Материалдар / Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды үлгі, көмек ретинде жас мамандарға алуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2020
633
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №22 ОМ КММ

Дизайн және технология



Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Рысбеков А. Р.



Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арнаған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ). Идеяны дамыту және талқылау. Материлды таңдау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайның дайындау үшін түрлі салалар бойнша білімдерді жалпылау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: интерьерге арналған күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін білімдерін анықтау;

Көпшілігі: күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын зерттеп, тарихи интерьер мен заманауи интерьерді салыстыра білу;

Кейбіреуі: интерьер бұйымдарына талдау жүргізу.

Бағалау критерийі

Интерьерге арналған күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындайды.

Алған білім негізінде сәнді шамшырақ таңдап техникалық карта жасайды.

Тарихи интерьер мен заманауи интерьерді салыстыра отырып қазақ ұлттық элементтерін пайдаланады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Интерьердің бұйымдарын дайындау барысында қазақ ұлттық элементтерін атап өтеді.

Пəнге тəн арнайы лексика жəне терминология:

Дизайн Интерьер Экстерьер Ландшафт

Dsign Intrior xtrior Landscap

Диалог/жазылым үшін қажетті сөз тіркестері:

Экстерьер-көркем немесе сәулет келбеті;

Дизайн- көркем сурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының…..

Ландшафт-«табиғат кешені», «табиғат геожүйе».


Құндылықтарға баулу

Сабақта оқушылар топта жұмыс жасай отырып, ашықтық пен ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастыра отырып, патриоттық және азаматтық жауапкершілік, шығармашылық жұмысын ұйымдастыру қабілеттері құндылықтарын дарыту.


Пəнаралық байланыс

Қазақ тілі – диалектика, талдау

Ағылшын тілі - терминология


Алдыңғы білім

Әртүрлі интерьердің сәндік заттар бұйымдарын біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



10 мин












Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасып, сыныпты түгелдеу.

Топ ережесімен танысу:

  • Бір бірімізді тыңдайу;

  • Уақытты үнемдеу;

  • Сабаққа белсенді қатысу.



Психологиялық ахуал туғызу:

Тапсырма: «Константинополь» дeгeн сөзден бір неше сөз құрастыру қажет.

Әдіс: «Константинополь»

Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін арттыру және ойлау қабілетін дамыту.

Cаралау тәсілі: Қарқын, тапсырма, бағалау, қорытынды.

Дескриптор: Тез арада көп сөз табады.

ҚБ: «Білім ағашы»

Мақсаты: оқушылар өзін-өзі бағалайды, стикер арқылы білім ағашына жабыстырады.



Оқушыларды суреттер таңдау арқылы 2 топқа бөлемін.

1 топ-

2 топ-



Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбына шығамын:

  • Сабақ барысында не жасаймыз?

  • Қандай дәстүрлі емес материалдармен жұмыс істейміз?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арнаған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ). Идеяны дамыту және талқылау. Материлды таңдау.»

Сабақ мақсаттарын, бағалау критерийерін тақтада көрсетемін
























А4 қағаз, керекті құрал жабдықтар

Shape3 Shape2 Shape1

Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

Shape9

Shape10

Shape14 Shape13 Shape12 Shape11













https://avatarko.ru/img/kartinka/31/ruki_svcha_30939.jpg







https://ua.nws/wp-contnt/uploads/2017/11/golodomor.jpg





















Тақта, бор

Сабақтың ортасы

25 мин

Оқушылармен сәндеуге арналған шамшырақты қарастырамыз.

Оқушыларға идеяларын жетілдіру ушін әр топты АКТ мен қамтамасыз етемін.

Балалар жоғарыда бөлінген 2 топта жұмыс жасайды.

Тапсырма1.

(Т)Әр топ шамшыраққа техникалық карта жазады.

Оның ішінде:

  • Бұйымның аты;

  • Құрылыс;

  • Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін қарастыру;

  • Материал таңдау;

Әдіс: «Топқа бөлу»

Мақсаты: Оқушылардың жұппен жұмыс жасап үйрену, өз бетімен зерттеу жұмыстарын жүргізу және белсенділігін арттыру.

Саралау тәсілі: тапсырма, қарқын, диалог және қолдау, бағалау, қорытынды.

Бағалау критерийі: Алған білім негізінде сәнді шамшырақ таңдап техникалық карта жасайды.



Дескрипторлар:

  • Жоспар парағында жұмыс жасау кезінде дәстүрлі емес материалдармен пайдаланды;

  • Оригиналды жолдарын қолданалды;

  • Шығармашылық жұмысты жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін ;

  • ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»

  • Мақсаты: Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

Тапсырма2

(Ө)Оқушылар бұйымның реттілігін сақтай отырып шамшыраққа нобай жасайды. Нобайды жасаған кезде оның дайндаудың тиімді жолдары, қазақ ұлттық мәдениет элементтеррі, безендіру жолы, экономикалық шығыны қарастырылады.

Әдіс: Ақылдылар алаңы

Мақсаты: Шығармашылық жұмысын жасау кезінде зерттеу жұмыстарын жүргізу.

Саралау тәсілі: Тапсырма, дилог және қолдау, қортыныды, бағалау.

Бағалау критерийі: Интерьерге арналған күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындайды.

Дескриптор:

- Нобайдың реттілігін сақтады;

- қазақ ұлттық мәдениет эементтері қарастырылды.

ҚБ: «Серпілген сауал».

Мақсаты: Тақырыптың түсіну деңгеін арттыру.

Ноутбук, Шамшырақтын суреттері,

А4 қағаз,

Карандаш,

Сызғыш,

Стикер











http://cdn.simplesite.com/i/f3/26/283726781894567667/i283726789567619748._szw1280h1280_.jpg













https://img5.cliparto.com/pic/xl/231269/6687988-modern-indoor-floor-lamps-and-chandeliers-set.jpg








































Сабақтың соңы

5 мин

Рефексия

Тақтада әр түрлі машиналардың суреттері ілініп тұрады.

-сабақты түсінбедім;



- Сабаққа белсенді түрде қатыстым, топқа көмегім тиді;



- Сабақ маған ұнады. Берілген материалын түсіндім.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарына кері байланыс береді.

Нені өзгерткіңіз келеді?

Сізге не ерекше қиын болды?

Саған ең пайдалысы не болды?

https://womanadvice.ru/sites/default/files/imagecache/height_200/inessa/k_chemu_snitsya_razbitaya_mashina.jpg





http://wp.widewallpapers.ru/2k/cars/dodge/challenger/1920x1200/Dodge-Challenger-SRT-Hellcat-2015-1920x1200-003.jpg



https://www.cars.ru/files/magazine/images/92268/f396dfd090021d8ef914de9b0ce71e72.jpg


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?










Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырма, ресурс, диалог және қолдау, бағалау.

Оқушылар жұмыстын қиын немесе барынша жеңіл түрлерін қабілетіне қарай таңдайды .

Берілген ресурс бойынша талдап, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар өздерінің және басқалардың жұмыстарын талдайды.

Кері баланыс.

Материалдарды қолданып жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасының сақталуын міндеттеу қажет.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!