Математикалық сауаттылық
|
Д |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дұрыс орындалған қалдықпен бөлу. Ж: 725:1000=0 (қалд.725)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дүкенде жаппай сатылым жүріп жатыр. «С» киімге неше % жеңілдік жасалды? - 50 %
5200 теңге 7200 теңге 9000 теңге 10500теңге А В С Д |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дүкенде жаппай сатылым жүріп жатыр. «D» киімге неше % жеңілдік жасалынды: - 70%
15000т 10500т 18000т 9000т 12000т 7200т 13000т 5200т А В С Д |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дүкенде 174 ерлер пальтосы, одан 24 кем әйелдер пальтосы бар. Ал балалардың пальтосы әйелдердің пальтосына қарағанда 3есес кем. Балалар пальтосы қанша?: Ж: 50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Д 13000т 5200т 12000т 7200т 18000т 9000т 15000т 10500т үкенде жаппай сатылым жүріп жатыр. Айсұлу жеңілдік арқылы барлық сатып алынған киімдерге 31900 теңге төледі. Бастапқы бағалармен салыстырғанда Айсұлу неше теңге кем жұмсады?58000-31900 = 26100 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АВСД шаршысының Д және В нүктелері арқылы диагональ жүргізіп, шыққан үшбұрыштың біреуіндегі торкөздің санын анықта - 8 А В
Д С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АВСД шаршысының боялған ауданы барлық ауданының неше пайызын құрайды? - а) 25 % А В
Д С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
а=16 болғандағы а:4+546-16-(0*548 795:1) өрнегінің мәні тең - 534
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Асан мен Үсен мынадай ойын ойнады. Үсен қандай да бір екі натурал санның айырмасы мен көбейтіндісін айтады, ал Асан солардың қосындысын айтады. Үсен 3 пен 10 дегенде, Асанның дұрыс жауабын табыңыз. а) 6 в) 5 с) 7 д) 9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АВСД шаршысының Д және В нүктелері арқылы диагональ жүргізіп, шыққан үшбұрыштың біреуіндегі торкөздің санын анықта: Ж: 6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Автомобиль 3 күнде ішінде 1430км жолжүруі тиіс. Бірінші күні ол82км/сағ жылдамдықпен 6сағат, ал2-ші күні жылдамдығын 4-сағатқа арттырып осы жылдамдықпен 7 сағат жүрді. Үшінші күні қалған жолды 4 сағатта қандай жылдамдықаен жүріп өтуі тиіс? Ж: 84 км/сағ Айман 2сағ. 40мин. серуендеді. Осы уақыттың 5/1 бөлігін достарымен доп ойнады, 4/1 бөлігін секіртпемен ойнады. Ал қалған уақытта саябақта серуендеді. Айманның саябақта серуендеген уақыты? Ж: 1сағ.28мин.
Ауладағы сенбілікке 420 адам шықты. Олардың шықты. Олардың 3/10ер адам, 6/10 әйел адам. Қалғандары балалар. Неше бала сенбілікке қатысты?: Ж: 42
Алманың жартысы неше бөлік құрайды. Ж: екіден бір
А
«Арай» балабақшасында 8 ересектер тобының әрқайсысына 25 баладан, ал 5 орта топтың әрқайсысына 20 баладан, 4 кіші топтың әрқайсысына 15 баладан абылданды. Балабақшада барлығы неше бала? Ж: 360
Амалдардың орындалу ретін көрсет: Ж 3, 1, 4, 2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ү |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үш шатырға 9 адам орналасқан. Бірінші шатырдағы адам саны екіншіге қарағанда 1 адамға кем, ал үшіншіге қарағанда 1 адамға артық. Әр шатырға қанша адам орналасқан? 1-шатырда - 2 адам, 2-ші шатырда - 3 адам, 3-ші шатырда – 4 адам
Үшінші кластың разрядтары. Ж: бірлік миллион, ондық миллион, жүздік миллион
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Т |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы 48 м, ал ауданы -12 а. Кейін жер иесі ұзындығын 5 метрге ұзартты, ал енін 5 метрге қысқартты. Ұзындығы мен енін өзгерткеннен кейінгі тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ауданы; - 1060 м2
Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы - 48м, ал ауданы - 12а. Жер телімінің периметрі. Ж: 146м
Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы - 48м, ал ауданы - 12а. Тіктөртбұрышты жер телімінің ені? Ж:25м
Тура теңдікті анықта: Ж: 75х29 = 75х30-75
Текше тәріздес аквариумның қырлары 8 дм. Су литр есебімен алынады. Аквариумның жартысы суға толтырылса, құйылған судың көлемі. Ж: 256 л
Тікбұрышты параллепипедтің көлемі см3, биіктігін тап? Ж: 90 см 8 см
?
5см Түбірі 10 болатын теңдеу. Ж: 5 * х = 150 : 3
Түбірі х=5 болатын теңдеу: Ж: 63230:х= 12646
Тік бұрыштар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныпта 24 оқушы бар. Музыкалық үйірмесіне 8 оқушы, одан 3 –еуі артық оқушы спрот үйірмесіне, қолөнерге 2 оқушы қатысады. Қатыспайтын оқушылар саны. - 3
Сыныптың белсенділері Асыл, Арман, Нұрай, Темірлан және Айымға жазғы демалыс лагеріне кезекпен баруға жолдаманы неше тәсілмен беруге болатынын табыңыз а) 125 в) 100 с) 120 д) 112
Сыныпта 40 оқушы бар. Олардың 25-і домбыраға, 17-сі биге, 7-еуі екі үйірмеге де қатысады. Сыныптағы үйірмеге мүлде қатыспайтын балалар саны қанша? Ж: 5
Сыныпта 30 оқушы бар. Оның 18-і күреспен, 10-ы жүзумен, 3-еуі спорттың екі түріменде айналысады. Неше адам спортпен мүлде айналыспайды? А. 22. В. 5. С.2. Д.3. Сызбадағы сұрақтың орнына сәйкес келетін сан - 130320
390 960
С
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 < x < 11 қос теңдігінің шешімдер жиыны - {9,10}
5728 + 15360 : у = 3120 * 2 теңдеудің түбірі - 30
29 070-176 870:23*3+589 өрнегінің мәні: А. 25 917 В.5 411 С.27 095 Д.6589
23 124:2 бөлдінің мәні неше цифрдан тұрады? Ж: 5.
55*100+896*19-452 өрнегінің мәні :Ж: 22072
32 084 км=…м ...дм ...см а) 32 м 84 дм 0 см в) 32 м 8 дм 4 см с) 3 м 20 дм 4 см д) 32 м 0 дм 84 см
47*30 - у=900+219 теңдеуінің түбірі: - 291
58028 – 2514 өрнегінің мәні - 55 514
568*(с:49)=6 816 теңдеуінің түбірі: 588
9408:98 бөліндінің мәні неше цифрдан тұрады? - 2
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айтмаганбетова Зарина МаратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз ББЖМ (МОДО) МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ББЖМ (МОДО) МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕНМатериал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен ББЖМ-ге дайындалуға арналған тапсырма сұрақтары
Материалдың қысқаша нұсқасы Математикалық сауаттылық
|

схат күніне 3 рет тамақтанып, тамақтанған сайын
қаптамада көрсетілген мөлшерге сәйкес гематоген жеп отырса,
аптасына жейтін гематогеннің массасы.:
0 км\сағ ? км\сағ 8 км
\сағ












