Cабақтың
тақырыбы:
|
Бейорганикалық
қосылыстардың арасындағы генетикалық
байланыстар
|
Мақсаты:
|
Бейорганикалық қосылыстар
арасындағы генетикалық байланыстар бойынша химиялық реакция
теңдеулерін жаза білу,сәйкес жаттығу жұмыстарын орындай
білу
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Бейорганикалық қосылыстар
арасындағы генетикалық байланыстар бойынша химиялық реакция
теңдеулерін жаза білу,сәйкес жаттығу жұмыстарын орындай
біледі.
|
Негізгі
идея:
|
Генетикалық байланыс
генезис?
|
Оқыту
формасы:
|
Сергіту сәті, АКТ
СТО жас диалогтық оқыту,топтық жұмыс бірін-бірі бағалау ойын
элементтері
|
Ресурс
|
Химиялық реактивтер
интербелсенді тақта, маркер стикерлер
слайд
|
Сабақтың бөлімдері мен
мақсаттары
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу,топқа
бөліп,топ басшысын
сайлау.Мақсаты:
Оқушыларға
психологиялық ахуал
тудыру.
Тренинг.Сергіту
сәті
1мин
|
Оқушылар топқа
бөлініп,бір-біріне жақсы тілектер айтуды
тапсырады
Негіздер
Тұздар
Қышқылдар
|
Оқушылар топқа
бөлініп,бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Негіздер,
Тұздар,Қышқылдар деп
3 топқа
бөлінеді
Шаттық
шеңбер
|
|
Үй
тапсырмасы.
5мин
|
Негіздер дегеніміз
не?
Қышқылдар дегеніміз
не?
Бейтараптану
реакциясы дегеніміз не?
Индикатордегеніміз
не?
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
|
|
Білу
5мин
|
«Болжау стратегиясы»бойынша
сұрақтар қояды.Бейорганикалық қосылыстардың кластары өзара байланыс
шығу.
|
Оқушылар реакция
теңдеулерін жазып тақырыпты
ашады.
Оқушылар сабақты мұқият
тыңдайды.Қажетті мәліметтерді дәптерлеріне жазып
алады.
|
Ойлау белсенділігін
артады,бүгінгі жаңа тақырыпқа өз ойларын
қосады.
|
Түсіну
10
ми
|
Кітаппен
жұмыс.
Бейорганикалық
қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар бойынша химиялық
реакция теңдеулері.
Күрделі заттардың
жіктелуі
|
3 топтағы оқушылар топпен
ақылдаса отырып,оқулықпен жұмыс жүргізіп,таныстырылым
жасайды.
|
Оқушылар Бейорганикалық
қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар туралы
біледі.
|
Қолдану
5мин
|
Генетикалық
байланысты көрсетіңдер
Оксидтер
NaOH,Na2O,Na,NaCL
Қышқылдар
CO2,C,H2CO3,K2CO3
Тұздар
Ca,CaCO3,Ca(OH)2
|
1.Массасы 28гр литий
суда ерігенде сутектің қ/ж
көлемі.
2.Массасы 7,4гр
кальций гидроксиді қанша грамм фосфор қышқылымен
әрекетеседі.
3.Массасы 620гр
Na2O сумен әрекетескенде сілтіміз
қандай массасы ж/е мөлшері түзілетінін
есептеңдер.
|
Оқушылар есеп
шығарады.
|
Талдау.
5мин
|
1.Cu—CuO—CuCl2—CuOH2
2AlCl3—Al(OH)3—Al2O3
3CaCO3—CaO—Ca(OH)2—CaCl2
|
Реакцияны
аяқтайды
|
|
Жинақтау.
5мин
|
Бейорганикалық
қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар бойынша химиялық
реакция теңдеулерін жаза білу,сәйкес жаттығу жұмыстарын орындағанын
қадағалайды.
|
Топтағы оқушылар
сабақтағы алған білімдеріне талдау жасайды.Өзін-өзі
бағалайды.
|
Ойлану арқылы білімдерін
саралайды.
|
Бағалау
Үйге
тапсырма
|
Мұғалім парақ
қағаздарын беріп.Оқушыларға парақ қағаздарын
береді
49.
5-есеп
|
Топ басшылары оқушыларды
бағалайды.
|
|