Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚазақстанРеспубликасыныңОқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес

    Қысқамерзімдіжоспар №1,2

    Пән: Түзету .

    Математика

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 1-сынып


    Сабақтақырыбы

    Қосу және азайту – өзара кері амалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау;

    1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    - Осы күш - қуатымызбенсабағымыздыбастаймыз.

    Тапсырма №1. Жазбаша жұмыс.

    Суретке қара . Неше бала саяхатқа шықты? Ересектер нешеу? Төмендегі жазуларды түсіндір.

    Тапсырма №2. Бос орынға тиісті сандарды ата.

    5+2=7 5+4=9

    ...+5=7 4+...=9

    ...-5=2 5+...=9

    ...-2=5 9-...=5



    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.





    Қосындының мәнін, азайғышқа қатысты есептер шығарады, түсінеді.











    Оқушы бос орынға тиісті сандарды тауып жазады.




    Өте жақсы, жарайсың!




















    Үлестірмелі қағаз.







    Оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды.

    Оқулық,дәптер















    Оқулық,дәптер









    С ергітусәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Қосу мен азайтуға өзара байланысты мысалдар құрастыр.





    Кері байланыс

    Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

    Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

    Оқушының жауабы:

    *Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

    * Дәптер- жақсы түсіндім.

    * Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

    Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам)





























    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №4,6

    Бөлім:

    Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер/ Тыңдалым және айтылым

    Арнайы педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 1 сынып


    Математика/Әліппе

    Сабақтың тақырыбы:

    № 1 сабақ Бір таңбалы сандардың құрамы/Сөйлем. Сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    Математика

    1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру;

    1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Әліппе

    1.1.1.1* сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну;

    Сабақтың мақсаты:

    -Біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу, салыстыру

    -Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну

         Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Арнайы педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І.Кіріспе кезеңі


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Армысың алтын күн!
    Армысың асыл жер!
    Армысың жан досым!
    Жылуыма жылу қос!
    Міне менің қолым!
    - Осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен сабағымызды бастаймыз.



    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.






    Суреттер


    Сабақтың басы

    Математика

    20 минут













































    Сергіту сәті


    5 минут






    Сабақтың ортасы

    Әліппе















    -Сабыр,көңіл-күйің қалай?

    -Сабыр сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда сабағымызды бастайық.


    Сандар туралы не білетіндігі туралы сұрау



    Мұғалім бірінші сабақта оқушыларды оқулықпен және баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасауды таныстырады.


    Суреттерге қарап «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақтарға жауап беру.

    –Туған күнгебарлығы неше балакелді? (6)

    - Біз неше бала келгенін қайдан білдік? (балаларды санадық)

    Осы санды жазу үшін қандай цифр қолданылады? (6 цифры)

    Суреттегі заттарды сана.Жалаушаларды санайық.

    –Барлығы неше жалауша? (Барлығы 10 жалауша ілінген.)

    – Шарлар нешеу?

    –Сыйлықтар нешеу?

    –Себетте барлығы неше жеміс бар?

    –Дастарқанға неше тәрелке қойылған?

    –Стақан нешеу?


    Дәптермен жұмыс

    1 тапсырма Сандарды жазып шығу

    Мұғалімнің көмегімен орындап сандарды жазып шығады.

    2 тапсырма Қолдың ұсақ мотрикасын дамытуға арналған жаттығу. Үлгідегідей жазып шығу


    Оқу құралын санау

    Берілген тапсырманы орындату Оқушыға оқу құралдарын санауды ұсыну.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Асем
    20 Ақпан 2024
    481
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 1 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚазақстанРеспубликасыныңОқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес

    Қысқамерзімдіжоспар №1,2

    Пән: Түзету .

    Математика

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 1-сынып


    Сабақтақырыбы

    Қосу және азайту – өзара кері амалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау;

    1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    - Осы күш - қуатымызбенсабағымыздыбастаймыз.

    Тапсырма №1. Жазбаша жұмыс.

    Суретке қара . Неше бала саяхатқа шықты? Ересектер нешеу? Төмендегі жазуларды түсіндір.

    Тапсырма №2. Бос орынға тиісті сандарды ата.

    5+2=7 5+4=9

    ...+5=7 4+...=9

    ...-5=2 5+...=9

    ...-2=5 9-...=5



    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.





    Қосындының мәнін, азайғышқа қатысты есептер шығарады, түсінеді.











    Оқушы бос орынға тиісті сандарды тауып жазады.




    Өте жақсы, жарайсың!




















    Үлестірмелі қағаз.







    Оқушы мұғалімді мұқият тыңдайды.

    Оқулық,дәптер















    Оқулық,дәптер









    С ергітусәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Қосу мен азайтуға өзара байланысты мысалдар құрастыр.





    Кері байланыс

    Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

    Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

    Оқушының жауабы:

    *Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

    * Дәптер- жақсы түсіндім.

    * Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

    Оқу құралдары(кітап,дәптер,қалам)





























    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №4,6

    Бөлім:

    Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер/ Тыңдалым және айтылым

    Арнайы педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып: 1 сынып


    Математика/Әліппе

    Сабақтың тақырыбы:

    № 1 сабақ Бір таңбалы сандардың құрамы/Сөйлем. Сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    Математика

    1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру;

    1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Әліппе

    1.1.1.1* сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну;

    Сабақтың мақсаты:

    -Біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу, салыстыру

    -Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну

         Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Арнайы педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І.Кіріспе кезеңі


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Армысың алтын күн!
    Армысың асыл жер!
    Армысың жан досым!
    Жылуыма жылу қос!
    Міне менің қолым!
    - Осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен сабағымызды бастаймыз.



    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару.






    Суреттер


    Сабақтың басы

    Математика

    20 минут













































    Сергіту сәті


    5 минут






    Сабақтың ортасы

    Әліппе















    -Сабыр,көңіл-күйің қалай?

    -Сабыр сабаққа деген көңіл-күйің жақсы болса, онда сабағымызды бастайық.


    Сандар туралы не білетіндігі туралы сұрау



    Мұғалім бірінші сабақта оқушыларды оқулықпен және баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасауды таныстырады.


    Суреттерге қарап «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақтарға жауап беру.

    –Туған күнгебарлығы неше балакелді? (6)

    - Біз неше бала келгенін қайдан білдік? (балаларды санадық)

    Осы санды жазу үшін қандай цифр қолданылады? (6 цифры)

    Суреттегі заттарды сана.Жалаушаларды санайық.

    –Барлығы неше жалауша? (Барлығы 10 жалауша ілінген.)

    – Шарлар нешеу?

    –Сыйлықтар нешеу?

    –Себетте барлығы неше жеміс бар?

    –Дастарқанға неше тәрелке қойылған?

    –Стақан нешеу?


    Дәптермен жұмыс

    1 тапсырма Сандарды жазып шығу

    Мұғалімнің көмегімен орындап сандарды жазып шығады.

    2 тапсырма Қолдың ұсақ мотрикасын дамытуға арналған жаттығу. Үлгідегідей жазып шығу


    Оқу құралын санау

    Берілген тапсырманы орындату Оқушыға оқу құралдарын санауды ұсыну.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 1 сынып
    20.02.2024
    481
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Асем
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации