«Қызылтаң» жалпы білім беретін мектебі
Бекітемін:
Мектеп директоры:
Н.Куатбекова
«__» ___ 2024 жыл
2024-2025 оқу жылында 9-сынып оқушыларын
математика сауаттылық ББЖМ-ға дайындау
жоспары
Пән мұғалімі: Қаражанова Алуа
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Соңғы жылдары экономикамыздың қарқынды өсіп дамуы техникалық мамандықтарға деген сұранысты арттырып, оқушылардың политехникалық циклдағы пәндерге қызығушылығын оятты.
Оқушының ББЖМ-дан
математика пәні бойынша алған нәтежиесі Қазақстандағы орта білім
жүйесінің сапасы болатыны айдан анық.
Оқушылар
математика пәнінен берілген тест есептерінің 30% ғана шығаратындығы
статиска мәліметтері бойынша
белгілі.
Математикада есеп шығару – оқу жұмысының қажетті элементі болып табылады.
Қайталау үшін әр тақырыпқа жеке-жеке шолу жасай отырып, ондағы формулалар мен негізгі түсініктемелерді кестелерге немесе сызба нұсқаларға енгізген тиімді. Мұны мұғалім оқушылармен бірге жасайды. Әрі олар өз қолымен түсіне отырып сызып алған кестесін тест есептерін шығаруға пайдалану кезінде оңай жаттап алады.
Жеке мен жалпының арасындағы байланыс құрылымдық ұқсастық пен ерекшелікті салыстыру арқылы анықталды және ол ой желісін дамытатын негізгі «құрал» болғандықтан бағдармада қамтылған мәселелер құрылымдық анализ тұрғысынан баяндалады. Мұның өзі бір класстың бірнеше ұғымдарын бірден қарастыру және жеке мен жалпыға ортақ қасиетті тереңірек түсіну мүмкіндігін туғызып, оқушылардың ұғыну қабілетін арттыруға себепкер болады.
Оқушылардың өздері орындауға арналған жаттығу жұмыстарында тестілеуде көп кездесетін есептермен қоса сол есептердің күрделі деңгейінің жоғары болуында көп көңіл бөлуді ұйғардым. Себебі курсты таңдаған оқушы ББЖМ -ге дайындалумен қатар жан-жақты ізденіп дайындалады.
Мақсаты:
-
оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру;
-
математика лық білім-біліктерді және математика ғылымының жетістіктерін күнделікті өмірде пайдалануды насихаттау;
-
логикалық ойлау, таным іс-әрекеттерін дамыту;
-
қиынға ұмтылу, зерттеушілік қасиеттерін арттыру;
-
ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге машықтандыру.
Міндеттері:
-
оқушыларға терең, кеңейтілген білім беру;
-
ББЖМ -дан оқушылардың жоғарғы балл алуын қамтамасыз ету;
-
қоршаған ортадағы жүріп жатқан құбылыстарды математика танымдық түсініктер арқылы ойлай білуге үйрету;
-
оқушылардың мамандықты дұрыс таңдай білуіне ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
-
оқушылардың кәсіби бағдар алып, таңдаған мамандығына жақын білім алуына мүмкіндік болады;
-
қиындық деңгейі жоғары есептерді шығаруға ұмтылады;
-
ББЖМ -дан жоғары балл жинайтын оқушылар іріктеледі.
Пәнді меңгеру деңгейінің талаптары:
-
алған теориялық білімді іс жүзінде қолданудың жолын білу;
-
математикалық шамалар арасындағы байланысты терең зерделей білуі тиіс;
-
сызбада берілген шамалардың арасындағы тәуелділікті дұрыс тауып, анықтай білуі тиіс;
-
математика пәнінен меңгерген білім,білік, іскерлік дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерімен ұштастыра білуі тиіс.
Оқу тақырыптық жоспары.
Барлығы – 34 сағат.
Аптасына – 1 сағат.
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Логикалық есептер |
1 |
|
|
2 |
Пропорция және процент |
2 |
|
|
|
|||
|
3 |
Мәтінді есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
4 |
Мәтінді есептер |
1 |
|
|
5 |
Бірлескен жұмыс |
2 |
|
|
|
|||
|
6 |
Бірлескен жұмыс |
1 |
|
|
7 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
8 |
Қозғалысқа байланысты есептер |
1 |
|
|
9 |
Қозғалысқа байланысты есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
10 |
Комбинаторика және ықтималдық |
1 |
|
|
11 |
Комбинаторика және ықтималдық |
2 |
|
|
|
|||
|
12 |
Комбинаторика және ықтималдық |
1 |
|
|
13 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
14 |
Сандар және оның қасиеттері |
1 |
|
|
15 |
Сандар және оның қасиеттері |
1 |
|
|
16 |
Тест жұмысы. |
2 |
|
|
|
|||
|
17 |
Геометриялық есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
18 |
Геометриялық есептер |
1 |
|
|
19 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
20 |
Күнтізбелік есептер |
1 |
|
|
21 |
Күнтізбелік есептер |
1 |
|
|
22 |
Сәйкестендірулер мен салыстырулар |
1 |
|
|
23 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
24 |
Диаграмма,график және кестелер |
2 |
|
|
|
|||
|
25 |
Диаграмма,график және кестелер |
1 |
|
|
26 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
1) «Сборник задач по алгебре 8 – 9» М. Л. Галицкий и др.
2) «Математические олимпиады школьников –9-10» Л. П. Купцов и др.
3) «Зарубежные математические олимпиады» Конягин С. В. и др.
4) «Функцияны зерттеу» М. Е. Есмұқанов
5) «Алгебра – 9» под редакции Н. Я. Виленкина
6) «Математика және физика» журналдары
7) «Пособие для подготовки к единому национальному тестированию (ЕНТ ) по математике» Рустюмова И. П. И др.
«Задачи математических олимпиад» И.Л.
Бабинская
9) «Задачи всесоюзных математических олимпиад» Васильев Н.Б. и др.
10) «Задачи математических олимпиад» Ажгалиев О.А., Отеш А.К.
11) «Задачи республиканских олимпиад по математике» Гриншпун Э., Якушика М.
12) «Москвада өткізілген математикалық олимпиадаларының есептер жинағы» Болтянский В.Г.
«Қызылтаң» жалпы білім беретін мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы
9а-сынып оқушыларынан математика сауаттылықтан ББЖМ-ға дайындық
мақсатында алынған сынамалы тест қорытындыларының
салыстырмалы мониторингі
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сапасы, % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үлгерімі, % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орташа балы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЖСБ-ға дайындық кестесі
|
№ |
Пәні |
Өтетін күні |
Уақыты |
Пән мұғалімі |
|
1 |
Алгебра |
Бейсенбі |
15:30-17:00 |
Қаражанова Алуа |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ББЖМ папкасы
ББЖМ папкасы
«Қызылтаң» жалпы білім беретін мектебі
Бекітемін:
Мектеп директоры:
Н.Куатбекова
«__» ___ 2024 жыл
2024-2025 оқу жылында 9-сынып оқушыларын
математика сауаттылық ББЖМ-ға дайындау
жоспары
Пән мұғалімі: Қаражанова Алуа
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Соңғы жылдары экономикамыздың қарқынды өсіп дамуы техникалық мамандықтарға деген сұранысты арттырып, оқушылардың политехникалық циклдағы пәндерге қызығушылығын оятты.
Оқушының ББЖМ-дан
математика пәні бойынша алған нәтежиесі Қазақстандағы орта білім
жүйесінің сапасы болатыны айдан анық.
Оқушылар
математика пәнінен берілген тест есептерінің 30% ғана шығаратындығы
статиска мәліметтері бойынша
белгілі.
Математикада есеп шығару – оқу жұмысының қажетті элементі болып табылады.
Қайталау үшін әр тақырыпқа жеке-жеке шолу жасай отырып, ондағы формулалар мен негізгі түсініктемелерді кестелерге немесе сызба нұсқаларға енгізген тиімді. Мұны мұғалім оқушылармен бірге жасайды. Әрі олар өз қолымен түсіне отырып сызып алған кестесін тест есептерін шығаруға пайдалану кезінде оңай жаттап алады.
Жеке мен жалпының арасындағы байланыс құрылымдық ұқсастық пен ерекшелікті салыстыру арқылы анықталды және ол ой желісін дамытатын негізгі «құрал» болғандықтан бағдармада қамтылған мәселелер құрылымдық анализ тұрғысынан баяндалады. Мұның өзі бір класстың бірнеше ұғымдарын бірден қарастыру және жеке мен жалпыға ортақ қасиетті тереңірек түсіну мүмкіндігін туғызып, оқушылардың ұғыну қабілетін арттыруға себепкер болады.
Оқушылардың өздері орындауға арналған жаттығу жұмыстарында тестілеуде көп кездесетін есептермен қоса сол есептердің күрделі деңгейінің жоғары болуында көп көңіл бөлуді ұйғардым. Себебі курсты таңдаған оқушы ББЖМ -ге дайындалумен қатар жан-жақты ізденіп дайындалады.
Мақсаты:
-
оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру;
-
математика лық білім-біліктерді және математика ғылымының жетістіктерін күнделікті өмірде пайдалануды насихаттау;
-
логикалық ойлау, таным іс-әрекеттерін дамыту;
-
қиынға ұмтылу, зерттеушілік қасиеттерін арттыру;
-
ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге машықтандыру.
Міндеттері:
-
оқушыларға терең, кеңейтілген білім беру;
-
ББЖМ -дан оқушылардың жоғарғы балл алуын қамтамасыз ету;
-
қоршаған ортадағы жүріп жатқан құбылыстарды математика танымдық түсініктер арқылы ойлай білуге үйрету;
-
оқушылардың мамандықты дұрыс таңдай білуіне ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
-
оқушылардың кәсіби бағдар алып, таңдаған мамандығына жақын білім алуына мүмкіндік болады;
-
қиындық деңгейі жоғары есептерді шығаруға ұмтылады;
-
ББЖМ -дан жоғары балл жинайтын оқушылар іріктеледі.
Пәнді меңгеру деңгейінің талаптары:
-
алған теориялық білімді іс жүзінде қолданудың жолын білу;
-
математикалық шамалар арасындағы байланысты терең зерделей білуі тиіс;
-
сызбада берілген шамалардың арасындағы тәуелділікті дұрыс тауып, анықтай білуі тиіс;
-
математика пәнінен меңгерген білім,білік, іскерлік дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерімен ұштастыра білуі тиіс.
Оқу тақырыптық жоспары.
Барлығы – 34 сағат.
Аптасына – 1 сағат.
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Логикалық есептер |
1 |
|
|
2 |
Пропорция және процент |
2 |
|
|
|
|||
|
3 |
Мәтінді есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
4 |
Мәтінді есептер |
1 |
|
|
5 |
Бірлескен жұмыс |
2 |
|
|
|
|||
|
6 |
Бірлескен жұмыс |
1 |
|
|
7 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
8 |
Қозғалысқа байланысты есептер |
1 |
|
|
9 |
Қозғалысқа байланысты есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
10 |
Комбинаторика және ықтималдық |
1 |
|
|
11 |
Комбинаторика және ықтималдық |
2 |
|
|
|
|||
|
12 |
Комбинаторика және ықтималдық |
1 |
|
|
13 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
14 |
Сандар және оның қасиеттері |
1 |
|
|
15 |
Сандар және оның қасиеттері |
1 |
|
|
16 |
Тест жұмысы. |
2 |
|
|
|
|||
|
17 |
Геометриялық есептер |
2 |
|
|
|
|||
|
18 |
Геометриялық есептер |
1 |
|
|
19 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
20 |
Күнтізбелік есептер |
1 |
|
|
21 |
Күнтізбелік есептер |
1 |
|
|
22 |
Сәйкестендірулер мен салыстырулар |
1 |
|
|
23 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
|
24 |
Диаграмма,график және кестелер |
2 |
|
|
|
|||
|
25 |
Диаграмма,график және кестелер |
1 |
|
|
26 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
1) «Сборник задач по алгебре 8 – 9» М. Л. Галицкий и др.
2) «Математические олимпиады школьников –9-10» Л. П. Купцов и др.
3) «Зарубежные математические олимпиады» Конягин С. В. и др.
4) «Функцияны зерттеу» М. Е. Есмұқанов
5) «Алгебра – 9» под редакции Н. Я. Виленкина
6) «Математика және физика» журналдары
7) «Пособие для подготовки к единому национальному тестированию (ЕНТ ) по математике» Рустюмова И. П. И др.
«Задачи математических олимпиад» И.Л.
Бабинская
9) «Задачи всесоюзных математических олимпиад» Васильев Н.Б. и др.
10) «Задачи математических олимпиад» Ажгалиев О.А., Отеш А.К.
11) «Задачи республиканских олимпиад по математике» Гриншпун Э., Якушика М.
12) «Москвада өткізілген математикалық олимпиадаларының есептер жинағы» Болтянский В.Г.
«Қызылтаң» жалпы білім беретін мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы
9а-сынып оқушыларынан математика сауаттылықтан ББЖМ-ға дайындық
мақсатында алынған сынамалы тест қорытындыларының
салыстырмалы мониторингі
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сапасы, % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үлгерімі, % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орташа балы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЖСБ-ға дайындық кестесі
|
№ |
Пәні |
Өтетін күні |
Уақыты |
Пән мұғалімі |
|
1 |
Алгебра |
Бейсенбі |
15:30-17:00 |
Қаражанова Алуа |

шағым қалдыра аласыз













