Бейметалдарға сипаттама

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бейметалдарға сипаттама

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашык сабак
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1 В Затты күйінің өзгеруі


Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


СЫНЫП:7

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Салқындау үдерісі

4 Зертханалық жұмысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.5-салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Графикте салқындау қисығы мен кристалдану үдерісінің бөліктерін анықтай алады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Салқындау және кристалдану үдерістерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады

Кейбір оқушылар:

  • Парафиннің салқындау қисығының графигін сала алады

Бағалау критерийі

  1. Салқындау және кристалдану үдерісінің бөліктерін анықтайды;

  2. Салқындау және кристалдану үдерісін бөлшектер теориясы тұрғысынан анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Салқындау және кристалдану үдерісін графикке салады және бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • Физикалық құбылыстар, қыздыру, еріту, бөлшек, қайнау,температура, салқындау, т,б

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Біздер.....байқадық

Бөлшектер қозғалысы азайды/артты, себебі температура түсті/көтерілді

Бөлшектер температура көтерілген кезде жылдамырақ қозғалды

Температураның уақытқа тәуелділігі, себебі.....

Күйдің өзгеруі......... себепті болды

Құндылықтарға баулу

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану-заттың агрегаттық күйі. (5.3.)


Алдыңғы оқу


Заттардың қатты, сұйық, газ тектес күйлері, заттардың құрылысы мен қасиеттері,бөлшектер теориясы туралы түсініктері бар.

Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы

8 мин

1мин

2 мин







5 мин






Ұйымдастыру кезеңі

Ой қозғау

-заттың неше агрегаттық күйі болады? Неліктен олай ойлайсың?

-неліктен бөлшектердің орналасуы заттың агрегаттық күйіне тәуелді?

Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау.


Суреттер (судың булануы, судың мұзға айналуы, мұздың суға айналуы) қиындылары арқылы сынып оқушылары топқа топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады.(БК)

- құрастырғанда қандай суреттер пайда болды?

-бұл суреттерде не бейнеленген? Олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтары қандай?











Қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы

32 мин

5 мин







10мин









2 мин




2 мин


10 мин



АКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы

салқындау үдерісі туралы зертханалық тәжірибе көрсетіледі.

-температураның өзгеруі;

Оқушылар бақылауларын кестеге жазады

Тапсырма 1. (топтық жұмыс)


Тәжірибе

Уақыт

Температура

1





Дайын үлгі жауап арқылы топтардың өзара формативті бағалауы жүзеге асырылады.


Кері байланыс орнату.

1) Топта жұмыс істеу ұнады ма?

2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен?


Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)


Тапсырма 2. Салқындау үдерісін графикке түсіру

(топтық жұмыс)



Электрондық оқулық

(оқу жоспарындағы сайт)















Химиялық құрал-жабдықтар, реактивтер


Дискриптор:

  1. Салқындау және кристалдану үдерісінің бөліктерін анықтай алады;

  2. Салқындау және кристалдану үдерісін бөлшектер теориясы тұрғысынан анықтай алады.








Сабақтың соңы

5 мин


3+2мин


















Рефлексия:

(білу, түсіну, қолдану)

БББ стратегиясы


Стикерлер, қорапшалар

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау



1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға салқындау үдерісі мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне салқындау және кристалдану үдерістерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады, қабілеті жоғары оқушылар парафиннің салқындау қисығының графигін сала алады.

1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, бойынша жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану


Сергіту жаттығуы

қимылмен көрсету:

-қатып қалу;

-қайнау;

-өзгеріс жасау.

Қауіпсіздік техникасы ережелері

-


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.







Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Тапсырма

  1. Кестені толтырыңыз


Физикалық және химиялық құбылыстардың мысалдары

Құбылыстың түрі

Себебі



Темірдің тот басуы





Ағаштың жануы





Мұздың еруі





Бордың үгітілуі





Фосфордың жануы





Тұнбаның түзілуі




Бағалау критерийлері

Дескриптор

1. Физикалық және химиялық құбылыстарды атайды

суреттер бойынша физикалық және химиялық құбылыстың түрін көрсетеді

2. Физикалық және химиялық құбылыстарды анықтайды

суреттер бойынша құбылыстың жіктелу себебін кестеге толтырады





2.«Құбылыстар» (жіктелу сызбасын құрастырыңыз және оны толтырыңыз);


Shape1

ҚҰБЫЛЫСТАР





3.Алынған ақпараттар негізінде құбылыстар туралы қандай қорытынды жасар едіңіз?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.Физикалық және химиялық құбылыстарды қалай және қандай тәжірибелер арқылы зерттеуге болады?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі