ІІ. «Мағынаны тану»
кезеңі.
Мәтінмен
жұмыс
Топтарға тапсырма
беріледі.
Талқылау барысында негізгі
мақсат түрлі анализ жасау арқылы тақырыптың құндылығын
анықтау.
(анализ және
синтез)
SWOT
Күштер
|
|
Әлсіздіктер
|
|
Мүмкіндіктер
|
|
Қауіп-қатерлер
|
|
PEST
FORSAID
Креативтік
Саралау Өзара
әрекет
Дәлелдеу
|
Студенттер кластер
құрастырады, тақтаға шығып қорғайды. Факторлар, шешімдер,
қорытындылар, ұсыныстар ұсынады.
«ТАҢДА ДА ТАСТА» ӘДІСІ.
(Выбирай и бросай.)
Тапсырма беріледі жауап жазып,
бір – біріне лақтырады 25 секунд. Қасына түскен қағазды алып
жазылған дерекпен келісемін, келіспеймін.
«ФЛЕЙЕР»
ӘДІСІ
Бухгалтерлік есеп екі жақты
жазуы бойынша бланк толтыру.
«ЕРЕКШЕ ХАТ»
ӘДІСІ
Студенттер хат алады, хатта
терминдер берілген
-
Мағынасын
ашу
-
Терминді үш тілге аударып
қайта жіберу
-
Тақырып бойынша алдағы сабақта
білгім келеді
ІІІ. «Білімді бекіту»
кезеңі
«ЕРКІН МИКРАФОН»
ӘДІСІ
Бірінші топтың студенті,
екінші топқа .....
Топтар бір-біріне сұрақ
қояды
БАҒАЛАУ
ПАРАҒЫ
БІЛІК ТЕҢІЗІНЕ КЕМЕ
ЖІБЕРУ
Үй
тапсырмасы. ДЖАП
талдау
|