Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Ізгі тілек»
әдісімен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу
«Миға шабуыл» әдісімен өтеді:
А) Сөйлем мүшелері, бастауыш
туралы анықтамаларды еске
түсірейік.
Ә)
8-жаттығу.
Топқа бөліну «Таңдау»
әдісі арқылы төрт түлік суреттерін
таңдап өтеді.
Жаңа тақырыпты ашу «Сурет»
әдісімен өтеді:
-Қолымызда нелердің суреттері
бар?
- Жануарлар
қайтеді?
-Қой
маңырайды.
-Түйе
боздайды.
-Сиыр
мөңірейді.
-Жылқы
кісінейді.
-Бұл сөйлемдердің бастауышы
қай сөздер? Сұрақ қойыңдар.
-Ал жануарлардың іс-қимылын
білдіріп тұрған сөздер қайсысы? Оларға сұрақ
қойыңдар.
-Сөйлемде іс-қимылды
білдіретін сөздер баяндауыш болады.
- Олай
болса, бүгінгі сабағымызда сөйлемдердегі баяндауышты анықтауға
арналған тапсырмалар
орындаймыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Үй
тапсырмасын тексертеді.
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
«От шашу»
әдісі
|
төрт түлік
суреттері
слайд
Суреттер
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ, Т) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме»
әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
А)
9-жаттығу.
-Мәтінді түсініп
оқы.
- Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
беріңдер.
-Мәтіннен өзің бұрын естімеген
жаңа сөздерді тап.
-Тапқан сөздеріңнің мағынасын
сөздіктен біліп ал.
-Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздерге сұрақ қой. Бұл сөздер
нені білдіреді? Олар сөйлемнің
қай мүшесіне қатысты?
Дескриптор:
- Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді-2
балл.
- Жаңа сөздерді тауып,
мағынасын ашады-1 балл.
-
Баяндауышты анықтайды,
қорытынды жасайды-2балл.
Ә) Анықтамамен
жұмыс:
Бастауыштың ісін, қимылын
білдіретін сөздерді баяндауыш деп атайды.
Баяндауышқа не істеді? не қылды?
қайтті? деген сұрақтар
қойылады: Дана оқыды.
Найзағай жарқылдады.
Асан оқып
отыр.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
ЕБҚ: Суретке қарап сөйлемдер құрап
жаз. Баяндауышын анықта.
Сергіту сәтінде
«Нейро» ойынын
ойнайды.
(Т, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
10-жаттығу.
Сөйлемдерді көркем
жазыңдар.
Баяндауыштарды тауып, астын
сызыңдар. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып
көрсетіңдер.
Сұрақтарға жауап
бер.
1.Ата-бабамыз неліктен киіз
үйді пайдаланған?
2.Киіз үйдің негізгі
бөлшектеріне нелер жатады?
3.Кереге неден
жасалады?
- Көшіп-қонуға ыңғайлы
болғандықтан.
- Кереге, уық, шаңырақ,
сықырлауық.
- Кереге талдан, қайыңнан
жасалады.
Дескриптор:
-
Сөйлемдерді қатесіз әрі көркем
жазады
-1балл.
-
Баяндауыштарды тауып, астын
сызады -1
балл.
- Бастауыш пен баяндаушытың
арасындағы байланысты
табады-1балл.алл
-
Сөйлем құрап жазады-1балл.
Бастауыш, баяндауыштың астын
сызады-1балл.
-Сұрақтарға жауап береді
1б
12-жаттығу.
Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер
құрастырып айтыңдар.
Сол сөздерді қатыстырып сөйлем
құрап жазыңдар. Бастауыштың
астын – бір, баяндауыштың
астын екі сызықпен сызыңдар.
Бұлан, бұлақ, балта,
болат.
Дескриптор:
-Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер
құрастырып айтады. 1б
-Сол сөздерді қатыстырып
сөйлем құрап жазады.1б
-Бастауыштың
астын – бір, баяндауыштың
астын екі сызықпен сызады1б.
|
Мәтінді тыңдап, тапсырманы
орындайды.
- Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді-2
балл.
- Жаңа сөздерді тауып,
мағынасын ашады-1 балл.
-Баяндауышты анықтайды,
қорытынды жасайды-2балл.
Жұмбақ
шешеді.
Тапсырманы орындайды.
ЕБҚ: Суретке қарап сөйлемдер құрап
жаз. Баяндауышын анықтайды.
-
Сөйлемдерді қатесіз әрі көркем
жазады
-1балл.
Баяндауыштарды тауып, астын
сызады -1
балл.
- Бастауыш пен баяндаушытың
арасындағы байланысты табады-1балл.
-
Сөйлем құрап жазады-1балл.
Бастауыш, баяндауыштың астын
сызады-1балл.
-Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер
құрастырып айтады. 1б
-Сол сөздерді қатыстырып
сөйлем құрап жазады.1б
-Бастауыштың
астын – бір, баяндауыштың
астын екі сызықпен сызады1б.
|
«Бағдаршам»
әдісі
5
балл
«От
шашу»
3балл
«Фишка»
әдісі
2балл
|
Оқулық,
дәптер
оқулық,
дәптер
слайд
|