Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес

    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 2-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерінсақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Бүгінгі сабақта:

    -Сөздің мағынасымен жұмыс істеуді;

    -Заттың аты, сыны, саны, қимылдық атауына сөздермен мысал келтіруді;

    -Сөздің лексикалық мағынасы жайлы білетін боласың.

    Тапсырма №1.

    Ой қозғау.

    1.Жақып қай спорт ойынының жанкүйері?

    2.Ол баласымен қайда барды?

    3.Жақып ұлына нені ұғындырды?

    4.Ұлы қандай көңіл-күйде болды?


    Тапсырма №2. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестегі орналастыр.

    Жақып,ойын,стадион,көк,халық,ақ,келді,тебеді,екі,доп,аяқталды,футболшы,қайтты.

    Заттың аты

    Кім? Не?

    Заттың сыны

    Қандай?

    Заттың саны

    Қанша? Неше?

    Қимылдық атау

    Не істеді? Қайтты?










    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.












    Оқушы берілген сұрақтарға жауап берді.
















    Заттың атын, заттың сынын, заттың санын, қимылдық атауларына байланысты сөздерді кестеге бөліп жазды.





























    Үлестірмелі қағаз.













    Кітаппен жұмыс,оқулық.












    Дәптермен жұмыс.














    Сергіту сәті


    «Қызыл гүлім-ай» би.



    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    https://youtu.be/sPX27NNVWCY

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Сабақты қорытындылау.


    Мәтіндегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады.

    Үлестірмелі қағаз.

    Кері байланыс

    Оқушы сабақты қаншалықты түсінгенін қоржын арқылы көрсетеді.

    Оқушының жауабы:

    Қызыл қоржын- өте жақсы түсіндім.

    Көк қоржын- жақсы түсіндім.

    Сары қоржын- әлі де толықтырулар керек.

    Қоржын.













    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:


    Сабақ тақырыбы

    Антоним дегеніміз не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру.

    Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлеріңіз қалай?

    Сабағымызды бастамас бұрын 5Т ережесін еске түсірсек!


    Қарама-қарсы сөздер:

    Ақ-қара, жаман-жақсы, биік-аласа, ұзын-қысқа, қатты-жұмсақ.т.б

    Тапсырма №1. Айтылым-ауызша

    -Ал енді өзің бірнеше мысалдар келтіріп көрші....


    Тапсырма №2. «Сөздерді сәйкестендір» Жазылым

    Ащы Кеше

    Қалың Қысқа

    Ұзын Тұщы

    Бүгін Таяз

    Терең Жұқа


    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.







    Оқушы 5Т ережесін есіне түсіріп, сабақта өте тәртіпті болады, мұқият мұғалімді тыңдайды.

    Жаңа ақпаратты мұқият есіне сақтап алады.











    Оқушы қарама-қарсы сөздерді атап айтып береді.







    Оқушы берілген қарама-қарсы сөздерді сәйкестендіреді.









    Жарайсың!






    Бәрекелді!












    Психологиялық ахуал АКТ
























    Ауызша

    Сұрақ-жауап.








    Дәптермен жұмыс.

    Сергіту сәті


    «Қызыл гүлім-ай» би.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Асем
    20 Ақпан 2024
    464
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес

    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 2-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерінсақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Бүгінгі сабақта:

    -Сөздің мағынасымен жұмыс істеуді;

    -Заттың аты, сыны, саны, қимылдық атауына сөздермен мысал келтіруді;

    -Сөздің лексикалық мағынасы жайлы білетін боласың.

    Тапсырма №1.

    Ой қозғау.

    1.Жақып қай спорт ойынының жанкүйері?

    2.Ол баласымен қайда барды?

    3.Жақып ұлына нені ұғындырды?

    4.Ұлы қандай көңіл-күйде болды?


    Тапсырма №2. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестегі орналастыр.

    Жақып,ойын,стадион,көк,халық,ақ,келді,тебеді,екі,доп,аяқталды,футболшы,қайтты.

    Заттың аты

    Кім? Не?

    Заттың сыны

    Қандай?

    Заттың саны

    Қанша? Неше?

    Қимылдық атау

    Не істеді? Қайтты?










    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.












    Оқушы берілген сұрақтарға жауап берді.
















    Заттың атын, заттың сынын, заттың санын, қимылдық атауларына байланысты сөздерді кестеге бөліп жазды.





























    Үлестірмелі қағаз.













    Кітаппен жұмыс,оқулық.












    Дәптермен жұмыс.














    Сергіту сәті


    «Қызыл гүлім-ай» би.



    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    https://youtu.be/sPX27NNVWCY

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Сабақты қорытындылау.


    Мәтіндегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады.

    Үлестірмелі қағаз.

    Кері байланыс

    Оқушы сабақты қаншалықты түсінгенін қоржын арқылы көрсетеді.

    Оқушының жауабы:

    Қызыл қоржын- өте жақсы түсіндім.

    Көк қоржын- жақсы түсіндім.

    Сары қоржын- әлі де толықтырулар керек.

    Қоржын.













    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:


    Сабақ тақырыбы

    Антоним дегеніміз не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру.

    Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлеріңіз қалай?

    Сабағымызды бастамас бұрын 5Т ережесін еске түсірсек!


    Қарама-қарсы сөздер:

    Ақ-қара, жаман-жақсы, биік-аласа, ұзын-қысқа, қатты-жұмсақ.т.б

    Тапсырма №1. Айтылым-ауызша

    -Ал енді өзің бірнеше мысалдар келтіріп көрші....


    Тапсырма №2. «Сөздерді сәйкестендір» Жазылым

    Ащы Кеше

    Қалың Қысқа

    Ұзын Тұщы

    Бүгін Таяз

    Терең Жұқа


    Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.







    Оқушы 5Т ережесін есіне түсіріп, сабақта өте тәртіпті болады, мұқият мұғалімді тыңдайды.

    Жаңа ақпаратты мұқият есіне сақтап алады.











    Оқушы қарама-қарсы сөздерді атап айтып береді.







    Оқушы берілген қарама-қарсы сөздерді сәйкестендіреді.









    Жарайсың!






    Бәрекелді!












    Психологиялық ахуал АКТ
























    Ауызша

    Сұрақ-жауап.








    Дәптермен жұмыс.

    Сергіту сәті


    «Қызыл гүлім-ай» би.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 2 сынып
    20.02.2024
    464
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Асем
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации