Материалдар / БЕЙНЕСАБАҚ: "БУХГАЛТЕРЛІК ЕСЕП ҚАҒИДАТТАРЫ"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЕЙНЕСАБАҚ: "БУХГАЛТЕРЛІК ЕСЕП ҚАҒИДАТТАРЫ"

Материал туралы қысқаша түсінік
БҰЛ БЕЙНЕСАБАҚ ЭКОНОМИКА НЕГІЗДЕРІ ПӘНІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУҒА БОЛАДЫ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

« Бухгалтерлік есеп қағидаттары»

Ақтөбе қаласы ҚазГЗУ колледжі

Уақыты: 06.02.2020

Мұғалімнің аты - жөні: Сұлтамұратов Бақытхан

Әділбекұлы

201 - топ

Қатысқан студенттер саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгерту

Сабақтың мақсаты

Бухгалтерлік есеп түрлері аясын түсіне алады;

Тақырып аясында түрлі талдаулар жасау дағдысын қалыптастырады;

Бухгалтерлік есеп түрлері тақырыбын ашуда жазу дағдысын қалыптастырады.

Тілдік міндеттер

Сабақ барысында тақырып бойынша дәлелін көрсететін жағдай ұсынады (сөйлеу және тыңдау дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Дебет, актив, пассив, несие, екі жақты жазу

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Мен баланс түрлері бойынша түсінуім керек, себебі…

Мен ... деп ойлаймын, себебі…

Мен келісемін (-пеймін), себебі…

Бұл айырмашылықтар Қазақстанға пайдалы/ зиян, себебі…

Жоспар:

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер

Дерек көздері

Сабақтың басы


І. «Қызығушылығын ояту» кезеңі


ДИНАМИКАЛЫҚ ШЕҢБЕРІ

Студенттер шеңбер жасап тұрып, тілектерін айтады.

ӘЖЕМНІҢ САНДЫҒЫ

Студенттерді топқа бөлу әдісі

Сары, қызыл, жасыл түстер бойынша.

Топқа бөліну кезінде қолданған термиенге түсініктеме береді.

SMART мақсат пен міндеттер келісім шарты (George T. Doran). (Бас бармақ)

- S pecific (спецификалық, нақты)

- M easurable (өлшенетін) қойылған мәселелерді бағалау

- A ttainable (қол жетімді) оқушы үшін де айқын.

- R ealistic (орыңдалатын) қойылған міндеттерді сапалы орындап шығу.

- T imed (белгілі бір уақыт аралығымен шектелген).

 Келісеміз .....

«ТАРСИЯ» ӘДІСІ

Сабақ тақырыбын анықтау мақсатында «Тарсия» әдісі қолданылады.

Қиындылар, терминдер арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.

Студенттер бейне баянды көреді. Жалпы талқылау жүргізіледі.


https://www.youtube.com/watch?v=U8ZZzaq5uvc


Бухгалтерлік есеп қарапайым тілмен: 1сабақ Екі жақты жазу.




Ортасы

































































Сабақтың соңы











Рефлексия

ІІ. «Мағынаны тану» кезеңі.

Мәтінмен жұмыс

Топтарға тапсырма беріледі.

Талқылау барысында негізгі мақсат түрлі анализ жасау арқылы тақырыптың құндылығын анықтау.

(анализ және синтез)

SWOT

Күштер


Әлсіздіктер


Мүмкіндіктер


Қауіп-қатерлер




PEST

P

E


S

T




FORSAID

Креативтік




Саралау Өзара әрекет




Дәлелдеу



Студенттер кластер құрастырады, тақтаға шығып қорғайды. Факторлар, шешімдер, қорытындылар, ұсыныстар ұсынады.

«ТАҢДА ДА ТАСТА» ӘДІСІ. (Выбирай и бросай.)


Тапсырма беріледі жауап жазып, бір – біріне лақтырады 25 секунд. Қасына түскен қағазды алып жазылған дерекпен келісемін, келіспеймін.

«ФЛЕЙЕР» ӘДІСІ

Бухгалтерлік есеп екі жақты жазуы бойынша бланк толтыру.

«ЕРЕКШЕ ХАТ» ӘДІСІ

Студенттер хат алады, хатта терминдер берілген

  1. Мағынасын ашу

  2. Терминді үш тілге аударып қайта жіберу

  3. Тақырып бойынша алдағы сабақта білгім келеді



ІІІ. «Білімді бекіту» кезеңі

«ЕРКІН МИКРАФОН» ӘДІСІ

Бірінші топтың студенті, екінші топқа .....

Топтар бір-біріне сұрақ қояды


БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

БІЛІК ТЕҢІЗІНЕ КЕМЕ ЖІБЕРУ


Үй тапсырмасы. ДЖАП талдау



Сэмюэл Ф.Хантингтон.

http://studentdream.n

arod.ru/huntington.htm









http://ecsocman.hse.ru/data/769/731/1223/ TsIVILIZA

TsIJ_PRO_ET_CONT

RA.pdf
































Әдістер қоймасы. Талдықорған қаласы; 2017










Жаңартылған білім беру жүйесіне әдіс-тәсілдер;

ЦПМ

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!