Оқубағдарламасынасәйке
соқытумақсаттары
|
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің
шартын кесте, сызықтық/бағандық
диаграмма, сызба, қысқаша жазба
түрінде модельдеу
|
Басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды. (қуаныш,
немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялы қ ахуалға
берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От
шашу арқылы бір- бірін бағалау.
|
Психологи ялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсірутапс ырмалары.
|
Сабақтың ортасы
|
Өткенмен жұмыс
Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 1-тапсырманы
орындауды ұсынады.
Есептер құрастырады және шығарады. Бұл жай немесе құрама есептер болуы мүмкін.
Өзіндік жұмыс
Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 2-тапсырманы өз беттерімен
орындауды ұсынады.
Қиындықтарды түзету
Мұғалім тапсырманың орындалу дұрыстығын тексереді.
-
Кімде қиындық туындады?
-
Сіз қай жерде қателік жібердіңіз?
-
Жіберілген қателіктің себебі неде?
-
Өзіндік жұмыс кезінде қиындық туындамаған балалар өз іс-әрекетіңіздің мақсатын құрастырыңыз.
(Қосымша тапсырманы орындау).
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмала рын орындау
«Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір
тұжырым айтады.
|
ҚБ:
Бағдаршам көздері арқылы бір-
бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмал ары.
|