Материалдар / Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып

Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама қмжлар 4 тоқсан 4 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
221
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



Қысқа мерзімді жоспар №1,2

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4-сынып


Сабақ тақырыбы

Тіл жəне сөйлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

4.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

  • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


Есте тақта!

Тапсырма №1. Мәтіндегі жалған және дұрыс пікірді атап айт.

Тапсырма №2. Диалогты жалғастырып көр.

Оқушылар бір-бірімен амандасып, жылы тілек тілейді.











Оқушы жаңа ақпаратты мұқият тыңдайды.















Жалған пікір:

Елуден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.

Дұырс пікір:

Елімізде жүзден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!



Өте жақсы!













Өте жақсы!

5 саны –көңіл-күй өте жақсы.

4 саны -жақсы.

3 саны-орташа


























АКТ арқылы тапсырманы орындау.

С ергіту сәті


Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

Жарайсың!

Ксилофон балалар аспабы.

Сабақтың соңы

Тапсырма №3. Өзіңді тексер.

Оқушы көпшілік алдында дұрыс,әдемі сөйлеп үйренеді.

Үлестірмелі қағаз арқылы жоспар құрастыру.

Кері байланыс

Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

Оқушының жауабы:

*Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

* Дәптер- жақсы түсіндім.

* Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)













Қысқа мерзімді жоспар №3,4

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4-сынып


Сабақ тақырыбы

Ауызша және жазбаша сөйлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

4.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Сөйлеу ережелері

Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін.

Мен сабырлымын

Мен терең тыныс ала аламын.

Менің қолдарым босаңсыған.

Менің аяқтарым босаңсыған.

Менің денем тыныштықта

Бет бұлшық еттерім босаңсыған.

Ауызша сөйлеу бұрын пайда болған еді. Ол кезде жазу,сызу жоқ болатын. Адамдар тек ауызекі тілде сөйледі. Ертегілер, аңыз, өлеңдер айтты. Батырлардың ерлігін де ауызша айтып келді. Кейін суреттер сала бастады. Алғашқы суретте тасқа қашады. Адамдар суреттер арқылы жазбаша сөйлеуді ойлап тапты. Содан кейін суреттер таңбаға, ал, таңба әріпке айналды. Бұдан кейін кітаптар, газеттер жазылды.

Ауызша сөйлеу-сөйлеудің негізгі түрі болғандықтан онын қалған түрлері де соның төңірегінде құрылады. Мәселен, жазу сөзіндегі әріптер ауызша сөздің түрлі дыбыстарын белгілейді.

Жазбаша сөйлеу-адам баласы хат танырлықтай дәрежеге жеткенде , ауызша сөйлеудің біршама дамыған кез кезеңінде пайда бола бастайды. Жазбаша сөйлеу арнаулы әдістер арқылы меңгеріледі.

Тапсырма №1 Сызба арқылы тыңдайтын өлеңнің не туралы екенін болжап көр.

Өлеңнің не екенін қайдан анықтадың?

Тапсырма №2. Өлеңнің екінші шімағын жатқа жаз.Сөйлеудің қай түрін қолданасың?

Ал екінші бақытым-тілім менің,

Тас жүректі тіліммен тілімдедім.

Кей-кезде дүниеден түңілсем де,

Қасиетті тілімнен түңілмедім.

Оқушының көңіл-күйі көтеріліп, сабаққа қызығушылығы артады.













Оқушы жаңа ақпаратты өте мұқият тыңдап, түсініп алды.

















Бұл өлең-халқыма,тіліме,отаныма екенін түсіндім.



























Оқушы берілген өлең шімақты жатқа жазады дәптерге.


































Жарайсың!





















Өте жақсы!

АКТ арқылы

































АКТ арқылы.




















Дәптермен жұмыс.

С ергіту сәті


Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

Жарайсың!

Ксилофон балалар аспабы.

Сабақтың соңы

Тапсырма №3. Мақал-мәтелді оқы және мағанасын түсіндіріп көр.

1.Жақсы сөз-жарым ырыс.

2.Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді.

3.Аңдамай сөйлеген ауырмай өледі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!