ББЖМ, МОДО 2024 жылы келген математикалық сауаттылық сұрақтары №1

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ББЖМ, МОДО 2024 жылы келген математикалық сауаттылық сұрақтары №1

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ, МОДО 2024 жылы келген математикалық сауаттылық сұрақтары
Материалдың қысқаша нұсқасы

ББЖМ.МОДО.9-сынып.Математикалық сауаттылық.



1)Мұхит түбінде қазына сандығы бар.Белгілі болғандай сандық коррозия әсерінен жыл сайын қазіргі салмағының 10 –ін жоғалтады.Қазына сандықтың бастапқы салмағы 200 болғаны белгілі.Берілген F(t) функцияларының қайсысы қазына сандығының t жыл өткендегі салмағын анықтауға көмектеседі ?

A) F(t) =200*

B) F(t) =200-

C) F(t) =200*

D) F(t) =200/

Шешуі: 200,180,162,....

Жауабы: C) F(t) =200*





2)Оқушылар кубтың көлеміне зерттеу жүргізуде.Бастапқы қырының ұзындығы 10 м болатын куб берілген.Ары қарай оқушылар кубтың пішінін сақтай отырып әрбір қырының ұзындығын 20 -ға қысқартады .Олар қысқарту процесін бірнеше рет қайталайды.Кубтың көлемі 200 аз болуы үшін ең кем дегенде қырын неше рет қысқарту керек ?

A)2 B) 3 C)4 D)7

Шешуі:Еді: =1000

1-рет қысқартқаннан кейін : = =512

2-рет қысқартқаннан кейін : = =262,144

3-рет қысқартқаннан кейін : = =134,217728



Жауабы: B) 3

3)Белгілі веб-сайт үшін өткен жылғы 7 студенттің жасаған сұраныстарының саны төмендегі кестеде берілген. Алайда екі студенттен түскен сұраныстардың саны туралы деректер жоғалып кеткен.Барлық студенттердің орташа сұраныс саны – 38,

ал сұраныстар санының медианасы – 39.



Студент

Сұраныстар саны

1

35

2

40

3

?

4

50

5

30

6

42

7

?

Егер №3 студенттің сұраныс саны №7-ге қарағанда көп болса , осы екі студенттің сұраныс санын анықтаңыз.



Шешуі:

Медиана : 39 саны 4- ші орында тұрады:30,35,х,39,40,42,50

Белгісіз бір сұраныс саны :39

Барлық сұраныс саны:38*7=266

Белгілі сұраныс саны :30+35+39+40+42+50=236

266-236=30

Екінші белгісіз сұраныс саны :х=30

30 39



Жауабы:3-ші студенттің сұраныс саны 39. 7-ші студенттің сұраныс саны 30.

4) Футбол командасында барлығы 15 ойыншы бар.Әр ойынға 11 ойыншыдан тұратын құрам жасақтау керек.Жаттықтырушы 15 ойыншыдан негізгі құрамда ойнайтын 7 ойыншыны іріктеп алды.Негізгі құрамда ойнайтын қалған 4 ойыншыны неше түрлі жолмен таңдай алады ?



Шешуі:Іріктелуі керек ойыншылар саны :15-7=8

= = = = =5*2*7=70

Жауабы: 70

5)Үш метрлік биіктіктен көкжиекке бұрыш жасай зымыран жіберілді.Зымыранның қозғалыс барысындағы биіктігінің өзгеруі t(c) уақытына байланысты h(t)=3+20t-5

формуласымен сипатталады.

Зымыран неше секундта 18 метр биіктікте болады?

A)1 B) 2 C)4 D)5

Шешуі: 18 =3+20t-5 5 20t+18-3 =0 5 20t+15 =0 4t+3 =0

=1 ; =3 ;

Жауабы: A)1

6)Суретте үшбұрыш тәрізді спортзал кескіні бейнеленген.АD-биссектриса.

Егер АС = СВ, CD және DB кесінділерінің ұзындығын табыңыз.

A) CD=

B) CD=

C) CD=

D) CD=

Шешуі: CD=х деп белгілейік,сонда DB=4-х

= = =16-4х 7х=16 х= = CD= DB=4-х=3 - =

Жауабы: A) CD=



7)Алем мен Ерлан тауарларды қаптау бөлімінде жұмыс істейді.Олар бірігіп тауардың бір партиясын қаптау жұмысына 35 сағат жұмсайды.Егер Алем осы жұмысты жалғыз орындаса Ерланға қарағанда 24 сағатқа тез аяқтайды.Олардың әрқайсысына осы жұмысты аяқтау үшін неше сағат қажет.

A)40сағат;64 сағат

B) 50сағат;74 сағат.

C) 60сағат;84 сағат.

D) 70сағат;46 сағат.

Шешуі: Алем-х , Ерлан – у х=у-24

+ =1 /у(у-24) 35у+35(у-24) = у(у-24) 70у-840 =

=0

=84; =10 35

х=84-24=60

Жауабы: C) 60сағат;84 сағат.





8)Сабақтан кейін Адина бассейнге барады,ал бассейннен кейін үйіне кетеді.



Мектеп,бассейн және үй координаталарын суреттен пайдаланып ,Адинаның жүріп өткен жолын табыңыз.



Шешуі: Мектеп пен бассейн ара қашықтығы МБ= = =

Бассейн мен үй арасы да БҮ= = =

=

Жауабы:



9)Суретте №1 мектеп пен №2 мектептің координаталары көрсетілген.Әкімдік бұл мектептер арасында стадион салу туралы шешім қабылдады.

Стадион осы мектептерден бірдей қашықтықта болса , стадионның орналасқан жерінің координаталарын анықтаңыз.

Шешуі:Мектеп№1 (-3;5) Мектеп№ (3;-2)

Стадион( = ( = (

Жауабы: ( немесе(



10) Топта 20 оқушы бар , олардың бойларының орташа мәні 168 см .Бірақ бір оқушының бойы қате жазылған:176 см орнына 156 см болу керек.Осы топтағы оқушылардың бойларының орташа мәнін дұрыс есептеңіз.

A)164 см B) 166см C)167см D)168см



Шешуі: 3360-20



Жауабы: C)167см

11)Сығанақ,Мұхамеджанов,Ұлы Дала көшелері бір-біріне параллель .Оларды Тұран және Мәңгі Ел көшелері қиып өтеді.Белгісіз х мәнін табыңыз.




A)1,6 км B)2,5км C)3,6км D)4,9км

Шешуі: х



Жауабы: B)2,5км

12) Арман шексіз көп квадрат сызуда.Ең үлкен квадраттың қабырғасы 2 см, келесі квадраттың қабырғасы алдыңғысынан екі есе аз.

Шексіз сызылған квадраттардың аудандарының қосындысы неге тең.

A) 3 B) 3 C) 5 D)16

Шешуі: S=

Жауабы: C) 5

13)Мектепте оқушылар ең қарапайым бір жасушалы организм амебаның көбеюіне зерттеу жүргізді.Олар әрбір амебаның 2 бөлікке бөліну арқылы көбеетінін көрді.

Егер 7 рет бөліну процесінен кейін амебалардың саны 768 болса , басында неше амеба болды ?

A) 3 B)5 C) 6 D)12

Шешуі:х* =768 х= =6



Жауабы: C) 6



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі