Белгілердің тұқымқуалаудағы ДНҚ ның рөлі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Белгілердің тұқымқуалаудағы ДНҚ ның рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Белгілердің тұқымқуалаудағы ДНҚ ның рөлі КМЖ күшті жасалған;)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Биология пәнінен қысқа мерзімді (сабақ) жоспары __

Бөлім:

Тұқымқуалау мен өзгергіштік

Педагогтің ТАӘ

Серікказы Дина

Күні/Дата:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Белгілердің тұқымқуалаудағы ДНҚ ның рөлі

Оқу бағдарла масына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.4.1 адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу

Сабақтың мақсаты

Адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттейді



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы / Начало урока

Миға шабуыл сұрағы



-Не себепті күнбағыстан мақта өміп шықпайды?

Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:





  • Суреттерден нені көріп тұрмыз?

  • Барлық суреттерге ортақ қандай тақырып болуы мүмкін?


Видео арқылы сабақ түсіндіру



Суреттерге қарап өз ойларын айтады

Сұрақтарға жауап бере отырып жалпы тақырып атауын анықтауға тырысады

3 «шапалақ әдісі»

























Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


ИК тақта




Cуреттер



Видео


https://youtu.be/xfyJeyRq5Wo?si=RFS-EBr6qeGX41pF




Сабақтың ортасы



1-тапсырма

Оқушыларды 2 санаққа санатып, 2 топқа бөледі




Топтық жұмыс

«Қызықты ребус»


Ойын барысында ребус шешу арқылы оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру және оқу процесін түрде ұйымдастыру.
















Ребус дұрыс шешімін тауып, оларға анықтама беру арқылы мысалдар келтіреді














Ребусты дұрыс шешімін таба алады-1 балл


Анықталған сөзге түсінік пен мысал береді. – 2 балл



https://youtube.com/watch?v=oHr-Is3yGXk&feature=shared

2-тапсырма


Жұптық жұмыс

«Жұбын тап»


Ссылка арқылы кіріп, ондағы ДНҚ қағидаттарын ескере отырып дұрыс байланыстарын таба алады;


Тұқымқуалаушылык пен өзгерткіштік белгілерін ажырата орналастырады

Оқушы жұптарын дұрыс анықтап, уақытында орындады.-2 балл

Тұқымқуалаушылык пен өзгерткіштік белгілерін ажыратады – 2 балл


https://wordwall.net/resource/80002223

3-тапсырма


Жеке жұмыс

«Органикалық қосылыстар жұмбағы» проблемалық сұрақтар



Cұрақтар түрлері:


Неліктен кейбір белгілер ата-аналарына ұқсас, ал кейбіреулері толығымен басқа болады?


ДНҚ мутациялары белгілерінің тұқым қуалауына қалай әсер ету мүмкін?


Ата-аналардың екеуі де көк көзді болса, олардың балаларының көзі басқа түсте болуы мүмкін бе және неге?


Белгілі бір белгінің тұқым қуалауы тек ДНҚ-ға байланысты ма, әлі қоршаған ортаның да рөлі бар ма?


Егер ДНҚ-да өзгеріс болса, бұл қандай тұқым қуалайтын ауруларға мүмкін болады деп ойлайсың?

Тұқымқуалаушылық жайлы не айта аласың?

Гендер мен хромасомалардың тұқымқуалаудағы рөлі қандай және олар қалай әрекеттеседі?


Неліктен кейбір тұқым қуалайтын белгілер ұрпақтан ұрпаққа берілмей қалуы мүмкін деп ойлайсың?


ДНҚ жайлы білмеу болашағымызға қалай әсер етуі мүмкін?

Оқушылар берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап беру кезінде өмірден мысал келтіреді немесе қызықты ақпарат қосады.



Берілген сұрақтарға тұрғысынан жауап береді-2балл

Сыни тұрғыда өмірден мысалдар келтіреді-1 балл



Қағаз сурет

Сабақтың соңы





Рефлексия













































































Бағалау

Кері байланыс: Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді. (Бұл кері байланыс түрі, яғни «Тикток әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.)





Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді оқушыларды марапаттайды.

Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді

(Бұл кері байланыс түрі, яғни «Тикток әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.)

Оқушылар лайк белгісіне сабақтағы ұнаған




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі