Бауыржан Момышұлы – халық қаһарманы

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Бауыржан Момышұлы – халық қаһарманы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірбаяны • 1910 ж. 24 желтоқсанда Жамбыл облысы, Жуалы ауданында дүниеге келген. • Ұлы Отан соғысының батыры, әскери қолбасшы, жазушы. • 1941–1945 жж. Мәскеу түбіндегі шайқаста ерлігімен көзге түсті. • 1990 ж. қайтыс болды. 1990 ж. 11 желтоқсанда Кеңес Одағының Батыры атағы берілді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

25 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пайдалы сусындар

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:



Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Омарбекова А.Е


Күні:

18.03.2024ж


Сынып: 7 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Фастфут тағамдарының зияны


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу;

7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.


Сабақтың мақсаты

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады.
Одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

 Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз
.

Үй тапсырмасын тексеру



Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді













Дескриптор 1 балл

  • Тапсырманы толық жүйелі орындауы


Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы










































Ой шақыру





-          Фасфуд өнімдері сендерге ұнайды ма?

-          Фасфуд өнімдерімен жиі тамақтанған дұрыс па?





ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп кластер құрастырады.Оқылым тапсырмасы.

Кубизм» әдісі.


 
«Кубизм» әдісі бойынша фасфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер.

Фасфуд тағамдарын сипаттайды;

Фасфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

Фасфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

Фасфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

Фасфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.


Топтық жұмыс (Әр топ өз жұмысына дескриптор құрастырады)


1-топ

2-топ

3-топ

4-топ


Дұрыс тамақтануға түскі ас мәзірін құрастыру.

Дұрыс тамақтану ережелерін құрастыру

Шағын маркет сөрелерінен денсаулыққа пайдалы және зиян тағамдардыалып,адам ағзасына қаншалықты пайдалы зиянды екенін айту.

Өз елімізде шығарылған азық-түлік өнімдерге жарнама жасау.


1- топ Дұрыс тамақтануға түскі ас мәзірін  құрастыру

(Әр топ өз жұмысына дескриптор құрастырады)

 

2-топ Дұрыс тамақтану ережелерін құрастыру

(Әр топ өз жұмысына дескриптор құрастырады)

 

 3- топ Шағын маркет сөрелерінен денсаулыққа пайдалы және зиян тағамдарды алып, адам  ағзасына қаншалықты пайдалы зиянды екенін айту

(Әр топ өз жұмысына дескриптор құрастырады)

 

4 топ Өз елімізде шығарылған азық-түлік  өнімдерге жарнама жасау



2-тапсырма. Жеке тапсырма Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды қолдана отырып,шағын әңгіме құрастып фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазыңдар.





3-тапсырма Жұптық жұмыс

Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады;

Тақырыпты қорытындылайды.





Бекіту тапсырмасы

Wordwall қосымшасы бойынша тақырыпқа байланысты пайдалы және зиянды тағамдарды дұрыс орналастырады.











Кері байланыс







Үй тапсырмасы:



Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


Дескриптор:

·        Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;

·        Кластер құрастырады;



Дескриптор 3 балл

  • Фасфуд тағамдарын сипаттайды;

    ·        Фасфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

    ·        Фасфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

    ·        Фасфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

    ·        Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

    ·        Фасфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.






























Дескриптор:

·        Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады;

·        Тақырыпты қорытындылайды.













Дескриптор 2 балл

- Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды қолданып,фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазады.





Дескриптор 2 балл

Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады;



Тақырыпты қорытындылайды.

















































Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша Еркін микрофон әдісі өз ойларын айтады.



























Мадақтау сөзімен ынталандыру

Жарайсың,Тамаша!



ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап

Оййййй! – төмен жауап















7-сынып оқулығы















































































































https://wordwall.net/resource/38045250












































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.08.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі