Материалдар / Бейімделген бағдарлама

Бейімделген бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс тәсілдер » тақырыбына коучинг жоспары



Коуч: Нығметова Н

Тақырыбы:

«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс –тәсілдер »

Мақсаты:


Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерімен мүмкіндіктерін ескере отрып,ақыл-ой,адамгершілік,танымдық қабілеттерін дамытуға психологиялық-педагогикалық бағыт-бағдар беру.

Күтілетін нәтижесі:


- мұғалімдер топпен жұмысты ұйымдастырудың әдіс – тәсілдерін көреді;

-жаңашаәдіс – тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін талқылайды;

-практикалы қтұрғыдаоқушылардың топтағы қарым – қатынасының маңызы жайлы ақпарат алады.

Құрал-жабдықтар:

үлестірмелі қағаздар,А4 формат,қалам, конструкторлар ,көзілдірік,қолғап,, құлақтаңғыштар маркерлер,т.б. 


Өткізу барысы:

Кезеңдері

уақыт

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Қолданылатын ресурстар

І.Қызығушылықты ояту.







Топқа бөлу



10 минут

Психологиялық ахуал тудыру, топтастыру. «Сағат» ойының ойнату арқылы ұстаздардың көңіл-күйлерін көтеру, психологиялық жағдай жасау, топтастыру.

Сағат бойынша өзіне жақын көрген 12 адамды жазып шығады, нұсқаушы тапсырма арқылы айтып отырады, қалған әріптестер соны әр түрлі көңіл күйде орындау керек.

Мысалы:

1-Құшақтау

2-Креативті амандасу (бір-біріне қолмен жүрек көрсету, иіліп сәлем беру, т.б,)

3-Массаж жасау

4-Маңдайын түйістіру

5- Келші бері қолыма түспей жүсің деп әзілдеп сол адамның құлағын бұрау.

6-Шынтақ түйістіру

7-Сол адамның телефонын жазып, есімін сақтап алу.Еслу что байланыста болайық! Деп

8-Бүгін семинардан кейін не план деп сұрау...

9-Аяқтарын түйістіру

10-Қол бұлғау

11-Қалай әдемі боп тұрмын ба деп көз қысу.

12-Бір бірінің иығына барып қисайып, әдемі тілек айтып, арқасынан қағу




Осындай мотивациямен сіздерге көп рахмет айтып, жұмысымызды бастаймыз.


QR арқылы 4 топқа бөліп,сұраққа жауап беру

(Топтар түрліше амандасады. Мысалы орындарынан тұрып бірдей амандасы, қол шапалақтау. Т,б,)`


Амандасады,
ортаға шығып,тренингке қатысады..






Топқа бөлінеді.



Сағат суреті, стикерлер

Ой қозғау.

Топтық жұмыстар:



15 минут

Жетекші сұрақтар: (Постер қорғау)


І топ ІІ топ ІІІ топ І Vтоп
Инклюзивті білім Әдіс- тәсілдер Моторика аймағы Сенсорлы аймақ
беру аймағы аймағы

Жетекші сұрақтар: (Постер қорғау)
- Сіздің ойыңызша инклюзивті білім беру..........
- Инклюзивті балалардың даму ерекшеліктері қандай?
-ЕБҚЕБ балалармен жұмыс жасауда қандай қиыншылықтар кездесті?
- ЕББҚ білім алушылардың сыныпта отырғызуды ұйымдастыру.

Ойланады, жауап береді, топқа бөлінеді



Интербелсенді тақта



Топтық жұмыстар:






40 минут

Бейімделген жалпы білім беру бағдарламасын түсіндіру. (Слайд арқылы)

.



Топтық жұмыс.
30

Әр топқа күнтізбелік тақырыптық жоспар беріліп,сол бойынша өздері оқу бағдарламасын бейімдейді, және соған сай тапсырма әзірлейді.


Жеке бағдарлама

Бейімделген бағдарлама

Спешл кз арнайы оқу бағдарламасымен жасалады

Өзі отырған жалпы білім беру бағдарламасы негізінде алынады

Арнайы зерде бұзылысы бар оқулықтармен

Жалпы сыныптың оқулығымен

БТ сериясындағы аттестат алады

НОБ аттестаттын алады

Емтихан тапсырмайды

Емтихан тапсырады

Арнайы педагог ()

Арнайы педагогпен бірлесіп жасайды








Cергіту сәті Қимылмен




15

Ортаға өз қалаулары бойынша әр топтан 3 адамнан 9 адам шақырылады.Ал қалғандарыңыз орындарыңызға отырып көрермен болуға шақырамыз.Сіздер екіге бөлініп стол жанына жайғастыру.

1.Нашар көретін көзілдірік-нашар көретін адамның белгісі
2.Құлақ таңғыш-құлағы естімейтін адамның белгісі
3.Қолғап-саусақтары дамымаған адамның белгісі

Осылайш,алдарына конструктор беріледі.Конустордан бірінші топ-үй,екінші топ –машина,үшінші топ- сағат құрастырады. Уақыт 5 минут. Уақыт аяқталған соң қатысушылардан өздерін қалай сезінгендері жайлы айтып береді.
- Сіздерге жалпы сұрақ осы жұмысты жасау барысында өзіңізді қалай сезіндіңіз?



Қолғап
Көзілдірік
Құлаққап



30

Оқытуда қолданылатын интербелсенді әдіс – тәсілдер
1. Сенсорлы интеграция арналған жаттығулар
2.Моторикаға арналған жаттығулар
3. «Көршінің суреті»м жаттығуы Оқушылар төбесіне қойып,өзінің жұптасына қарап отырып,берілген қысқа уақыт ішінде оның суретін салуға тырысады. Суретті салып бітіргенше ,дәптерге қарауға болмайды. Оқушылар салған суреттерін қолдарын қойып,бір
- біріне тарту етеді.
4.«Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі

Оқушылар екі қолына қаламсап алып, бір мезгілде екі қолмен мынадай әркеттерді атқарады.

  • Оң қолмен бес үшбұрыш жасап,ал сол қолмен бес төртбұрыш салады.

  • Оң қолмен бес шеңбер,сол қолмен бес үшбұрыш салады.

  • Оң қолымен өзінің есімін,сол қолмен фамилиясын жазады.

Бұл сергітудің мақсаты оң және сол жақ жарты ми шарларының жұмысын жетілдіру болып табылады.
5.«Есімнен сөйлем құрау» әдісі Оқушылар бір сөйлемді жазбаша жазады. Сөйлемнің әр сөзі олардың есімінің келесі әрпінен басталуы керек.
Мыс. Асқарбек деген оқушы мынадай сөйлем құрауы мүмкін
Ақсақал сірескен қабағын ашып риза болып еміреніп кетті.



3.3. Рефлексия


5 минут

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» тақтасы арқылы кері байланыс жасау Padlet тақтасы арқылы кері байланыс

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?

Не ұнады?

Не қиын болды?












Еліміздің ата заңында барлық бала жалпы орта біліммен қамтылуы тиістігі жазылса да, өкінішке орай ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Олардың қатары жыл сайын өсіп келе жатқандықтан, балаларға білім беру жүйесін жетілдіру қажет. Қазіргі олардың мүмкіндіктерін ескере отырып, өзгелермен теңдей білім алуына жағдай жасау қажет. Осыған орай құрметті әріптестер , бүгінгі сіздермен өткізіп отырған коучинг себебім, ерекше білімді қажет ететін балалардың ішкі жан – дүниесін сезіне білуге, олардың жағдайын түсіне білуге мүмкіндік жасап, бірлесе жұмыс жасауға шақырамыз.



Назарларыңызға рахмет!!!




















































ЖИ арқылы жасау
04 Наурыз 2025
137
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі