5-ші сынып оқушыларының
бейімділігін анықтау
Сыныбы:5а,ә,б,в,г,ғ
Жұмыс түрі:Бейімділікке
арналған тренингтер
Мақсаты:5-ші сынып оқушыларына
орта мектепте оқуғаи бейімделуіне психолого-педагогика көмек
көрсету.Оқушылардың бойында орта буында оқу бейімділігін
қалыптастыру
Жұмыс
барысы:
1.«Оқушының
жолы»жаттығу
2.«Күн тізбесі»
ойыны
3.«Нөмірлеу»
ойыны
4.«Кім нені»
жаттығуы
5.«Нағыз мұғалім,ол-...»
жаттығуы
6.«Біздің
мұғалімдеріміздіңаттары кім?» жаттығуы
1.«Оқушының жолы»
жаттығуы.Тақтада оқушының жолы суреті салынады.Онда 1-ші сыныптан
10-шы сыныпқа дейінгі мектеп жолын бейнелейтін тау
суреттелген.Оқушылар «Бастауыш мектепте менің есімде
қалғаны....»деген сөйлемді жалғастырады.Параққа өз пікірлерін
жазып,соны оқып шықты.
2.«Күн тізбесі» ойыны.Оқушылар
екі топқабөлінеді.Оларға күн тізбесі жазылған парақшалар
берілді.Қайсы топ жылдам және дұрыс күн тізбесін
жасақтайды.
3.«Нөмірлеу» ойыны.Оқушылардың
мимикасы мен тапқырлығын дамыту мақсатында жүргізілді.2 топқа
бөліп,әроқушының арқасына сандар ілеміз,балалар вербальды емес
түрде сол сандарды рет-ретімен қою тапсырылды.Қайсы топ бірінші
және қатесіз орындаса,сол топ жеңіске
жетеді.
4. «Кім нені....»
жаттығуы
Кім тәттіні жақсы көреді,солар
екі қолын көтерсін.Кімде мысық бар,футбол ойнау кімге ұнайды,кім
Отанын жақсы көреді,кім ұйықтағанды ұнатады,кім жазда етік
киеді,кім бірінші сыныпта оқиды және т.б сұрақтарға жауап
береді.
5.«Нағыз мұғалім,ол-...»
жаттығуы
Тақтаға «Нағыз мұғалім,ол-..»
деген нағыз ілінеді.Оқушыларға стикер таратылады.Олар нағыз мұғалім
қандай қасиеттер және мінез-құлықтарға ие болу керектігі туралы өз
пікірлерін жазады және де 5-ші сыныпта нағыз мұғалімнің атын
атайды.Стикері тақтаға желімдейді.
6.«Біздің мұғалімдеріміздің
аттары кім?» жаттығуы.Оқушыларға пәндердің аттары аталады.Олар сол
пәннен беретін мұғалімнің аты-жөнін
атайды.
Ойын соңында 5-ші сынып
оқушыларының бастауыш сынып оқушылардың
ерекшеліктері,талаптар,міндеттері туралы сұхбат
жүргізіледі.