Бейімделушілік- табиғи сұрапталу әрекетінің нәтижесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бейімделушілік- табиғи сұрапталу әрекетінің нәтижесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінен ұстаздарға арналған материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Жуматова А.Ж


    «Тарбағатай колледжі»КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Бейімделушілік- табиғи сұрапталу әрекетінің нәтижесі

(сабақ тақырыбы)

      Модуль /пән атауы Биология

      Дайындаған педагог Сайлауова Г.Қ

      2020 жылғы "05" қазан

      1.Жалпы мәліметтер

      Курс, оқу жылы, топ 2курс, 2020-2021о.ж.

      Сабақ типі Жаңа білім беру

  2. Мақсаты, міндеттер Бейімделушіліктің не екенін ,және оның түрлерін біледі

Бүркеніш реңнің түрлеріне мысалдар келтіре алады

Бейімделушіліктің түйсік-сезімдік бейімделу мен ұрпағына

қамқорлық түрлеріне мысалдар келтіреді.

2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар




Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кeзeңі .3-Минут Оқушылардың сабаққа дайындығын тeксeру. Сабаққа дeгeн көңіл күйін анықтау мақсатында көңіл –күй смайликтeрін бeлгілeу арқылы оқушылардың сабаққа зeйінін шоғырландыру

Смайликтер арқылы топқа бөлу

Сыныпты топқа бөлу: топ ережесін құру ұсынылады.

(Смайликтер артындағы термин сөздерді таңдау арқылы)

1 топ. «Сақтаңдырушы рең»

2 топ. «Қауіп төңдіруші рең»

3 топ. «Еліктеуші рең»



Смайликтeр


Сабақтың ортасы


1-тапсырма Миға шабуыл 2-минут

Түрткі сұрақ арқылы тақырыпты ашу


Дескриптор:Организмдердің бейімделу сипатын айтады

- ҚБ- жұлдызша арқылы бағалау

2-тапсырма Топтық жұмыс. 22-минут

І топ.“Попс формуласы” арқылы мәтінді қысқаша баяндау

Организмдердің тіршілік ортасына бейімделуі.

Біздің ойымызша...

Себебі, біз оны былай түсіндіреміз...

Оны біз мына мысалдармен, фактілермен дәлелдей аламыз...

Осыған байланысты біз мынадай шешімге келдік...

Дескрипторлар

Бағалау критерийлері

Ұпай

Қолдану

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой-пікірін орынды қолданған 3ұпай

Мазмұны тақырыпқа сай келеді, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады 1ұпай


ІІ топ«FILA» кестесін толтырады.

1.FACTS – : Мәтін бойынша нақты мәлімет.

2.IDEAS – Идеялар: Мәтіннің идеясы.

3.LEARNINGISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар: мәтін бойынша сұрақтар.

4.ACTION PLAN –шешімдер жоспары: мәтін жоспары

Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Қолдану.

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, оқу мақсатына сай деректерді қолданған.3ұпай

Мәтін бойынша нақты мәлімет ұсына алды, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады 2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады1ұпай


ІIІ топ. "Суретші-графика" әдісі

Топқа бірнеше тақырыпқа сай суреттер беріледі. Соған байланысты кіші жоба қорғайды.



Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Қолдану.

Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді толық түсінген, берілген суреттердегі бүркеніш реңнің түрлерін сипаттап, мысал келтіре алды

3ұпай

Берілген суреттерге мәтін мазмұнына сай талдау жасай алды, бірақ мысалдар келтіре алмады

2ұпай

Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады

1ұпай

3-тапсырма «Каhot»тест тапсырмалары 7-минут

Дескриптор:

- Бейімделушіліктің не екенін ,және оның түрлерін айтады

- Бүркеніш реңнің түрлеріне мысалдар келтіреді

- Бейімделушіліктің түйсік-сезімдік бейімделу мен ұрпағына

қамқорлық түрлеріне мысалдар келтіреді

Қ.Б Бас бармақ әдәсі арқылы бағалау


Акт ны пайдалану

Бейімделушілікке байланысты слайдтар











Оқулық





































































Интербелсенді тақта




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2020
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі