ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе 49-сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Джаримбетова К.У |
|||||
|
Күні: |
3.11.2025ж |
|||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№49 Бб дыбысы және әрпі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт- дәстүрін құрметтей біледі; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-біріменбайланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтыңбасы 5мин |
Ұйымдастырукезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушылардытүгендеу. Психологиялықахуалорнату. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Әріптерден сөйлем құрастырамыз
С
Т Ұ
«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: отбасының құндылығын түсіну; Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы Апталық дәйек сөз: «Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!» |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар шарлардың қозғалысына қарап,сабаққа дайындықтарын көрсетеді |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Суреттер сөйлейді» әдісі 1. Сурет бойынша әңгіме құрау.
Ермексаздан «б» әрпін жасау. ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмама Суреттерге қарап әңгіме құрайды |
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Балалар аталарына көмекке келді. Берік бұзау суарды. Айбол ботаға жем берді. Ал Береке лаққа сүт берді. Атасы немерелеріне риза болды».
|
Жетістік критерйиі Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады - Дескриптор: Суретке қарап әңгіме құрастырады Сөздерге талдау жасайды
|
|
||
|
|
ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Белгілеп оқу » әдісі Нұсқау: Сөздерді буындап, тұтас оқу. Мақалды жаттап ал.
Ребусты шешпес бұрын оқушыларға «Тас» және «бақа» сөздерін қоссақ, қандай сөз шығады?» сұрағын қою.
|
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды. Мұғалімнің қолдауымен «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан «бал», «баба», «бата», «болат», «арба» сөздерінің түсіндірмесін тауып оқиды. |
Дескриптор: Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды |
|
||
|
10 мин |
ҚБ 3-тапсырма Жеке жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Көркем жазу» әдісі Нұсқау: Жазылым. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру
Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмама б әрпін жазады |
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге сәйкес буынға бөледі, мәтін құрайды |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: - жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды - әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. |
|
||
|
5 мин |
Сергіту жаттығуы |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
10 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр және сәйкестендір» әдісі Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Суреттер мен сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес жаңа сөзді тап.
Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.
Ребустың шешуіндегі сөзбен сөйлем құра. |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: саралау тапсырмаларын орындайды. |
Дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «Жеміс ағашы» әдісі -Балалар,жарайсыңдар. Енді осы ағаштарыңды тақтаға апарып іліңдер. -Міне қандай тамаша мәуелі бақ құрастырдық. Бұның барлығы ақылдылықтарыңның жемісі. Осы мәуелі бақтай жайқалып,толысып өсе беріңдер деп тілеймін! |
Жинаған балдарының санына қарай рефлексия жасайды. |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бб дыбысы және әрпі
Бб дыбысы және әрпі
ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе 49-сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Джаримбетова К.У |
|||||
|
Күні: |
3.11.2025ж |
|||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№49 Бб дыбысы және әрпі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт- дәстүрін құрметтей біледі; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-біріменбайланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтыңбасы 5мин |
Ұйымдастырукезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушылардытүгендеу. Психологиялықахуалорнату. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Әріптерден сөйлем құрастырамыз
С
Т Ұ
«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: отбасының құндылығын түсіну; Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы Апталық дәйек сөз: «Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!» |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар шарлардың қозғалысына қарап,сабаққа дайындықтарын көрсетеді |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Суреттер сөйлейді» әдісі 1. Сурет бойынша әңгіме құрау.
Ермексаздан «б» әрпін жасау. ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмама Суреттерге қарап әңгіме құрайды |
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Балалар аталарына көмекке келді. Берік бұзау суарды. Айбол ботаға жем берді. Ал Береке лаққа сүт берді. Атасы немерелеріне риза болды».
|
Жетістік критерйиі Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады - Дескриптор: Суретке қарап әңгіме құрастырады Сөздерге талдау жасайды
|
|
||
|
|
ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Белгілеп оқу » әдісі Нұсқау: Сөздерді буындап, тұтас оқу. Мақалды жаттап ал.
Ребусты шешпес бұрын оқушыларға «Тас» және «бақа» сөздерін қоссақ, қандай сөз шығады?» сұрағын қою.
|
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды. Мұғалімнің қолдауымен «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан «бал», «баба», «бата», «болат», «арба» сөздерінің түсіндірмесін тауып оқиды. |
Дескриптор: Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды |
|
||
|
10 мин |
ҚБ 3-тапсырма Жеке жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Көркем жазу» әдісі Нұсқау: Жазылым. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру
Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмама б әрпін жазады |
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге сәйкес буынға бөледі, мәтін құрайды |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: - жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды - әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. |
|
||
|
5 мин |
Сергіту жаттығуы |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
10 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр және сәйкестендір» әдісі Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Суреттер мен сөздің дыбыстық сызбасына сәйкес жаңа сөзді тап.
Б дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.
Ребустың шешуіндегі сөзбен сөйлем құра. |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: саралау тапсырмаларын орындайды. |
Дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «Жеміс ағашы» әдісі -Балалар,жарайсыңдар. Енді осы ағаштарыңды тақтаға апарып іліңдер. -Міне қандай тамаша мәуелі бақ құрастырдық. Бұның барлығы ақылдылықтарыңның жемісі. Осы мәуелі бақтай жайқалып,толысып өсе беріңдер деп тілеймін! |
Жинаған балдарының санына қарай рефлексия жасайды. |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз

















