Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:_____________ Оқу ісінің меңгерушісі: Пәні: Әліппе

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бб дыбысы және әрпі

    (Сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Бб дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

    Білімділік: Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбыстарды анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды,оларды бір – бірімен ажыратады;

    оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды;

    дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді.

    Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    Дамытушылық: сөздік қоры байиды; сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.

    Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті


    Бағалау


    Ресурс-тар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    ___мин

    (Ұ) Сабақ алдындағы жағымды көңіл-күй

    Білім алушыларға сабақ алдында жағымды көңіл күй қалыптастыру

    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    Суреттер



    Сабақтың ортасы

    Ой қозғау

    ___мин

    «БТҚ» әдісі

    Б-тапсырмасы: Өткен тақырыпқа байланысты талқылау, нақтылау, жауап алу мақсатында сыныптасыңызға сұрақтар қойыңыз.

    Сұрақ:

    1. Өтілген әріптерді еске түсір.

    2. Өтілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды атаңыз.

    Т-тапсырмасы: . Ұұдыбысы қандай дыбыс? Сөз ішіндегі орны қандай ?

    Қ-тапсырмасы: Суретте не берілген суреттен не көріп тұрсыздар? «Бақа» сөзіне мысал келтіріңіз.

    Нұсқаулық бойынша талдауға қатысады.


    Өтілген әріптерді еске түсіреді. Өтілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды атайды.

    Ұұ дыбысы қандай дыбыс екенін, сөз ішіндегі орнын анықтайды


    Бақа сөзіндегі дыбыс және буын санын анықтап, жазылу, айтылу айырмашылығын түсінеді

    Жаңа сабақтың не туралы

    болатынын, тақырыбын болжайды

    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    «Бәрекелді»

    слайд




    Сурет-тер




    Оқылым

    ___мин



    Мағыналы ажырату. Білу.Түсіну.Қолдану.

    (МК,Ұ) Оқылым.

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау.

    1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «бота» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    5. «Б» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6. «Б» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    Ермексаздан «б» әрпін жасау.

    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Балалар аталарына

    Көмекке келді.

    Айбол ботаға жем берді. Ал Береке лаққа сүт берді. Атасы немерелеріне риза болды».

    1. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (5).

    2. Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді (Айбол ботаға жем берді.) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «бота» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «бо-та» деп буынға бөледі.

    4. «Б» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылмай айтылып тұрғанын табады.

    5. «Б»дыбысының айтылу ерекшелігімн танысады.

    Ермексаздан «б» әрпін жасайды

    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    Оқулық

    слайд

    смайликтер

    (МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    (МК, Ұ, Ө) Оқылым.

    1. Оқулықтың 52-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (жаңылтпашты) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    2. «Б» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    2. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.


    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет»


    «Жарайсың-дар»



    Оқулық,

    суреттер


    слайд

    смайликтер


    Бекіту және саралау

    Ребусты шешпес бұрын оқушыларға «Тас» және

    «бақа» сөздерін қоссақ, қандай сөз шығады?» сұрағын қою.

    Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

    1. деңгей:

    Суреттер мен сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес жаңа сөзді тап.

    1. деңгей:

    Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Ребустың шешуіндегі сөзбен сөйлем құра.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалдың мағынасын түсінуді QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні

    ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап

    алу. Сабақты «Ақылды бала айтқызбай істейді» деген қорытынды пікірмен аяқтау.

    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


    1-деңгейдегі оқушылар суреттердің және сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес «тасбақа» жаңа сөзін табады. 2-деңгейдегі оқушылар Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықтайды.

    3-деңгейдегі оқушылар «тасбақа» сөзімен сөйлем құрайды.

    1. Оқушылар мақалды тыңдайды.

    Мақалдың мағынасын өз ойларымен түсіндіруге тырысады

    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет»


    «Жарайсың-дар»



    Оқулық,

    суреттер


    слайд

    смайликтер

    Сергіту сәті

    Көңілді әнге қосылады

    Жазылым

    ___мин

    (МК,Ө) Жазылым

    Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу үлгісі

    1.Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлау;

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы Б әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    Оқулықтан көшіріп жазу тапсырмасы:

    Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлайды.

    Жазу жолын, жолара-лықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін бір-бірімен байланыс-тырып. көркем жазады.

    Әріп элементтерін бастырып жазады.

    Оқулықта берілген жазылым тапсырмасын көшіріп жазады.

    Білім алушыларға қолдау көрсету


    «жарайсың-дар»

    «керемет»













    Жұмыс дәптері



    Сабақтың соңы

    Рефлек-сия

    ___мин


    Менің қолымнан келгені...

    Оқушылар сабақ соңын-дағы көңіл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимжанова Данара Мусратовна
    27 Қазан 2023
    465
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Бб әріпі мен дыбысы" тақырыбына ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Бб әріпі мен дыбысы" тақырыбына ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдері мен педагогикалық оқу орындарының студенттеріне арналған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:_____________ Оқу ісінің меңгерушісі: Пәні: Әліппе

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бб дыбысы және әрпі

    (Сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Бб дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

    Білімділік: Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбыстарды анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды,оларды бір – бірімен ажыратады;

    оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды;

    дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді.

    Көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады

    Дамытушылық: сөздік қоры байиды; сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.

    Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті


    Бағалау


    Ресурс-тар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    ___мин

    (Ұ) Сабақ алдындағы жағымды көңіл-күй

    Білім алушыларға сабақ алдында жағымды көңіл күй қалыптастыру

    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    Суреттер



    Сабақтың ортасы

    Ой қозғау

    ___мин

    «БТҚ» әдісі

    Б-тапсырмасы: Өткен тақырыпқа байланысты талқылау, нақтылау, жауап алу мақсатында сыныптасыңызға сұрақтар қойыңыз.

    Сұрақ:

    1. Өтілген әріптерді еске түсір.

    2. Өтілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды атаңыз.

    Т-тапсырмасы: . Ұұдыбысы қандай дыбыс? Сөз ішіндегі орны қандай ?

    Қ-тапсырмасы: Суретте не берілген суреттен не көріп тұрсыздар? «Бақа» сөзіне мысал келтіріңіз.

    Нұсқаулық бойынша талдауға қатысады.


    Өтілген әріптерді еске түсіреді. Өтілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды атайды.

    Ұұ дыбысы қандай дыбыс екенін, сөз ішіндегі орнын анықтайды


    Бақа сөзіндегі дыбыс және буын санын анықтап, жазылу, айтылу айырмашылығын түсінеді

    Жаңа сабақтың не туралы

    болатынын, тақырыбын болжайды

    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    «Бәрекелді»

    слайд




    Сурет-тер




    Оқылым

    ___мин



    Мағыналы ажырату. Білу.Түсіну.Қолдану.

    (МК,Ұ) Оқылым.

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау.

    1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «бота» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    5. «Б» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6. «Б» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    Ермексаздан «б» әрпін жасау.

    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Балалар аталарына

    Көмекке келді.

    Айбол ботаға жем берді. Ал Береке лаққа сүт берді. Атасы немерелеріне риза болды».

    1. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (5).

    2. Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді (Айбол ботаға жем берді.) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.

    3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «бота» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «бо-та» деп буынға бөледі.

    4. «Б» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылмай айтылып тұрғанын табады.

    5. «Б»дыбысының айтылу ерекшелігімн танысады.

    Ермексаздан «б» әрпін жасайды

    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет» «Жарайсың-дар»

    Оқулық

    слайд

    смайликтер

    (МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    (МК, Ұ, Ө) Оқылым.

    1. Оқулықтың 52-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (жаңылтпашты) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    2. «Б» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    2. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.


    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет»


    «Жарайсың-дар»



    Оқулық,

    суреттер


    слайд

    смайликтер


    Бекіту және саралау

    Ребусты шешпес бұрын оқушыларға «Тас» және

    «бақа» сөздерін қоссақ, қандай сөз шығады?» сұрағын қою.

    Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

    1. деңгей:

    Суреттер мен сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес жаңа сөзді тап.

    1. деңгей:

    Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

    1. деңгей:

    Ребустың шешуіндегі сөзбен сөйлем құра.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің мақалдың мағынасын түсінуді QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні

    ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап

    алу. Сабақты «Ақылды бала айтқызбай істейді» деген қорытынды пікірмен аяқтау.

    Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


    1-деңгейдегі оқушылар суреттердің және сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес «тасбақа» жаңа сөзін табады. 2-деңгейдегі оқушылар Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықтайды.

    3-деңгейдегі оқушылар «тасбақа» сөзімен сөйлем құрайды.

    1. Оқушылар мақалды тыңдайды.

    Мақалдың мағынасын өз ойларымен түсіндіруге тырысады

    Оқушылар-ды мадақтау


    МҚ:

    «Керемет»


    «Жарайсың-дар»



    Оқулық,

    суреттер


    слайд

    смайликтер

    Сергіту сәті

    Көңілді әнге қосылады

    Жазылым

    ___мин

    (МК,Ө) Жазылым

    Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу үлгісі

    1.Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлау;

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы Б әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    Оқулықтан көшіріп жазу тапсырмасы:

    Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлайды.

    Жазу жолын, жолара-лықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін бір-бірімен байланыс-тырып. көркем жазады.

    Әріп элементтерін бастырып жазады.

    Оқулықта берілген жазылым тапсырмасын көшіріп жазады.

    Білім алушыларға қолдау көрсету


    «жарайсың-дар»

    «керемет»













    Жұмыс дәптері



    Сабақтың соңы

    Рефлек-сия

    ___мин


    Менің қолымнан келгені...

    Оқушылар сабақ соңын-дағы көңіл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    27.10.2023
    465
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимжанова Данара Мусратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации