Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(5 минут)
|
1. Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу
Психологиялық көңіл
күй сыйлау
Топқа
бөлу
1-топ
Сурет
2-топ
Бейне
2.Өткен тақырып
бойынша алған білімдерін
пысықтау.
Learning
Apps бағдарламасында оқушылар
компьютерде тапсырма
орындайды.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
|
Интерактивті
тақтада
Learning
Apps бағдарламасында оқушылар
компьютерде тапсырма
орындайды
|
«Ауа-райы»
әдісі
(термометр,
стикер)
Мадақтау
|
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
https://learningapps.org/watch?v=pt3aqv99j23
интерактивті тапсырмалар
сайты
|
Жаңа
сабақ
(10 минут)
|
3.«Төрт сурет бір жауап»
әдісі арқылы тақырыпты
ашу.
4.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Жаңа сабаққа
кіріспе
Сөздікпен жұмыс: Мақсаты: Жаңа
сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім
беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш
тілділікке
дағдыланады
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
VideoPad редакторында видеоны
өңдеу барысында қажет емес бөлігін кесіп алып тастауға
болады.
VideoPad редакторында Файлды
кірістіру батырмасы арқылы суреттерді кірістіріп орналастырамыз..
Сонымен қатар дыбыстар жазуға немесе Интернеттен арнайы дыбыстар,
әуендер жүктеуге болады.
VideoPad реадкторында
видеожазбаны сақтау үшін Жобаны сақтау (Сохранить проект)
командасын орындаймыз.
|
Суреттер арқылы
оқушылар өз ойларымен бөлісу арқылы тақырыпты
ашады.
Сөздікпен
жұмыс
«Түртіп алу»
әдісі
Жұмыс дәптерге
командаларды жазады
|
|
Интерактивті
тақтада
https://padlet.com/jadikenova/4-9cmt1z7ukgrvwz96/wish/2854977896
4-сынып
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
(15 минут)
|
№1
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Қолданып көр
әдісі».
-
«Жыл
мезгілдері»
Тақырыбына Абай
Құнанбайұлының табиғат туралы өлеңдерін негізге ала отырып, төрт
мезгілді қамти отырып видео жасау. Видеоға дауыс, мәтін жазып
видеоны өңдеңіз.
Қажет емес жерлерін қию.
Видеоны бумаға сақтаңыз.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
|
2 тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
-видеоға дауыс, мәтін
жазады;
-виодеоны
өңдейді;
-видеоны бумаға
сақтайды.
|
«Ауа-райы»
әдісі
(термометр,
стикер)
(5
балл)
|
https://padlet.com/gulzira87475850414/7-1nvnkn0pf50g9ira/wish/2464398391
|
(2 минут)
|
Сергіту
сәті
«Сымсыз
телефон»
Сабаққа қатысты бір
сөйлемді мұғалім бірінші отырған оқушыға сыбырлап
айтады.
Бейнежазбаны өңдеу
жолдары:
Кіріктіру;
Қию;
Дыбыс
жазу;
Мәтін
жазу;
Сақтау.
|
Оқушылар бір –біріне
айтылған сөйлемді сыбырлап айтады. Соңғы оқушы сөйлемді дауыстап
айтады.
|
|
https://padlet.com/jadikenova/4-9cmt1z7ukgrvwz96/wish/2855003860
|
(8 минут)
|
№3
тапсырма
Топтық
жұмыс
Топтық талдау!
әдісі
1-Топ «Бейне
тобы»
1.Бейнеклипті дайындау қандай қадамдардан
тұрады?
Суреттегі құрылғыларды түрі
бойынша ажыратыңыз: енгізу, шығару, өңдеу.
2-Топ «Сурет
тобы» 1.Бейнеклиптерге бейнеәсерлер мен
ауысуларды қоданудан мақсат
не?
Әр түрлі ақпарат
түрлерін жасауға және өңдеуге мүмкіндік
беретін бағдарламаларды еске
түсіріп, сәйкестендірейік.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
|
3 тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
1-топ
-берілген сұраққа жауап
береді.
-суреттегі құрылғыларды енгізу
және шығару құрылғыларына ажырата
алады.
-олардың қызметін
жазады.
Дескриптор:
2-топ
-берілген сұраққа жауап
береді.
-суреттегі құрылғыларды
сәікесттендіреді.
-олардың қызметін
жазады.
|
«Ауа-райы»
әдісі
(термометр,
стикер)
(3
балл)
|
https://padlet.com/jadikenova/4-9cmt1z7ukgrvwz96/wish/2855003860
|
Сабақтың
соңы
(5 минут)
|
Сабақты
бекіту
https://wordwall.net/
Интерактивті
тапсырмалар сайты арқылы ұяшықтарда жасырылған сұрақтарды оқушылар
кезекпен ашып, сұрақтарға жауап
береді.
Мақсаты: Сабақты
қорытындылау.
Рефлексия
Сабақтан алған
әсеріңіз қандай?
Сабақты түсіндім, әлі
де үйренерім көп.
Мен бәрін түсіндім, сабақ
өте қызықты
болды.
Сабақ қызықсыз өтті
ешнәрсе
түсінбедім.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін padlet
платформасында кері
байланыс
жасайды.
Үй
тапсырмасы
Тақырыпты оқу.
Термин сөздерді жаттау.
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|
«Ауа-райы»
әдісі
(термометр,
стикер)
(2
балл)
|
https://wordwall.net/ru/resource/67096120
интерактивті
тапсырмалар сайты
https://padlet.com/jadikenova/4-9cmt1z7ukgrvwz96/wish/285499451
|