"Бауыржан Момышұлының қанатты сөздері"

Тақырып бойынша 14 материал табылды

"Бауыржан Момышұлының қанатты сөздері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта оқушылар Бауыржан Момышұлының ұлағатты сөздерінің мағынасын ашып, талдайды. Тыңдалымда батырдың соғыс жылдары туралы естелігін тыңдап, оның дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойын анықтайды. Жеке және топтық жұмыстарда өз әсерлерімен бөліседі, мәтінге тақырып қояды. «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы қанатты сөздердегі ұлттық және адамгершілік құндылықтарды айқындайды. Сабақ соңында батыр туралы ойтолғау жазу ұсынылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Бауыржын Момышұлының қанатты сөздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Бауыржан Момышұлы туралы жазылған мәтіннің мазмұнын түсініп, тақырыбын анықтау;

Көпшілігі: Бауыржан Момышұлы туралы мәтін тақырыбын, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнеріне өзіндік көзқарасын білдіру.

Кейбірі: берілген мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау, талдау.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Бағалау критерийлері:

  • Мәтіннің тақырыбын анықтайды

  • Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнерін ажыратады

  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Құндылықтарға баулу

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім (2-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих, әдебиет

Алдыңғы білім

Дара тұлға- Бауыржан Момышұлы

Жоспар:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту






















Сабақтың ортасы:



















Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу. Сынып оқушылары 1, 2, 3 деп санау арқылы топқа бөлінеді.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Әр топқа

Б. Момышұлының ұлағатты сөздері беріледі:

1. Ерлік – табиғат сыйы емес, саналы әскери тәрбиенің жемісі, Отан алдындағы қасиетті парызыңды орындау үшін адамзаттың ең асыл сезімімен жігерленіп, өзіңді саналы түрде қауіп-қатерге бас тігуге мәжбүр етудің нәтижесі.
2. Ана үшін аянба – ант ұрады. Бала үшін аянба – бетің күйеді. Ел үшін аянба – ерлігіңе сын, Жұрт үшін аянба – жігіттігіңе сын.
3. Қайратты әдісіңе жолдас ет, Әдісіңе ақылыңды жолдас ет.
Әр топ мүшелері өз дәптеріне топқа берілген ұлағатты сөздерді жазып алып, мағынасын ашады. Оны топта оқиды.

Осылай сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

Мақсаты:ой жинақтау, топта бірлесе жұмыс істеуге дағдыландыру.

І. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

1-тапсырма. Ой шақыру.

1.Б. Момышұлының соғыстағы ерлігі мен әскери педагогикаға қосқан үлесі туралы не білесіңдер? Неліктен оны «әлем халықтарының ортақ перзенті дәрежесіне дейін көтерілген азамат» дейміз?

2.Б. Момышұлының әдеби мұрасы, ол туралы жазылған романдар туралы не білеміз?

3. Б. Момышұлының қандай қанатты сөздерін білесіңдер?

Дескриптор:

  • Б. Момышұлының ұлағатты сөздерінің мағынасын ашып, түсіндіреді;

  • Сұрақтарға жауап береді.

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Негізгі ойды анықтаңыз.

Шақпақатадан шыққан батыр

Біз майданда болдық. Белуардан қан кештік. Тылда жүріп көз жасымызды көл еттік. Күн-түн демей еңбек етіп, жеңіс үшін тер төктік. Осының бәрін біз тарих алдында, Отан алдында, адамгершілік, намыс алдында ақ ниетпен азаматтық борышымызды өтеу үшін істедік. Сөйтіп оны абыроймен ақтадық. Бұл жеңіс бізге арзанға түскен жоқ. Ел дегенде еңіреген ерлеріміздің қан майданда құрбан болғаны аз емес. Қол-аяғын беріп, мүгедек болып қайтқан ерлеріміз бар. Ұлы Отан – туған елім, туған жерім. Ұлы Отан жалынына шарпылмаған біздің елде бір де бір отбасы жоқ. Соғыс қайғысы, соғыс мұңы әрқайсымыздың басымыздан өтті. Жауынгердің сағынышы, ата-ананың қайғысы, жардың мұңы, жетім-жесірдің көз жасы әрқайсымыздың көз алдымызда. Мен өзім қырық жылғы қырғында аман қалған жандардың бірімін. Сол сұрапыл қырғын соғыста еліміздің талай саңлақ батырларының, ақылды ерлерінің қаза тапқанын мен өз көзіммен қан майданда көргем. Менен артық, менен батыр, менен ақылды жігіттер өліп кеткенін көзіммен көрдім. Олардың иманы жолдас болсын. Олар Ұлы Отанымыздың тәуелсіздігі үшін жан аямастан соғысты, тәуелсіздік үшін жан тәсілім етті. Имандары жолдас болсын!

Сөйлемдер

Б.Момышұлының сөйлеу мәнеріне, дауыс ырғағына мән беріп, негізгі ойын анықтаңыз.

Мәтіннің тақырыбы:

1

Күн-түн демей еңбек етіп, Жеңіс үшін тер төктік.


2

Солдаттың сағынышы, ата-ананың қайғысы, жардың мұңы, жетім-жесірдің көз жасы әрқайсымыздың басымызда болды.


3

Менен артық, менен ақылды, менен батыр жігіттердің өліп кеткенін көзім көрді.


4

Бұл Жеңіс бізге арзанға түскен жоқ.


5

Олар Ұлы Отанымыздың тәуелсіздігі үшін күрескен.


Дескриптор: - мәтінге тақырып қояды;

- сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады;

- өз әсерімен бөліседі;

- негізгі ойды анықтайды.

ІІІ. ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

«Құндылықтар спектрі» әдісімен Б. Момышұлы даналық сөздеріндегі құндылықтарды анықтайды.

Құндылықтар











Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Әр топқа

Б. Момышұлының ұлағатты сөздері беріледі.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.






Б. Момышұлының ұлағатты сөздерінің мағынасын ашып, түсіндіреді;

Сұрақтарға жауап береді.










Мәтінді мұқият тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Негізгі ойды анықтаңыз.

















Мәтінге тақырып қояды;

сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады;

өз әсерімен бөліседі;

негізгі ойды анықтайды.




















«Құндылықтар спектрі» әдісімен топтар



Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!











ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!

























ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!

















ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!






https://massaget.kz/layfstayl/debiet/bauyirjan_momyishulyi/35450/
















































https://www.youtube.com/watch?v=qVJ9lva13rw


















Сабақтың соңы:





Үй тапсырмасы:

2 мин.


«Қазақ халқының қаһарман ұлы - Батыр Бауыржан Момышұлы» тақырыбына ойтолғау.


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?











































Дескриптор:

- мәтінге тақырып қояды;

- сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады;

- өз әсерімен бөліседі;

- негізгі ойды анықтайды.





Сөйлемдер

Б.Момышұлының сөйлеу мәнеріне, дауыс ырғағына мән беріп, негізгі ойын анықтаңыз.

Мәтіннің тақырыбы:

1

Күн-түн демей еңбек етіп, Жеңіс үшін тер төктік.




2

Солдаттың сағынышы, ата-ананың қайғысы, жардың мұңы, жетім-жесірдің көз жасы әрқайсымыздың басымызда болды.





3

Менен артық, менен ақылды, менен батыр жігіттердің өліп кеткенін көзім көрді.





4

Бұл Жеңіс бізге арзанға түскен жоқ.





5

Олар Ұлы Отанымыздың тәуелсіздігі үшін күрескен.





Дескриптор:

  • Б. Момышұлының ұлағатты сөздерінің мағынасын ашып, түсіндіреді;

  • негізгі ойды анықтайды.



  1. Ерлік – табиғат сыйы емес, саналы әскери тәрбиенің жемісі, Отан алдындағы қасиетті парызыңды орындау үшін адамзаттың ең асыл сезімімен жігерленіп, өзіңді саналы түрде қауіп-қатерге бас тігуге мәжбүр етудің нәтижесі.
    2. Ана үшін аянба – ант ұрады. Бала үшін аянба – бетің күйеді. Ел үшін аянба – ерлігіңе сын, Жұрт үшін аянба – жігіттігіңе сын.

3.Қайратты әдісіңе жолдас ет,

Әдісіңе ақылыңды жолдас ет.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі