БЕЛГІСІЗ АЗАЙҒЫШЫ БАР ТЕҢДЕУ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЕЛГІСІЗ АЗАЙҒЫШЫ БАР ТЕҢДЕУ

Материал туралы қысқаша түсінік
1 СЫНЫП ОҚУЛЫҒЫ МАТЕМАТИКА
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3В Теңдік және теңсіздік

Мектеп:А.Тілеубердин атындағы жалпы орта мектебі

Пәні:математика

Күні: 21.02.2018

Мұғалімнің аты - жөні : Орынбасар Ж

Сынып: 1 Ә

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар аны:

Сабақ тақырыбы:

Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізінде шешу


Cабақ мақсатттары



Барлық оқушылар: қосу мен азайту арасындағы қатынастар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді қолданады

Көбі: амалдарының қатынасы негізінде теңдеулерді шешеді;

Кейбірі: өмірде қолданады

Тілдік мақсаттар

Азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні

 Бағалау критерийлері

  • Теңдеуді іріктеу арқылы азайту жəне қосу, азайту байланысының негізінде шешеді


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылығына сәйкес, оқушылардың патриоттық борышы – Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікке баулу.

Пәнаралық байланыстар

 Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым, теңдеу туралы бейне материал imektep сайтынан

Бастапқы білім

Теңдеу туралы түсініктері бар

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


2 мин

Ұйымдастыру: «Комплименттер бұрқасыны»

Психологиялық дайындық.

Әсем гүлдей сүйкімді біз баламыз

Математика оқулығын аламыз

Озық оймен ынта жігер талаппен

Білім нәрін бойға жинап аламыз

Топқа бөлу. Жинақ полотносы арқылы

1-топ. Теңдіктер

2-топ. Теңсіздіктер

3-топ. Әріпті өрнек

4-топ. Санды өрнек

Ой шақыру. (Мақсат қою.Проблемалық жағдаят.)

МК) Оқулықпен жұмыс.( 50-51 бет).

Ұжыммен орындалады.

Белгісіз азайтқышы — бүтін шаманың бөлігі, сондықтан оны табу үшін бүтіннен белгілі бөлікті бөліп алу, яғни азайғйштан белгілі айырманың мәнін азайту керек.


Шаттық шеңбері

Ортасы







5 мин







10 мин















10 мин



7 мин









8 мин










(Т.ж) Ойлан – топтас- бөліс

1

Сандық сәуленің көмегімен теңдеулерді шеш.

9-а=4 13-d=10 20-c=12 9-d=8

Дискриптор:

-Теңдеуді сандық сәуленің көмегімен шеше алады; ҚБ: жұлдызша

(Т.ж)

2

Бөшкеде қанша су қалды? Оқушылар есепті шешу кезінде 40 – х = 10 теңдігін құрады. Оқушылар қанша су жұмсалғанын табу үшін 40 санынан 10-ды шегереді немесе 10 санын 40-қа дейін толықтырады.

Жауабы:

30 литр су.

Дискрипторы: Белгісіз азайтқышы бар теңдеудің мәнін табу үшін азайғышты белгілі айырманың мәнінен азайтады.

(Д) №3


Ілияста 7 кәмпит болған .Ол бірнеше кәмпит жеді.Онда 5 кәмпит қалды.Ілияс неше кәмпит жеді?

7 – х =5 түріндегі теңдеу­ құрастырып, шешу жолы туралы жалпы қорытындылайды.

Дискрипторы:

-Мәселе есепті теңдеу құру арқылы шеше алады;

-Белгісіз азайтқышы бар теңдеудің мәнін табу үшін азайғыштан белгілі айырманың мәнін азайтады.

(Жұ.ж) «Сандық калейдоскоп»

4

Орындап көр.

Жұбыңмен ойна.

Дескрипторы:

  • Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді құрастырады және шешеді.

  • Белгісіз азайтқышы бар теңдеудің мәнін табу үшін азайғышты белгілі айырманың мәнінен азайтады.

Сергіту сәті
Ырғақты әуен
(Қимылмен орындау) 2-3 рет қайталау


(Ж.ж)

9 - х = 3






Дискриптор:

  • сәйкес амалды орындай отырып, белгісіз азайтқышты табады;

  • теңдеудің түбірін дұрыс табады;

  • теңдеуді тексереді;


  • тShape1 еңдеу шешудің алгоритмін сақтап жазады.

Оқулық





Оқулықпен дәптермен жұмыс









Оқулық

парақшалар маркер








Оқулық







оқулық,

моншақ,қорап



Аяқталуы




3 мин

Кім жылдам?

Ағаштағы теңдеудің жауабын тамырымен қос.

Дискриптор:

-Теңдеудің жауабын тауып дұрыс тамырымен қоса алады

Кері байланыс

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бағдаршам арқылы бағалау



Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.

2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
598
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі