Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу,
түгендеу
Шаттық шеңберін құру.
Қушылар шеңберге тұрып бүгінгі сабаққа байланысты бір біріне тілек
тілейді.
Өткен сабақты пысықтау:
«Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі
Оқушылар өткен тақырып бойынша
екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс
жасайды
|
Сәлемдеседі
Бір-біріне тілек
айтады
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді
|
Медальар арқылы
бірін-бірі бағалау
|
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Бейнені
монтаждау-түрлі сценарийлерге қатысты
бейнеклиптерді өңдеу барысында
дыбыстар, суреттер, әсерлер
мен өтулер, мәтін қосу.
Аудио дыбыстарды қосу үшін
медиакітапханадағы Аудио
батырмасын басамыз. Тінтуір
көмегімен қажетті аудионы
таңдап, Уақыт шкаласындағы аудио жолаққа
орналастырамыз.
Дыбысты жазу үшін Дыбысты жазу
батырмасын басамыз. Ашылған Дыбыс жазу
терезесінен.
Жазбаны бастау
батырмасын басу арқылы дыбысты жазуды бастай аламыз. Жазып
болғаннан кейін
Жазбаны тоқтату
батырмасы
арқылы дыбыс жазуды аяқтаймыз.
Жазылған дыбыс Уақыт
шкаласындағы дыбыс жолағына орналасады.
1-тапсырма:
Топтастыру
әдісі
1- Видеоконтент және оның
түрлері
2- Цифрлық видеоның негізгі
сипаттамалары.
2-тапсырма: Келтірілген
видеоредакторлардың кез-келген үшеуін таңдаңдар. Оларды келесі
критерийлер бойынша салыстырыңдар:
-
Орнатушының
қарапайымдылығы
-
Программа интерфейсінің
ыңғайлылығы
-
Құрал-жабдықтардың жұмыс
барысында түсініктілігі.
-
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дескриптор:
-
Видеоконтент және оның түрлерін
топтастырады
- Цифрлық видеоның негізгі
сипаттамаларын топтастырады.
Дескирптор:
|
Медальдар арқылы өзін-өзі
бағалау
Мұғалімнің кері
баланысы
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
Сөзжұмбақ
құру. Балалар жаңа тақырып бойынша
сөзжұмбақ құрып, бір-бірімен алмасып сөзжұмбақты
шешеді
Кері байланыс: «Тазалық»
әдісі
Оқушылар сабақтағы маңызды
дегендерін еттартқышқа, әлі де іздену керек деген мәліметтерді
қоржынға, қажет емес деген ақпаратты қоқыс жәшігіне
салады.
|
Дескриптор:
кері байланыс
жүргізеді
|
Бағдаршам арқылы
өзін-өзі бағалау
|
|