Материалдар / Бейнелеу 4 сынып

Бейнелеу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық дайындық Қызығушылығын ояту. «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! Өткен тақырыпты қайталау «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы. 1. Қандай тақырып өттік? 2. Ненің суретін салдық? 3. Қандай түстерді үйлестірдік? 4. Сол тақырып бойынша сіздер не ұқтыңыздар? 5. Сіздер ол суретті үйде қайталап көрдіңіз бе?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2023
259
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу

Бөлім


Педагогтің аты - жөні

Кожамуратова Г.Д.

Күні

03.02.2023 ж.

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Бейнелеу

Сабақтың тақырыбы

Бояу реңдері бойынша түстердің үйлесуі. Табиғат көрінісін саламыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.3.3.2 Қоршаған әлемде сурет салу әдістерінің кейбір ерекшеліктерін байқау және есте сақтау арқылы, кескіндеме құралдары арқылы бейнелер мен пішіндер арқылы бейнелеу.

Сабақтың мақсаты

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді

Бағалау критерийлері

Мадақтау, мақтау.


Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының

әрекеті


Бағалау



Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут


Психологиялық дайындық

Қызығушылығын ояту.

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!


Өткен тақырыпты қайталау

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы.




Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.








Оқушылар қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді.








Мадақтау, мақтау

Көрнекілік суреттер.

Сабақтың ортасы

10 минут









































2 минут










3 минут






2 минут









16 минут

Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма Түстік шеңберді екі бөлікке бөлуге болады. Оның бір жағына қызыл, сары, тоқ сары түстер орналастырылады. Олар жылы түстер деп аталады, себебі олар от пен күнге ұқсас болып келеді. Ал, екінші бөлігіне ашық көк, көкшіл-жасыл, көк, сия көк түстер кіреді. Олар суық түстерге жатады, себебі, олар мұз бен суды еске түсіреді.


ТҮСТЕР ҚОСЫНДЫСЫ

Түстердің араласуы-кескіндеме өнерінің теориясы мен практикасындағы ең басты мәселе болып табылады. Түстердің шеңбер түрінде орналасуы ыңғайлы. Ол түстер заңдылықтарының көп теориясын ашып көрсетеді. Түстер қосындысының 3 заңдылығы жасалған.

1 заңдылық: Кез-келген түстік шеңбердің ерекшелігі қарсы жатқан түстердің байланысы болып табылады. Олардың қосындысы ахроматикалық түстерді береді. Ондай түстер қосымша түстер деп аталады.

2 заңдылық: Түстік шеңберде бір біріне жақын жатқан орнасақан түстер қосындысы жаңа бір түсті сезінуге мүмкіндік береді. Мысалы: қызыл мен сары түс қосындысы тоқ сары түсті берсе, сары мне көк түстердің қосындысы жасыл түсті береді. Екінші заңдылықтан шығатын қорытынды негізгі үш түсті қосу арқылы әр пропорцияда кез-келген түстік рең алуға болады.

3 заңдылық: Бірдей түстердің қосындысы дәл сондай түсті береді. Бояулардың оптикалық және механикалық қосындыларының қорытындысының арасында біраз өзгешеліктер болады. Ол бояудың физикалық табиғатына негізделеді. Өзара қосымша түстер. Хроматикалық контраст  Бояуды аралстыру негізінде пайда болған құрмалас түстер.



Сөзжұмбақ 1.Грек тілінен енген сөз,боялған деген мағынаны білдіретін сөз (хроматикалық) 2.Ақ пигмент көп қосылған түстер(пастельді) 3.Ахроматикалық түстер бір бірінен қандай қасиетімен ерекшеленді(жарықтық) 4.Адамды жылы денелерге жақындатқандай әсер беретін түстер (жылы түстер )


Тапсырма

Түстерді араластыру арқылы басқа түсті шығару.


Сергіту сәті.

https://youtu.be/04JHgVdcRuM


Тапсырма

Табиғаттың суреті көрсетіледі олар оны қарап есіне сақтап, суретін бейнелейді.



Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау Альбоммен жұмыс




































Оқушылар тақтада тұрған сөзжұмбақты тауып,сол сөзді ұяшықтарға жазады





Оқушылар алдында тұрған бояуларын алып оларды бір-бірімен араластыру арқылы басға бір түсті ойлап шығару.








Табиғаттың суреті көрсетіледі олар оны қарап есіне сақтап алады кейыін ол сурет тақтадан алынып тастайда, ал оқушылар оны есінде қалай сақтап алды соны өз альбомдарында бейнелейді.










Мадақтау, мақтау





























«Смарт сағат» әдісі


2 балл









2 балл









1 балл







5 балл





Барлығы

10 балл

Альбом, суреттер, қарындаш, бояулар.










































Сөзжұмбақ









Таратпа, бояу, қағаз





АКТ









Сурет, бояу,қағаз

Сабақтың аяғы

2 минут

Кері байланыс

Picture 2

Picture 1

Үйге тапсырма:

Сыныптағы бір гүлдің суретін салу.


Берілген карточкаға ойларын жазып осы тамшылардың біреуіне жабыстырады.






«Басбар-мақ» әдісі


парақтар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ