарға бөлінеді Ою-өрнектер арқылы Өткен сабақтар бойынша сұрақтарға жауап береді Көркем жазу жазады Оқулықпен жұмыс жасайды Тапсырманы орындайды Ережені қайталайды Тақтамен жұмыс жасайды Сергіту сәтін орындайды Не істеді? Неқылды? Қайтті? сұрақтарына жауап беретін сөздер ойлап табады Баяндауыш сөздер айтады Ойын ойнайды Тапсырманы орындайды Жұптық жұмыс орындайды Жеке жұмыс жасайды Тест орындайды Сұрақтаға жауап бері қорытындылайды Үй тапсырмасын алады Керуен Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 балл
Тамаша Мадақтау
Жарайсың!, Керемет! Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды-1б Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қояды -1б Жарайсың! ,Дескриптор: Сөйлемдерді көркем жазады-1б Баяндауыштарды тауып, астын сызады-1б . Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсетеді-1б
Дескриптор: Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айтады-1б Жарайсыңдар
Сен мықтысың!
Дескриптор: Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айтады-1б
Керемет!
Оқушылар бағаланады |
Суреттер оқулық
Жұмыс парағы Жұмыс парағы
оқулық Жұмыс дәптері Суреттер Жұмыс дәптері оқулық
Кері байланыс тақтасы |
||


БҚО,Теректі ауданы Подстепный ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна


3 «г» сыныбы
БҚО, Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші
Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндауыш
Баяндауыш
БҚО,Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный ЖОББМ
Педагог-зерттеуші
Бастауыш сынып мұғалімі
Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
04.12.24ж |
|||||
|
Сынып: |
3 г сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 53 сабақ. Баяндауыш |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаулсыз мүшелерін ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап береді |
|||||
|
Құндылықтар |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Нейрожаттығу Амандасу түрлері
Топтастыр» әдісі бойынша сынып оқушылар ою-өрнектер арқылы топқа бөлінеді 1-топ 2топ 3-топ 4- топ Өткенді пысықтау Бауырсақ әдісі 1Түбірлес сөз дегеніміз не? Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер дейміз 2.Туынды сөз дегеніміз не? Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз 3.Өмірбаян дегеніміз не? Адамның өмірі туралы әңгіме 4.Дыбыстардың үндесуі дегеніміз не? Қатар тұрған дауыссыз дыбыстар бір-біріне әсер етіп айтылуда өзгереді 5.Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап берген толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз 6.Бастауыш дегеніміз не? Қимыл іс-әрекеттің иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді 7.Бастауышқа мысал келтір Ақын, жазушы, оқушы, балалар Жаңа тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Көркем жазу минуты Өнерлі өрге жүзеді ФС тапсырмасы Оқулықпен жұмыс Топтық «Біліміңді қолдан» әдісі 9-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. І топ Мәтін мазмұны бойынша сұрақ әзірлейді 2-топ Сұрақтарға жауап береді 3- топ Бастауыштарды табады 4- топ Баяндауыштарды табады Ереже Бастауыштың ісін -қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш деп атайды.Баяндауышқа не істеді ? не қылды? қайтты? сұрақтары қойылады. ЕБҚ ФС тапсырмасы «Орындап көр» әдісі 10-жаттығу Тақтамен жұмыс Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады. Баяндауыштарды тауып, астын сыз. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсет. Сергіту сәті Күй жіберіледі 11-жаттығу «Ойлан,тап» әдісі Ауызша Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айт.
О барды сөйледі С
тамшылады төгілді Бұл сөздер сөйлемде қандай мүше болып тұр? Баяндауыш Ойын « Апамның айраны» Бастауышы, баяндауышы сөздерді қалтаға апарып салады кітап, ағаштар, балапан, балалар ақын балықшы биледі, жазды, жүгірді, оқыды келді сөйледі Ойлан, жұптас, бөліс Жұптық жұмыс 1 топ
2 топ
3 топ 1.Ертай қарды күрекпен ............... 2. Әжей немересіне арнап тәтті нанды .................. 3. Айман гүлдерге су .................... 4. Кранмен жүкті ............................ 5. Жапалақтап қар ......................... 4- топ 6. Болат ерте тұрып, салқын сумен ......................... 7.Жаннұр ауланы ........................... 8. Марат кітаптады ..................... 9Айдос даладан жылқыны ........ 10.Арманның ауылдан анасы........... . .Әкесі Саматқа телефон................ Жеке жұмыс Тест Дұрыс жауапты белгіле. 1. Бастауышты тап: Жаннұр ауланы жинады. а) Жаннұр; ә) ауланы; б) жинады. 2. Саяхатшы тауға шықты. Баяндауышты тап а) саяхатшы; ә) тауға; б) шықты. 3. Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады: а) Қайтті? не істеді? ә) қандай? қай? б) кім? не? кімдер? нелер? 4Баяндауыш нені білдіреді А іс әректті .қимылды ә ) санды б)сапаны 5. Тұрлаулы мүше дегеніміз не? а) зат есім, сан есім, сын есім ә) бастауыш, баяндауыш с) жалпы, жалқы есімдер Бүгінгі сабағымызды көкпар ойынымен қорытындылаймыз « Көкпар »ойыны Қорытындылау Бүгін қандай тақырыппен таныстық Баяндауыш Баяндауыштың сұрақтары Не істеді, не қылды? қайтті? Баяндауышқа мысал келтір Барды келді жүгірді Киіз үйдің құрылысын ата Кереге , уық ,сықырлауық, шаңырақ Үй тапсырмасы 12-жаттығу Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер құрастырып жаз Бұлан Бұлан орманда мекендейді. Бұлақ Бұлақтан су алды. Балық Балықтар ағынға қарай жүзді. Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. Бастауыштың астын – бір, баяндауыштың астын екі сызықпен сыз.
|
Оқушылар амандасу түрлерін көрсетеді Топтарға бөлінеді Ою-өрнектер арқылы Өткен сабақтар бойынша сұрақтарға жауап береді Көркем жазу жазады Оқулықпен жұмыс жасайды Тапсырманы орындайды Ережені қайталайды Тақтамен жұмыс жасайды Сергіту сәтін орындайды Не істеді? Неқылды? Қайтті? сұрақтарына жауап беретін сөздер ойлап табады Баяндауыш сөздер айтады Ойын ойнайды Тапсырманы орындайды Жұптық жұмыс орындайды Жеке жұмыс жасайды Тест орындайды Сұрақтаға жауап бері қорытындылайды Үй тапсырмасын алады Керуен Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 балл
Тамаша Мадақтау
Жарайсың!, Керемет! Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды-1б Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қояды -1б Жарайсың! ,Дескриптор: Сөйлемдерді көркем жазады-1б Баяндауыштарды тауып, астын сызады-1б . Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсетеді-1б
Дескриптор: Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айтады-1б Жарайсыңдар
Сен мықтысың!
Дескриптор: Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздер тауып айтады-1б
Керемет!
Оқушылар бағаланады |
Суреттер оқулық
Жұмыс парағы Жұмыс парағы
оқулық Жұмыс дәптері Суреттер Жұмыс дәптері оқулық
Кері байланыс тақтасы |
||


БҚО,Теректі ауданы Подстепный ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна


3 «г» сыныбы
БҚО, Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші
Жунусова Шолпан Тыныштыбаевна
шағым қалдыра аласыз























