Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Сөз таптары

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Тапсырма №1.

    «Жазғы саяхат жыры» өлең шумақтарына назар аударсақ.

    Асқар тау, ну орман, айдын көл,

    Асыл кен, көк егін, самал жел.

    Жарқын жаз шақырды қол бұлғап,

    «Жас ұлан, бізге кел, бізге кел!»

    Жол ашық, көңіл шат, бол сергек,

    Келеміз жорықта серуендеп.

    Ұлы Отан –жер қандай тамаша,

    Көркейткен жемісті ұлы еңбек.

    Жас ұлан, кел біздің қатарға,

    Дайындал жолы ұзақ сапарға.

    Жанқияр ерлерше өсеміз,

    Жан күшін арнаймыз Отанға! (Мұзафар Әлімбай)

    Бұл жердегі

    • Жас ұлан-жас жеткіншек, жасөспірім

    • Ну-қалың орман

    • Сергек-жеңіл, ширақ

    • Жанқияр-ержүрек,өжет,батыл.

    Өлең кім/не туралы?

    1.Табиғатты қорғау туралы

    2.Жазғы саяхат туралы

    3.Балалық шақ туралы

    Тапсырма №2. Нақыл сөздердің жалғасын тауып жаз.

    Аққу көлін аңсайды,......

    Жеті атасын білмеген-.....

    Тапсырма №3. Сөйлем мүшелеріне талда.

    Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.


    Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.









    Оқушы өлеңді мұқият тыңдайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.

















    -Отанды, туған жерінді сүю туралы.


    -Адам туған жерін аңсайды.

    -Жетесіз.


    Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.

    Жарайсың! Жақсы!





























    Өте жақсы!

    Үлестірмелі қағаз









    АКТ





















    Ауызша сұрақ-жауап




    Дәптермен жұмыс.



    Сабақтың ортасы

    Оқушы АКТ арқылы караоекемен өлең айтып, сабаққа жақсы көңіл-күймен жалғастырады.

    Жарайсың!

    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №4. Сөз табына талда.

    Жеті атасын білмеген-жетесіз.


    Жеті-сан есім

    Атасын –зат есім

    Білмеген-етістік

    Жетесіз-сын есім

    А КТ

    Кері байланыс


    «Бас бармақ» арқылы бағалау


    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы білдіре алады.

    Өте жақсы!

    Бас бармақ





























    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Зат есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/ жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Тапсырма №1. «Ананың асыл арманы» мәтінін оқимын, мұқият тыңда.

    Баяғы заманда жұпыны ғана үйде бір әйел үш ұлымен тұрыпты.

    Әйел өте шебер кісі екен. Ол үнемі торқа орамалды жібекпен кестелеп күнелтіпті. Бір күні әйел өзі кестелеген орамалдарын базарға сатуға апарады. Орамалдарын сатып болған соң, дүкен аралайды. Бір дүкеннен сондай әдемі сурет көреді. Суретте жеміс ағашының ішіндегі әдемі үй, айналасындағы көгал, оны қақ жарып, аққан су, бақта сайраған бұлбұл бейнеленіпті. Әйел бар ақшасына әлгі әдемі суретті сатып алады. Әйел үйге келген соң, суретті балаларына көрсетеді. Сурет ұлдарына да қатты ұнайды.

    Сұрақ-жауап:

    1.Әйел қандай өнермен айналысады?

    2.Ол қандай суретті сатып алды?

    3.Әйелдің барлық суретті сатып алуға себебі неде?


    Тапсырма №2. Сөздерді салыстыр. Бұндағы туынды зат есімдерді тауып көр.

    Кім? Не? деген сұрақтар арқылы.

    Өнер өнерпаз шебер шеберлік

    Сый сыйлық сурет суретші

    Picture 5

    Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.







    Оқушы мәтінді мұқият тыңдайды.











    1. Әйел кестелеу өнерімен айналысады.

    2.Әдемі үй бейнеленген суретті сатып алды.

    3.Себебі ол сондай әдемі үйде тұрғысы келді, сол үйді кестелеп, орамалға түсірді.


    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Асем
    20 Ақпан 2024
    403
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 3 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Сөз таптары

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Тапсырма №1.

    «Жазғы саяхат жыры» өлең шумақтарына назар аударсақ.

    Асқар тау, ну орман, айдын көл,

    Асыл кен, көк егін, самал жел.

    Жарқын жаз шақырды қол бұлғап,

    «Жас ұлан, бізге кел, бізге кел!»

    Жол ашық, көңіл шат, бол сергек,

    Келеміз жорықта серуендеп.

    Ұлы Отан –жер қандай тамаша,

    Көркейткен жемісті ұлы еңбек.

    Жас ұлан, кел біздің қатарға,

    Дайындал жолы ұзақ сапарға.

    Жанқияр ерлерше өсеміз,

    Жан күшін арнаймыз Отанға! (Мұзафар Әлімбай)

    Бұл жердегі

    • Жас ұлан-жас жеткіншек, жасөспірім

    • Ну-қалың орман

    • Сергек-жеңіл, ширақ

    • Жанқияр-ержүрек,өжет,батыл.

    Өлең кім/не туралы?

    1.Табиғатты қорғау туралы

    2.Жазғы саяхат туралы

    3.Балалық шақ туралы

    Тапсырма №2. Нақыл сөздердің жалғасын тауып жаз.

    Аққу көлін аңсайды,......

    Жеті атасын білмеген-.....

    Тапсырма №3. Сөйлем мүшелеріне талда.

    Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.


    Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.









    Оқушы өлеңді мұқият тыңдайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.

















    -Отанды, туған жерінді сүю туралы.


    -Адам туған жерін аңсайды.

    -Жетесіз.


    Аққу көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды.

    Жарайсың! Жақсы!





























    Өте жақсы!

    Үлестірмелі қағаз









    АКТ





















    Ауызша сұрақ-жауап




    Дәптермен жұмыс.



    Сабақтың ортасы

    Оқушы АКТ арқылы караоекемен өлең айтып, сабаққа жақсы көңіл-күймен жалғастырады.

    Жарайсың!

    АКТ.бойынша караокемен өлең айту.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №4. Сөз табына талда.

    Жеті атасын білмеген-жетесіз.


    Жеті-сан есім

    Атасын –зат есім

    Білмеген-етістік

    Жетесіз-сын есім

    А КТ

    Кері байланыс


    «Бас бармақ» арқылы бағалау


    Оқушы сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы білдіре алады.

    Өте жақсы!

    Бас бармақ





























    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Зат есім

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/ жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Тапсырма №1. «Ананың асыл арманы» мәтінін оқимын, мұқият тыңда.

    Баяғы заманда жұпыны ғана үйде бір әйел үш ұлымен тұрыпты.

    Әйел өте шебер кісі екен. Ол үнемі торқа орамалды жібекпен кестелеп күнелтіпті. Бір күні әйел өзі кестелеген орамалдарын базарға сатуға апарады. Орамалдарын сатып болған соң, дүкен аралайды. Бір дүкеннен сондай әдемі сурет көреді. Суретте жеміс ағашының ішіндегі әдемі үй, айналасындағы көгал, оны қақ жарып, аққан су, бақта сайраған бұлбұл бейнеленіпті. Әйел бар ақшасына әлгі әдемі суретті сатып алады. Әйел үйге келген соң, суретті балаларына көрсетеді. Сурет ұлдарына да қатты ұнайды.

    Сұрақ-жауап:

    1.Әйел қандай өнермен айналысады?

    2.Ол қандай суретті сатып алды?

    3.Әйелдің барлық суретті сатып алуға себебі неде?


    Тапсырма №2. Сөздерді салыстыр. Бұндағы туынды зат есімдерді тауып көр.

    Кім? Не? деген сұрақтар арқылы.

    Өнер өнерпаз шебер шеберлік

    Сый сыйлық сурет суретші

    Picture 5

    Оқушы мұғаліммен амандасып, жылы тілек тілейді.







    Оқушы мәтінді мұқият тыңдайды.











    1. Әйел кестелеу өнерімен айналысады.

    2.Әдемі үй бейнеленген суретті сатып алды.

    3.Себебі ол сондай әдемі үйде тұрғысы келді, сол үйді кестелеп, орамалға түсірді.


    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 3 сынып
    20.02.2024
    403
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Асем
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации