Сабақтың
басы
5
мин.
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа
шолу
Программалау тілінде де
математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі
бар.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
|
Сабақтың
ортасы
35
мин.
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Python-да арифметикалық
өрнектерді орындау ережелері:
-
Өрнекте жақша болған
жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші
орындалады.
-
Егер өрнекте бірнеше
жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан
басталады
Компьютермен
жұмыс.
Python программалау
тілінде массив элементтерін іздеу жобасын
дайындау
Python программалау
тілінде бірөлшемді массивтен белгілі бір қасиеттер бойынша
деректерді іздеуге арналған көптеген қызықты және пайдалы жобаларды
жасауға мүмкіндік бар. Python программалау
тілінде
мұндай жобаларды қалай
орындайтынымен
танысайық.
Топтық
жұмыс
Берілген қасиеттері
бойынша массив элементтеріне іздеу қызметіне ұсынылған жоба
кодтарына талдау жасаңдар.
1 топ 2
топ
Ж еке
жұмыс.
B[N] бірөлшемді массиві
берілген (0<N<100). Осы массивтегі тақ орында тұрған жұп
элементтердің қосындысын тап
|
Мұғалімді
тыңдайды
Берілген қасиеттері
бойынша массив элементтеріне іздеу қызметіне ұсынылған жоба
кодтарына талдау жасайды.
Оқушылар берілген
тапсырмаға программа код жазады
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
Дескриптор
Массив элементтерін анықтайды,
талдайды.
4
балл
Дескриптор
Бірөлшемді массивтерді
құрып, ұсынады
4
балл
Оқушылардың жұмыстарын
бағалау парағына балл
қою арқылы
бағалау.
|
Слайд
№2
Жұмыс
дәптерлері,
дербес компьютер,
т.б.
Компью
тер, Python бағдарламасы
|
Сабақтың
соңы
5
мин.
|
Wordwell
платформасынан сұрақтар:
1. Сызықтық алгоритм
дегеніміз не?
2. Бірөлшемді кестеде
ең жиі орындалатын іс -
әрекет түрі
қандай?
3. Бірөлшемдік
массивтерде іздеуде жиі
қолданылатын қандай
шарттар бар?
4. Модульдік ортамен
визуалды орта деректерді іздеуге арналған жобаларды
салыстырып,қандай айырмашылықтар
байқадыңдар?
Қайсысы қолайлы?
Себебін түсіндіріңдер.
«БББ кестесі»
әдісі.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар сабақ туралы
не білетінін, сабақта не білгенін, не білгісі келетінін кестеге
жазады.:
|
4 сұраққа
жауабына
2
балл,
2 сұраққа
-1балл
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
стикер
|
Үй
тапсырмасы
|
§4.3 , 86 бет № 2-3
тапсырма
|
Құрастырған
тапсырмаларыңның шешу
жолын жаз, программа құрастырады
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
бойынша бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
|