Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер

    Мектеп: С.Қожанов

    Аты-жөні: Алимбетов К

    Күні:

    Класс: 7

    Қатысушылардың саны:

    Қатысушылардың жоқ саны:


    Сабақ тақырыбы

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция және т. б.)

    Сабақ түрі: Өз бетімен зерттеу

    Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)

    7.3.2.1

    Пәндік терминологияны пайдалана отырып көрсетілген өзіндік жұмысы және басқа да жұмистарға (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) идеялар мен тақырыптарды талқылау және бағалау.

    7.3.3.1

    Пәндік терминологияны пайдалана отырып, өзінің және басқалардың жұмысының (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) пайдаланылғанын жасау үшін әдістер мен тәсілдерді (техника) талқылау және бағалау.


    Сабақ мақсаты

    • Бейнеге стиль анықтай біледі

    • суретшілер техникасын пайдаланып әдістер мен тәсілдерді талқылай алады

    • Талқылау кезінде пәндік терминологияны пайдаланады


    Критерии жетістігі

    Білу

    1. Әр түрлі стильдер мен бағыттағы бейнелеу өнері атайды .

    Түсіну

    1. Суретшілер, дизайнерлер мен қолөнер шығармашылығында әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануда жаңа стильдері мен бағыттары туындайды

    Қолдану

    1. Стильдер мен бағыттарды ажырата алады

    Анализ

    1. Терминологияны пайдалана отырып, тиесілі стильге белгілі бір суретті түсіндіреді

    Синтез

    1. Терминологияны пайдалана отырып, бейнелеу өнерінің стиліне сипаттама бере алады


    Бағалау

    6. Қазіргі өнер бағыттары және түрлерін атап шығыңдар.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік емес пәндер үшін тұжырымдалады

    Композиция

    Composition

    Композиция

    Стиль

    Style

    Стиль

    Идея

    Idea

    Идея

    Бұл композиция бейнелейді.......

    Сурет стилінде...көздейді ….



    Құндылықтарды дағдыландыру

    Құрметтеу, өмір бойы білім алу, ынтымақтастық.



    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзілік тарихпен байланыс.

    АКТ пайдалану дағдылары

    Жұмыс кезінде ноутбуктерді презентация құрастырып дайындауға немесе зерттеу қызметі үшін қолданамыз.



    Алдын-ала білу



    Қазіргі замандағы техника мен өнердегі ғылыми жетістіктер. Табиғаттың шағын суреттері.



    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    6 мин







    15 мин







































    Ұйымдастыру сәті, сыныптағы атмосфераны құру,

    Қосымша№1

    Бұл сабақ тақырыбына көшу үшін мүмкіндігінше оқушылардың білімін және заманауи өнер туралы түсінігін тексеру. Тапсырмалар жеке орындауға есептелген.

    Қосымшалар №1 карточкасын жинап алыңыз. Барлық сыныппен дұрыс және дұрыс емес жауаптарын талқылаңыз.

    Бағалау КУ-1,2

    Сабақта қолданылатын сөз тіркестері мен түйін сөздерді сыныпқа хабарлаңыз. Сабақтың жаңа тақырыбына көшіңіз.

    Қосымша №2

    Өздігінен зерттеулерге мүмкіндігінше сыныпты топ-топқа бөліп және оқушыларға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беру керек.

    Өз бетінше зерттеуді әр түрлі нұсқаларда құруға болады. Берілген №2 нұсқа№1 нұсқа№3 пайдаланыңыз.

    ClIL «Paragrapf shrinking» «параграфты қысқарту» стратегияны қолдану



    № 1-нұсқа: Топтық жұмыс сыныпты төрт топқа бөліңіз (төрт адамнан артық топ ішінде). дайындалған сипаттау стилін алдын-ала таратыңыз және көрнекіліктер картиналар жеке карточкасы Оқушылар стилінің сипаттамасын оқып репродукцияға сәйкес болу. Бір оқушы дауыстап, үлкен аннотациясымен оқиды. және оған бүкіл топпен стилін репродукциялары таңдауда. Содан кейін келесі оқушы, басқа стиль оқиды , және тағы талқылай келе, барлық команда үшін оқушылар репродукцияны іріктеп, осы стилді таңдайды. Осылайша оқушылар барлық стильде жүргізіеді Бұл жағдайда бақылау үшін өте маңызды болып табылады әр стилге арналады, Сабақ соңында мұғалім сәйкестігін көбейтілген және аннотациялар стилін тексереді. Мұғалім өзінің тұсаукесерін көрсетеді суретшілер, репродукция және қысқаша аннотация, оқушылармен пікірталасты өткізу, Оқушылар топпен бірге атқарылған жұмыс, нәтижелерін мұғалімге көрсетуде, қажет болған жағдайда түзетеді.

    № 2-нұсқа: бұл тапсырманы орындау үшін интернет және ноутбуктер. Сыныпты стиль санымен бөлу оларды оқытып үйрету

    Әр топқа бір-бірден стил беріп атаңыз. Оларға мүмкіндігінше өз бетімен зерттеу жүргізу және қысқаша аннотация стилінің презентациясын дайындау және осы стилге репродукция суретшілер жататын. практикалық жұмыс кезеңде мұғалім оқушыларға қажетті қолдауды көрсетеді. Содан кейін әр топ бүкіл сыныпқа стилді зерттегенін таныстырады. Мұғалімі қажет болған жағдайда өз түзетулерін енгізеді.

    Нұсқа №3:

    Осы тапсырманы қажетігінше сынып тобымен топта барлық стилімен бөлісу (мүмкін жұптық жұмыс). Әр топқа энциклопедиялар, альбомдар өнер, немесе кесілген журналдар беру сипаттай отырып, зерттелетін стильге репродукция және суретшілермен оларға жататын. Оқушылар өз бетімен ақпаратты және альбом жазады қысқаша аннотация оқытылатын стил жататын. Сондай-ақ, суретшілерді іріктеп және олардың репродукцияларын одан әрі көрсету. Зерттеу жұмысы кезінде мұғалім әрбір тобына жақындап және қажет болған жағдайда қажетті көмек көрсетіп. Сабақ соңында әр топ стилддерін таныстырады және осы стил репродукцияларға жататын. Қысқаша тоқтала отырып стиль, ерекшеліктеріне оның негізгі аспектілері, оқушылар дағдыларын өз бетінше зерттеп жақсартады.

    Бағалау КУ № 3,4

    Презентация

    Оқушылар зерттеу қызметінің нәтижелерін таныстырылады. мұғалімі немесе бақылау түріндегі және алған білімдерін өзінің презентациясын таныстырады

    Презентация барысында мұғалім қажет болған жағдайда өз түзетулерін енгізеді, анықтайды және түзетеді.

    Бағалау КУ № 5,6



    Рефлексия

    Қазіргі заман өнер стилін айту







    Қосымша№1















    Қосымша №2

    Теореялық материал


















































































    12 мин



















    Завершение урока

    5 мин





















































    Презентация



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


    Жұмыс орындалады топтарда алайда, дидактикалық материал, ол бойынша тексеруге болады жеке оқушылардың білімдерін. Тапсырмалар әзірленді әр түрлі деңгейі бойынша, қолдануға болады әр түрлі деңгейі тапсырмалар. Сонымен қатар рефлексия көмектеседі бағалау.


    Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

    1. Барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен орындау.

    2. Жұмыс кезінде кенеттен қозғалуға болмайды.

    3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

    4. Сабақ кезінде бояулар мен қажетті материалдарды мұқият пайдалану.

    5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

    Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

    1. Нашар сезінетініңізді байқасаңыз сабақты тоқтату және міндетті түрде бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

    2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.



    Сабақ аяқталғаннан кейінгі қауіпсіздік талаптары.

    1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалық жұмыстарын жүргізіңіз.

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алимбетов Канат Аманжолович
    05 Наурыз 2019
    1903
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне бейнеге стиль анықтай алуға көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрнекілік өнер

    Мектеп: С.Қожанов

    Аты-жөні: Алимбетов К

    Күні:

    Класс: 7

    Қатысушылардың саны:

    Қатысушылардың жоқ саны:


    Сабақ тақырыбы

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция және т. б.)

    Сабақ түрі: Өз бетімен зерттеу

    Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)

    7.3.2.1

    Пәндік терминологияны пайдалана отырып көрсетілген өзіндік жұмысы және басқа да жұмистарға (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) идеялар мен тақырыптарды талқылау және бағалау.

    7.3.3.1

    Пәндік терминологияны пайдалана отырып, өзінің және басқалардың жұмысының (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) пайдаланылғанын жасау үшін әдістер мен тәсілдерді (техника) талқылау және бағалау.


    Сабақ мақсаты

    • Бейнеге стиль анықтай біледі

    • суретшілер техникасын пайдаланып әдістер мен тәсілдерді талқылай алады

    • Талқылау кезінде пәндік терминологияны пайдаланады


    Критерии жетістігі

    Білу

    1. Әр түрлі стильдер мен бағыттағы бейнелеу өнері атайды .

    Түсіну

    1. Суретшілер, дизайнерлер мен қолөнер шығармашылығында әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануда жаңа стильдері мен бағыттары туындайды

    Қолдану

    1. Стильдер мен бағыттарды ажырата алады

    Анализ

    1. Терминологияны пайдалана отырып, тиесілі стильге белгілі бір суретті түсіндіреді

    Синтез

    1. Терминологияны пайдалана отырып, бейнелеу өнерінің стиліне сипаттама бере алады


    Бағалау

    6. Қазіргі өнер бағыттары және түрлерін атап шығыңдар.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік емес пәндер үшін тұжырымдалады

    Композиция

    Composition

    Композиция

    Стиль

    Style

    Стиль

    Идея

    Idea

    Идея

    Бұл композиция бейнелейді.......

    Сурет стилінде...көздейді ….



    Құндылықтарды дағдыландыру

    Құрметтеу, өмір бойы білім алу, ынтымақтастық.



    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзілік тарихпен байланыс.

    АКТ пайдалану дағдылары

    Жұмыс кезінде ноутбуктерді презентация құрастырып дайындауға немесе зерттеу қызметі үшін қолданамыз.



    Алдын-ала білу



    Қазіргі замандағы техника мен өнердегі ғылыми жетістіктер. Табиғаттың шағын суреттері.



    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    6 мин







    15 мин







































    Ұйымдастыру сәті, сыныптағы атмосфераны құру,

    Қосымша№1

    Бұл сабақ тақырыбына көшу үшін мүмкіндігінше оқушылардың білімін және заманауи өнер туралы түсінігін тексеру. Тапсырмалар жеке орындауға есептелген.

    Қосымшалар №1 карточкасын жинап алыңыз. Барлық сыныппен дұрыс және дұрыс емес жауаптарын талқылаңыз.

    Бағалау КУ-1,2

    Сабақта қолданылатын сөз тіркестері мен түйін сөздерді сыныпқа хабарлаңыз. Сабақтың жаңа тақырыбына көшіңіз.

    Қосымша №2

    Өздігінен зерттеулерге мүмкіндігінше сыныпты топ-топқа бөліп және оқушыларға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беру керек.

    Өз бетінше зерттеуді әр түрлі нұсқаларда құруға болады. Берілген №2 нұсқа№1 нұсқа№3 пайдаланыңыз.

    ClIL «Paragrapf shrinking» «параграфты қысқарту» стратегияны қолдану



    № 1-нұсқа: Топтық жұмыс сыныпты төрт топқа бөліңіз (төрт адамнан артық топ ішінде). дайындалған сипаттау стилін алдын-ала таратыңыз және көрнекіліктер картиналар жеке карточкасы Оқушылар стилінің сипаттамасын оқып репродукцияға сәйкес болу. Бір оқушы дауыстап, үлкен аннотациясымен оқиды. және оған бүкіл топпен стилін репродукциялары таңдауда. Содан кейін келесі оқушы, басқа стиль оқиды , және тағы талқылай келе, барлық команда үшін оқушылар репродукцияны іріктеп, осы стилді таңдайды. Осылайша оқушылар барлық стильде жүргізіеді Бұл жағдайда бақылау үшін өте маңызды болып табылады әр стилге арналады, Сабақ соңында мұғалім сәйкестігін көбейтілген және аннотациялар стилін тексереді. Мұғалім өзінің тұсаукесерін көрсетеді суретшілер, репродукция және қысқаша аннотация, оқушылармен пікірталасты өткізу, Оқушылар топпен бірге атқарылған жұмыс, нәтижелерін мұғалімге көрсетуде, қажет болған жағдайда түзетеді.

    № 2-нұсқа: бұл тапсырманы орындау үшін интернет және ноутбуктер. Сыныпты стиль санымен бөлу оларды оқытып үйрету

    Әр топқа бір-бірден стил беріп атаңыз. Оларға мүмкіндігінше өз бетімен зерттеу жүргізу және қысқаша аннотация стилінің презентациясын дайындау және осы стилге репродукция суретшілер жататын. практикалық жұмыс кезеңде мұғалім оқушыларға қажетті қолдауды көрсетеді. Содан кейін әр топ бүкіл сыныпқа стилді зерттегенін таныстырады. Мұғалімі қажет болған жағдайда өз түзетулерін енгізеді.

    Нұсқа №3:

    Осы тапсырманы қажетігінше сынып тобымен топта барлық стилімен бөлісу (мүмкін жұптық жұмыс). Әр топқа энциклопедиялар, альбомдар өнер, немесе кесілген журналдар беру сипаттай отырып, зерттелетін стильге репродукция және суретшілермен оларға жататын. Оқушылар өз бетімен ақпаратты және альбом жазады қысқаша аннотация оқытылатын стил жататын. Сондай-ақ, суретшілерді іріктеп және олардың репродукцияларын одан әрі көрсету. Зерттеу жұмысы кезінде мұғалім әрбір тобына жақындап және қажет болған жағдайда қажетті көмек көрсетіп. Сабақ соңында әр топ стилддерін таныстырады және осы стил репродукцияларға жататын. Қысқаша тоқтала отырып стиль, ерекшеліктеріне оның негізгі аспектілері, оқушылар дағдыларын өз бетінше зерттеп жақсартады.

    Бағалау КУ № 3,4

    Презентация

    Оқушылар зерттеу қызметінің нәтижелерін таныстырылады. мұғалімі немесе бақылау түріндегі және алған білімдерін өзінің презентациясын таныстырады

    Презентация барысында мұғалім қажет болған жағдайда өз түзетулерін енгізеді, анықтайды және түзетеді.

    Бағалау КУ № 5,6



    Рефлексия

    Қазіргі заман өнер стилін айту







    Қосымша№1















    Қосымша №2

    Теореялық материал


















































































    12 мин



















    Завершение урока

    5 мин





















































    Презентация



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


    Жұмыс орындалады топтарда алайда, дидактикалық материал, ол бойынша тексеруге болады жеке оқушылардың білімдерін. Тапсырмалар әзірленді әр түрлі деңгейі бойынша, қолдануға болады әр түрлі деңгейі тапсырмалар. Сонымен қатар рефлексия көмектеседі бағалау.


    Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

    1. Барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен орындау.

    2. Жұмыс кезінде кенеттен қозғалуға болмайды.

    3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

    4. Сабақ кезінде бояулар мен қажетті материалдарды мұқият пайдалану.

    5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

    Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

    1. Нашар сезінетініңізді байқасаңыз сабақты тоқтату және міндетті түрде бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

    2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.



    Сабақ аяқталғаннан кейінгі қауіпсіздік талаптары.

    1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалық жұмыстарын жүргізіңіз.

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Сабақ жоспары 7 сынып
    05.03.2019
    1903
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алимбетов Канат Аманжолович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации