|
Сілтеме |
Сабақ № 44 |
Күні 12.02.2016 |
Сынып 9 |
Пәні: Биология |
Пән мұғалім Омарова Г.А. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрену |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері
|
Барлық оқушылар |
|
Бейімділіктің тиімділігі туралы түсінік қалыптасады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|
Қорғаушы ,сақтандырушы , еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің формасы, қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды. Топта жұмыс жасауға қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар |
|
Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге, мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі, типі |
Зерттеу сабағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дерек көздері |
Оқу бағдарламасы, Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. Биология М. Гильманов, А. Соловьева, Л. Әбшенова Алматы «Атамұра» баспасы 2013 ж , § 44. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, электронды оқулық, флипчарт,оқулық, дәптер, Блум таксономиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тұрақтандырушы сұрыптау.Гендер дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдістері |
АКТ , СТО " Мозайка " әдісі, «Блум таксономиясы», Венн диаграммасы, « Иә немесе жоқ» ойыны , Мюнстерберг әдісі, «Фишбоун» әдісі, FILA кестесі , «Блоб ағашы әдісі», Пирамидалық эссе стратегиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Серпілген сауал. Формативті бағалау, 3:2:1 RIQ , «Блоб ағашы әдісі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ж О С П А Р |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт, кезеңдері |
Жоспарланған жаттығулар |
Пайдаланатын әдіс- тәсілдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы- 10 мин І .Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
|
Мұғалім оқушылармен амандасып, сабаққа қатысушы оқушыларды түгендейдіі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Тақырыпқа сай «бейнебаян» арқылы оқушының зейінін қалыптастырады. Топқа бөліну жануарлардың бөліктерін тарату, шыққан жануар бейнесі бойынша топқа бөлу I топ: Сақтандырушы рең II топ: Қауіп төндіруші рең III топ : Қызықтырушы рең IV топ: Еліктеуші рең
|
Мұғаліммен амандасады. Оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін және қажетті құрал-жабдықтарды әзірлейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Бейне баянда көрсетілген мәліметке сүйене отырып ойын жинақтайды.
Сәйкес келетін бөліктерден тұтас бейне шығарып, қай реңге сәйкес келетінін табу.
Оқушылардың шапшандығы, сыни ойлануы есептелінеді. |
СТО Топқа бөлу "Мозайка" (пазыл) әдіс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу ( Ақпараттық деңгей). 3мин Түсіну (Ғылыми тіл) 6 мин |
Электрондық оқулық көрсету
«Бейімделу түрлері»
тақырыбында
1-Трансляция ( аударма жасау), 2-Интерпретация (өз сөзімен), 3-Экстраполяция- (Жорамалдау), 4-Салыстыру (ұқсастығы мен айырмашылығы) |
Оқушылар электронды оқулық көріп сыни тұрғыда ойланады
Әр топтың көшбасшысы бір тақырып алып тобымен қорғап айтады |
«Блум таксономиясы»
Венн диаграмма
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы-18 мин Қолдану ( Методикалық деңгей) 11 мин |
Оқулықпен
жұмыс « Иә немесе жоқ» ойыны Сәйкестігін табу Зертханалық жұмыс |
«Білген сайын келеді, біле бергім» Оқушылар тапсырмаларды орындайды
|
« Иә (1) немесе жоқ» (2) ойыны Сәйкестігін табу Зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
Жануарлардың дыбыстарын
тыңдау |
Әртүрлі жануарлардың дыбысын естіп бейімделушіліктің қай түріне жататынын анықтау |
Мюнстерберг әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау
(Технологиялық деңгей ) 5 мин
|
«Фишбоун» әдісі Басы: проблемалық сұрақ Сүйектері: шығу жолдары Құйрығы: жауабы 1. Қорғаныш рең 2. Қауіп төндіруші рең 3. Еліктеуші рең 4. Қызықтырушы рең |
4 топтың көшбасшылары 4 түрлі проблемалық сұрақтарды таңдайды, өздеріне берілген сұрақтарға флипчартқа сызылған балықтың сызбасына жауап жазады |
fishbone
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы-17 мин Жинақтау (Зерттеушілік деңгей ) 12 мин Бағалау (Мен ойлаймын ...) 3 мин 1 мин
1 мин |
FILA кестесін толтыру
3:2:1 RIQ
3 факты : 2 қызықты нәрсе : 1 сұрақ
Рефлексия
«Блоб ағашы әдісі» бойынша
Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағын талдап , қорытынды ұпай, баға қойылады
Үйге тапсырма §44. Пирамидалық эссе жазу 1. _____ 2._________ 3.____________ 4. ______________ 5._________________ 6.____________________ |
Оқушылар кестені жұппен толтырып , қорғайды
3:2:1 RIQ Оқушының аты- жөні____________ Сабақтан есімде қалған 3 факты 1_____ 2______ 3________
Сабақтан үйренген 2 қызықты нәрсе
1______________ 2 ____________
Сабақ бойынша 1 сұрақ 1_______________________________
Бағалау парағы
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады, мұғаліммен қоштасады
|
FILA кестесі
3:2:1 RIQ
«Блоб ағашы әдісі»
Бағалау парағы
Пирамидалық эссе
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
9 «а» сынып Пәні: Биология Топ:__________________ Көшбасшы_____________________
|
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Білу |
Түсіну |
Қолдану |
Талдау |
Жинақтау |
Бағалау |
Рефлексия |
Барлық ұпай |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ескерту: Бағалау 3 балл жүйемен
LESSON STUDY-дің №2 циклындағы №2 сабағы Топ:________________________
Сабақтың тақырыбы Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмыс
Зерттеу проблемасы: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру
Күні: 12.02.2016 Пәні: биология. Пән мұғалім: Омарова Г.А. Зерттеуші мұғалім: ______________________________________
Зерттеу парағының жоспары
|
р\с |
Оқушылар дың аты-жөні |
Білу Электрондық оқулық |
Түсіну Венн диаграмма |
Қолдану Зерттеу |
Талдау «Фишбоун» |
Жинақтау FILA кестесі |
Бағалау 3:2:1 RIQ |
Рефлексия «Блоб ағашы» |
Барлық ұпай |
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТитУлка....
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бейімділік
Бейімділік
|
Сілтеме |
Сабақ № 44 |
Күні 12.02.2016 |
Сынып 9 |
Пәні: Биология |
Пән мұғалім Омарова Г.А. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру. Қоршаған ортаны қорғауға үйрену |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері
|
Барлық оқушылар |
|
Бейімділіктің тиімділігі туралы түсінік қалыптасады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|
Қорғаушы ,сақтандырушы , еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің формасы, қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды. Топта жұмыс жасауға қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар |
|
Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге, мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі, типі |
Зерттеу сабағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дерек көздері |
Оқу бағдарламасы, Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. Биология М. Гильманов, А. Соловьева, Л. Әбшенова Алматы «Атамұра» баспасы 2013 ж , § 44. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта, электронды оқулық, флипчарт,оқулық, дәптер, Блум таксономиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тұрақтандырушы сұрыптау.Гендер дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдістері |
АКТ , СТО " Мозайка " әдісі, «Блум таксономиясы», Венн диаграммасы, « Иә немесе жоқ» ойыны , Мюнстерберг әдісі, «Фишбоун» әдісі, FILA кестесі , «Блоб ағашы әдісі», Пирамидалық эссе стратегиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Серпілген сауал. Формативті бағалау, 3:2:1 RIQ , «Блоб ағашы әдісі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ж О С П А Р |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт, кезеңдері |
Жоспарланған жаттығулар |
Пайдаланатын әдіс- тәсілдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы- 10 мин І .Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
|
Мұғалім оқушылармен амандасып, сабаққа қатысушы оқушыларды түгендейдіі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Тақырыпқа сай «бейнебаян» арқылы оқушының зейінін қалыптастырады. Топқа бөліну жануарлардың бөліктерін тарату, шыққан жануар бейнесі бойынша топқа бөлу I топ: Сақтандырушы рең II топ: Қауіп төндіруші рең III топ : Қызықтырушы рең IV топ: Еліктеуші рең
|
Мұғаліммен амандасады. Оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін және қажетті құрал-жабдықтарды әзірлейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Бейне баянда көрсетілген мәліметке сүйене отырып ойын жинақтайды.
Сәйкес келетін бөліктерден тұтас бейне шығарып, қай реңге сәйкес келетінін табу.
Оқушылардың шапшандығы, сыни ойлануы есептелінеді. |
СТО Топқа бөлу "Мозайка" (пазыл) әдіс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу ( Ақпараттық деңгей). 3мин Түсіну (Ғылыми тіл) 6 мин |
Электрондық оқулық көрсету
«Бейімделу түрлері»
тақырыбында
1-Трансляция ( аударма жасау), 2-Интерпретация (өз сөзімен), 3-Экстраполяция- (Жорамалдау), 4-Салыстыру (ұқсастығы мен айырмашылығы) |
Оқушылар электронды оқулық көріп сыни тұрғыда ойланады
Әр топтың көшбасшысы бір тақырып алып тобымен қорғап айтады |
«Блум таксономиясы»
Венн диаграмма
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы-18 мин Қолдану ( Методикалық деңгей) 11 мин |
Оқулықпен
жұмыс « Иә немесе жоқ» ойыны Сәйкестігін табу Зертханалық жұмыс |
«Білген сайын келеді, біле бергім» Оқушылар тапсырмаларды орындайды
|
« Иә (1) немесе жоқ» (2) ойыны Сәйкестігін табу Зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
Жануарлардың дыбыстарын
тыңдау |
Әртүрлі жануарлардың дыбысын естіп бейімделушіліктің қай түріне жататынын анықтау |
Мюнстерберг әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау
(Технологиялық деңгей ) 5 мин
|
«Фишбоун» әдісі Басы: проблемалық сұрақ Сүйектері: шығу жолдары Құйрығы: жауабы 1. Қорғаныш рең 2. Қауіп төндіруші рең 3. Еліктеуші рең 4. Қызықтырушы рең |
4 топтың көшбасшылары 4 түрлі проблемалық сұрақтарды таңдайды, өздеріне берілген сұрақтарға флипчартқа сызылған балықтың сызбасына жауап жазады |
fishbone
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы-17 мин Жинақтау (Зерттеушілік деңгей ) 12 мин Бағалау (Мен ойлаймын ...) 3 мин 1 мин
1 мин |
FILA кестесін толтыру
3:2:1 RIQ
3 факты : 2 қызықты нәрсе : 1 сұрақ
Рефлексия
«Блоб ағашы әдісі» бойынша
Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағын талдап , қорытынды ұпай, баға қойылады
Үйге тапсырма §44. Пирамидалық эссе жазу 1. _____ 2._________ 3.____________ 4. ______________ 5._________________ 6.____________________ |
Оқушылар кестені жұппен толтырып , қорғайды
3:2:1 RIQ Оқушының аты- жөні____________ Сабақтан есімде қалған 3 факты 1_____ 2______ 3________
Сабақтан үйренген 2 қызықты нәрсе
1______________ 2 ____________
Сабақ бойынша 1 сұрақ 1_______________________________
Бағалау парағы
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады, мұғаліммен қоштасады
|
FILA кестесі
3:2:1 RIQ
«Блоб ағашы әдісі»
Бағалау парағы
Пирамидалық эссе
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
9 «а» сынып Пәні: Биология Топ:__________________ Көшбасшы_____________________
|
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Білу |
Түсіну |
Қолдану |
Талдау |
Жинақтау |
Бағалау |
Рефлексия |
Барлық ұпай |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ескерту: Бағалау 3 балл жүйемен
LESSON STUDY-дің №2 циклындағы №2 сабағы Топ:________________________
Сабақтың тақырыбы Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмыс
Зерттеу проблемасы: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру
Күні: 12.02.2016 Пәні: биология. Пән мұғалім: Омарова Г.А. Зерттеуші мұғалім: ______________________________________
Зерттеу парағының жоспары
|
р\с |
Оқушылар дың аты-жөні |
Білу Электрондық оқулық |
Түсіну Венн диаграмма |
Қолдану Зерттеу |
Талдау «Фишбоун» |
Жинақтау FILA кестесі |
Бағалау 3:2:1 RIQ |
Рефлексия «Блоб ағашы» |
Барлық ұпай |
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТитУлка....
шағым қалдыра аласыз


























