Материалдар / "Бекіту" 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бекіту" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмегі тиеді. Дайын қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
824
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Нурджауова Несибели Амановна

Күні:

22.04.2021 жыл

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бекіту

Оқубағдарламасынасәйке соқытумақсаттары

3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Психологиялы қ ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай

орындайды.




ҚБ: От

шашу арқылы бір- бірін бағалау.



Психологи ялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапс ырмалары.

Сабақтың ортасы

Өткенмен жұмыс

Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 1-тапсырманы орындауды ұсынады. Есептер құрастырады және шығарады. Бұл жай немесе құрама есептер болуы мүмкін.

Өзіндік жұмыс

Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 2-тапсырманы өз беттерімен орындауды ұсынады.

Қиындықтарды түзету

Мұғалім тапсырманың орындалу дұрыстығын тексереді.

  • Кімде қиындық туындады?

  • Сіз қай жерде қателік жібердіңіз?

  • Жіберілген қателіктің себебі неде?

  • Өзіндік жұмыс кезінде қиындық туындамаған балалар өз іс-әрекетіңіздің мақсатын құрастырыңыз.

(Қосымша тапсырманы орындау).

  • Қиындық туындаған балалардың алға қойған мақсаты қандай?


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмала рын орындау


«Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.


ҚБ:

Бағдаршам көздері арқылы бір- бірін бағалау.










Оқылым, жазылым тапсырмал ары.



(Қатені түзету).

  • Қателерді түзету алгоритмін қолданамыз.

  • Әркім өзінің оқу мақсатын айтады.

Әрбір жұп өздері құрастырған есептерін сыныпқа оқып береді. Бұдан кейін оқушылар есепті шығаруға қажетті формуланы анықтап, есепті шығарады.

Мұғалімоқулықтағы 3-тапсырманы өзара тексерумен жұппен орындатуына болады.

Өткенді қолдану

Оқулықтағы 4-тапсырма функционалдық сауаттылыққа берілген. Оқушылар диаграмманы талдаудан бастайды, көлденең шкалада әрбір маусымда лагерде демалған оқушылардың саны берілген. Оқушылар диаграммма бойынша сұрақтар құрастырады.

5-тапсырманы топпен орындатуға болады. Эталонмен тексеру жасайды. Оқулықтағы 6-тапсырмада сызбасы берілген есепті шығарады тапсырманы тақтада орындатуға болады. Есепті талдап, қысқаша жазылуын жазып шығарады.

7-тапсырма зерттеушілік қасиетті талап етеді. Оқушылар белгісіз сандарды табады. Әрбір тапсырмаға қандай амалдың қажеттігін анықтайды, өрнектерді жазады және олардың мәнін табады.




Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану


Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.





Сабақты пысықтау тапсырмалары н орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір- бірін бағалау.





Топтық тапсырмал ар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға

«Көңілді қоңырау» кері байланыс

«СМС»

Кері байланыс парағы.



парағы





таратылады.





Оқушылар







өздері белгілейді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!