Материалдар / Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 2 сынып қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 2 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 2 сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
216
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес

Қысқа мерзімді жоспар №1,2

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2-сынып


Сабақ тақырыбы

Сөз және оның мағынасы

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерінсақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Бүгінгі сабақта:

-Сөздің мағынасымен жұмыс істеуді;

-Заттың аты, сыны, саны, қимылдық атауына сөздермен мысал келтіруді;

-Сөздің лексикалық мағынасы жайлы білетін боласың.

Тапсырма №1.

Ой қозғау.

1.Жақып қай спорт ойынының жанкүйері?

2.Ол баласымен қайда барды?

3.Жақып ұлына нені ұғындырды?

4.Ұлы қандай көңіл-күйде болды?


Тапсырма №2. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестегі орналастыр.

Жақып,ойын,стадион,көк,халық,ақ,келді,тебеді,екі,доп,аяқталды,футболшы,қайтты.

Заттың аты

Кім? Не?

Заттың сыны

Қандай?

Заттың саны

Қанша? Неше?

Қимылдық атау

Не істеді? Қайтты?










Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.












Оқушы берілген сұрақтарға жауап берді.
















Заттың атын, заттың сынын, заттың санын, қимылдық атауларына байланысты сөздерді кестеге бөліп жазды.





























Үлестірмелі қағаз.













Кітаппен жұмыс,оқулық.












Дәптермен жұмыс.














Сергіту сәті


«Қызыл гүлім-ай» би.



Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

Жарайсың!

https://youtu.be/sPX27NNVWCY

Сабақтың соңы

Тапсырма №3. Сабақты қорытындылау.


Мәтіндегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады.

Үлестірмелі қағаз.

Кері байланыс

Оқушы сабақты қаншалықты түсінгенін қоржын арқылы көрсетеді.

Оқушының жауабы:

Қызыл қоржын- өте жақсы түсіндім.

Көк қоржын- жақсы түсіндім.

Сары қоржын- әлі де толықтырулар керек.

Қоржын.













Қысқа мерзімді жоспар №3,4

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:


Сабақ тақырыбы

Антоним дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру.

Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлеріңіз қалай?

Сабағымызды бастамас бұрын 5Т ережесін еске түсірсек!


Қарама-қарсы сөздер:

Ақ-қара, жаман-жақсы, биік-аласа, ұзын-қысқа, қатты-жұмсақ.т.б

Тапсырма №1. Айтылым-ауызша

-Ал енді өзің бірнеше мысалдар келтіріп көрші....


Тапсырма №2. «Сөздерді сәйкестендір» Жазылым

Ащы Кеше

Қалың Қысқа

Ұзын Тұщы

Бүгін Таяз

Терең Жұқа


Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.







Оқушы 5Т ережесін есіне түсіріп, сабақта өте тәртіпті болады, мұқият мұғалімді тыңдайды.

Жаңа ақпаратты мұқият есіне сақтап алады.











Оқушы қарама-қарсы сөздерді атап айтып береді.







Оқушы берілген қарама-қарсы сөздерді сәйкестендіреді.









Жарайсың!






Бәрекелді!












Психологиялық ахуал АКТ
























Ауызша

Сұрақ-жауап.








Дәптермен жұмыс.

Сергіту сәті


«Қызыл гүлім-ай» би.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!