Мотивациялық, оятушылық
кезеңі
|
Жылулық
шеңбері:
Армысыз қайырымды Аспан-
ата!
Армысыз мейірімді Жер
ана!
Армысыз шұғылалы Алтын
күн!
Қуан, шаттан, алақай Қуанатын
келді күн
Күліп шықты күн
бүгін!
Сәлеметсіз бе, амансызба, есенсізбе,
Бәріміз
күндей жарқырайық,
Бәріміз дос
болайық!
|
Балалар шеңбер болып
тұрады
Өлең сөздерін қайталап,
айтады
Бір-бірімен құшақтасады
|
Ұйымдастырушылық, ізденушілік
кезеңі
|
Балаларды сапқа
тұрғызу
-Балалар,
бәріміз аяқтың ұшымен тұрып, күннің көзіне қарай қолымызды созайық.
Аяқтың ұшымен жылдам жүрейік. Енді өкшемен, сыртқы ішкі қырымен
жүріп. аяқты алма-кезек көтеріп,
қолды жоғары созған бойы мұрынмен тыныстайық
-
Балалар,
бүгін бізді Шымырбек өз
жайлауына
жайлауға шақырып тұр, онда жарыс өткізіп, ойындар
ойнауға шақырады.
-Балалар , біз қайда барамыз?
Жолда
кедергілерден өтуіміз қажет. Ол үшін біз батыл да , батыр да
болуымыз қажет.
Жалпы жетілдіруші
жаттығулар:
«Жорыққа
дайындық»
«Қарауыл
қарау»
*Бой
жазу
*Бұлақтан
су ішу
*Мына
түзу жолмен жүреміз
*Ұзындыққа секіру
Алдымызда арық суға
толы,мына судан аяғымызды суламай секіріп өтейік.
-Біз
саяхатта денемізді шынықтырып алдық. Енді біраз
демалайық
Релаксация
-Міне,
жайлауға келдік. Туған жеріміздің ауасы қандай тамаша, таза,жұпар
иісті! Қане барлығымыз таза ауаны жұтайықшы. Құстардың сайраған
дыбысы естіледі. жайқалып өсіп тұрған гүлді
иіскейік.
-
Балалар, қараңдаршы кедергілердің бәрінен өтіп, ауылымызға да
жеттік.
-Бізді
шыныққан Шымырбек батыр – бала күтіп тұр. Шымырбек: Балалар маған
атам жәрмеңкеден осы қоржынды беріп жіберді, оның ішінде не бар
екенін де білмеймін, ашып көрейікші? Осы заттарды пайдаланып
ойнарсың - деген. Ойнайын десем, қай затты қалай пайдаланатынын
білмей тұрмын (қоржында кестелі орамал, арқан,
асық).
-Балалар
, көмектесеміз бе? Шымырбек, сен де бізбен бірге
ойна!
Ойын түрлері:
*
Арқантарту
*Орамал
тастамақ
*Асық ату
ойыны.
«Арқан
тарту» Ойынның ережесі: Алаң ортасына көлденең сызық сызылады.
Ойынға екі ұшы тұзақтап байланған ұзын жіп немесе арқан керек.
Ойынға қатысушылар өз топтарымен бірге екі жақтан арқанды белге
салып, өз жағына қарай тартады. Ортадағы көлденең сызықтан қай топ
бұрын сүйреп өткізсе, солар жеңіске
жетеді.
Орамал
тастамақ
Балалар шеңбер жасап тұрады. Бастаушы балаларды айнала жүріп, бір
баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды тастағанын
сезген бала, менің артымда - деп жауап береді. Артына орамалдың
тасталғанын сезбесе, ол өлең,тақпақ айтып немесе билеп беруі
керек.
Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек.Ойын осылай
жалғаса береді.
Асық ату
ойыны: «Тас қала»
Ойынның ережесі:
Ойынға қатынасушылары тегіс жерді таңдап алып, шеңбер сызады да,
дәл ортасына асықтарды бірінің үстіне бірін пирамида етіп жияды.
Ойынды бірінші болып бастайтын ойыншыны анықтау үшін сақаларын
иіреді. Кімнің сақасы бұрын алшы түссе, ойынды сол бастайды..
Атушы «Тас қалаға» сақасын дәл тигізіп, бір асықты шеңберден
шығарса, ойынды жалғастырады. Егер бірінші атушы тигізе алмаса,
онда екінші ойыншы атады. Тізілген асықтар түгелдей біткен соң,
ойын қайта басталады. Шымырбек: Балалар сендерге рахмет,
сендер маған неше түрлі ойындар үйретіп кеттіңдер, өздерің тапқыр,
адал дос екенсіңдер. Шымырбек балалармен
қоштасады
|
Балалар
сап түзеп, бір-бірінің артынан жүріп,жаттығуларды
орындайды.
Шымырбектің ауылына саяхатқа
барамыз
Балалар үш қатарға
тұрады
Б.қ
қолдарына қамшыны алып, қолды жоғары көтеріп, төмен түсіреді (2-3
рет)
Б.қ оң
(сол) қолдарын кезекпен маңдай тұсына көтеріп, оң (сол) жаққа
бұрылу(2-3рет)
Алға
(артқа) шалқаю (3-4рет)
Еденге
тізерлеп отырып, тізені түзу ұстап, басымен алға
еңкейеді
Жәй жүріс
, жұмсақ шөппен жалаң аяқ жүру
Балалар аяқтарын адымдап
көтере секіреді
Балалар
көздерін жұмып,жерге жатып
Тыныс алу жаттығуларын
орындайды
Балалар Шымырбекпен
сәлемдеседі
Балалар қоржынды ашып,
ішіндегі заттарды көреді
Қоржындағы заттарды
атайды
Балалардың
жауыбы,
Арқанды
шығарып, ойын ережесінмұқият тыңдап, екі топқа бөлініп, ойынға
кіріседі
Балалар орамалды
шығарып,шеңбер болып тұрып, өлең сөздерін қайталап,
ойындыойнайды
Балалар
ойын ережесін тыңдап, дорбадағы асықтарды жерге шашып,бірінің
үстіне бірін тігіп, жияды. Сақаларын иіріп, ойынды
бастайды
Балалар Шымырбекпен қоштасады
|