Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Денсаулық»,«Қатынас.»
Бөлімі: Дене шынықтыру.Тіл дамыту. Тақырыбы: «Бауырсақ ертегісі»
Мақсаты:Ұннан жасалған тағам бауырсақты үлгіге ала отырып,жүгіруге үйрету,доптан секіру дағдыларын бекіту,секіргінде тізесін бүге білу.Еңбекке баулу және нанды құрметтеуге тәрбиелеу,тілді дамыту жұмыстарын жалғастыру.
|
Қызмет кезеңдері. |
п аваав Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Дәлелдеу-ояту. |
Таңғы шеңбер.Сапқа тұрып амандасу. |
Балалар сапқа тұрып амандасады. |
|
Ұйымдастыру-іздену. |
1-бөлім:Домалап залға «бауырсақ» кіреді,артынан тәрбиеші кіреді. Ой,балалар бауырсақ сендерге домалап келе жатыр.Ол сендермен бірге дене шынықтыруға қатысқысы келіп тұр,өсіп,денем шынықса екен дейді,рұқсат етесіңдер ме? Балалар саяхатқа шыққыларың келе ме? Ендеше«бауырсақ» ертегісіне саяхат жасаймыз. 1.Саппен бір-бірінің артынан жүру,тізілерін жоғарыкөтеріп жүгіру,колоннамен жүріп бір доптан алып жүру. Демалуға жаттығу жасау және 2 колоннаға тұру. 2-бөлім. Ертеде кемпір шал болыпты. Олар нені жақсы көрді? Кім бауырсақ ертегісін айтып береді? Н.т.:тік тұру,допты арқасына артында ұстау,оңға,солға еңкейту. 2.Олар қаймаққа иленген бауырсақты жақсы көрген.Балалар,бауырсақты неден илейді? Н.т-жартылай отыру,арқасындағы допты бір қолдан екінші қолға домалату. 3.Әжененің күші келмеседе қамырды илеген. Алға,артқа,солға,оңға. 4.Тәтті де емес,ащы да емес,теп тегіс болып шықты. Н.т:отыру,аяқты жанына жайып қою,доп төменде. Доп-дөңгелек,тәп-тәтті,жеуге де қимасың. 5,Сұр тышқан жүгіріп кіреді.Ой,бауырсақтың иісі қандай тамаша. Негізгі жаттығулар: «Бауырсақ» көпірдің үстімен жүрді,ойында дым жоқ. «Бауырсақтың» жүрмейтін жері жоқ. «Бауырсақ»көгалға домалап келсе,қоян жүр екен. «Қоянның ойыны» |
Балалар бауырсақтың келгеніне таңырқап қарайды. Иә,рұқсат етеміз. Иә,шыққымыз келеміз. Балалар колоннамен жүреді. Балалар 2 колоннаға тұрады. Бауырсақты Нұрдаулет пен Дима айтып береді. Балалар тапсырманы орындайды. Ұннан илейді. Допты бір қолдан екінші қолға домалатады.Н.т,тік тұру,отыру допты алға қояды. Допты оңға қояды,алға еңкею. Допты жоғары лақтырып,ұстап алады. Тік тұрып,доп еденде ,допты айналып жүгіреді. «Көпірдің үстімен»ұзын орындықтың үстімен допты домалатып жүреді. Екі аяқты қосып ,доптан секіреді. Ойын 2-3 рет ойналады. |
|
Рефлекісті-түзету. |
Бауырсақ бір жерде тұра алмайды,домалауға шаршамайды. «Қу түлкі» қимылды ойын. қ\ойын:Кім шеңбер бойында жүріп,бауырсақт табады? Балалар ,сендерге бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс әрекеті ұнады ма? Егерде кімге қатты ұнаса,онда допты жерге домалатамыз. |
Балалар тығылып қалған бауырсақты табады. Иә,ұнады. Балалар допты қолдарына алып,жерге домалатты. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғартады:Бауырсақ ертегісін біледі
Түсінеді: бауырсақтың ұннан жасалатынын
Қолданады: әртүрлі жаттығуларды жасайды.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Аптасы:
Білім беру саласы: «Денсаулық.» Күні:
Бөлімі: Дене шынықтыру.
Тақырыбы: «Тапсырманы орындап,дем алып жүгіру.»
Мақсаты:Белгі бойынша тоқтауды,қайта жүгіруді үйрету.Ойын: «Тыныштық.»
|
Қызмет кезеңдері.
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Дәлелдеу-ояту.
|
Сапқа тұрғызып амандасады. Бірінші бөлім. Жай жүру мен жүгіруді кезектеп, шашылып жүгіртеді.Бір қолында сылдырмақ ұстайды. |
Сапқа тұрып, тәрбиешімен амандасады. Жай жүру мен жүгіруді кезектеп, шашылып жүгіртеді.Қолдарында сылдырмақ ұстайды. |
|
Ұйымдастыру-іздену. |
Дамытушы жаттығулар: 1-жаттығу: 2-жаттығу: 3-жаттығу: 4-жаттығу: Негізгі қимыл: Белгі бойынша тоқтауды,қайта жүгіруді үйрету. Ойын: «Тыныштық» |
Қолдарында сылдырмақты ұстап тік тұрады.Отырып сылдырмақпен еденді ұрып, тікк тұрады. Сылдырмақты аяқтың екі ортасына қойып, отырады.Аяқты екі жаққа созып сылдырмақты көрсетеді.Аяқты жауып сылдырмақты тығады. Сылдырмақты екі қолмен ұстап жатады.Қолдарын жоғары көтереді, төмен түсіреді. Сылдырмақпен билиді. Жай жүріспен жүреді. Белгі бойынша жүгіріп,тоқтай біледі. Ойынды бірігіп ойнайды. |
|
Рефлекісті-түзету. |
Жүреді ,жүгіреді. Демалу жаттығуын жасйды. Ұнады ма? |
Жаттығуларды орындайды. Қуаныштарын білдіреді. |
Жаңғыртады: Жүгіруді ,жүруді сылдырмақты пайдаланып жасап үйрену. Түсінеді: Дамытушы жаттығуларды жасай білу. Қолданады: Негізгі қимылдарды жасап үйрену.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бауырсақ ертегісі»
«Бауырсақ ертегісі»
Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Денсаулық»,«Қатынас.»
Бөлімі: Дене шынықтыру.Тіл дамыту. Тақырыбы: «Бауырсақ ертегісі»
Мақсаты:Ұннан жасалған тағам бауырсақты үлгіге ала отырып,жүгіруге үйрету,доптан секіру дағдыларын бекіту,секіргінде тізесін бүге білу.Еңбекке баулу және нанды құрметтеуге тәрбиелеу,тілді дамыту жұмыстарын жалғастыру.
|
Қызмет кезеңдері. |
п аваав Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Дәлелдеу-ояту. |
Таңғы шеңбер.Сапқа тұрып амандасу. |
Балалар сапқа тұрып амандасады. |
|
Ұйымдастыру-іздену. |
1-бөлім:Домалап залға «бауырсақ» кіреді,артынан тәрбиеші кіреді. Ой,балалар бауырсақ сендерге домалап келе жатыр.Ол сендермен бірге дене шынықтыруға қатысқысы келіп тұр,өсіп,денем шынықса екен дейді,рұқсат етесіңдер ме? Балалар саяхатқа шыққыларың келе ме? Ендеше«бауырсақ» ертегісіне саяхат жасаймыз. 1.Саппен бір-бірінің артынан жүру,тізілерін жоғарыкөтеріп жүгіру,колоннамен жүріп бір доптан алып жүру. Демалуға жаттығу жасау және 2 колоннаға тұру. 2-бөлім. Ертеде кемпір шал болыпты. Олар нені жақсы көрді? Кім бауырсақ ертегісін айтып береді? Н.т.:тік тұру,допты арқасына артында ұстау,оңға,солға еңкейту. 2.Олар қаймаққа иленген бауырсақты жақсы көрген.Балалар,бауырсақты неден илейді? Н.т-жартылай отыру,арқасындағы допты бір қолдан екінші қолға домалату. 3.Әжененің күші келмеседе қамырды илеген. Алға,артқа,солға,оңға. 4.Тәтті де емес,ащы да емес,теп тегіс болып шықты. Н.т:отыру,аяқты жанына жайып қою,доп төменде. Доп-дөңгелек,тәп-тәтті,жеуге де қимасың. 5,Сұр тышқан жүгіріп кіреді.Ой,бауырсақтың иісі қандай тамаша. Негізгі жаттығулар: «Бауырсақ» көпірдің үстімен жүрді,ойында дым жоқ. «Бауырсақтың» жүрмейтін жері жоқ. «Бауырсақ»көгалға домалап келсе,қоян жүр екен. «Қоянның ойыны» |
Балалар бауырсақтың келгеніне таңырқап қарайды. Иә,рұқсат етеміз. Иә,шыққымыз келеміз. Балалар колоннамен жүреді. Балалар 2 колоннаға тұрады. Бауырсақты Нұрдаулет пен Дима айтып береді. Балалар тапсырманы орындайды. Ұннан илейді. Допты бір қолдан екінші қолға домалатады.Н.т,тік тұру,отыру допты алға қояды. Допты оңға қояды,алға еңкею. Допты жоғары лақтырып,ұстап алады. Тік тұрып,доп еденде ,допты айналып жүгіреді. «Көпірдің үстімен»ұзын орындықтың үстімен допты домалатып жүреді. Екі аяқты қосып ,доптан секіреді. Ойын 2-3 рет ойналады. |
|
Рефлекісті-түзету. |
Бауырсақ бір жерде тұра алмайды,домалауға шаршамайды. «Қу түлкі» қимылды ойын. қ\ойын:Кім шеңбер бойында жүріп,бауырсақт табады? Балалар ,сендерге бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс әрекеті ұнады ма? Егерде кімге қатты ұнаса,онда допты жерге домалатамыз. |
Балалар тығылып қалған бауырсақты табады. Иә,ұнады. Балалар допты қолдарына алып,жерге домалатты. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғартады:Бауырсақ ертегісін біледі
Түсінеді: бауырсақтың ұннан жасалатынын
Қолданады: әртүрлі жаттығуларды жасайды.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Аптасы:
Білім беру саласы: «Денсаулық.» Күні:
Бөлімі: Дене шынықтыру.
Тақырыбы: «Тапсырманы орындап,дем алып жүгіру.»
Мақсаты:Белгі бойынша тоқтауды,қайта жүгіруді үйрету.Ойын: «Тыныштық.»
|
Қызмет кезеңдері.
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Дәлелдеу-ояту.
|
Сапқа тұрғызып амандасады. Бірінші бөлім. Жай жүру мен жүгіруді кезектеп, шашылып жүгіртеді.Бір қолында сылдырмақ ұстайды. |
Сапқа тұрып, тәрбиешімен амандасады. Жай жүру мен жүгіруді кезектеп, шашылып жүгіртеді.Қолдарында сылдырмақ ұстайды. |
|
Ұйымдастыру-іздену. |
Дамытушы жаттығулар: 1-жаттығу: 2-жаттығу: 3-жаттығу: 4-жаттығу: Негізгі қимыл: Белгі бойынша тоқтауды,қайта жүгіруді үйрету. Ойын: «Тыныштық» |
Қолдарында сылдырмақты ұстап тік тұрады.Отырып сылдырмақпен еденді ұрып, тікк тұрады. Сылдырмақты аяқтың екі ортасына қойып, отырады.Аяқты екі жаққа созып сылдырмақты көрсетеді.Аяқты жауып сылдырмақты тығады. Сылдырмақты екі қолмен ұстап жатады.Қолдарын жоғары көтереді, төмен түсіреді. Сылдырмақпен билиді. Жай жүріспен жүреді. Белгі бойынша жүгіріп,тоқтай біледі. Ойынды бірігіп ойнайды. |
|
Рефлекісті-түзету. |
Жүреді ,жүгіреді. Демалу жаттығуын жасйды. Ұнады ма? |
Жаттығуларды орындайды. Қуаныштарын білдіреді. |
Жаңғыртады: Жүгіруді ,жүруді сылдырмақты пайдаланып жасап үйрену. Түсінеді: Дамытушы жаттығуларды жасай білу. Қолданады: Негізгі қимылдарды жасап үйрену.
шағым қалдыра аласыз













