Материалдар / Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Өздігінен зерттеулер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Өздігінен зерттеулер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
143
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7 сынып

Мектеп: Ғ.Мұратбаев ШЖЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Л.Абсатова

Күні:15.09.2022ж

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Өздігінен зерттеулер.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау.

7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңдері

Педагог іс-әрекет


Оқушы әркеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру.

Оқушылар «Смартбейдж» арқылы топқа бөлінеді. Бұл топқа бөліну барысында қолданылатын әмбебап бейджик. Бірінші қатардағы рим сандарымен бөлуге болады, түстер бойынша бөлуге бөлуге болады. Екінші қатардағы әріптермен немесе сандармен бөлуге болады. Үшінші қатардағы «ақылдың алты қалпағы», «үш көмекші», «ауа райы» бойынша топтарға бөлуге болады.

«Смарт бейдждің» үшінші қатарындағы «үш көмекшісі» арқылы үш топқа бөлінеді.





Өзін –өзі бағалау


https://www.youtube.com/watch?v=nC-RqyJUhGU

Портрет- трафарет своими руками!

https://www.youtube.com/watch?v=wGBOeqZdRXA

Сабақтың ортасы

35. минут

Тапсырма.

1 топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып ПОП-АРТ өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Инсталяция өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Модернизм өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады.

Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді.

Білу Оқушылар туындылардың репродукцияларын біледі.

Түсіну Стильдердің айырмашылығын түсінеді.

Қолдану Бір стилді жасап қолданады.

Талдау Фотолар мен нобайлардың, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы зерттеген туындыларын талдай алады.

Синтездеу Бейнелеу өнерінің стилдерінің бір-бірінен айырмашылығын табу. (поп арт, инсталляция және т.б.)

Бағалау Өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалау.Өзара бағалау



Сабақтың соңы

5 минут

Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Осындай тәсілмен оқушылардан кері байланыс ала отырып мақсатқа қаншалықты жеткендігін анықтауға болады.

өздерінің жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады


стикер





Абсатова Лаура Умирхановна

«Ғ.Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің көркем еңбек пәнінің мұғалімі

Түркістан облысы, Отырар ауданы, Қостерек ауылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!