Материалдар / Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
112
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



Қысқа мерзімді жоспар №1,2

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 3-сынып


Сабақ тақырыбы

Сөз таптары

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

  • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


Тапсырма №1.

«Жазғы саяхат жыры» өлең шумақтарына назар аударсақ.

Асқар тау, ну орман, айдын көл,

Асыл кен, көк егін, самал жел.

Жарқын жаз шақырды қол бұлғап,

«Жас ұлан, бізге кел, бізге кел!»

Жол ашық, көңіл шат, бол сергек,

Келеміз жорықта серуендеп.

Ұлы Отан –жер қандай тамаша,

Көркейткен жемісті ұлы еңбек.

Жас ұлан, кел біздің қатарға,

Дайындал жолы ұзақ сапарға.

Жанқияр ерлерше өсеміз,

Жан күшін арнаймыз Отанға! (Мұзафар Әлімбай)

Бұл жердегі

  • Жас ұлан-жас жеткіншек, жасөспірім

  • Ну-қалың орман

  • Сергек-жеңіл, ширақ

  • Жанқияр-ержүрек,өжет,батыл.

Өлең кім/не туралы?

1.Табиғатты қорғау туралы

2.Жазғы саяхат туралы

3.Балалық шақ туралы

Тапсырма №2. Нақыл сөздердің жалғасын тауып жаз.

Аққу көлін аңсайды,......

Жеті атасын білмеген-.....

Тапсырма №3. Сөйлем мүшелеріне талда.

Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.


Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.









Оқушы өлеңді мұқият тыңдайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.

















-Отанды, туған жерінді сүю туралы.


-Адам туған жерін аңсайды.

-Жетесіз.


Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.

Жарайсың! Жақсы!





























Өте жақсы!

Үлестірмелі қағаз









АКТ





















Ауызша сұрақ-жауап




Дәптермен жұмыс.



Сабақтың ортасы

Оқушы АКТ арқылы караоекемен өлең айтып, сабаққа жақсы көңіл-күймен жалғастырады.

Жарайсың!

АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

Сабақтың соңы

Тапсырма №4. Сөз табына талда.

Жеті атасын білмеген-жетесіз.


Жеті-сан есім

Атасын –зат есім

Білмеген-етістік

Жетесіз-сын есім

А КТ

Кері байланыс


«Бас бармақ» арқылы бағалау


Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы білдіре алады.

Өте жақсы!

Бас бармақ





























Қысқа мерзімді жоспар №3,4

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 3-сынып


Сабақ тақырыбы

Зат есім

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/ жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.


Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

  • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


Тапсырма №1. «Ананың асыл арманы» мәтінін оқимын, мұқият тыңда.

Баяғы заманда жұпыны ғана үйде бір әйел үш ұлымен тұрыпты.

Әйел өте шебер кісі екен. Ол үнемі торқа орамалды жібекпен кестелеп күнелтіпті. Бір күні әйел өзі кестелеген орамалдарын базарға сатуға апарады. Орамалдарын сатып болған соң, дүкен аралайды. Бір дүкеннен сондай әдемі сурет көреді. Суретте жеміс ағашының ішіндегі әдемі үй, айналасындағы көгал, оны қақ жарып, аққан су, бақта сайраған бұлбұл бейнеленіпті. Әйел бар ақшасына әлгі әдемі суретті сатып алады. Әйел үйге келген соң, суретті балаларына көрсетеді. Сурет ұлдарына да қатты ұнайды.

Сұрақ-жауап:

1.Әйел қандай өнермен айналысады?

2.Ол қандай суретті сатып алды?

3.Әйелдің барлық суретті сатып алуға себебі неде?


Тапсырма №2. Сөздерді салыстыр. Бұндағы туынды зат есімдерді тауып көр.

Кім? Не? деген сұрақтар арқылы.

Өнер өнерпаз шебер шеберлік

Сый сыйлық сурет суретші

Picture 5

Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.







Оқушы мәтінді мұқият тыңдайды.











1. Әйел кестелеу өнерімен айналысады.

2.Әдемі үй бейнеленген суретті сатып алды.

3.Себебі ол сондай әдемі үйде тұрғысы келді, сол үйді кестелеп, орамалға түсірді.


-

1875тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!