Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бейімділік
Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
770
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сілтеме | Сабақ № 44 | Күні 12.02.2016 | Сынып 9 | Пәні: Биология | Пән мұғалімОмарова Г.А. |
Сабақтың тақырыбы | Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмыс | ||||
Сабаққа негізделгеноқу мақсаты | Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрену | ||||
Оқу нәтижелері | Барлық оқушылар | Бейімділіктің тиімділігі туралы түсінік қалыптасады | |||
Оқушылардың басым бөлігі | Қорғаушы ,сақтандырушы , еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің формасы, қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды.Топта жұмыс жасауға қалыптасады. | ||||
Кейбір оқушылар | Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге, мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. | ||||
Сабақтың түрі, типі | Зерттеу сабағы | ||||
Дерек көздері | Оқу бағдарламасы, Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. Биология М. Гильманов, А. Соловьева, Л. Әбшенова Алматы «Атамұра» баспасы 2013 ж , § 44. | ||||
Ресурстар | Интербелсенді тақта, электронды оқулық, флипчарт,оқулық, дәптер, Блум таксономиясы | ||||
Алдыңғы оқу | Тұрақтандырушы сұрыптау.Гендер дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану. | ||||
Сабақтың әдістері | АКТ , СТО " Мозайка " әдісі, «Блум таксономиясы», Венн диаграммасы, « Иә немесе жоқ» ойыны ,Мюнстерберг әдісі, «Фишбоун» әдісі, FILA кестесі , «Блоб ағашы әдісі», Пирамидалық эссе стратегиясы | ||||
Бағалау | Серпілген сауал. Формативті бағалау, 3:2:1 RIQ , «Блоб ағашы әдісі» | ||||
Ж О С П А Р | |||||
Жоспарланған уақыт,кезеңдері | Жоспарланған жаттығулар | Пайдаланатынәдіс- тәсілдер | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||||
Басталуы- 10 мин І .Ұйымдастыру кезеңі 1 мин | Мұғалім оқушылармен амандасып, сабаққа қатысушы оқушыларды түгендейдіі.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.Тақырыпқа сай «бейнебаян» арқылы оқушының зейінін қалыптастырады.Топқа бөліну жануарлардың бөліктерін тарату, шыққан жануар бейнесі бойынша топқа бөлуI топ: Сақтандырушы рең II топ: Қауіп төндіруші реңIII топ : Қызықтырушы реңIV топ: Еліктеуші рең | Мұғаліммен амандасады.Оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін және қажетті құрал-жабдықтарды әзірлейді.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Бейне баянда көрсетілген мәліметке сүйене отырып ойын жинақтайды. Сәйкес келетін бөліктерден тұтас бейне шығарып, қай реңге сәйкес келетінін табу. Оқушылардың шапшандығы, сыни ойлануы есептелінеді. | СТО Топқа бөлу "Мозайка" (пазыл) әдіс | ||
Білу ( Ақпараттық деңгей). 3мин Түсіну (Ғылыми тіл) 6 мин | Электрондық оқулық көрсету «Бейімделу түрлері» тақырыбында 1-Трансляция ( аударма жасау), 2-Интерпретация (өз сөзімен), 3-Экстраполяция- (Жорамалдау), 4-Салыстыру (ұқсастығы мен айырмашылығы) | Оқушылар электронды оқулық көріп сыни тұрғыда ойланады Әр топтың көшбасшысы бір тақырып алып тобымен қорғап айтады | «Блум таксономиясы» Венн диаграмма | ||
Ортасы-18 мин Қолдану( Методикалық деңгей) 11 мин | Оқулықпен жұмыс « Иә немесе жоқ» ойыныСәйкестігін табуЗертханалық жұмыс | «Білген сайын келеді, біле бергім» Оқушылар тапсырмаларды орындайды | « Иә (1) немесе жоқ» (2) ойыны Сәйкестігін табу Зерттеу | ||
Сергіту сәті 2 мин | Жануарлардың дыбыстарын тыңдау | Әртүрлі жануарлардың дыбысын естіп бейімделушіліктің қай түріне жататынын анықтау | Мюнстербергәдісі | ||
Талдау (Технологиялық деңгей ) 5 мин | «Фишбоун» әдісіБасы: проблемалық сұрақСүйектері: шығу жолдарыҚұйрығы: жауабы1. Қорғаныш рең 2. Қауіп төндіруші рең3. Еліктеуші рең 4. Қызықтырушы рең | 4 топтың көшбасшылары 4 түрлі проблемалық сұрақтарды таңдайды, өздеріне берілген сұрақтарға флипчартқа сызылған балықтың сызбасына жауап жазады | fishbone | ||
Аяқталуы-17 мин Жинақтау(Зерттеушілік деңгей ) 12 мин Бағалау (Мен ойлаймын ...)3 мин 1 мин 1 мин | FILA кестесін толтыру 3:2:1 RIQ 3 факты : 2 қызықты нәрсе : 1 сұрақ Рефлексия «Блоб ағашы әдісі» бойынша Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағын талдап , қорытынды ұпай, баға қойылады Үйге тапсырма §44. Пирамидалық эссе жазу 1. _____ 2._________ 3.____________ 4. ______________ 5._________________ 6.____________________ | Оқушылар кестені жұппен толтырып , қорғайды 3:2:1 RIQОқушының аты- жөні____________ Сабақтан есімде қалған 3 факты 1_____ 2______ 3________ Сабақтан үйренген 2 қызықты нәрсе 1______________ 2 ____________ Сабақ бойынша 1 сұрақ1_______________________________ Бағалау парағы Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады, мұғаліммен қоштасады | FILA кестесі 3:2:1 RIQ «Блоб ағашы әдісі» Бағалау парағы Пирамидалық эссе |
9 «а» сынып Пәні: Биология Топ:__________________ Көшбасшы_____________________
р/с | Оқушының аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Рефлексия | Барлық ұпай |
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 | |||||||||
6 | |||||||||
7 |