|
Блок Бөлімше |
Бейнелеу сауаттылығы 1.3. Кескіндеме |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Советбаева Айгул |
|
|
Күні: |
10.12.2024ж |
|
|
Сынып: 1 Д |
Қатысушылар саны: 26 |
Қатыс паған дар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Бұлтты күн»суланған қағазға акварельмен сурет салу. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.3.1 Жұмысты орындау үшін кескіндеме мен техника түрлерін білу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кескіндеме түрлерімен танысу. Қарапайым деңгейде «сызықтық перспектива» ұғымымен танысу. «Жақын-алыс», «көп-аз»ұғымдары. Суланған қағазға сурет салу әдістері туралы білім алу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
«Сулы қағазға ағаш бұтағын салу» Видеоролигін тамашалау. Сабақ тақырыбын ашу,акварель мен сулы парақ жөнінде мағлұмат беру. Мұғалімнің түсіндіруі: Акварель» деген атау латынның «aqua» су деген сөзінен шыққан. Акварель бояулары қағаз бетіне мөлдір болып түседі, сол мөлдірлік акварель туындыларының ең басты қасиеті болып табылады. Мөлдір жағылғандықтан, бояу астынан қағаздың өз түсі көрініп тұрады. Ал бояу қалыңырақ жағылатын жерлерге әлденеше бояу қабаты түсіріледі. Акварель бояуының тағы бір өзіндік ерекшелігі сол, онда бір түс пен екінші түстің арасында айқын айырмашылық болмайды: олар бір-бірімен жымдасып, бірбіріне жігі білінбей, жұмсақ реңкпен |
Оқушылар бүгінгі сабақ тақырыбын ашады.
Түсіндіру барысында өз жауаптарымен мұғалімге көмек беріп отырады. |
Оқушылардың жауабын толықтыру |
«Сулы қағазға ағаш бұтағын салу» |
|
|
|
|||||
|
|
жалғасып жатады. Акварельмен сурет салудың тиімді әдістері: акварель бояумен жұмыс жасау техникасында ақ түс қолданылмайды, өйткені оның орнына қағаздың өз түсі қолданылады. Акварель бояуымен жұмыс жасағанда су пайдаланылады. Акварельмен жұмыс жасаған кезде көбіне күзеннің немесе тиіннің түбітінен жасалған қылқаламдар пайдаланылады. Акварельге арналған қылқаламдардың қылшықтары жұмсақ әрі ұзын болады, мұның өзі бояуды қалыңдатып жағуға да, ал қажет кезінде ұсақ детальдарды кемеліне келтіре жасауға да мүмкіндік береді. |
|
|
|
||
|
Ортасы |
Шығармашылық жұмыс. Суретті неге сулы қағазға салады? (онда анық емес, көмескілік қажет) Қағазды аздап ылғалдауды үйрету. Қағаз тым сулы болса сурет шықпауы мүмкін. Сондықтан мақтаны таза суға малып алып, сығып түгел қағаз бетімен немесе кейбір бөліктеріне жүргіземіз. Осылай қағаз әзір болады. «Бұлтты күн» аспан әлемінде қандай өзгерістер болады? Сурет салатын парақ әзір болам дегенше, сұрақтарға жауап беру. |
Оқушы пікірін тыңдау
1.Қағазды мақтамен немесе қылқаламмен сулау.
2. Қажетті бояулар арқылы ағаштар мен аспан әлемін бейнелеп салады. |
Көмек қажет еткен оқушыларға көмек беру |
|
||
|
Соңы |
Өз жұмыс орнын жинауын қадағалау |
Көрме ұйымдастыру арқылы әдемі салынған жұмысты таңдау. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
бейнелеу өнері
бейнелеу өнері
|
Блок Бөлімше |
Бейнелеу сауаттылығы 1.3. Кескіндеме |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Советбаева Айгул |
|
|
Күні: |
10.12.2024ж |
|
|
Сынып: 1 Д |
Қатысушылар саны: 26 |
Қатыс паған дар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Бұлтты күн»суланған қағазға акварельмен сурет салу. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.3.1 Жұмысты орындау үшін кескіндеме мен техника түрлерін білу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кескіндеме түрлерімен танысу. Қарапайым деңгейде «сызықтық перспектива» ұғымымен танысу. «Жақын-алыс», «көп-аз»ұғымдары. Суланған қағазға сурет салу әдістері туралы білім алу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
«Сулы қағазға ағаш бұтағын салу» Видеоролигін тамашалау. Сабақ тақырыбын ашу,акварель мен сулы парақ жөнінде мағлұмат беру. Мұғалімнің түсіндіруі: Акварель» деген атау латынның «aqua» су деген сөзінен шыққан. Акварель бояулары қағаз бетіне мөлдір болып түседі, сол мөлдірлік акварель туындыларының ең басты қасиеті болып табылады. Мөлдір жағылғандықтан, бояу астынан қағаздың өз түсі көрініп тұрады. Ал бояу қалыңырақ жағылатын жерлерге әлденеше бояу қабаты түсіріледі. Акварель бояуының тағы бір өзіндік ерекшелігі сол, онда бір түс пен екінші түстің арасында айқын айырмашылық болмайды: олар бір-бірімен жымдасып, бірбіріне жігі білінбей, жұмсақ реңкпен |
Оқушылар бүгінгі сабақ тақырыбын ашады.
Түсіндіру барысында өз жауаптарымен мұғалімге көмек беріп отырады. |
Оқушылардың жауабын толықтыру |
«Сулы қағазға ағаш бұтағын салу» |
|
|
|
|||||
|
|
жалғасып жатады. Акварельмен сурет салудың тиімді әдістері: акварель бояумен жұмыс жасау техникасында ақ түс қолданылмайды, өйткені оның орнына қағаздың өз түсі қолданылады. Акварель бояуымен жұмыс жасағанда су пайдаланылады. Акварельмен жұмыс жасаған кезде көбіне күзеннің немесе тиіннің түбітінен жасалған қылқаламдар пайдаланылады. Акварельге арналған қылқаламдардың қылшықтары жұмсақ әрі ұзын болады, мұның өзі бояуды қалыңдатып жағуға да, ал қажет кезінде ұсақ детальдарды кемеліне келтіре жасауға да мүмкіндік береді. |
|
|
|
||
|
Ортасы |
Шығармашылық жұмыс. Суретті неге сулы қағазға салады? (онда анық емес, көмескілік қажет) Қағазды аздап ылғалдауды үйрету. Қағаз тым сулы болса сурет шықпауы мүмкін. Сондықтан мақтаны таза суға малып алып, сығып түгел қағаз бетімен немесе кейбір бөліктеріне жүргіземіз. Осылай қағаз әзір болады. «Бұлтты күн» аспан әлемінде қандай өзгерістер болады? Сурет салатын парақ әзір болам дегенше, сұрақтарға жауап беру. |
Оқушы пікірін тыңдау
1.Қағазды мақтамен немесе қылқаламмен сулау.
2. Қажетті бояулар арқылы ағаштар мен аспан әлемін бейнелеп салады. |
Көмек қажет еткен оқушыларға көмек беру |
|
||
|
Соңы |
Өз жұмыс орнын жинауын қадағалау |
Көрме ұйымдастыру арқылы әдемі салынған жұмысты таңдау. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз

















