Тақырыбы: «Су әлемі» (ЖИ көмегімен)
Мақсаты: Су әлемі және пайдасымен таныстыру.
Балаларға судың тіршілік үшін маңызын түсінуге жағдай жасау, су әлемінің сұлулығын сезіндіру және табиғатты қорғауға баулу.
ЖИ арқылы жаңа ақпаратты қабылдауға үйрету.
Баланың ойлау, есте сақтау, сөйлеу және елестету қабілеттерін дамыту.
Сұраққа нақты жауап беруге дағдыландыру.
Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Бір-бірін тыңдай білуге, ұйымшылдыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: Жасанды интеллект қолдану, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын түрлері, шығармашылық дамыту, мадақтау қорытындылау.
Шаттық шеңбері: Сәлемдесу (жасанды интеллект әуенімен)
Тәрбиеші:
– балалар бүгін біз бір сиқырлы әлеммен танысамыз. Ол
— Су әлемі деп
аталады. Ендеше бәріміз экранға қарап
ерекше қонағымызбен танысайық!
Экраннан бейнеролик және анимация көрсетіледі
(ЖИ арқылы жасалған Су
патшасы сөйлейді)
Сәлем,
кішкентай достарым! Мен — Су патшасымын!
Менің патшалығымда түрлі балықтар, дельфиндер, медузалар және басқа
да су жануарлары өмір сүреді. Бірақ менің әлемім өте үлкен!
Келіңдер, бірге зерттейік! Кім батыл, ақылды, мейірімді болса –
менің нағыз көмекшім болады! Мен
— Су
патшасымын! Менің патшалығым — бүкіл
әлемдегі мөлдір, таза
сулардан тұрады.Сендер білесіңдер
ме, су — тіршіліктің
көзі! Онсыз ешкім өмір сүре
алмайды. Сол себепті, мен сендерден өтінемін, балалар:
Суды ысырап етпеңдер!
Су ішіп болған соң, кранды жауып жүріңдер!
Су көздерін ластамаңдар
Тәрбиеші: - ия балалар! Су патшасы өте дұрыс айтады. Су-тіршіліктің көзі.
Балалар біз судың пайдасы туралы не білеміз? Сусыз өмір сүре аламызба? Қане жауап беріп көрейік.
Адамдар таңертең ұйқыдан тұрғанда — беті-қолын жуу үшін не керек?
- су керек.
Гүлдер мен ағаштар — өсіп-өнуі үшін не
ішеді?
-суды ішеді.
Балықтар мен теңіз жануарлары қайда өмір
сүреді?
— суда өмір сүреді.
Тазалық үшін де не қажет!
-су қажет.
-Балалар бұл менің қолымдағы «глобус» деп аталады, Глобус – біздің үлкен жеріміздің кішкентай үлгісі. Біздің жер –үлкен көк шар сияқты. Оның көк бөлігі – су, ал жасыл және қоңыр бөлігі – жер. Яғни, жердің көп бөлігі – теңіздер мен мұхиттар.
Ендеше балалар, судың пайдасы туралы толығырақ білу үшін су тамшысынан көмек сұрайық. (ЖИ видеоролик)
-мен сумын, мен тіршілік көзімін. Менсіз тіршілік болмайды.
-мен балықпын, мен суда өмір сүремін. Су- менің үйім. Сусыз мен өмір сүре алмаймын.
-сәлем балалар, мен күн сайын суды сіңіріп өсемін. Су болмаса мен қурап кетемін. (Гүл)
- менде суды күн сайын қолданамын. Ішемін, жуынамын,тамақ дайындаймыз (балақай)
Тәрбиеші: -Су болмаса, табиғат кеуіп кетер еді, адамдар шөлдер еді, жануарлар өмір сүре алмас еді.
-Балалар біз күнделікті ішетін , қолданатын суымызды қайдан аламыз ?
-дүкеннен,үйдегі краннан
Ендеше балалар ауыз су бізге дейін қалай жететінін біз су тамшысынан вертуалды көмекшіміз арқылы сұрап көрейік.
(Видеоролик ЖИ) Сәлем Балалар мен су тамшысымын !
Мен аспанда бұлт болып ұшып жүремін, жаңбыр болып жерге түсемін, сосын өзенмен көлге ағып барамын. Сол жерден адамдар мені тазалап сендердің үйлеріңе жеткізеді.
Балалар мен сіздерге « Көлдегі бақа» ойынын алып келдім. Ендеше менің сұрақтарыма жауап беруге дайын болсаңдар бастаймыз.
Ойын «Көлдегі бақа» 9 сұрақ
-
Суда қандай жануарлар өмір сүреді?
-
Жаңбыр қайдан жауады?
-
Су туралы мақал-мәтел білесізбе?
-
Алдарыңыздағы суреттер ішінен су жануарларын көрсет
-
Жаңбырдың бізге берер пайдасы?
-
Сурет арқылы судың пайдасын атап өт.
-
Глобуста су қандай түспен белгіленген?
-
Суды қалай үнемдеу керек?
-
Сен су патшасы болсаң не істер едің?
Сергіту сәті: «тамшылар» әуенімен
2 топқа бөлу
1 топ – «Судың достары»
2 топ – « Теңіз жұлдыздары»
"Шығармашылық өнер" (суреттерді бояу)
Тапсырма: “Су астындағы достарым”
-
Балалар өздерінің қиялындағы су жануарларын бояйды.
-
Кейін ЖИ арқылы су жануарларын жандандырады.
Қорытынды бөлім
Су патшасының соңғы сөзі (экраннан): балаларға сұрақ қою.
Балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекет сіздерге ұнадыма?
-иә!
“Жарайсыңдар, достарым! Сендер бүгін өте керемет білімдеріңді көрсеттіңдер. Табиғатты қорғаңдар, суды ластамаңдар! Мен сендерді Су әлемінің қорғаушысы деп жариялаймын! Мен сіздерді «Су әлемінің достары» деп марапаттағым келеді! Өздеріңе деген сыйлығымды тәрбиешілеріңіз арқылы беріп жібердім. Сау болыңыздар!”
Мадақтау: Балаларға "Су әлемінің досы" төсбелгісі таратылады.
-
Қол шапалақтау, мадақ сөздер:
-
“Ақылдысың!”, “Зерттеуші болдың!”, “Табиғат досы!”
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бегеева Дария Айтмуханбетовна
Бегеева Дария Айтмуханбетовна
Тақырыбы: «Су әлемі» (ЖИ көмегімен)
Мақсаты: Су әлемі және пайдасымен таныстыру.
Балаларға судың тіршілік үшін маңызын түсінуге жағдай жасау, су әлемінің сұлулығын сезіндіру және табиғатты қорғауға баулу.
ЖИ арқылы жаңа ақпаратты қабылдауға үйрету.
Баланың ойлау, есте сақтау, сөйлеу және елестету қабілеттерін дамыту.
Сұраққа нақты жауап беруге дағдыландыру.
Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Бір-бірін тыңдай білуге, ұйымшылдыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: Жасанды интеллект қолдану, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын түрлері, шығармашылық дамыту, мадақтау қорытындылау.
Шаттық шеңбері: Сәлемдесу (жасанды интеллект әуенімен)
Тәрбиеші:
– балалар бүгін біз бір сиқырлы әлеммен танысамыз. Ол
— Су әлемі деп
аталады. Ендеше бәріміз экранға қарап
ерекше қонағымызбен танысайық!
Экраннан бейнеролик және анимация көрсетіледі
(ЖИ арқылы жасалған Су
патшасы сөйлейді)
Сәлем,
кішкентай достарым! Мен — Су патшасымын!
Менің патшалығымда түрлі балықтар, дельфиндер, медузалар және басқа
да су жануарлары өмір сүреді. Бірақ менің әлемім өте үлкен!
Келіңдер, бірге зерттейік! Кім батыл, ақылды, мейірімді болса –
менің нағыз көмекшім болады! Мен
— Су
патшасымын! Менің патшалығым — бүкіл
әлемдегі мөлдір, таза
сулардан тұрады.Сендер білесіңдер
ме, су — тіршіліктің
көзі! Онсыз ешкім өмір сүре
алмайды. Сол себепті, мен сендерден өтінемін, балалар:
Суды ысырап етпеңдер!
Су ішіп болған соң, кранды жауып жүріңдер!
Су көздерін ластамаңдар
Тәрбиеші: - ия балалар! Су патшасы өте дұрыс айтады. Су-тіршіліктің көзі.
Балалар біз судың пайдасы туралы не білеміз? Сусыз өмір сүре аламызба? Қане жауап беріп көрейік.
Адамдар таңертең ұйқыдан тұрғанда — беті-қолын жуу үшін не керек?
- су керек.
Гүлдер мен ағаштар — өсіп-өнуі үшін не
ішеді?
-суды ішеді.
Балықтар мен теңіз жануарлары қайда өмір
сүреді?
— суда өмір сүреді.
Тазалық үшін де не қажет!
-су қажет.
-Балалар бұл менің қолымдағы «глобус» деп аталады, Глобус – біздің үлкен жеріміздің кішкентай үлгісі. Біздің жер –үлкен көк шар сияқты. Оның көк бөлігі – су, ал жасыл және қоңыр бөлігі – жер. Яғни, жердің көп бөлігі – теңіздер мен мұхиттар.
Ендеше балалар, судың пайдасы туралы толығырақ білу үшін су тамшысынан көмек сұрайық. (ЖИ видеоролик)
-мен сумын, мен тіршілік көзімін. Менсіз тіршілік болмайды.
-мен балықпын, мен суда өмір сүремін. Су- менің үйім. Сусыз мен өмір сүре алмаймын.
-сәлем балалар, мен күн сайын суды сіңіріп өсемін. Су болмаса мен қурап кетемін. (Гүл)
- менде суды күн сайын қолданамын. Ішемін, жуынамын,тамақ дайындаймыз (балақай)
Тәрбиеші: -Су болмаса, табиғат кеуіп кетер еді, адамдар шөлдер еді, жануарлар өмір сүре алмас еді.
-Балалар біз күнделікті ішетін , қолданатын суымызды қайдан аламыз ?
-дүкеннен,үйдегі краннан
Ендеше балалар ауыз су бізге дейін қалай жететінін біз су тамшысынан вертуалды көмекшіміз арқылы сұрап көрейік.
(Видеоролик ЖИ) Сәлем Балалар мен су тамшысымын !
Мен аспанда бұлт болып ұшып жүремін, жаңбыр болып жерге түсемін, сосын өзенмен көлге ағып барамын. Сол жерден адамдар мені тазалап сендердің үйлеріңе жеткізеді.
Балалар мен сіздерге « Көлдегі бақа» ойынын алып келдім. Ендеше менің сұрақтарыма жауап беруге дайын болсаңдар бастаймыз.
Ойын «Көлдегі бақа» 9 сұрақ
-
Суда қандай жануарлар өмір сүреді?
-
Жаңбыр қайдан жауады?
-
Су туралы мақал-мәтел білесізбе?
-
Алдарыңыздағы суреттер ішінен су жануарларын көрсет
-
Жаңбырдың бізге берер пайдасы?
-
Сурет арқылы судың пайдасын атап өт.
-
Глобуста су қандай түспен белгіленген?
-
Суды қалай үнемдеу керек?
-
Сен су патшасы болсаң не істер едің?
Сергіту сәті: «тамшылар» әуенімен
2 топқа бөлу
1 топ – «Судың достары»
2 топ – « Теңіз жұлдыздары»
"Шығармашылық өнер" (суреттерді бояу)
Тапсырма: “Су астындағы достарым”
-
Балалар өздерінің қиялындағы су жануарларын бояйды.
-
Кейін ЖИ арқылы су жануарларын жандандырады.
Қорытынды бөлім
Су патшасының соңғы сөзі (экраннан): балаларға сұрақ қою.
Балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекет сіздерге ұнадыма?
-иә!
“Жарайсыңдар, достарым! Сендер бүгін өте керемет білімдеріңді көрсеттіңдер. Табиғатты қорғаңдар, суды ластамаңдар! Мен сендерді Су әлемінің қорғаушысы деп жариялаймын! Мен сіздерді «Су әлемінің достары» деп марапаттағым келеді! Өздеріңе деген сыйлығымды тәрбиешілеріңіз арқылы беріп жібердім. Сау болыңыздар!”
Мадақтау: Балаларға "Су әлемінің досы" төсбелгісі таратылады.
-
Қол шапалақтау, мадақ сөздер:
-
“Ақылдысың!”, “Зерттеуші болдың!”, “Табиғат досы!”
-
шағым қалдыра аласыз













