Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес
Қысқа мерзімді жоспар №1,2
|
Пән: Түзету сабағы. Қазақ тілі |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 2-сынып |
|
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерінсақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу |
||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.
Бүгінгі сабақта: -Сөздің мағынасымен жұмыс істеуді; -Заттың аты, сыны, саны, қимылдық атауына сөздермен мысал келтіруді; -Сөздің лексикалық мағынасы жайлы білетін боласың. Тапсырма №1.
Ой қозғау. 1.Жақып қай спорт ойынының жанкүйері? 2.Ол баласымен қайда барды? 3.Жақып ұлына нені ұғындырды? 4.Ұлы қандай көңіл-күйде болды?
Тапсырма №2. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестегі орналастыр. Жақып,ойын,стадион,көк,халық,ақ,келді,тебеді,екі,доп,аяқталды,футболшы,қайтты.
|
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.
Оқушы берілген сұрақтарға жауап берді.
Заттың атын, заттың сынын, заттың санын, қимылдық атауларына байланысты сөздерді кестеге бөліп жазды. |
|
Үлестірмелі қағаз.
Кітаппен жұмыс,оқулық.
Дәптермен жұмыс.
|
|||||||||
|
Сергіту сәті
|
«Қызыл гүлім-ай» би.
|
Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды. |
Жарайсың! |
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы |
Тапсырма №3. Сабақты қорытындылау.
|
Мәтіндегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазады. |
|
Үлестірмелі қағаз. |
|||||||||
|
Кері байланыс |
|
Оқушы сабақты қаншалықты түсінгенін қоржын арқылы көрсетеді. |
Оқушының жауабы: Қызыл қоржын- өте жақсы түсіндім. Көк қоржын- жақсы түсіндім. Сары қоржын- әлі де толықтырулар керек. |
Қоржын. |
|||||||||
Қысқа мерзімді жоспар №3,4
|
Пән: Түзету сабағы. Қазақ тілі |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Антоним дегеніміз не? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары |
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй. Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру. Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлеріңіз қалай?
Сабағымызды бастамас бұрын 5Т ережесін еске түсірсек!
Қарама-қарсы сөздер: Ақ-қара, жаман-жақсы, биік-аласа, ұзын-қысқа, қатты-жұмсақ.т.б Тапсырма №1. Айтылым-ауызша -Ал енді өзің бірнеше мысалдар келтіріп көрші....
Тапсырма №2. «Сөздерді сәйкестендір» Жазылым Ащы Кеше Қалың Қысқа Ұзын Тұщы Бүгін Таяз Терең Жұқа
|
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып,сабаққа назар аударады.
Оқушы 5Т ережесін есіне түсіріп, сабақта өте тәртіпті болады, мұқият мұғалімді тыңдайды. Жаңа ақпаратты мұқият есіне сақтап алады.
Оқушы қарама-қарсы сөздерді атап айтып береді.
Оқушы берілген қарама-қарсы сөздерді сәйкестендіреді. |
Жарайсың! Бәрекелді!
|
Психологиялық ахуал АКТ
Ауызша Сұрақ-жауап.
Дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қызыл гүлім-ай» би.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Омарова АсемШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 2 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес Қысқа мерзімді жоспар №1,2
Қысқа мерзімді жоспар №3,4
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

























