Материалдар / Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
101
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

8.4В Көміртенк және оның қосылыстары


Педагогтің аты-жөні:

Хожабаева Нұржауған Амангелдіқызы

Күні:

16.04.24

Сыныбы:

8 б

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны



Сабақтың тақырыбы:

Көміртектің жалпы сипаттамасы, аллотропиялық түр өзгерістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.1Көміртектің аллотропия түрөзгерістерінің құрылысын және қасиеттерін салыстыру

Көміртектің аллотропия түрөзгерістерінің қолданылу аймағын зерттеу


Сабақтың мақсаты:


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру 2мин.










Үй тапсырмасы

5мин









Оқушылармен

сәлемдеседі,

оқушыларды

түгендейді



Сергіту сәті





Оқушыларды QR код арқылы 3 топқа бөлеміз



Мұғалім өткен тарау бойынша оқушыларға тапсырма береді.

Үй тапсырмасын сұрау

Сәйкестендіру әдісі.

1.Оксидтер дегеніміз не?

2.Оксидтер нешеге бөлінеді?




3.Тұз түзетін оксидтер қалай жіктеледі?







4.Қышқылдар дегеніміз не?






5.Қышқылдар құрамына қарай және сутек атомдарының санына байланысты қалай жіктеледі?






6.Негіздер дегеніміз не?







7.Негіздер суда еру қабілетіне байланысты қалай жіктеледі?









8.Металл атомы мен қышқыл

қалдығынан тұратын күрделі заттар?

9.Орта және қалыпты тұздар дегеніміз не?


Мұғаліммен сәлемдеседі. Кезекші оқушы

сыныпта жоқ оқушылар тізімін

мәлімдейді.






Оқушылар топқа бөлінеді



Оқушылар алдына берілген сұрақ-жауаптар бойынша бейорганикалық кластарды сәйкестендіреді.

1.Оксидтер- құрамы екі элементтен тұратын, оның біреуі оттек болып келетін күрделі заттар.

2.Оксидтер екіге бөлінеді. Олар тұз түзетін және тұз түзбейтіндер

3.Тұз түзетін оксидтер негіздік, қышқылдық және екідайлы деп бөлінеді


4.Қышқылдар деп құрамы сутек атомдарынан және қышқыл қалдығынан тұратын күрделі заттарды айтады.


5.Қышқылдар құрамына қарай оттекті, оттексіз және сутек атомдарының санына байланысты бірнегізді, екінегізді, үшнегізді деп жіктеледі

6.Негіздер деп құрамына бір немесе бірнеше гидроксотоптармен байланысқан металл атомы кіретін күрделі заттарды айтады

7.Суда еру қабілетіне байланысты негіздер еритін және ерімейтін деп жіктеледі

Оқушылар топ бойынша осы сұрақтарға жауап береді.

8.Тұздар



9.Қышқыл құрамындағы сутек атомдары металл атомымен толық алмасқан тұздарды айтады



Мақсаты: оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.










Оқушылар жауап беру арқылы белсенділігіне қарай жеке бағаланады.Әр жауап берген сұраққа 1балл беріледі.




Дескриптор.

Бейорганикалық қосылыстардың кластарын сәйкестендіреді

\





Көрнекі әдістер.















Химия 8-сынып Оспанова.

Жұмыс дәптері






Жаңа сабаққа кіріспе

15мин











Топтық жұмыс











Жеке жұмыс


8.Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру үшін ең бірінші оқушыларға жұмбақ ретінде сұрақ қояды.

Реттік нөмірі 6-ға тең, IVA тобында орналасқан химиялық элемент

Бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз-Көміртектің жалпы сипаттамасы және оның аллотропиялық түрөзгерістері.

Жаңа сабақтың тақырыбымен және оқу мақсатымен таныстырады.



Мұғалім Learning.apps сайты арқылы

Оқушыларға қызықты тапсырма орындатады







Мұғалім 185-беттегі 2-тапсырманың біреуін оқушыларға орындап көрсетеді

.














Оқушылар көміртек деп жауап береді.


жаңа тақырыпты түсіну үшін мұғалімді мұқият тыңдайды.





3топ көміртектің аллотропиялық түрөзгерістерін табу арқылы бір-бірімен жарысып, әр топ балл алады





Оқушылар қалған элементтердің тотығу дәрежелерін тауып, дәптерге жазады

Мақсаты- Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.



оқушының танымдық дағдысы артады





ҚБ: Әр топқа белсенділікпен қатысқан оқушыға 2 балл беріледі









ҚБ тапсырмадағы тотығу дәрежелерін дұрыс жазған оқушыға 2балл беріледі






8 сынып. Оспанова.

164 бет.

Дәптермен жұмыс

Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс



Жұптық жұмыс.










Әр оқушы жеке-жеке тақтаға шығып, тапсырманы орындайды.




Оқушылар жұп болып, кестеден негіздер мен оксидтердің формулаларын табады.

ҚБ.Белсенді қатыспай отырған оқушыларды тақтаға осы тапсырмаға шығарып, дұрыс жауапқа 1баллдан беріледі.

анықтайды.


https://learningapps.org/view25822944 сайты




8-сынып. Оспанова.

166-бет


15мин















































Сабақты бекіту

Зертханалық

жұмысты бастамас

бұрын мұғалім оқушылардан қауіпсіздік

ережесін сұрайды,

жұмыстың жасалу

барысын сұрайды.


338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!