Материалдар / Бейнелеу өнері пәні бойынша 2 сыныптан 1 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар

Бейнелеу өнері пәні бойынша 2 сыныптан 1 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пәні бойынша 2 сыныптан 1 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2024
365
13 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің отбасым мен достарым

Сабақтың тақырыбы:

Суретші Әбілхан Қастеев


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.1.1 Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениет өнерінің түрлі туындыларымен танысу.

Сабақтың мақсаты:

  • "Бейнелеу өнері" ұғымымен және оны зерттеудің маңыздылығымен танысу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы



Оқушылармен амнадасу, танысу.

Топтарға бірігу

Бағалау парақшасымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Бейнелеу өнері туралы не білеміз?

Солнце 1




Сабақ тақырыбын хабарлау.

«Өнер дегеніміз не, өнер біздің өмірімізді қалайша өзгертеді, өнердің тілі бар ма?» деген сұрақтардың төңірегінде әңгімелеседі. Өнердің тілін түсінудің маңызы зор, оны түсінген жағдайда ғана көрермен мен тыңдарманның, оқырманның алдында туындының мән-мағынасы толық ашылады.


Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді









Оқушылар жұлдызшаға өз ойларын жазады..









Сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқушылар өздеріне ұнайтын гүлдер

(сары,қызыл,жасыл)

алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.





Ортасы





Бұл сабақ әңгіме түрінде өтеді. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады. Оқушылар олардың көпшілігімен таныс, мұғалім балалардың танымын «өнер» түсінігімен кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар арқылы тілдесетінін түсінуі керек: (бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен

(музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет). Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар:

музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз. Балалар бейнелеу өнерінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсірсін. Бірнеше әсерлегіш құралдан тұратын өнер түрлері да бар. Мысалы, адам театрға балетке бара жатса, ол көрермен әрі тыңдарман, оған бидің әсем ырғақтары да, музыка дыбысы да, декорация, костюм де, сөзбен жазылған, либретто деп аталатын сюжет те әсер етеді. Бірнеше түрден тұратын өнер түрлері синтетикалық деп аталады. Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк).

Көрнекілік құралдар ішінен бір шығарманы таңдап алып, сол шығарманың авторы және сол шығарманың өзі жайында әңгіме өткіземін. Мысалы, қазақ халқының алғашқы суретшісі, бейнелеу өнерінің шебері, тума талант Әбілхан Қастеев туралы оқушыларға қысқаша былай баяндауға болады:

- Әбілхан Қастеев 1904 жылы, қарлы қаңтарда қазіргі Алматы облысы, Жаркент өңіріндегі Шежін аулында туған.

Бала жастан жыр-аңыз, дастан, қиссаларға құмар. Әбілхан атамызға қазақ халық ауыз әдебиеті өте жақын таныс болады. Ол суретшінің тақырыптық шығармалар жазуына әсер етті.

Ол кісі ертегідей ғажап табиғаттың таңғажайып құбылысын көріп, дыбысын тыңдап, одан көл-көсір әсер алып, тамаша табиғаттың сан түрлі бояуын санап, жан-жануарлар, өсімдіктің, тіпті топырақтың да түр-түсін саралап өсті.

Суретшінің тума таланты одан әрі туындап, осыншама биік дәрежеге жетуіне, әрине, туған табиғаттың әсері мол болды.

«Әуелі табиғат – суретші, біз оған жан бітіріп, сөйлетеміз», - дейтін Әбілхан атамыз.

Ә. Қастеев табиғат көріністеріне салған суреттері – бір-бірінің қайталамас көркімен көзге түсетін шығарма. Жыр болып төгіліп, ән болып шалқып, күй болып күмбірлеп, әркімге айрықша әсер етеді.

Әбілхан Қастеев – қазақ бейнелеу өнерінің жанрлық жағынан жедел де жан-жақты өсіп, өркендеуіне өлшеусіз ұлес қосқан жасампаз қылқалам шебері.

Суретші есімімен көше ғана емес, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Бейнелеу өнері мұражайы, көркемөнер, сурет мектептері мен колледждері аталады.

Оқушыларға суретші өмірбаянын осылайша қызықты, әсерлі етіп әңгімелеймін.


Әбілхан Қастеев (1904 —1973 жж.) — қазақтың әйгілі кескіндемешісі, график-суретші, қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушылардың бірі. Туып-өскен жері — Алматы облысына қарасты Жаркент төңірегі. Топырақ бұйырған жері — Алматы қаласы. Қазақстанның халық суретшісі (1944). Қазақстан Суретшілер одағы басқармасының төрағасы (1945-1956).

Еңбек жолын Түрксіб темір жол құрылысында жұмысшы болып бастады. Мәскеудегі көркемсурет студияcында Н.Г.Хлудов пен И.Бродскийден сабақ алды (1929-1936). Халық өмірінің алуан көріністерін шынайы бейнелеген мыңнан астам көркем туындыларды дүниеге келтірген.

Әбілхан қолөнерге, одан соң суретшілік өнерге жастайынан бейім болған. Анасы Айғанша кілем, алаша, бау-басқұр тоқуға, сырмақ сыруға, шым ши жасауға шебер адам болыпты. Әбілхан осы халық өнеріне бала кезінен көз қанықтырып, анасына ою-өрнектер салуға көмектесіп, сурет өнеріне қолын үйретіп өседі. Оның 1930-1931 жылдары салған "Қарындастың портреті", "Автопортрет" атты туындылары тұпнұсқаға ұқсастығымен және кейіпкер болмысын ашуға деген талпынысымен ерекшеленеді. Ол бірте-бірте ел өмірінің алуан салалы тіршілік-тынысына ден қойып, тарихи-әлеуметтік өзгерістерге суреткер зердесімен қарай бастайды. Оның "Мектепте" (1930), "Түрксіб" (1932), "Жамбылдың портреті" (1937), "Ескі және жаңа тұрмыс" (1937-1941), "Амангелді сарбаздары" (1970), "Жас Абай" (1945) сияқты туындылары дарынды суретшінің өткен мен бүгінді шыншылдықпен бедерлеген көркем шежіресі іспеттес.

Сарамандық жұмыс

Оқушыларға бейнелеу өнерінің әр түріне жататын жұмыстардың репродукциялары ұсынылады, оларды бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріне қарай 4 бөлікке бөлу керек. Мысалы, бейнелеу өнері түрлері жазылған қағазды тақтаға іліп қойып, оқушыларға әрқайсысының астына сәйкес туындыларды қойып шығуды тапсырады. Альбомға графика, кескіндеме және сәндік-қолданбалы өнеріне қатысты суреттерді салуға тапсыруға болады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.









Оқушылар бейнелеу өнерінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсіріп, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.












Жұмыстардың барлығын нөмірлеп, кестені дәптерлеріне сызып, оған туынды нөмірі мен

бейнелеу өнері түрлерінің атауын сәйкестендіріп сызады.


Дескриптор

отбасы мүшелерін атай алады,

өз отбасылары туралы мәтін құрайды.

Оқулық





Қағаз қиындысы

Бояу, желім, күнтізбе


Аяқталуы



Оқушылар өнердің не екенін, өнер түрлерін, бейнелеу өнері түрлерін білді.

Әр алуан өнер түрлерінің басты әсерлегіш құралдарын анықтап, бейнелеу өнері түрлерін ажыратуы үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Үйге тапсырма: жұмысты аяқтау.

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 Мұғалім жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қояды. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды!», «Мен

бәрін жасап үлгермедім!», «Мұның маған пайдасы бар!» және т.б. Оқушылар сабақтың соңында смайликтерін көрсетеді. Сабақтың қалай өткенін, ең қызықты нәрсе не болды, қандай жаңа нәрсе білгендерін, нені үйренгендерін айтады.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:


Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің отбасым мен достарым

Сабақтың тақырыбы:

«Сызықтар және штрихтер арқылы түрлі сызықтар салу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.2.1 Графикалық материалдар мен құралдарды қарапайым деңгейде қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Әр түрлі графикалық материалдармен танысу - қарапайым қарындаш, қара гель қалам, түрлі-түсті қарындаштар, пастельдер, балауыз қарындаштар, маркер. Материалдардың мүмкіндіктері және сурет салу әдістерін қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтиже көрсетеміз!

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Білу және түсіну

1. Штрихтардың қандай түрлерін білесіңдер?

2.     Оларды қандай тәсілдермен бейнелеуге болады?


Штрихтау тәсілдері

Заттардың негізгі конструкциялық құрылымы табылған соң жарық пен көлеңкенің шекараларын көмекші сызықпен белгілеп қою керек.суретті штрихтау ісі көлеңкеден басталады. Заттардың жарық көлеңкесін штрихтау арқылы олардың пішінін, көлемін шығарамыз. Заттың өңі жарық пен көлеңке арқылы айқындалады. әрбір заттың өңінің көмексі не қараңғы болуы жасанды және табиғи жарықтың түсуіне байланысты. Суреттің өңін айқындағанда заттың ең жарық, ең қараңғы жағын анықтап алу керек. Яғни реңдік қатынасты дұрыс айқындауға үйрену керек. Затты штрихтауды меншікті көлеңкеден бастаған жөн. Сонымен затты штрихтау арқылы өңін, пішінін, көлемін анықтауда жоғарыда аталған сурет салу заңдылықтарына сүйену керек.

Мұнда сурет салу ережелеріне сүйене отырып, кейбір елеулі артық кеткен жарық пен қараңғы дақтарды бәсеңдетеміз. Біртұтас реңдік қатынасқа бағындырамыз. Орындалған суреттің жарасымды болып шығуына баса назар аударамыз.

Суретін салып болған оқушылардың жұмысын тексеріп, қателер болса түзетіп отыру. Оларға салынған суретті бояуға рұқсат етіп, жұмыстарын жалғастыру. Сабақ барысында жұмысы дұрыс бағытта орындалған оқушының жұмысын сынып оқушыларына көрсетіп отыру.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.



Оқушылар өткен сабақтағы материалды еске түсіріп, бұл симметрия құбылысы екенін айтады.

Мұқият қарап


Дискриптор

Композицияны ойлана отырып құруды дамытады.

Бейненің таңдап алынған қағаз көлеміне тәуелділігін түсіндіре біледі



Сурет дәптері Ағаштар салынған суреттер

Қағаз

қарындаш


Аяқталуы





Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің отбасым мен достарым

Сабақтың тақырыбы:

«Күзгі пейзаж» - сызықтық сурет. Сызықтардың әртүрлілігі және олардың сипаты.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.2.2 Қарапайым деңгейде графикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Көлденең, тік, көлбеу, спиральды, доғалы сызықтармен танысу.

Суретте әр түрлі сызықтарды қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақта атмосфералық қатынасорнатау қалыптастыру.

Амансың ба? Алтын күн,

Амансың ба ? Көк аспан.

Амансыңба достарым ,

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар біз бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан жылуы арқылы,жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,қандай қуаныш!

Сыныпты конфеттер арқылы екі топқа бөлеміз.

( Конфеттің қағазындағы суретке көңілімізді аударамыз). Өткен сабағымызды еске аламыз.

«Суреттер галереясы» әдісі арқылы.

1.Ұсынылған суреттердің арасынан мектепке қатысты суреттерді топтастыр.

2. Неліктен осы суретті таңдағандығыңды түсіндір қазақша,орысша,ағылшынша атауларымен таныстыру.

3.Сурет бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Кері байланыс :Топтарды « Жұлдызшамен» бағалау әдісін қолдану.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.





Суреттер жиынтығы.





Ортасы





«Миға шабуыл» әдісі. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың назарын өзіме аударам:

- Сендерге штрих табиғаттағы қандай нысандарды бейнелегенде керек болады?

6.     Штрихты немен салуға болады?

7.     Бояу жағындысын немен жазады?

8.     Штрих пен бояу жағындысы сендердің көмекшілеріңе айнала ала ма? Олармен орындаған жұмыстарың  әсерлі

бола ма?

Сергіту сәті: «Ақылды заттар» ойынын ұйымдастырамыз.«Сиқырлы қорапшадағы» визуалды заттарды алып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы затты таныстырамыз, анықтаймыз.

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді, ал оқушылар табиғат нысандары (жануарлар, өсімдіктер) қандай болатынын суреттейді. Мұғалім табиғаттың фотосуреттерін не репродукцияларын көрсетеді. Балалардың жауабын тыңдағаннан кейін, мұғалім суретшінің жаңа көмекшілері – штрих және сызықпен таныстырады.

. Ал бүгін сызықтың көмекшісі – штрихпен танысады. Мұғалім тақтаға немесе ватман қағазына алдымен сызықты, одан кейін

бірнеше штрихті сызып көрсетеді.  Одан кейін тағы да сызықтар мен штрихтарды сызады. Оқулықтағы штрихтарды қарап шығуға болады. Одан соң «Штрих дегеніміз не?» деген сұрақ қояды. Егер балалар жауап бере алмаса, тағы да сызықты сызып: «Міне, мен сызық сыздым, ол ұзын, менің оны сызуға уақытым кетеді. Ал штрихті тез-ақ сызып шығамын. Оның ұзындығы қандай? Қайсысы ұзын, штрих пе әлде сызық па?» Бұл сұраққа балалар жауап бере алады.

Сонымен, штрих дегеніміз – қысқа сызық. Суретшіге штрих не үшін керек? Егер біз сызық пен заттың сыртқы кескінін сызатын болсақ, ал штрихпен ішкі бөлігін толтырамыз. Штрих сызық тәрізді әртүрлі болады, ол да график-суретшінің көмекшісі. Суретші штрих арқылы мысықтың жұмсақ әрі үлпілдек жүнін, қошақанның бұйра жүнін, шыршаның тікенекті инесін, ұсақ тастар мен құмды, қылқан шөпті және т.б. бейнелей алады. Суретші шеңберді шар тәрізді етіп штрихтай алады.

Сонымен қатар өз беттерінше жұмыс істегенде штрихтің көмегі көп. Одан соң штрихтің әсерлілігіне назар аудара отырып, график-суретшілердің репродукцияларына қарап, оларды талқылайды.

Бояу жағындысы сызық тәрізді әсерлі бола алады.

Сылақшы деген мамандық түрі бар. Ол үйдің қабырғаларын сылап, тегістеп бояуы қажет. Жұмысының сапасы осыған байланысты.

Суретшінің жұмысы өзгешелеу, ол теңіздегі толқынды, өзендегі судың сылдырын, ағаштардағы жапырақтардың сыбдырын дәл бере отырып, әсерлі туындылар жасауы керек. Ол үшін бояумен жұмыс істегенде мұқият болу қажет. Өйткені айналамыздағы тамаша құбылысты суретші түс пен тәсілдер арқылы береді. Суретшілердің жұмыстарын көрсете отырып әңгімелеген дұрыс. Түсіндіріп болған соң 5 минут №1 қосымшадағы ойынды ойнатуға болады.

Сарамандық жұмыс:

Мұғалім жеке-дара кеңес береді, оқушыларға қажет жерінде көмектесіп, қателері болса түзетеді.



Нысандармен танысу арқылы оқушылар табиғат нысандарын жақсырақ қабылдап, бұрын назарына ілінбеген нәрселерді елей бастайды. Сондай-ақ оқушылар штрих және бояу жағындысы арқылы әсерлі жұмыстар орындайды.

Оқушылар сызықпен танысты.

Оқушылар штрихтің әсерлілігін көру үшін сызық пен штрихті қағазға сыза отырып әңгімелеген дұрыс.





Сондай-ақ оқулықтағы мәтін, иллюстрациялар мен сұрақтарды пайдаланып, жұмыс істейді.



Оқулықтан  8, 9, 10, 11-беттеріндегі тапсырмаларды орындау.

Дискриптор

Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

АКТ қолдану

Мұғалім- оқушы

https://bilimland.kz

Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.


ҚЕ. қайшы мен желіммен.




Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

Picture 1


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің отбасым мен достарым

Сабақтың тақырыбы:

Түс шеңбері.Қарама-қарсы түстер

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.3.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, көркем материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Спектрдің жеті түсі және олардың кемпірқосақта орналасу тәртібі туралы білім алу.

"Дақ", "жағынды" ұғымдарымен және оларды орындау тәсілдерімен танысу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



І. Оқушыларды сандар арқылы топқа бөлу.

І топ – Қызыл

ІІ топ – Сары

ІІІ топ – Көк

3 тілде айту:

  1. Кызыл– Красный - Red

  2. Cары – желтый– Yellew

  3. Көк – Синий - Blue (түстер)

Оқушылар осы түстер жайлы не білеміз?

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Сандар (1,2,3)


Үш тілде айту

Микрафон» әдісі



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин













Қызығушылықты ояту. Бейнежазба арқылы сабаққа назар аудару және тақырыпқа түсу.

Сені түрлі түсті әлем қоршап тұр. Әрбір заттың өзіне тән түсі бар.

Оқушыларға ең алдымен түстер жайлы тереңірек әңгімелеймін. Табиғат қоршаған ортадағы сұлулық бояу нақышымен қымбат. Олардың көркі ең алдымен түрлі түсті реңіне байланысты айқындалады. Түр-түсті арнайы зерттейтін ғылым «түр-түстану» ғылымы деп аталады. Адамның көру қабілетін, түр-түске деген психикалық реакциясын анықтау көркемдік білім беруде оқушылардың эстетикалық сезімін оятады. Түр-түстің шартты түрде толып жатқан қоғамның символикалары мен әр халықтың әдет-ғұрып, салт-санасына қатыстықолданыстары бар. Табиғаттағы әр алуан түр-түстерді адам баласы екі жолмен танып біледі. Біріншісі – ғылыми жолмен, екіншісі – халықтық дәстүр-тәжірибе бойынша. Әсіресе бейнелеу өнерінде түр-түс бейнелеудің басты құралы болып табылады. Живопись дәуірдің рухани мазмұны мен әлеуметтік дамуын бейнелеп қана қоймайды, оған белгілі бір идеологиялық концепциялау негізінде баға береді. Сондықтан суретшілер еңбектеріне назар аударып көрейік. Живопись – бейнелеу өнерінің бір түрі, белгілі бір заттың бетіне бояу арқылы салынатын көркем шығарма. Осы тұрғыдан живопись өзі де қоғамдық күрестің құралына айналады. Живопись туындысы көрерменнің сезіміне, ойына әсер ету арқылы, оның бейнеленген шындықтан тәлім алып, өзінше қорытынды жасауына себепкер болады. Сонымен қатар қоғамдық-тәрбиелік мәні зор деректемелік мағлұматтар да береді. Суреткер өмірді өз тұрғысынан қарап, оның түрлі құбылыстарын құбылыстарын шығармаларында өзінше бағалайды. Живопись – бұл нақтылы көрсетілетіндіктен, оның көрерменге әсері өте күшті. Живописьтің пайдаланатын құралы- сәуле, бояу, рең. Сәулені бояу реңдерімен нәзік астастыру арқылы өмір құбылыстарының айқын да шынайы көріністері жасалады. Суреткер шеберлігінің әсерлі көрінер жері де осында. Заттың сыр-сипатын, нәрсе мен кеңістіктің қарым-қатынасын, сәуле мен көлеңкенің құлпыруын, қысқасы, кең дүниенің барлық жаратылысын, жарасымын тауып бейнелейді. Живописьтің тіліндей нәзік те өткір тіл жоқ. Ол көрермендерді бірден баурайды, еліктіреді, қозғаған тақырыбымен толғандырады, оның данышпандық туындыларын адамзаттың мәңгі мақтанатыны да сондықтан. Суреткердің қылқаламына ілінген сол бір мезеттік көрініс заманының, сол дәуірдің, ортаның сан алуан сырларын шертеді, сезім құбылыстарынан, жан тербелістерінен дерек береді, көрермен үнсіз тілдеседі. Живопись туындылары жеке бір тұлғаны, дара көріністі бейнелеп қана қоймай, күрделі сюжетпен үлкен оқиғаларды, шытырман соғыстарды да бейнелеп, олардың мәнін ашады. Нақтылы өмір шындығын кеңінен көрсетуде живописьтің рөлі орасан зор. Бұл оның көп жанрларында байқалады, мысалы, тұрмыс-салт көріністері, соғыс жанры, т. б.

Түс живописьтің ең басты құралы болып табылады, яғни живопись шығармасында оның көркемдік құралдарының негізін жарық және көлеңкемен бірлікте түс құрайды. Заттардың «дәл өзіндей» түстік бояуын табиғи түрде беруге үйрену керек. Нақ түстік қатынастарды дұрыс алу реалистік живописьтің негізі болып саналады. Негізінде суретші бояумен көркем шығарма жазуда заттардың түсін ғана емес, олардың өзара түстік үйлесімділігін де зерттейді. Біздің түстерді қабылдауымызға әдемі «сабақтас» түстің пайда болуына жарық, қашықтық (ауа қабаты) және түстік орта, түрліше боялған заттардың қатар тұруы шешуші ықпал жасайды. Мысалы, күшті жарықта, яғни шаңқай түсте түстер өзінің қанықтылығын жоғалтады. Бұлтты күндері не көлеңкеде түстер өзінің қанықтылығына ие болады. Мұндай құбылыстарды қоршаған табиғатта алыстан байқауға болады. Живописьтік көркем туындының бүкіл құпиясы түстік бояуда көрінеді. Белгілі бір заттың жарық түсіп тұрған және көлеңке бөліктері жарықталумен қатар жылы және суық түстік реңдермен ерекшеленеді. Егер жарық жылы болса, көлеңке жылы реңді болады. Жылы және суық түстердің үйлесімді болып келуі живописьте әуен туғызады.

Жеке жұмыс

Спектр суретін бояу. Өту түстерін атау.

Алдымызға палитра, бояу түрлерін қолдана отырып түс араластыру арқылы өзімізге қажетті түс шығарамыз.

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Спектрдің түстерін таза бояп біледі. Өту түстерін атайды.

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Түстерді араластырып біледі.

  • Негізгі түстерден құрама түстер шығарады.

  • Бізді қандай әлем қоршап тұр?

  • Негізгі түстерді кім біледі?

  • Негізгі түстерді құрастыру арқылы қандай түстер шығара аламыз?


Бекіту

Оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

  • Түстердің айырмашылықтары неде?

- Табиғи түстер қандай?

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Түстерді танып, дұрыс атауды, айналадағы түстердің әр түрлілігін байқап жұмыста қолдануды үйренеді.

Кемпірқосақтағы түстердің атаулары мен орналасуын меңгереді.

АКТ қолдану







Бейнежазба (кемпірқосақ жайлы)


«От шашу» әдісі



36-45 мин

Аяқталуы



Рефлексия. «Желкенді кеме» арқылы оқушылардың түсінгендерін білу.

  1. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сітті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.

  2. Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя.

  3. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.


Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:
















Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің отбасым мен достарым

Сабақтың тақырыбы:

Түстердің үйлесімі


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.3.2 Қарапайым кескіндеме техникасы мен әдістерін қолдану және тәжірибе жасау

Сабақтың мақсаты:

Жылы және суық түстерді ажырата алу;

Түстер үйлесімі арқылы жыл мезгілдерін болжай білу;

Түрлі тәулік мезгіліне сай түстер үйлесімін жасай алу;

Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

Балалар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады, «Мен ұнататын түс» әдісімен 4 топқа бірігеді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

-Біздің қолымыздағы қағаздар қандай түсті?

-Суретшілер түстерді жылы және суық түстер деп бөледі. Сенің қолыңдағы түс жылы және суық түстің қайсысына жатады деп ойлайсың? Неліктен?

-Ендеше бүгінгі сабақта айналадағы түстерді жылы және суық түске ажыратып, түстер арқылы жыл мезгілдері туралы әңгімелейміз.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

Қызыл, сары, көк, көгілдір түсті қима қағаздар



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин













(Ұ)Тапсырма-1 «Байланыстыр» әдісі.

Оқушылардан алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы керек. (Ұ) (Ұ) Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Тақырып бойынша видеороликтер немесе суретшілердің жұмыстарын көрсетуге болады.

Түстік шешім қатынасы

Түс – көркем өнеркәсіпті және ұлттық көркем шығармаларды анық етіп  көрсетудің бірден бір тәсілі. Кескіндемеге үйретудің ең басты мақсаты – болашақ суретшіні жазықтыққа, шындықтың, қоршаған әлемнің әдемілігін түстің көмегі арқылы көріп және соны жеткізе білуге үйрету. Белгілі бір затты бейнелеу процесінде түсті және оның көптеген белгілерін сезінуі дами түседі. Түсті қабылдау, табиғаттан адамға берілген ең ғажап сапалардың бірі. Адам көзі 200-ден аста түс белгілерін ажырата алады. Кескіндемеде түс пен қалып әрқашан байланысты, бірлікте болуы керек.

Табиғи дене түсі үш қасиеттерден тұрады.:

1) табиғи түс;

2) сәуле арқылы өзгеріске ұшыраған түс;

3) қанық немесе қанық емес түс.

Табиғи түс дегеніміз – табиғи жаратылыс түсі. Мәселен, күзгі жапырақ – сары, жер – қоңыр. Екіншісі , күн сәулесінің әсерінен өзгеріске ұшыраған түс. Өзгеріске ұшыраған түс дегеніміз – күннің әрбір мезгілде табиғи түстерінің өзгеруі. Нақтылап айтсақ, таң мезгілде ағаш көкшіл, түсте жасылға айналады, ал кешкі күн батарда сарғыш қызыл түске боялады.

Қанық немесе қанық емес түс дегеніміз – біртекті түстердің бір-бірінен айырмашылығы, яғни, екі алма да қызыл түстес болып келгенмен, біреуі – ашықтау, екіншісі қанықтау келеді. Осы дене түсінің үш қасиеті кескіндеме өнерінде есте сақтайтын құнды мәселелердің бірі.

Кескіндеме – бұл нәрсені эстетикалық тұрғыда бейнелейтін бейнелеу өнері.

Кескіндемеде жоғары жетістіктерге жетуі үшін  суретші түстерді өте жақсы ажыратып, бейнелей алуы керек.

Түсті қабылдау - физикалық қана емес, психологиялық стимулдармен негізделген және суретші үшін маңызды түсті сезіне алу мүмкіндігімен де тығыз байланысты күрделі процесс.

Түстерді сапалылығына байланысты 2 топқа бөлуге болады.

Олар: өзіндік (собственные) және өзіндік емес (несобственные). 

Түстің өзіндік сапалары: түс тоны, жарықтығы , анықтығы.

Ал түстің өзіндік емес сапалары: жылы, суық, жеңіл, ауыр, дауысты, дауыссыз және т.б. Тұрмыстық заттарды әсемдеуде түстердің рөлі ерекше. Заттың түсін қабылдай отырып, адам соған сәйкес көңіл күй алады. Олар: қуаныш, жабырқау, қорқыныш т.б.

Түс зат туралы маңызды ақпарат беріп қана қоймай, белгілі бір ой мен сезімдер түдырады. Бұрыннан белгілі қызыл түс- қоздырады, қызуландырады, жасыл түс - тыныштандырады, қара – батырады.

Түстерді екі категорияға жіктеуге болады:

Ахроматикалық (түссіз) – ақ, сұр, қара. Олардың өздеріне тән түстері жоқ, бір-бірінне ашықтықтығымен ғана ажыратылады. Соған қарамастан бұл түстердің үлкен бейнелеушілік мүмкіндіктері бар. Адам көзі ақ түс пен қара түстің арасында бірнеше 300-400 түс белгілерін ажырата алады.

Қара, ақ, сұр түстерден басқа түстердің барлығы Хроматикалық түстерге жатады. Яғни олар түсті болып келеді.

Ең негізгі түстер – қызыл, сары, көк осы түстердің көмегімен басқа түстерді шығарып алуға болады. Қосымша түстерді басқа түстерді қосу арқылы алады: қызыл және сары түс тоқ сары түсті береді, сары және көк түс жасыл түс береді, көк және қызыл түс күлгін түс береді,

Қосымша түстерді алу кезінде оның нәтижесі оны қалай араластыруына байланысты Мысалы Сіз сары түспен қызыл түсті араластырар кезінде сары түс көп болып кетсе онда тоқ сары түс шықпайды, сарғыш түс береді. Негізгі үш түсті тең мөлшерде араластырса онда қоңыр, сұр түс алуға болады.

Түстердің температурасы.

Түстерді олардың температурасынан топтауға болады. Жылы немесе «отты» түстер болады оларға – қызыл, тоқ сары, сары. Суық түстер олар: көк жіне сұр.пейзажда жылы түстер суреттің алдыңғы жағында кейіннен суреттің тұңғиығына байланысты суық түстер көріне бастайды. Суретте шөп жақын орналасса онда жасыл - сары болады, егер алысnа болса, онда оны  көкшіл түс береді. Алыстағы тоғайлар сұр – көкшіл болады. Бұның барлығы ауа перспективасының теориясында жатады.

Колорит (итал. colorіtoлат. color – түс, реңк, бояу) – бейнелеу өнеріндегі алуан түстердің арақатынас жүйесі; өмір көріністерін бояулардың үйлесімділігі арқылы эстетикалық тұрғыдан пайымдау. Колорит шындықты көркемдік тұрғыдан тануда үлкен рөл атқарады. Ол шығарма мазмұнына, өзіндік шеберлігіне, дәуіріне, стиліне тікелей байланысты. Колорит жарқын, күңгірт, салқын (көк пен жасыл түс басым болғанда), немесе жылышырайлы (қызыл мен жасыл түс көбірек қолданылғанда), салмақты, шиеленісті болып келеді.


Сабақты қорытындылау.

Сен қандай түстерді пайдаланып сурет салдың? ( жылы немесе суық түстер)

Салған суретің өзіңе ұнады ма?

Акварель бояуымен жұмыс жасағанда қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет?

Сарамандақ жұмыс

Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау


-Көктем және жаз мезгіліне сәйкес келетін түстермен композицияларды боя.

Дескриптор:

- Кілемшелерді бояп, жұмысты аяқтайды.

- Сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағады.

- Сәйкес түстермен композицияларды бояйды.


Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

1.Кескіндеме өнерінің түрлері?

2. Түрлеріне мысал келтір?

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі





Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Жылы және суық түстерді ажыратады.

Түстер үйлесімі арқылы жыл мезгілдерін болжайды.

Түрлі тәулік мезгіліне сай түстер үйлесімін жасайды.

Өзінің және сыныптастарының жұмысын талдап, өз ойын айтады.

оқулық



Қарындаштар


Жұлдызша суреттері


Оқулық, жұмыс дәптері, гуашь, палитра, қылқалам, су, түсті қарындаштар.

От шашу.

36-45 мин Аяқталуы


Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:










Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2

сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы:

Ою-өрнектердің түрімен танысу және сызу

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.5.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, сәндік-қолданбалы іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау

Сабақтың мақсаты:

  • Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана алу;

  • Сәндік-қолданбалы іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану арқылы тәжірибе жасай алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында ақырын музыка ойнап тұрады

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл, жасыл, сары, көк түстері арқылы

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.



11-20 мин




Ортасы






21-39 мин













Болжам: Оқушылар туындылардың мазмұндық-композициялық, идеялық-көркемдік ерекшелігіне және тарихи негізіне ғылыми талдау жасауға талпынады. Өздері меңгерген білімді шығармашылықпен ұштастырып, дарын-қабілеттерінің дами түсуіне жағдай жасалады.

Мұғалім аталған картина репродукциясын тақтаға іліп, оқушыларға оған зер сала қарауды тапсырды. Әсіресе негізгі фигураларға көңіл бөлуді ескертеді. Мұнан соң сурет мазмұны туралы оқушылардың пікірлері сұралады.

Сәндік –қолданбалы өнер.

Бұл өнер түрінің басты міндеті-Біздің тұрмысымызды безендіру. Баяғы заманнан бері адамдар өз тұрмысына қажетті заттар: Ыдыстар мен жиһаздар, еңбек құралдары қару- жарақтар жасады., кілем тоқып киім тікті. Қазақ халқының сәндік –қолданбалы бұйымдары ою-өрнектермен, құлпырған айшықты бояу түстерімен белгілі.


Сарамандық жұмыс

Жұмыс дәптерінде ою-өрнек суретін салу.

Ережемен таныстыру.

Суреттерді көре білу.

Ойға сақтау

Қағаз бетіне түсіру.

Суреттердің ашылуы. 

Әуенді тыңдай отырып, сурет салу. Балалардың суретін тексеріп, мадақтап марапатау.

Жаңа сабақты бекіту.

  1. Біздің тұрмысымызды безендіру не деп аталады?

  2. Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін ата?




Қорытындылау:

  1. 1.топтардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру.

  2. 2.оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктері мен кемшіліктерін көрсету.


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.





Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

"Бақылау арқылы сурет салу" және "есте сақтау арқылы сурет салу" ұғымдарымен танысады.

"Пейзаж композициясы" ұғымымен танысады. Ә

уе перспективасы туралы білім алу. Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алады


Оқулық,

мәтіндер.

Ою-өрнектің суреті.

акварель



Акварель

http://talimger.org/load/ash/syzu/pejzazh_tabi_at_k_rinisin_bejneleu/24-1-0-4477


40-45 мин

Аяқталуы


5 мин

Оқушылар көлемді ғимараттар мен сәулет үлгілерін қалай жасауға болатынын, ғимараттарды қалай

безендіретіндерін, олар не үшін керек екенін білді.

Ғимараттар мен кешендердің көлемді үлгілерін жасап, өз шешімдерін түсіндіруді үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді


Жұмысты аяқтау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы:

Зергерлік бұйымдар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.5.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, сәндік-қолданбалы іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

«Пішін» және «көлем» ұғымдарын зерттеу.

  • Модельдеу ережелері мен әдістері туралы білім алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сәлемдесу.

-Балалар, бізге қонақтар келіпті.Сендердің білімдеріңді көрейік деп. Сондықтан бәріміз мұқият тыңдап, сабаққа қатысып отырайық.

  -Енді ортаға бәріміз шығып шаттық шеңберін жасайық.

(Ұ) шаттық шеңбері

Кел балалар ортаға

Үлкен шіңбер құрайық!

Тереземді ашамын

Салем деймін күнге мен!

Достарымды көргенде,

Қуана қарсы аламын.

Қолымыздан ұстасып,

Жылулықты алайын!

Кел, балалар күлейік!

Күлкіменен түлейік.

Қабақ шытқан не керек?

Көңілді болып жүрейік!

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

http://talimger.org/load/ash/syzu/pejzazh_tabi_at_k_rinisin_bejneleu/24-1-0-4477



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин







Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)

Балаларға зергерлік бұйымдар көрсетіледі.

  -Балалар, осы заттардың ішінде таныс   заттарын барма?

  -Білетін заттарыңды атап беріңдерші?

  -Енді бұл заттарды бір сөзбен қалай атаймыз?

-Балалар,бұл ұлттық зергерлік әшекей бұйымдар екен.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Қазақтың әшекей бұйымдары – бүкіл ұлттық мәдениетіміздің асыл қазынасы. Зергерлер  алтын мен күміс, жез бен мысты кеңінен қолданған екен. Солардың арасында көбірек қолданғаны – күміс. Мысалы: күміс сақиналар, сырғалар,білезіктер, шашбау т.с.с жасаған екен.

Слайд көрсетіледі.

   Білезік – білекке тағылатын әшекейлі, сәндік бұйым.

  Көркемдік бұйымның тағы бір түрі – сырға. Сырға – сән үшін тағылатын зергерлік бұйым.

   Алқа – бірнеше бөлік асыл тастардан шынжыр арқылы тағылатын мойын әшекейі. Ол бір-бірімен шығыршық арқылы

жалғасады және бірнеше төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек әшекейлерден көрініп тұратын болғандықтан, асыл тастармен, өңді әйнектермен безендіріледі. 

   Шашбау дегеніміз  өрілген бұрымның ұшын бекіту үшін тағылатын алтын, күміс тиындар, кейде маржан тағылған, бауы бар сәндік бұйым.

   Шолпы  күміс немесе алтын теңгелер, тиындар қадалған шашбауды шолпы деп те атайды. Себебі бұрымға тағылған шашбауда- ғы алтын, күміс теңгелер де шашбау теңселген сайын жалт-жұлт еткеннен кейін шолпы аталса керек.

-Сақина, сырғаны жасайтын адамды кім деп атайды?

-Зергер.

- Зергер әртүрлі әшекей бұйымдар жасайды екен.

 Зергер, сақина, сырға сөздерінің орыс тілі мен ағылшын тілінде қалай айтылатының тыңдап көрейік

Зергер – ювелир – jeweler, сақина – кольцо – ring, сырға – серьги – earring

1.      Тыңдайды. 2. Қайталайды. 

Ф. Оңғарсынованың «Зергер» өлеңін бір шұмағын сызба арқылы жаттату.

Білезік пен алқаны, 

Сақинаны, сырғаны

Күміс сымнан тартады.

Осы онерді мұрадай

Зергерлерден үйренем!

 

Сергіту сәті (бейнетаспа)

Әшекей бұйым жасау.

-Балалар сендердің алдарында жапсыратын әдемі тастар мен атлас таспасы бар. Сол тастар арқылы біз анамызға қолға тағылатын әдемі әшекей бұйым жасайық.

 Жасалған әдемі әшекей бұйымдар көрмеге қойылады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі











Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.











Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.





Оқушылар әшекей бұйымдар жасайды.

Дискриптор

Шығармашылық идеялары мен сезімдерін өнердің суреттеу құралдарымен көрсетеді.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Оқулық,

мәтіндер.

http://urokilepki.ru/20 13/08/kak-lepit- zhivotnyx/

 

http://www.chudopod elki.ru/kak-slepit-iz- plastilina- zhivotnyx.html


36-45 мин Аяқталуы


(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

О қушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.





Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2

сабақ 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы:

Дизайн өнері


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.6.1 Дизайнның қарапайым әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау

Сабақтың мақсаты:

Дизайн туралы мағлұматпен танысады, олар туралы мағлұмат алу.

Үйлесім композициясын түсіну

"Ырғақ" және "симметрия" ұғымдары туралы білім алу.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында ақырын музыка ойнап тұрады

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл, жасыл, сары, көк түстері арқылы

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.



11-20 мин




Ортасы






21-39 мин













Мұғалім оқушыларды ынталандыру үшін дизайнға қатысты

жағдайларды көрсетеді, ал оқушылар өз пікірлерімен бөліседі.

Оқушылар идеяларын ортаға салады.

Дизайн
Әр түрлі материалдан жасалатын көркем бұйымдар мен заттардың жобасын ең алдымен дизайншылар жасайды. Дизайн дегеніміз – адамға қажетті заттар мен бұйымдарды ыңғайлы, үйлесімді және әдемі етіп жобалау, жасау.
Дизайнның ең алғашқы түрі 1928 жылы АҚШ – та пайда болды. Мұнда бірнеше дизайндық фирмалар құрылды. Сол кезден бастап дизайн жаңа қызметтің түріне айналды.
ТМД елдеріне 1962 жылдан бастап дизайн өнері ене бастады. 1987 жылдан бастап Дизайн одағының шығармашылық ұйымы құрылды. Дизайн өнерін елімізде дамыту үшін арнаулы қаулы қабылданды.
Дизайн өнерінің терминдік атауы жаңа болғанымен, ол өзі негізінде ертеректен - ақ қалыптасқан. Қазақ халқының қолөнері түрлерінен дизайнды анық көруге болады. Қазақтың қарапайым жіп иіретін ұршығынан бастап дизайн. Ұлттық қару - жарақ, ыдыс - аяқ, музыка аспаптары, сандық пен кебеже түрлері, т. б. бәрі де дизайндық үлгіде жасалғандықтан дәлел бола алады.
Дизайн өндірістік, графикалық, автомобильдік, интерьерлік жиһаздық компьютерлік болып бөлінеді.
Республикамызда дизайн өнеріне айрықша мән беруде. Өйткені ол өндірістік тауарларымыздың дүниежүзілік нарықтық экономикадағы рөлін көтереді. Дизайн заман талабынан туындаған өнердің озық үлгісі болып табылады.
Дизайнды оқып үйренудің өзіндік үйлестіру заңдылықтары бар. Атап айтқанда: статика, ритм, динамика, симметрия, метр, ассимметрия, июанс, контраст т. б.
Жалпы дизайн өнерінің өмірде араласпайтын жері жоқ, өндіріс болсын, күнделікті қолданылатын үй жиһаздарынан бастап жеке бұйымдарға дейін дизайндық үлгіде жасалады.
Бүгінгі өмірде дизайнның алатын орны ерекше. Үйдің ішкі және сыртқы құрылысын еуропалық дизайнмен жасақтау дәстүрге айналып барады.
Дизайн дегеніміз – кез келген бұйымның жаңа үлгісін жан - жақты салыстырып, заман талабына сай жасау деген сөз.

Әр топтан оқушылардың жауаптары тыңдалды.
Өзім тірек сызбалар арқылы дизайн өнерінің пайда болуы, қолданылуы, түрлері жайлы толықтырып өтемін.
Практикалық жұмыс

«Вазадағы гүл» дизайн

III. Ой толғаныс (топқа тапсырмалар) жасалу жолы түсіндіріледі.

Оқушылар түрлі - түсті қағаздан әртүрлі нәрселер жасалады.
Оқушылар бұйымдарынан тақтада көрме ұйымдастырылады да, сынып оқушылары жұмыстарына қарай бағаланады.

Үйге тапсырма беру:
Әртүрлі бұйымдар жасау


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі




Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Дизайн ұғымымен танысады.

"Ырғақ" және "симметрия" ұғымдары туралы білім алу.



Оқулық,

мәтіндер.

акварель

Дизайн. Қағаздан бейнелер жасау. (infourok.ru)

40-45 мин

Аяқталуы


5 мин

Оқушылар көлемді төсбелгі үлгілерін қалай жасауға болатынын, оларды қалай безендіретіндерін, олар не үшін керек екенін білді.

Төсбелгілерлің көлемді үлгілерін жасап, өз шешімдерін түсіндіруді үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді


Жұмысты аяқтау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 2 сабақ 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы:

Менің мектебім

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

2.1.6.2 Модельдеудің қарапайым әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушылар қарапайым материалдардың көмегімен бедерлеме алу тәсілін үйренеді;

  • Оқушылар өз аты-жөндерінің бірінші әріптерін бедерлемемен безендіруді үйренеді;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

Балалар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады, «Мен ұнататын түс» әдісімен 4 топқа бірігеді.

- Өткен сабақтардағы өрнек және суреттерге шолу жасаңыз.

Оқушылардан руббинг нысандарын табуды сұраңыз.

«Руббингтің жасалуын жеңіл/ қиын екенін кім анықтай алды?» деген сұрақ қою

-Ендеше бүгінгі сабақта айналадағы түстерді жылы және суық түске ажыратып, оюлар туралы әңгімелейміз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

Қызыл, сары, көк, көгілдір түсті қима қағаздар



11-20 мин




Ортасы





21-35 мин













(Ұ)Тапсырма-1 «Байланыстыр» әдісі.

Оқулықтың суреттерге мұқият қараңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. Жұмыс дәптеріндегі жылы түсті жұлдыздарды қызыл сызықпен байланыстыр. Суық түсті жұлдыздарды көк сызықпен байланыстыр.

Тақырып оқулық бойынша түсіндіріледі.


Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін оларға мереке қарсаңында шармен безендірілген мектептің фотосуретін көрсету. Презентацияның екінші слайдын пайдалану. Оқушылардан мектеп қай кезде ерекше әдемі болатынын сұрау.

Мектептің гүлдер, суреттер және оқушылардың қолымен жасалған бұйымдармен безендірілетіні туралы айтып, әңгімені жалғастыру. Мереке күндері мектеп ерекше құлпырып кетеді.

Оқушыларға мектепті безендіруге қатысуларына болатындығы жайлы айту керек. Мысалы, мектепті оқушылардың аты-жөндерінің бірінші әріптерімен безендіруге болады.Одан кейін «инициал» сөзінің мағынасын түсіндіру.

Оқушыларды презентацияның үшінші слайдымен таныстыру. Ол бетте адамның тегі, аты және әкесінің аты жазылған инициял көрсетілген. Оқушыларға бұл әріптер қандай мағына беретіні жайында түсіндіру.

Инициял сөзінің мағынасын түсіндіру:

Инициал – адамның тегі, аты және әкесінің атының бірінші әріптері. Инициалды өзінің жеке заттарын таңбалау үшін пайдаланады.

Оқушыларға түсінікті болу үшін мысал ретінде сыныптағы бірнеше оқушының атын, тегін және әкесінің атын пайдалана отырып қалай құрастыру керек екендігін көрсетіп жіберу.

Оқушыларға «Бедерлеме» сөзінің бірнеше мағынасы бар екендігін түсіндіру үшін төртінші слайдты пайдалану.

1. Бедерлеме– кескін, із, жол бастыру арқылы алынатын таңба.

2. Басып салу арқылы орындалған сурет, кескіндеме және т.б.

3. Типографиялық әдіспен қағазға алған мәтіннің, суреттің таңбасы.

Оқушыларға суреттен өз аты-жөндерінің бірінші әріптерін тауып алуды тапсыру. Оларды қалай безендіруге болатынын ойлануды ұсыну. Ол үшін презентацияның бесінші бетінде орналасқан әріптерді көрсетуге.

Оқушыларға бедерлемемен безендірілген әріптер тартымды және қызықты болады. Бедерлеме–бастыру арқылы алынатын кескін, із. Басқаша айтқанда-таңба.

Шығармашылық жұмыс:

Оқушыларға баспа-таңбаны алудың әр түрлі тәсілдері бар екенін оқушыларға айту.

Бірінші әдіс – заттың боялған бетінен басылған немесе тырналанған бедерлемені алу. Осындай бедерлеме алу әдісінің ретін көрсету үшін оқушылардың назарларын презентацияның алтыншы бетіне аудару. Алдымен суретке негіз болатын жұмсақ материал дайындап алу керек екеніне баса назар аудару. Бірінші сынып оқушылары үшін бір рет қана ұсталатын тәрелкелер немесе төбеге жапсыратын үлдірленген плиткалар ең қолайлы материал болады. Оларға қарындашты қаттырақ басып отырып, кескіндемені оңай алуға болады. Сурет немесе өрнек дайын болған соң қылқаламмен бояу жағу керек. Одан кейін бір парақ қағазды оның үстіне қойып, негізгі материалға қатты басу керек. Содан кейін негізгі материалдан қағазды шетінен бастап ақырындап ажыратып алу керек. Оқушыларға бедерлемені мөр (қалып) арқылы да алуға болатынын айту. Мөрді әртүрлі материалдан жасап алуға немесе дайын түрін пайдалануға болады. Бедерлемені көптеп дайындауға болатынын айтуды ұмытып кетпеу. Техника қауіпсіздігін сақтау керек екенін ескерту.

Қағаздан қиылған инициалдарын бедерлемемен безендіру. Әріпті бір немесе әр түрлі бедерлемемен безендіруге болатынын айту. Жұмысты аяқтаған соң, аты-жөндерінің бірінші әріптерімен қабырғаға коллаж жасау. Оқушылар әріптерді кескіндеме қызықты болатындай етіп топтастырулары қажет. Мүмкіндік болса, әріптерден буын немесе сөз құру. Оқушыларға әріптерді өз еріктерімен орналастырып, өздерінің сезімдерін, ойларын жеткізуге мүмкіндік беру. Оқушылар жұмыстарына түсініктеме береді.



Оқушылар жұмыстарын аяқтаған соң барлық әріптерді қабырғаға (тақтаға) іліп қою, жақсы жұмыстары үшін қол соғып, қошеметтеу қажет.Себебі ол оқушылардың әрі қарай одан да жақсы жұмыс істеуіне шабыттандырады. Өздерінің жұмыстарына қарап оқушылар өздеріне ненің ұнағандығын және жұмыс барысында қандай қиыншылықтармен кездескендері жайында баяндап бере алады.

Рефлексия:

Бүгін не үйрендің?

Қандай қиыншылықтармен кездестің?

Не қызықты болды?

Оқушыларға ауызша сұрақтар қою және оқушылар сабақ бойынша өз ойларын айтады.



Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі




Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.



Дискриптор

Ұлттық ою-өрнектермен танысады. "Табиғи формалар" ұғымымен және олардың ою-өрнекке айналу жолдарымен танысады. Киізден ою-өрнек кесу әдістері туралы білім алады.

оқулық



Қарындаштар


Жұлдызша суреттері


Оқулық, жұмыс дәптері, гуашь, палитра, қылқалам, су, түсті қарындаштар.

От шашу.



Төбеге жабыстырылатын үлдірленген плиткалар, ақ қағаз, қылқалам, бояу

36-45 мин Аяқталуы


Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ