Оқу
бағдарламасына сәйкес сабақтың
мақсаттары
|
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы
(қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде
жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап
сөйлеу;
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын
(зат есім, сын есім, сан есім, етістік)
табу.
|
Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Сәлемдесу.
Бүгінгі көңіл-күйіміз
қалай?
-
«Жүрек
лебізі» оқушылар
бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін
білдіреді.
Тапсырма
№1.
«Жазғы саяхат
жыры» өлең шумақтарына назар
аударсақ.
Асқар тау, ну орман, айдын көл,
Асыл кен, көк егін, самал
жел.
Жарқын жаз шақырды қол
бұлғап,
«Жас ұлан,
бізге кел, бізге кел!»
Жол ашық, көңіл шат, бол
сергек,
Келеміз жорықта
серуендеп.
Ұлы Отан –жер қандай
тамаша,
Көркейткен жемісті ұлы
еңбек.
Жас ұлан, кел біздің
қатарға,
Дайындал жолы ұзақ
сапарға.
Жанқияр ерлерше өсеміз,
Жан күшін арнаймыз
Отанға! (Мұзафар
Әлімбай)
Бұл
жердегі
-
Жас
ұлан-жас
жеткіншек, жасөспірім
-
Ну-қалың орман
-
Сергек-жеңіл, ширақ
-
Жанқияр-ержүрек,өжет,батыл.
Өлең кім/не
туралы?
1.Табиғатты қорғау
туралы
2.Жазғы саяхат
туралы
3.Балалық шақ
туралы
Тапсырма №2. Нақыл сөздердің
жалғасын тауып жаз.
Аққу көлін
аңсайды,......
Жеті атасын
білмеген-.....
Тапсырма №3. Сөйлем мүшелеріне
талда.
Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін
аңсайды.
|
Оқушы мұғаліммен амандасып,
жылы тілек тілейді.
Оқушы өлеңді мұқият тыңдайды,
қойылған сұрақтарға жауап
береді.
-Отанды, туған жерінді сүю
туралы.
-Адам туған жерін
аңсайды.
-Жетесіз.
Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.
|
Жарайсың!
Жақсы!
Өте жақсы!
|
Үлестірмелі
қағаз
АКТ
Ауызша
сұрақ-жауап
Дәптермен
жұмыс.
|