1-тапсырма Миға
шабуыл 2-минут
Түрткі сұрақ
арқылы тақырыпты ашу
Дескриптор:Организмдердің бейімделу сипатын
айтады
- ҚБ- жұлдызша арқылы
бағалау
2-тапсырма Топтық жұмыс.
22-минут
І
топ.“Попс формуласы” арқылы мәтінді қысқаша
баяндау
Организмдердің тіршілік ортасына
бейімделуі.
“Біздің
ойымызша...
Себебі,
біз оны былай түсіндіреміз...
Оны біз мына мысалдармен,
фактілермен дәлелдей аламыз...
Осыған байланысты біз
мынадай шешімге келдік...
Дескрипторлар
Бағалау
критерийлері
Ұпай
Қолдану
Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді толық түсінген,
тақырып ашылған, өзіндік ой-пікірін орынды қолданған
3ұпай
Мазмұны
тақырыпқа сай келеді, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады
2ұпай
Мәтінді
түсінбеген, тақырыпты аша алмады
1ұпай
ІІ
топ. «FILA» кестесін
толтырады.
1.FACTS – : Мәтін бойынша нақты
мәлімет.
2.IDEAS – Идеялар: Мәтіннің
идеясы.
3.LEARNINGISSUES – зерттеуді талап ететін
сұрақтар: мәтін бойынша сұрақтар.
4.ACTION PLAN –шешімдер
жоспары: мәтін жоспары
Топтық жұмысты бағалау
критерийлері:
Бағалау
критерийлері
Дескрипторлар
Ұпай
Қолдану.
Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді толық түсінген, оқу
мақсатына сай деректерді қолданған.3ұпай
Мәтін
бойынша нақты мәлімет ұсына алды, бірақ қажетті қорытындылар жасай
алмады 2ұпай
Мәтінді
түсінбеген, тақырыпты аша
алмады1ұпай
ІIІ топ. "Суретші-графика"
әдісі
Топқа
бірнеше тақырыпқа сай суреттер беріледі. Соған байланысты кіші жоба
қорғайды.
Топтық жұмысты бағалау
критерийлері:
Бағалау
критерийлері
Дескрипторлар
Ұпай
Қолдану.
Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді толық түсінген,
берілген суреттердегі бүркеніш реңнің түрлерін сипаттап, мысал
келтіре алды
3ұпай
Берілген
суреттерге мәтін мазмұнына сай талдау жасай алды, бірақ мысалдар
келтіре алмады
2ұпай
Мәтінді
түсінбеген, тақырыпты аша алмады
1ұпай
3-тапсырма «Каhot»тест тапсырмалары 7-минут
Дескриптор:
- Бейімделушіліктің не екенін
,және оның түрлерін айтады
- Бүркеніш реңнің түрлеріне
мысалдар келтіреді
- Бейімделушіліктің
түйсік-сезімдік бейімделу мен
ұрпағына
қамқорлық түрлеріне
мысалдар келтіреді
Қ.Б Бас бармақ әдәсі
арқылы бағалау
|