ББЖБ тест 4 сынып 1-нұсқа
Математика
1.Есепті шығар.Шебер 1 сағатта 25 бөлшек жасайды.Егер де шебер 200 бөлшек жасаған болса,онда ол қанша уақыт жұмыс жасаған?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Есепте және тексер.
12492:347=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Амалдардың орындалу тәртібін анықта және есепте.
57892:41*4+64400:280=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Теңдеуді шеш.
12000*х=800*30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Алаң ұзындығы 12метр,ені 15 метр.Алаңның ауданы мен периметрін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Есепті шығар.Қар тазалағыш машина 2 сағат ішінде 7500кг қар тазалады.Егер дәл осындай өнімділікпен жұмыс істесе 4 сағ,7 сағ ішінде қанша қарды тазалайды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Екі жүз үш мың он тоғыз санының цифрмен жазылған түрін тап.
А) 200319 В) 230019 С ) 23019 D) 203019
8. 15 санының квадратын тап. А) 252 В) 225 С ) 255 D) 245
9. Бір ғасырдың 10-нан бір бөлігі қанша? А) 50 В) 10 С ) 60 D) 90
10. Цифрмен жазылуын көрсет:Алты миллион бес жүз жиырма бес мың жүз жетпіс жеті
А) 502177 В) 65002577 С) 6525177 D) 65250177
Дүниетану
-
Әр адам тәулігіне тамаққа және ішуге неше литр су жұмсайды?
а) 2-3 литр
ә) 4-5 литр
б) 10-20 литр
-
Жер қыртысын толтырып жатқан денелер қалай аталады?
а) топырақ
ә) тау жыныстары
б) құм
-
Тығыз тау жыныстарына нелер жатады?
а) құм
ә) саз
б) тас көмір
-
Жерден қазып алынып, адам қажетіне жұмсалатын тау жыныстарын қалай атайды?
а) пайдалы қазбалар
ә) топырақ
б)тамыр
5.Жердің өсімдік өсетін беткі құнарлы қабаты қалай аталады?
а) құм
ә) саз
б) топырақ
6.Бұталар тобын қандай өсімдік құрайды?
а) қырыққұлақ
ә) итмұрын
б) картоп
7.Ылғал сүйгіш өсімдіктерді көрсет.
а) бақбақ
ә) жантақ
б)жолжелкен
8.Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді көрсет
а) беде
ә) жантақ
б) жолжелкен
9.Суыққа төзімді өсімдіктерді көрсет.
а) жолжелкен
ә) бақбақ
б) бидай
10.Жылу сүйгіш өсімдіктерді тап.
а) мақта
ә) бидай
б) жолжелкен
Дұрыс жауаптары
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
А |
Ә |
Б |
А |
Б |
Ә |
А |
Б |
Б |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу сауаттылығы 1-мәтін
Баяғыда өз империясын гүлдендірген, жарқын жеңістерімен тарихта өшпес із қалдырған, өте батыр, өте ақылды және өте керемет жетілген саясаткер патша болыпты. Ол бала кезінде тым ерке болса керек. Сабақ кезіндегі еркелігімен ұстазын шаршатып жіберетін. Ұрысқан жағдайда: «Мен патшаның баласымын, маған ештеңе істей алмайсың»,- деп қорқытатын. Ұстаз патшаға шағымдану әдепсіздік болар деп біраз уақыт сабыр сақтап жүреді. Алайда еркелігі тым шектен шыға бастағанда, амалсыз әкесінің алдына кіруді ұйғарады. Патшаға келіп жағдайды айтқанында, ол ұтаздык құлағына бұл жағдайдың шешімін сыбырлайды. Ұстаз патша сөзіне таң қалады. Мұндай әрекетке бара алмайтындығын айтса да, патша осы жоспарды орындау керектігіне сендіреді.
Ертеңіне кішкентай ханзада тағы бұрынғыша еркелейді. Ұстазы доғаруын айтқанында тағы да әкесімен қорқыта бастады. Сол сәтте ішке патша кіріп келеді. Ұстаз ашуланып патшаға ұрсып береді, бұлай жайбарақат кіруге болмайтындығын, есікті қағып рұқсат сұрап кіру керектігін айтып қуып шығады. Патша басы салбыраған күйде кешірім сұрап шығып кетеді. Бұл жағдайды бақылап отырған ханзаданың тілі тұтылып не айтарын білмей абдырап қалады. Сеніп отырған әкесі көз алдында ұрыс естіген еді. Көздері адақ-жұлақ етіп отырғанында, есік қағылып патша кешірім өтініп, рұқсат сұрап ішке кіреді.
Жоспар керемет түрде жүзеге асқан еді. Осы күннен бастап ханзада еркелігін доғарып, ұстазының айтқанын екі етпейтін болыпты.
1. Ұстаз бен патшаның мақсаты не еді?
A) Ұстаздың патшаны ерекше құрмет тұтатындығын дәлелдеу
B) Балаға патшаның ұстаздан қорықпайтындығын көрсету
C) Балаға әкесін сыйлау керектігін түсіндіру
D) Патша бұйрығын бәрінің орындау керектігін ұғындыру
E) Балаға барлық адамдарға тәртіп бірдей екендігін ұғындыру
2. Мәтіндегі негізгі ойға қай мақал сәйкес келеді?
A) Әке балаға сыншы
B) Алып – анадан
C) Білім – бұлақ
D) Ата – баланың қорғаны
E) Бала – бауыр етің
3. Мәтіннің стилі қандай?
A) Ресми іс-қағаздар стилі
B) Ауызекі сөйлеу стилі
C) Публицистикалык стиль
D) Көркем эдебиет стилі
E) Ғылыми стиль
4. Әкесінің әрекетінен бала нені түсінді?
A) Сабақты жақсы оқу керектігін
B) Ұстазының әкесінен қорқатынын
C) Ұстазды патша да сыйлайтынын
D) Әкесінің талап койғыштығын
E) Ұстазы білімді екендігін
5. Патша баласы қандай еді?
A) Ақылсыз
B) Айлакер
C) Сыпайы
D) Ашуланшақ
E) Шолжаң
6. Патшаның кұлағына сыбырлай айтқан сөзіне ұстаздың таңғалу себебі
A) Патша ұсынысынан қорқып кетті
B) Патша ұсынысы әділетсіз көрінді
C) Патша ұсынысы қатал көрінді
D) Патша ұсынысы оғаш көрінді
E) Патша ұсынысын ақымақтық деп санады
7.Омоним сөздер дегеніміз не?
А) Мағыналары қарама-қарсы сөздер.
В) Мағыналары бір-біріне жақын,әр түрлі дыбысталатын сөздер.
С) Айтылуы бірдей,мағынасы әр басқа сөздер.
Д) Айтылуы бірдей, мағыналары жақын сөздер.
Е) Айтылуы әр басқа,мағыналары бір сөздер.
8.Архаизм сөздер дегеніміз не?
А) Мағынасы көнерген сөздер.
В) Жаңа сөздер
С) Неологизм сөздер
Д) Термин сөздер
Е) Кірме сөздер
9.Синоним сөздерді табыңыз.
А) Ақ-қара
В) Сары-жасыл
С) Жайлы-жайсыз
Д) Нар,тар
Е) Жайлы,ыңғайлы
10.Термин сөзді табыңыз.
А) Синоним
В) Қылша
С) Сіріңке
Д) Тәрелке
Е) Мұғалім
Дұрыс жауаптары
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
Е |
А |
В |
С |
А |
С |
А |
Е |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ББЖБ тест 4 сынып
ББЖБ тест 4 сынып
ББЖБ тест 4 сынып 1-нұсқа
Математика
1.Есепті шығар.Шебер 1 сағатта 25 бөлшек жасайды.Егер де шебер 200 бөлшек жасаған болса,онда ол қанша уақыт жұмыс жасаған?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Есепте және тексер.
12492:347=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Амалдардың орындалу тәртібін анықта және есепте.
57892:41*4+64400:280=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Теңдеуді шеш.
12000*х=800*30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Алаң ұзындығы 12метр,ені 15 метр.Алаңның ауданы мен периметрін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Есепті шығар.Қар тазалағыш машина 2 сағат ішінде 7500кг қар тазалады.Егер дәл осындай өнімділікпен жұмыс істесе 4 сағ,7 сағ ішінде қанша қарды тазалайды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Екі жүз үш мың он тоғыз санының цифрмен жазылған түрін тап.
А) 200319 В) 230019 С ) 23019 D) 203019
8. 15 санының квадратын тап. А) 252 В) 225 С ) 255 D) 245
9. Бір ғасырдың 10-нан бір бөлігі қанша? А) 50 В) 10 С ) 60 D) 90
10. Цифрмен жазылуын көрсет:Алты миллион бес жүз жиырма бес мың жүз жетпіс жеті
А) 502177 В) 65002577 С) 6525177 D) 65250177
Дүниетану
-
Әр адам тәулігіне тамаққа және ішуге неше литр су жұмсайды?
а) 2-3 литр
ә) 4-5 литр
б) 10-20 литр
-
Жер қыртысын толтырып жатқан денелер қалай аталады?
а) топырақ
ә) тау жыныстары
б) құм
-
Тығыз тау жыныстарына нелер жатады?
а) құм
ә) саз
б) тас көмір
-
Жерден қазып алынып, адам қажетіне жұмсалатын тау жыныстарын қалай атайды?
а) пайдалы қазбалар
ә) топырақ
б)тамыр
5.Жердің өсімдік өсетін беткі құнарлы қабаты қалай аталады?
а) құм
ә) саз
б) топырақ
6.Бұталар тобын қандай өсімдік құрайды?
а) қырыққұлақ
ә) итмұрын
б) картоп
7.Ылғал сүйгіш өсімдіктерді көрсет.
а) бақбақ
ә) жантақ
б)жолжелкен
8.Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді көрсет
а) беде
ә) жантақ
б) жолжелкен
9.Суыққа төзімді өсімдіктерді көрсет.
а) жолжелкен
ә) бақбақ
б) бидай
10.Жылу сүйгіш өсімдіктерді тап.
а) мақта
ә) бидай
б) жолжелкен
Дұрыс жауаптары
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
А |
Ә |
Б |
А |
Б |
Ә |
А |
Б |
Б |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу сауаттылығы 1-мәтін
Баяғыда өз империясын гүлдендірген, жарқын жеңістерімен тарихта өшпес із қалдырған, өте батыр, өте ақылды және өте керемет жетілген саясаткер патша болыпты. Ол бала кезінде тым ерке болса керек. Сабақ кезіндегі еркелігімен ұстазын шаршатып жіберетін. Ұрысқан жағдайда: «Мен патшаның баласымын, маған ештеңе істей алмайсың»,- деп қорқытатын. Ұстаз патшаға шағымдану әдепсіздік болар деп біраз уақыт сабыр сақтап жүреді. Алайда еркелігі тым шектен шыға бастағанда, амалсыз әкесінің алдына кіруді ұйғарады. Патшаға келіп жағдайды айтқанында, ол ұтаздык құлағына бұл жағдайдың шешімін сыбырлайды. Ұстаз патша сөзіне таң қалады. Мұндай әрекетке бара алмайтындығын айтса да, патша осы жоспарды орындау керектігіне сендіреді.
Ертеңіне кішкентай ханзада тағы бұрынғыша еркелейді. Ұстазы доғаруын айтқанында тағы да әкесімен қорқыта бастады. Сол сәтте ішке патша кіріп келеді. Ұстаз ашуланып патшаға ұрсып береді, бұлай жайбарақат кіруге болмайтындығын, есікті қағып рұқсат сұрап кіру керектігін айтып қуып шығады. Патша басы салбыраған күйде кешірім сұрап шығып кетеді. Бұл жағдайды бақылап отырған ханзаданың тілі тұтылып не айтарын білмей абдырап қалады. Сеніп отырған әкесі көз алдында ұрыс естіген еді. Көздері адақ-жұлақ етіп отырғанында, есік қағылып патша кешірім өтініп, рұқсат сұрап ішке кіреді.
Жоспар керемет түрде жүзеге асқан еді. Осы күннен бастап ханзада еркелігін доғарып, ұстазының айтқанын екі етпейтін болыпты.
1. Ұстаз бен патшаның мақсаты не еді?
A) Ұстаздың патшаны ерекше құрмет тұтатындығын дәлелдеу
B) Балаға патшаның ұстаздан қорықпайтындығын көрсету
C) Балаға әкесін сыйлау керектігін түсіндіру
D) Патша бұйрығын бәрінің орындау керектігін ұғындыру
E) Балаға барлық адамдарға тәртіп бірдей екендігін ұғындыру
2. Мәтіндегі негізгі ойға қай мақал сәйкес келеді?
A) Әке балаға сыншы
B) Алып – анадан
C) Білім – бұлақ
D) Ата – баланың қорғаны
E) Бала – бауыр етің
3. Мәтіннің стилі қандай?
A) Ресми іс-қағаздар стилі
B) Ауызекі сөйлеу стилі
C) Публицистикалык стиль
D) Көркем эдебиет стилі
E) Ғылыми стиль
4. Әкесінің әрекетінен бала нені түсінді?
A) Сабақты жақсы оқу керектігін
B) Ұстазының әкесінен қорқатынын
C) Ұстазды патша да сыйлайтынын
D) Әкесінің талап койғыштығын
E) Ұстазы білімді екендігін
5. Патша баласы қандай еді?
A) Ақылсыз
B) Айлакер
C) Сыпайы
D) Ашуланшақ
E) Шолжаң
6. Патшаның кұлағына сыбырлай айтқан сөзіне ұстаздың таңғалу себебі
A) Патша ұсынысынан қорқып кетті
B) Патша ұсынысы әділетсіз көрінді
C) Патша ұсынысы қатал көрінді
D) Патша ұсынысы оғаш көрінді
E) Патша ұсынысын ақымақтық деп санады
7.Омоним сөздер дегеніміз не?
А) Мағыналары қарама-қарсы сөздер.
В) Мағыналары бір-біріне жақын,әр түрлі дыбысталатын сөздер.
С) Айтылуы бірдей,мағынасы әр басқа сөздер.
Д) Айтылуы бірдей, мағыналары жақын сөздер.
Е) Айтылуы әр басқа,мағыналары бір сөздер.
8.Архаизм сөздер дегеніміз не?
А) Мағынасы көнерген сөздер.
В) Жаңа сөздер
С) Неологизм сөздер
Д) Термин сөздер
Е) Кірме сөздер
9.Синоним сөздерді табыңыз.
А) Ақ-қара
В) Сары-жасыл
С) Жайлы-жайсыз
Д) Нар,тар
Е) Жайлы,ыңғайлы
10.Термин сөзді табыңыз.
А) Синоним
В) Қылша
С) Сіріңке
Д) Тәрелке
Е) Мұғалім
Дұрыс жауаптары
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
Е |
А |
В |
С |
А |
С |
А |
Е |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













