Материалдар / Бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары

Бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
344
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:Сынып: 1 М«Жаңа Ғасыр» №175 гимназияПән мұғалімі: Амирова Г.У
Сабақтың тақырыбыҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Өзіңді таны
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Музыка, музыкалық дыбыстар туралы білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікСӘЛЕМ ПРИВЕТ HELLO!
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы)Бірінші күн- дүйсенбіЕкінші күн – сейсенбіҮшінші күн – сәрсенбіТөртінші күн — бейсенбіБесінші күн — жұмаАлтыншы күн- сенбіЖетінші күн- жексенбі.Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Шаттық шебері























Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруӘр елде әртүрлі сәлемдеседі.Топта түсіндіру
  • Музыка дегеніміз-ән,әуен,ырғақ. Әдемі әуені бар сазды дыбыстарды музыкалық дыбыстар дейміз.
  • Дыбыстарды қол қимылы арқылы орындау жүйесін ағылшын ұстазы, музыка маманы Дж. Кервен енгізді.
  • СЕРГІТУ СӘТІ.Бәрі оянадыКүн, күн, күн.Бәрі ұйықтайдыТүн, түн, түн.Сызбаны оқушыларға түсіндіру

    Енді біз төмендегі сәлемдесу сөздерін соль және ми дыбыстарымен айтып көрейік.СӘЛЕМ ПРИВЕТ HELLO!Музыканың әр сабағын осындай амандасумен бастаймыз.






    Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











    Оқулық, дәптерлер.











    Сызба парақшалары.
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.














    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ