Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бейметалдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Химия |
Мектеп: №86 ЖОМ |
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Бекмуратова А |
|
Сынып: 9 «А», 9 «Ә» 9 «Б» 9 «Г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Бейметалдар |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
және электрондық құрылысы, физикалық қасиеттері, бейметалдар мен металдардың және олардың қосылыстарының Қазақстанның аймақтарында таралуы туралы білімдерін бекіту. |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: бейметалдарға жалпы сипаттама бере алады |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі:бейметалдардың атом құрылыстарын жаза алады |
|
|
Кейбір оқушылар: бейметалдардың химиялық реакция теңдеулері арқылы есептей алады ; |
|
Тілдік мақсат |
Пәнаралық лексика және терминология дисооциациялану Диалогқа\жазылымға қажетті тіркестер -қышқыл -негіз -тұз |
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында мектеп құндылықтары жүйелі түрде енгізіледі. Ол сабақтың ажырамас бөлігі болып саналады. Мысалы: Ашықтық: Оқушылар үшін ақпарат көзі ашық болып табылады.Олар өздерінің білгендерін өзге құрбылармен де бөлісіп отырады. Ынтымақтастық: Сабақ барысында топтық жұмысты орындағанда, берілген тапсырмаларды орындағанда олардың ынтымақтаса жұмыс істеуі маңызды. Өмір бойы білім алу: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдану мүмкіндігі айтылып өтіледі. Мысалы күнделікті қолданылатын металл ыдыстары, тұрмыста қолданылатыныны туралы айтылады. Әсіресе әшекей тастардан жасалған заттарға назар аударылады. |
|
Пән аралық байланыстар |
-физикамен -биологиямен -математикамен Байланыстыра отырып, нақты мәліметтер беру,қосымша ресурстармен жұмыс жасау үшін арнайы сілтемелер беру |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, бағалау кестесі көрсетіледі |
|
Бастапқы білім |
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5 минут Қызығушылық ты ояту. Миға шабуыл 10 мин Сабақтың ортасы Мағананы ажырату 15 мин Сабақтың соңы 5 мин |
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2.Психологиялық ахуал орнату «Бүгінгі кунге сәттілік» Оқушылар бір – біріне сабақта сәттілік тілейді «Сұрақ бізден-жауап сізден» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша қосымша сұрақтар бір-бірлеріне қояды Сабақтың барысы: Белгілі 109 элементтің 22-сі бейметалдарға жатады. Бейметалдар топырақ массасының 84%-ін, өсімдік массасының 98,5% -ін,және адам денесі массасының 97,5%-ін құрайды. Көміртек, сутек,азот, фосфор,күкірт органогенді элементтер болып табылады.Өйткені олар белок, май, көмірсулар және нуклейін қышқылдары молекулаларының құрамына кіреді.Біз демалатын ауа бейметалдардан түзілетін жай заттардың қоспасы болып табылады Элементтер-бейметалдар қалыпты жағдайда әр түрлі агрегаттық күйде болатын жай заттарды түзеді.He, Ne, Ar, Kr, Xe, Rn,H2, O2, N2, F2, CI2-газдар, Br2-сұйық , ал қалғандары –қатты заттар. Түсіну 4 ұпай
элементкепериодтықжүйедегіорыныбойыншасипаттамабереді
Тест тапсырмалары
1.Мына элементтердің арасынан S-элементтерді көрсетіңіздер. А) Si Б) P С) C Д)H 2. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесінде қанша бейметалл орналасқан? А)87 Б)22 С)56 Д)35 3.Мына бейметалдардың арасындағы сұйық затты табыңыздар? А) Ar Б) CI С) Br Д) S 4.Мына қосылыстардың қайсысында азот -4 тотығу дәрежесін көрсетеді? А) HNO3 Б)NO2 С)NO Д)NaNO3
5.Мына қосылыстардың арасынан қатты затты көрсетіңіз? А)C Б) Xe С) F Д)N
Пайдалану 6 ұпай Қызықты сандар
29 22,4 0
6,02.10-23 109 22
2.Массасы 3,68г алюминий мен мыстың құймасын тұз қышқылының артық мөлшерімен өңдегенде 1,77л (қ.ж)сутек алынады .Құймадағы металдың массалық үлесін есептеңдер. Берілгені: m(AI+Cu)=3,68г Шешуі: xг 1.77л 2AI+6НCI= AICI3+3Н2 54г 6,72л X= 54г.1.77л\6,72л=1,42г v(Н2)=1,77л Т.К w(Ae)-? W(cu)-? M(Cu)=m(құйма)-m(AI)=3,68-1,42=2,26 W(Cu)= 2,26\3,68.100%=61,4% W(AI)=1,42\3,68.100%=38,6%
|
Үлестірме қағаздар АКТ
Флипчарт, түрлі түсті қаламдар, маркерлар, қағаздар
АКТ
Периодтық жүйе, слайд
Оқулықтар |
||
Рефлекция 2 мин |
2 жұлдыз, 1 тілек Оқушылар өз пікірін білдіреді. |
Стикерлер
|
||
Үй тапсырмасы Бағалау 3 минут |
§13-14 жұптық бағалау |
Оқулықтар Бағалау |
||
|
|
|
Қосымша ақпарат: |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Барлық оқушылар сыныппен бірлесе сұхбатқа қатысады және топтық практикалық жұмыс орындайды.Көпшілік оқушылар-сұрақтарға дұрыс жауап береді ,берілген тапсырмаларға мақсат қоя біледі және нұсқауға сәйкес сәтті орындайды,қорытынды жасай біледі.кейбір оқушылар –сұрақтарға нақты жауап береді,болжай біледі. |
- формативті (критерийалды, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау); - суммативті бағалау түрлерін қолданамын. |
- Орыс тілі, қазақ тілі пәндерімен байланыс бар; - Интерактивті тақта, ноутбук пайдаланамын; - Тәрбиелік мәні жоғары. |
Рефлексия - Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? - Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? - Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? - Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? - Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды,неліктен? |
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... |
|
Қорытынды бағамдау Сабақтан жақсы өткен екі аспектісі? 1.................................................................................................................................................................. 2.................................................................................................................................................................. |
||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да) 1.................................................................................................................................................................2................................................................................................................................................................. |
||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ |