Материалдар / Баяндауыш 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндауыш 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып қазақ тілі тақырып Баяндауыш
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2023
271
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Сәулет өнері

Мұғалімнің аты-жөні

Аменова А.С.

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Баяндауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін, стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу

3.4.2.7* сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін, стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады. Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату мәтінге ат қояды, мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру





Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ізгі тілек» әдісімен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

А) Сөйлем мүшелері, бастауыш туралы анықтамаларды еске түсірейік.

Ә) 8-жаттығу.

Топқа бөліну «Таңдау» әдісі арқылы төрт түлік суреттерін таңдап өтеді.

Жаңа тақырыпты ашу «Сурет» әдісімен өтеді:

-Қолымызда нелердің суреттері бар?

- Жануарлар қайтеді?

-Қой маңырайды.

-Түйе боздайды.

-Сиыр мөңірейді.

-Жылқы кісінейді.

-Бұл сөйлемдердің бастауышы қай сөздер? Сұрақ қойыңдар.

-Ал жануарлардың іс-қимылын білдіріп тұрған сөздер қайсысы? Оларға сұрақ қойыңдар.

-Сөйлемде іс-қимылды білдіретін сөздер баяндауыш болады.

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда сөйлемдердегі баяндауышты анықтауға арналған тапсырмалар орындаймыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Жаттығу жасайды.



Үй тапсырмасын тексертеді.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.









Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.




«От шашу» әдісі





төрт түлік суреттері



слайд






Суреттер

Shape1

Жаңа білім

15 мин



























2 мин





Бекіту

15 мин





(Ұ, Т) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады.

А) 9-жаттығу.

-Мәтінді түсініп оқы.

- Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойып, жауап беріңдер.

-Мәтіннен өзің бұрын естімеген жаңа сөздерді тап.

-Тапқан сөздеріңнің мағынасын сөздіктен біліп ал.

-Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Бұл сөздер

нені білдіреді? Олар сөйлемнің қай мүшесіне қатысты?

Дескриптор:

- Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді-2 балл.

- Жаңа сөздерді тауып, мағынасын ашады-1 балл.

- Баяндауышты анықтайды, қорытынды жасайды-2балл.

Ә) Анықтамамен жұмыс:

Бастауыштың ісін, қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш деп атайды. Баяндауышқа не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтар қойылады: Дана оқыды. Найзағай жарқылдады. Асан оқып отыр.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

ЕБҚ: Суретке қарап сөйлемдер құрап жаз. Баяндауышын анықта.


Сергіту сәтінде «Нейро» ойынын ойнайды.

(Т, Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

10-жаттығу.

Сөйлемдерді көркем жазыңдар.

Баяндауыштарды тауып, астын сызыңдар. Бұл сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін сызып көрсетіңдер.

Сұрақтарға жауап бер.

1.Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған?

2.Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады?

3.Кереге неден жасалады?

- Көшіп-қонуға ыңғайлы болғандықтан.

- Кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық.

- Кереге талдан, қайыңнан жасалады.

Дескриптор:

- Сөйлемдерді қатесіз әрі көркем жазады -1балл.

- Баяндауыштарды тауып, астын сызады -1 балл.

- Бастауыш пен баяндаушытың арасындағы байланысты табады-1балл.алл

- Сөйлем құрап жазады-1балл. Бастауыш, баяндауыштың астын сызады-1балл.

-Сұрақтарға жауап береді 1б

12-жаттығу.

Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер құрастырып айтыңдар.

Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазыңдар. Бастауыштың

астын – бір, баяндауыштың астын екі сызықпен сызыңдар.

Бұлан, бұлақ, балта, болат.

Дескриптор:

-Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер құрастырып айтады. 1б

-Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады.1б

-Бастауыштың

астын – бір, баяндауыштың астын екі сызықпен сызады1б.

Мәтінді тыңдап, тапсырманы орындайды.



- Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді-2 балл.

- Жаңа сөздерді тауып, мағынасын ашады-1 балл.

-Баяндауышты анықтайды, қорытынды жасайды-2балл.













Жұмбақ шешеді.




Тапсырманы орындайды.

ЕБҚ: Суретке қарап сөйлемдер құрап жаз. Баяндауышын анықтайды.



- Сөйлемдерді қатесіз әрі көркем жазады -1балл.

Баяндауыштарды тауып, астын сызады -1 балл.

- Бастауыш пен баяндаушытың арасындағы байланысты табады-1балл.

- Сөйлем құрап жазады-1балл. Бастауыш, баяндауыштың астын сызады-1балл.

-Құрамында б және л дыбыстары бар сөздер құрастырып айтады. 1б

-Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады.1б

-Бастауыштың

астын – бір, баяндауыштың астын екі сызықпен сызады1б.




«Бағдаршам» әдісі

5 балл




























«От шашу»

3балл














«Фишка» әдісі


2балл


























Оқулық, дәптер
































оқулық, дәптер




слайд

Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс

«Плп корн» әдісі

Оқу тапсырмасы: 11-жаттығу.

Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады.

ҚБ қойылады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!