«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс –тәсілдер » тақырыбына коучинг жоспары
|
|
Коуч: Нығметова Н |
||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс –тәсілдер » |
||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерімен мүмкіндіктерін ескере отрып,ақыл-ой,адамгершілік,танымдық қабілеттерін дамытуға психологиялық-педагогикалық бағыт-бағдар беру. |
||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижесі: |
- мұғалімдер топпен жұмысты ұйымдастырудың әдіс – тәсілдерін көреді; -жаңашаәдіс – тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін талқылайды; -практикалы қтұрғыдаоқушылардың топтағы қарым – қатынасының маңызы жайлы ақпарат алады. |
||||||||||||||||
|
Құрал-жабдықтар: |
үлестірмелі қағаздар,А4 формат,қалам, конструкторлар ,көзілдірік,қолғап,, құлақтаңғыштар маркерлер,т.б. |
||||||||||||||||
|
Өткізу барысы: |
|||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
уақыт |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Қолданылатын ресурстар |
|||||||||||||
|
І.Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу |
10 минут |
Психологиялық ахуал тудыру, топтастыру. «Сағат» ойының ойнату арқылы ұстаздардың көңіл-күйлерін көтеру, психологиялық жағдай жасау, топтастыру. Сағат бойынша өзіне жақын көрген 12 адамды жазып шығады, нұсқаушы тапсырма арқылы айтып отырады, қалған әріптестер соны әр түрлі көңіл күйде орындау керек. Мысалы: 1-Құшақтау 2-Креативті амандасу (бір-біріне қолмен жүрек көрсету, иіліп сәлем беру, т.б,) 3-Массаж жасау 4-Маңдайын түйістіру 5- Келші бері қолыма түспей жүсің деп әзілдеп сол адамның құлағын бұрау. 6-Шынтақ түйістіру 7-Сол адамның телефонын жазып, есімін сақтап алу.Еслу что байланыста болайық! Деп 8-Бүгін семинардан кейін не план деп сұрау... 9-Аяқтарын түйістіру 10-Қол бұлғау 11-Қалай әдемі боп тұрмын ба деп көз қысу. 12-Бір бірінің иығына барып қисайып, әдемі тілек айтып, арқасынан қағу Осындай мотивациямен сіздерге көп рахмет айтып, жұмысымызды
бастаймыз. QR
арқылы 4 топқа бөліп,сұраққа жауап беру (Топтар түрліше амандасады. Мысалы орындарынан тұрып бірдей амандасы, қол шапалақтау. Т,б,)` |
Амандасады, Топқа бөлінеді. |
Сағат суреті, стикерлер |
|||||||||||||
|
Ой қозғау. Топтық жұмыстар:
|
15 минут |
Жетекші сұрақтар: (Постер қорғау)
|
Ойланады, жауап береді, топқа бөлінеді |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
Топтық жұмыстар: |
40 минут |
Бейімделген
жалпы білім беру бағдарламасын түсіндіру. (Слайд
арқылы) |
. |
|
|||||||||||||
|
|
Топтық жұмыс. |
Әр топқа күнтізбелік тақырыптық жоспар беріліп,сол бойынша өздері оқу бағдарламасын бейімдейді, және соған сай тапсырма әзірлейді.
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Cергіту сәті Қимылмен |
|
|
|||||||||||||
|
|
15 |
Ортаға өз қалаулары бойынша әр топтан 3 адамнан 9 адам шақырылады.Ал қалғандарыңыз орындарыңызға отырып көрермен болуға шақырамыз.Сіздер екіге бөлініп стол жанына жайғастыру. 1.Нашар көретін
көзілдірік-нашар көретін адамның белгісі
Осылайш,алдарына конструктор
беріледі.Конустордан бірінші топ-үй,екінші топ –машина,үшінші топ-
сағат құрастырады. Уақыт 5 минут. Уақыт аяқталған соң
қатысушылардан өздерін қалай сезінгендері жайлы айтып береді. |
|
Қолғап |
|||||||||||||
|
|
30 |
Оқытуда
қолданылатын интербелсенді әдіс – тәсілдер Оқушылар екі қолына
қаламсап алып, бір мезгілде екі қолмен мынадай әркеттерді
атқарады.
Бұл сергітудің мақсаты оң және сол жақ жарты ми
шарларының жұмысын жетілдіру болып табылады. |
|
|
|||||||||||||
|
3.3. Рефлексия |
5 минут |
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» тақтасы арқылы кері байланыс жасау Padlet тақтасы арқылы кері байланыс
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Еліміздің ата заңында барлық бала жалпы орта біліммен қамтылуы тиістігі жазылса да, өкінішке орай ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Олардың қатары жыл сайын өсіп келе жатқандықтан, балаларға білім беру жүйесін жетілдіру қажет. Қазіргі олардың мүмкіндіктерін ескере отырып, өзгелермен теңдей білім алуына жағдай жасау қажет. Осыған орай құрметті әріптестер , бүгінгі сіздермен өткізіп отырған коучинг себебім, ерекше білімді қажет ететін балалардың ішкі жан – дүниесін сезіне білуге, олардың жағдайын түсіне білуге мүмкіндік жасап, бірлесе жұмыс жасауға шақырамыз.
Назарларыңызға рахмет!!! |
|
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бейімделген бағдарлама
Бейімделген бағдарлама
«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс –тәсілдер » тақырыбына коучинг жоспары
|
|
Коуч: Нығметова Н |
||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
«Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушыларға оқу бағдарламасын бейімдеу алгоритмі; Оқытудағы интербелсенді әдіс –тәсілдер » |
||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерімен мүмкіндіктерін ескере отрып,ақыл-ой,адамгершілік,танымдық қабілеттерін дамытуға психологиялық-педагогикалық бағыт-бағдар беру. |
||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижесі: |
- мұғалімдер топпен жұмысты ұйымдастырудың әдіс – тәсілдерін көреді; -жаңашаәдіс – тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін талқылайды; -практикалы қтұрғыдаоқушылардың топтағы қарым – қатынасының маңызы жайлы ақпарат алады. |
||||||||||||||||
|
Құрал-жабдықтар: |
үлестірмелі қағаздар,А4 формат,қалам, конструкторлар ,көзілдірік,қолғап,, құлақтаңғыштар маркерлер,т.б. |
||||||||||||||||
|
Өткізу барысы: |
|||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
уақыт |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Қолданылатын ресурстар |
|||||||||||||
|
І.Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу |
10 минут |
Психологиялық ахуал тудыру, топтастыру. «Сағат» ойының ойнату арқылы ұстаздардың көңіл-күйлерін көтеру, психологиялық жағдай жасау, топтастыру. Сағат бойынша өзіне жақын көрген 12 адамды жазып шығады, нұсқаушы тапсырма арқылы айтып отырады, қалған әріптестер соны әр түрлі көңіл күйде орындау керек. Мысалы: 1-Құшақтау 2-Креативті амандасу (бір-біріне қолмен жүрек көрсету, иіліп сәлем беру, т.б,) 3-Массаж жасау 4-Маңдайын түйістіру 5- Келші бері қолыма түспей жүсің деп әзілдеп сол адамның құлағын бұрау. 6-Шынтақ түйістіру 7-Сол адамның телефонын жазып, есімін сақтап алу.Еслу что байланыста болайық! Деп 8-Бүгін семинардан кейін не план деп сұрау... 9-Аяқтарын түйістіру 10-Қол бұлғау 11-Қалай әдемі боп тұрмын ба деп көз қысу. 12-Бір бірінің иығына барып қисайып, әдемі тілек айтып, арқасынан қағу Осындай мотивациямен сіздерге көп рахмет айтып, жұмысымызды
бастаймыз. QR
арқылы 4 топқа бөліп,сұраққа жауап беру (Топтар түрліше амандасады. Мысалы орындарынан тұрып бірдей амандасы, қол шапалақтау. Т,б,)` |
Амандасады, Топқа бөлінеді. |
Сағат суреті, стикерлер |
|||||||||||||
|
Ой қозғау. Топтық жұмыстар:
|
15 минут |
Жетекші сұрақтар: (Постер қорғау)
|
Ойланады, жауап береді, топқа бөлінеді |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
Топтық жұмыстар: |
40 минут |
Бейімделген
жалпы білім беру бағдарламасын түсіндіру. (Слайд
арқылы) |
. |
|
|||||||||||||
|
|
Топтық жұмыс. |
Әр топқа күнтізбелік тақырыптық жоспар беріліп,сол бойынша өздері оқу бағдарламасын бейімдейді, және соған сай тапсырма әзірлейді.
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Cергіту сәті Қимылмен |
|
|
|||||||||||||
|
|
15 |
Ортаға өз қалаулары бойынша әр топтан 3 адамнан 9 адам шақырылады.Ал қалғандарыңыз орындарыңызға отырып көрермен болуға шақырамыз.Сіздер екіге бөлініп стол жанына жайғастыру. 1.Нашар көретін
көзілдірік-нашар көретін адамның белгісі
Осылайш,алдарына конструктор
беріледі.Конустордан бірінші топ-үй,екінші топ –машина,үшінші топ-
сағат құрастырады. Уақыт 5 минут. Уақыт аяқталған соң
қатысушылардан өздерін қалай сезінгендері жайлы айтып береді. |
|
Қолғап |
|||||||||||||
|
|
30 |
Оқытуда
қолданылатын интербелсенді әдіс – тәсілдер Оқушылар екі қолына
қаламсап алып, бір мезгілде екі қолмен мынадай әркеттерді
атқарады.
Бұл сергітудің мақсаты оң және сол жақ жарты ми
шарларының жұмысын жетілдіру болып табылады. |
|
|
|||||||||||||
|
3.3. Рефлексия |
5 минут |
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» тақтасы арқылы кері байланыс жасау Padlet тақтасы арқылы кері байланыс
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Еліміздің ата заңында барлық бала жалпы орта біліммен қамтылуы тиістігі жазылса да, өкінішке орай ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Олардың қатары жыл сайын өсіп келе жатқандықтан, балаларға білім беру жүйесін жетілдіру қажет. Қазіргі олардың мүмкіндіктерін ескере отырып, өзгелермен теңдей білім алуына жағдай жасау қажет. Осыған орай құрметті әріптестер , бүгінгі сіздермен өткізіп отырған коучинг себебім, ерекше білімді қажет ететін балалардың ішкі жан – дүниесін сезіне білуге, олардың жағдайын түсіне білуге мүмкіндік жасап, бірлесе жұмыс жасауға шақырамыз.
Назарларыңызға рахмет!!! |
|
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














