Баяндауыш

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Баяндауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

19 ҚББМО

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:

Садуакасова Ж.Т

Күні:

09.12.2024

Сынып: 3 А

Қатысқандардың саны:19

Қатыспағандардың саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Баяндауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату.

Сабақтың мақсаты

Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін ажырата алу, (баяндауыш) Диалогке қатысу; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алу, берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алу дағдыларын дамыту.

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік

Сабақ құндылығы:

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

















Өткенді пысықтау

5 минут


















Сабақ

тың ортасы

20 минут





















































































Сергіту сәті

















































Қосымша тапсырма














Сабақтың соңы.







1.Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

Күй қосылады. Күйдің ырғағы бойынша қимылдар жасау.

Немесе

«Оюлар биі». Тақтадағы тұрған оюлар бойынша қимылмен билеу.

2.Топқа бөлу . Мұғалім оқушыларға тақияны таңдап алуын ұсынады. Тақияны ашу арқылы 3- топқа бөлінеді. Әр тақияда топтың нөмірі жазылған.


  1. Топ: «Қимыл»

  2. Топ: «Іс-әрекет»

  3. Топ: «Қозғалыс»

Топтағы жұмыс ережесін келісу:

Стрелка вправо 1 Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Стрелка вправо 2 Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз!

Стрелка вправо 4 Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Стрелка вправо 5 Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

3.«Флэш-карталар» тапсырмасы. Wordwall платформасында тапсырма орындайды.


(Сілтеме арқылы кіресіз)

https://wordwall.net/ru/resource/82237358

4.Тақырыпты ашу.

- Балалар бүгінгі сабағымыздың қонағы - мұғалімдер.

-Мұғалімдер не істеді?

-Мен не істедім?

-Ал сіздер не істедіңіздер?

-Балалар осы сөздерден не аңғардыңыздар?

Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?

-Іс-әрекетті,қимылды білдіреді.

-Ендеше балалар,бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі-Баяндауыш.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

«Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін ажырата алу, (баяндауыш) Диалогке қатысу; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алу, берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алу дағдыларын дамыту.»


5.Жаңа тақырып.

Оқулықпен жұмыс.9- жаттығу.

Мәтінмен жұмыс.


Оқушылар мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздерді тауып, соларды тақтадағы суретпен сәйкестендіреді.

«Жылқылар жарысы».

Оқушылар дұрыс сәйкестендірген сайын жылқы алдыға шауып отырады.

тігіледі.





Байланады .

орнатылады.

тартылады.AutoShape 1 көтереді.



Ереже:

1.Баяндауыш сөйлемдегі ойды тиянақтайды.

2. Баяндауыш бастауыштың қимылын, ісін,жай-күйін,заттық,сындық сапасы мен санын білдіреді де, не істеді? не қылды?қайтті? деген сұрақтарға жауап береді.

6.Дәптермен жұмыс.

Оқушылар 10-жаттығуды орындайды.

Сөйлемдерді көшіріп жазады. Баяндауыштардың астын сызады. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсетеді

8.Сергіту сәті. «Досыңа уақыт бөл»

Сағаттың тілін жылжыту арқылы, оқушылар сергіту жасап алады.

9.Бекіту және саралау

тапсырмасы. «Арқан тартыс» (Топтық жұмыс)


11-жаттығуды арқан тартыс ойыны бойынша ойнайды. Екі топқа оқушы және су сөздері беріледі. Осы сөздерге қимылды білдіретін сөздерді тауып жалғау.


ҚТ:«Жүгіру» диктанты. Топтық жұмыс. Сыныпта жасырынған қимылды білдіретін сөздерді тауып, жаттап алып, жүгіріп келіп жазады.

Сабақты қорытындылау.

  • Сабақ та қандай дыбыс туралы білдік?

-Баяндауыш дегеніміз не?

- Баяндауыштың сөйлемдегі қызметі қандай?

Рефлексия. «Оюлар рефлексиясы»

Сабақты бағалау.

Асық сандарын санау. Санына байланысты бағалау.



Үйге тапсырма. 12 – жаттығуды орындау.

-Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!





Күй ырғағымен жаттығулар жасайды.






Оқушылар 3 топқа бөлінеді.


















Оқушылар интерактивті тақтадан карталардағы сұрақтарға жауап береді.
























Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге отырып, шығару, хабарлау.











































Ауызша мақтау, мадақтау жұмысы жүргізіліп отырады.

ҚБ:

БӘРЕКЕЛДІ !

ЖАРАЙСЫҢ!

ТЫРЫС!

























Дескриптор:

-Барлық сұрақтарға дұрыс жауап береді.

ҚБ: «Асық»

-дұрыс жауап берген оқушыға 1 асықтан беріледі. Асықтар түсі жасыл.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
























Дескриптор:

-Мәтінді оқиды.

- Қарамен жазылған сөздерді табады.

Сұрақ қояды.

Қай сөйлем мүшесіне жататынын анықтайды.

Суреттермен сәйкестендіреді. ҚБ: «Асықтар»

Дұрыс сәйкестіндірген оқушыға 1 асықтан үлестіріледі.



























Ережені оқиды.






















Дескриптор:

- сөйлемді қатесіз көшіреді;

- тұрлаулы мүшелерді анықтайды;

-тұрлаулы мүшелердің байланысын сызбамен көрсетеді.


ҚБ: «Асықтар»

Дұрыс және әдемі жазған оқушыға 1 жүзік беріледі.












Дескриптор:

Оқушылар сөзге қимылды ьбілдіретін сөзді табады,айтады.




ҚБ: «Асықтар»

Дұрыс орындаған оқушыға асық таратылады.






Дескриптор:

  • Сөзді табады

  • Сөзщді жаттайды.

  • Келіп , тобында жазады.







Оқушылар түсінгендеріне байланысты ою жинайды.

Видео, аудио материал.



Слаид 1





Сіз 2-топтасыз


Слаид 2





Слаид 3




Слаид 4





Слаид 5



























Слаид 6














Слаид 7
















Слаид 8



























Слаид 9




















Слаид 10




























Топқа бөлу (3 топ)







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2025
105
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі