Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 1 сынып қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚазақстанРеспубликасыныңОқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес
Қысқамерзімдіжоспар №1,2
Пән: Түзету . Математика |
Мектеп: ОМГ |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 1-сынып |
|
|||||
Сабақтақырыбы |
Қосу және азайту – өзара кері амалдар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау; 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Осы күш - қуатымызбенсабағымыздыбастаймыз. Тапсырма №1. Жазбаша жұмыс. Суретке қара . Неше бала саяхатқа шықты? Ересектер нешеу? Төмендегі жазуларды түсіндір.
Тапсырма №2. Бос орынға тиісті сандарды ата. 5+2=7 5+4=9 ...+5=7 4+...=9 ...-5=2 5+...=9 ...-2=5 9-...=5 |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.
Қосындының мәнін, азайғышқа қатысты есептер шығарады, түсінеді.
Оқушы бос орынға тиісті сандарды тауып жазады.
|
Өте жақсы, жарайсың!
|
Үлестірмелі қағаз.
Оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды. Оқулық,дәптер
Оқулық,дәптер
|
||
С ергітусәті |
Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру. |
Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды. |
Жарайсың! |
Ксилофон балалар аспабы. |
||
Сабақтың соңы |
Тапсырма №3. Қосу мен азайтуға өзара байланысты мысалдар құрастыр.
|
|
|
|
||
Кері байланыс |
Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату. |
Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді. |
Оқушының жауабы: *Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім. * Дәптер- жақсы түсіндім. * Қалам-әлі де толықтырулар қажет. |
Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам) |
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №4,6
Бөлім: |
Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер/ Тыңдалым және айтылым |
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
|
Күні: |
|
Сынып: 1 сынып |
|
Математика/Әліппе Сабақтың тақырыбы: |
№ 1 сабақ Бір таңбалы сандардың құрамы/Сөйлем. Сөйлеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Математика 1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру; 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау Әліппе 1.1.1.1* сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну; |
Сабақтың мақсаты: |
-Біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу, салыстыру -Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
І.Кіріспе кезеңі
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Армысың алтын
күн!
|
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
Суреттер
|
Сабақтың басы Математика 20 минут Сергіту сәті 5 минут Сабақтың ортасы Әліппе
|
-Сабыр,көңіл-күйің қалай? -Сабыр сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда сабағымызды бастайық. Сандар туралы не білетіндігі туралы сұрау Мұғалім бірінші сабақта оқушыларды оқулықпен және баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасауды таныстырады. Суреттерге қарап «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақтарға жауап беру. –Туған күнгебарлығы неше балакелді? (6) - Біз неше бала келгенін қайдан білдік? (балаларды санадық) Осы санды жазу үшін қандай цифр қолданылады? (6 цифры) Суреттегі заттарды сана.Жалаушаларды санайық. –Барлығы неше жалауша? (Барлығы 10 жалауша ілінген.) – Шарлар нешеу? –Сыйлықтар нешеу? –Себетте барлығы неше жеміс бар? –Дастарқанға неше тәрелке қойылған? –Стақан нешеу? Дәптермен жұмыс 1 тапсырма Сандарды жазып шығу Мұғалімнің көмегімен орындап сандарды жазып шығады. 2 тапсырма Қолдың ұсақ мотрикасын дамытуға арналған жаттығу. Үлгідегідей жазып шығу Оқу құралын санау Берілген тапсырманы орындату Оқушыға оқу құралдарын санауды ұсыну.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |