Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Тіл жəне сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    4.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Есте тақта!

    Тапсырма №1. Мәтіндегі жалған және дұрыс пікірді атап айт.

    Тапсырма №2. Диалогты жалғастырып көр.

    Оқушылар бір-бірімен амандасып, жылы тілек тілейді.











    Оқушы жаңа ақпаратты мұқият тыңдайды.















    Жалған пікір:

    Елуден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.

    Дұырс пікір:

    Елімізде жүзден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!



    Өте жақсы!













    Өте жақсы!

    5 саны –көңіл-күй өте жақсы.

    4 саны -жақсы.

    3 саны-орташа


























    АКТ арқылы тапсырманы орындау.

    С ергіту сәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Өзіңді тексер.

    Оқушы көпшілік алдында дұрыс,әдемі сөйлеп үйренеді.

    Үлестірмелі қағаз арқылы жоспар құрастыру.

    Кері байланыс

    Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

    Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

    Оқушының жауабы:

    *Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

    * Дәптер- жақсы түсіндім.

    * Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

    Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)













    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Ауызша және жазбаша сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    4.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Сөйлеу ережелері

    Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін.

    Мен сабырлымын

    Мен терең тыныс ала аламын.

    Менің қолдарым босаңсыған.

    Менің аяқтарым босаңсыған.

    Менің денем тыныштықта

    Бет бұлшық еттерім босаңсыған.

    Ауызша сөйлеу бұрын пайда болған еді. Ол кезде жазу,сызу жоқ болатын. Адамдар тек ауызекі тілде сөйледі. Ертегілер, аңыз, өлеңдер айтты. Батырлардың ерлігін де ауызша айтып келді. Кейін суреттер сала бастады. Алғашқы суретте тасқа қашады. Адамдар суреттер арқылы жазбаша сөйлеуді ойлап тапты. Содан кейін суреттер таңбаға, ал, таңба әріпке айналды. Бұдан кейін кітаптар, газеттер жазылды.

    Ауызша сөйлеу-сөйлеудің негізгі түрі болғандықтан онын қалған түрлері де соның төңірегінде құрылады. Мәселен, жазу сөзіндегі әріптер ауызша сөздің түрлі дыбыстарын белгілейді.

    Жазбаша сөйлеу-адам баласы хат танырлықтай дәрежеге жеткенде , ауызша сөйлеудің біршама дамыған кез кезеңінде пайда бола бастайды. Жазбаша сөйлеу арнаулы әдістер арқылы меңгеріледі.

    Тапсырма №1 Сызба арқылы тыңдайтын өлеңнің не туралы екенін болжап көр.

    Өлеңнің не екенін қайдан анықтадың?

    Тапсырма №2. Өлеңнің екінші шімағын жатқа жаз.Сөйлеудің қай түрін қолданасың?

    Ал екінші бақытым-тілім менің,

    Тас жүректі тіліммен тілімдедім.

    Кей-кезде дүниеден түңілсем де,

    Қасиетті тілімнен түңілмедім.

    Оқушының көңіл-күйі көтеріліп, сабаққа қызығушылығы артады.













    Оқушы жаңа ақпаратты өте мұқият тыңдап, түсініп алды.

















    Бұл өлең-халқыма,тіліме,отаныма екенін түсіндім.



























    Оқушы берілген өлең шімақты жатқа жазады дәптерге.


































    Жарайсың!





















    Өте жақсы!

    АКТ арқылы

































    АКТ арқылы.




















    Дәптермен жұмыс.

    С ергіту сәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Мақал-мәтелді оқы және мағанасын түсіндіріп көр.

    1.Жақсы сөз-жарым ырыс.

    2.Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді.

    3.Аңдамай сөйлеген ауырмай өледі.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Асем
    20 Ақпан 2024
    419
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



    Қысқа мерзімді жоспар №1,2

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Тіл жəне сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    4.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

    • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


    Есте тақта!

    Тапсырма №1. Мәтіндегі жалған және дұрыс пікірді атап айт.

    Тапсырма №2. Диалогты жалғастырып көр.

    Оқушылар бір-бірімен амандасып, жылы тілек тілейді.











    Оқушы жаңа ақпаратты мұқият тыңдайды.















    Жалған пікір:

    Елуден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.

    Дұырс пікір:

    Елімізде жүзден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!



    Өте жақсы!













    Өте жақсы!

    5 саны –көңіл-күй өте жақсы.

    4 саны -жақсы.

    3 саны-орташа


























    АКТ арқылы тапсырманы орындау.

    С ергіту сәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Өзіңді тексер.

    Оқушы көпшілік алдында дұрыс,әдемі сөйлеп үйренеді.

    Үлестірмелі қағаз арқылы жоспар құрастыру.

    Кері байланыс

    Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

    Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

    Оқушының жауабы:

    *Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

    * Дәптер- жақсы түсіндім.

    * Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

    Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)













    Қысқа мерзімді жоспар №3,4

    Пән: Түзету сабағы.

    Қазақ тілі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып


    Сабақ тақырыбы

    Ауызша және жазбаша сөйлеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

    4.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

    Сөйлеу ережелері

    Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін.

    Мен сабырлымын

    Мен терең тыныс ала аламын.

    Менің қолдарым босаңсыған.

    Менің аяқтарым босаңсыған.

    Менің денем тыныштықта

    Бет бұлшық еттерім босаңсыған.

    Ауызша сөйлеу бұрын пайда болған еді. Ол кезде жазу,сызу жоқ болатын. Адамдар тек ауызекі тілде сөйледі. Ертегілер, аңыз, өлеңдер айтты. Батырлардың ерлігін де ауызша айтып келді. Кейін суреттер сала бастады. Алғашқы суретте тасқа қашады. Адамдар суреттер арқылы жазбаша сөйлеуді ойлап тапты. Содан кейін суреттер таңбаға, ал, таңба әріпке айналды. Бұдан кейін кітаптар, газеттер жазылды.

    Ауызша сөйлеу-сөйлеудің негізгі түрі болғандықтан онын қалған түрлері де соның төңірегінде құрылады. Мәселен, жазу сөзіндегі әріптер ауызша сөздің түрлі дыбыстарын белгілейді.

    Жазбаша сөйлеу-адам баласы хат танырлықтай дәрежеге жеткенде , ауызша сөйлеудің біршама дамыған кез кезеңінде пайда бола бастайды. Жазбаша сөйлеу арнаулы әдістер арқылы меңгеріледі.

    Тапсырма №1 Сызба арқылы тыңдайтын өлеңнің не туралы екенін болжап көр.

    Өлеңнің не екенін қайдан анықтадың?

    Тапсырма №2. Өлеңнің екінші шімағын жатқа жаз.Сөйлеудің қай түрін қолданасың?

    Ал екінші бақытым-тілім менің,

    Тас жүректі тіліммен тілімдедім.

    Кей-кезде дүниеден түңілсем де,

    Қасиетті тілімнен түңілмедім.

    Оқушының көңіл-күйі көтеріліп, сабаққа қызығушылығы артады.













    Оқушы жаңа ақпаратты өте мұқият тыңдап, түсініп алды.

















    Бұл өлең-халқыма,тіліме,отаныма екенін түсіндім.



























    Оқушы берілген өлең шімақты жатқа жазады дәптерге.


































    Жарайсың!





















    Өте жақсы!

    АКТ арқылы

































    АКТ арқылы.




















    Дәптермен жұмыс.

    С ергіту сәті


    Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

    Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

    Жарайсың!

    Ксилофон балалар аспабы.

    Сабақтың соңы

    Тапсырма №3. Мақал-мәтелді оқы және мағанасын түсіндіріп көр.

    1.Жақсы сөз-жарым ырыс.

    2.Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді.

    3.Аңдамай сөйлеген ауырмай өледі.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 4 сынып
    20.02.2024
    419
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Асем
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации