Білім беру саласы: Вариативтік компонент
Тақырыбы: «Белімізді бекініп, күшімізді сынайық»
Бөлімдері: «Шымырбектің денсаулық сатылары» - профильді бағдарлама
Мақсаты: Ұлттық ойын түрлерін, мазмұныны, ережелерін, ерекшелігін меңгерту. Өз алдына шұғылдануға, қажеттілігі мен қабілеттілігін жетілдіру. Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару. Ұлттық ойындарға қызығушылықтарын арттыру. Қазақтың ұлттық ойындары арқылы өз халқының салт-дәстүріне сүйіспеншілдікпен қарауға тәрбиелеу
Өткізілу түрі: Ұлттық ойын жәрмеңкесі
Қостілділік құрауыш: Игра - ойын
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші педагогтың әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық, оятушылық кезеңі |
Жылулық шеңбері: Армысыз қайырымды Аспан- ата! Армысыз мейірімді Жер ана! Армысыз шұғылалы Алтын күн! Қуан, шаттан, алақай Қуанатын келді күн Күліп шықты күн бүгін! Сәлеметсіз бе, амансызба, есенсізбе, Бәріміз күндей жарқырайық, Бәріміз дос болайық! |
Балалар шеңбер болып тұрады Өлең сөздерін қайталап, айтады Бір-бірімен құшақтасады |
|
Ұйымдастырушылық, ізденушілік кезеңі |
Балаларды сапқа тұрғызу -Балалар, бәріміз аяқтың ұшымен тұрып, күннің көзіне қарай қолымызды созайық. Аяқтың ұшымен жылдам жүрейік. Енді өкшемен, сыртқы ішкі қырымен жүріп. аяқты алма-кезек көтеріп, қолды жоғары созған бойы мұрынмен тыныстайық - Балалар, бүгін бізді Шымырбек өз жайлауына жайлауға шақырып тұр, онда жарыс өткізіп, ойындар ойнауға шақырады. -Балалар , біз қайда барамыз? Жолда кедергілерден өтуіміз қажет. Ол үшін біз батыл да , батыр да болуымыз қажет. Жалпы жетілдіруші жаттығулар: «Жорыққа дайындық»
«Қарауыл қарау»
*Бой жазу
*Бұлақтан су ішу
*Мына түзу жолмен жүреміз
*Ұзындыққа секіру Алдымызда арық суға толы,мына судан аяғымызды суламай секіріп өтейік. -Біз саяхатта денемізді шынықтырып алдық. Енді біраз демалайық Релаксация -Міне, жайлауға келдік. Туған жеріміздің ауасы қандай тамаша, таза,жұпар иісті! Қане барлығымыз таза ауаны жұтайықшы. Құстардың сайраған дыбысы естіледі. жайқалып өсіп тұрған гүлді иіскейік. - Балалар, қараңдаршы кедергілердің бәрінен өтіп, ауылымызға да жеттік. -Бізді шыныққан Шымырбек батыр – бала күтіп тұр. Шымырбек: Балалар маған атам жәрмеңкеден осы қоржынды беріп жіберді, оның ішінде не бар екенін де білмеймін, ашып көрейікші? Осы заттарды пайдаланып ойнарсың - деген. Ойнайын десем, қай затты қалай пайдаланатынын білмей тұрмын (қоржында кестелі орамал, арқан, асық). -Балалар , көмектесеміз бе? Шымырбек, сен де бізбен бірге ойна! Ойын түрлері: * Арқантарту *Орамал тастамақ
*Асық ату
ойыны. Орамал
тастамақ Асық ату
ойыны: «Тас қала» |
Балалар сап түзеп, бір-бірінің артынан жүріп,жаттығуларды орындайды.
Шымырбектің ауылына саяхатқа барамыз
Балалар үш қатарға тұрады Б.қ қолдарына қамшыны алып, қолды жоғары көтеріп, төмен түсіреді (2-3 рет) Б.қ оң (сол) қолдарын кезекпен маңдай тұсына көтеріп, оң (сол) жаққа бұрылу(2-3рет) Алға (артқа) шалқаю (3-4рет) Еденге тізерлеп отырып, тізені түзу ұстап, басымен алға еңкейеді Жәй жүріс , жұмсақ шөппен жалаң аяқ жүру Балалар аяқтарын адымдап көтере секіреді Балалар көздерін жұмып,жерге жатып Тыныс алу жаттығуларын орындайды Балалар Шымырбекпен сәлемдеседі Балалар қоржынды ашып, ішіндегі заттарды көреді Қоржындағы заттарды атайды Балалардың жауыбы, Арқанды шығарып, ойын ережесінмұқият тыңдап, екі топқа бөлініп, ойынға кіріседі Балалар орамалды шығарып,шеңбер болып тұрып, өлең сөздерін қайталап, ойындыойнайды Балалар ойын ережесін тыңдап, дорбадағы асықтарды жерге шашып,бірінің үстіне бірін тігіп, жияды. Сақаларын иіріп, ойынды бастайды Балалар Шымырбекпен қоштасады |
|
Рефлексиялық-түзетушілік кезеңі |
-Балалар, біз бүгін қайда бардық? -Сендерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма? Қоштасу шеңбері: Бүгін міне оң болып әр ісіміз Жоғары боп күш – жігер намысымыз Осылайша қуанышпен думандатып Аяқталды балалар осымен жайлаудағы ойынымыз!!! |
Балалар сапқа тұрып, терең тыныс алып, дем шығарады Балалардың жауабы Балалар шеңберге жиналып, қол ұстасып,өлең сөздерін қайталап айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Дене жаттығуларының денсаулыққа тигізер пайдасын біледі
Меңгереді: Ұлттық ойын түрлерін, мазмұныны, ережелерін меңгерді.
Жасай алады: Қимыл-қозғалыс жасайды, жаттығуларды орындайды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Белімізді бекініп, кушімізді сынайық" ұлттық ойындар жәрмеңкесі
"Белімізді бекініп, кушімізді сынайық" ұлттық ойындар жәрмеңкесі
Білім беру саласы: Вариативтік компонент
Тақырыбы: «Белімізді бекініп, күшімізді сынайық»
Бөлімдері: «Шымырбектің денсаулық сатылары» - профильді бағдарлама
Мақсаты: Ұлттық ойын түрлерін, мазмұныны, ережелерін, ерекшелігін меңгерту. Өз алдына шұғылдануға, қажеттілігі мен қабілеттілігін жетілдіру. Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару. Ұлттық ойындарға қызығушылықтарын арттыру. Қазақтың ұлттық ойындары арқылы өз халқының салт-дәстүріне сүйіспеншілдікпен қарауға тәрбиелеу
Өткізілу түрі: Ұлттық ойын жәрмеңкесі
Қостілділік құрауыш: Игра - ойын
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші педагогтың әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық, оятушылық кезеңі |
Жылулық шеңбері: Армысыз қайырымды Аспан- ата! Армысыз мейірімді Жер ана! Армысыз шұғылалы Алтын күн! Қуан, шаттан, алақай Қуанатын келді күн Күліп шықты күн бүгін! Сәлеметсіз бе, амансызба, есенсізбе, Бәріміз күндей жарқырайық, Бәріміз дос болайық! |
Балалар шеңбер болып тұрады Өлең сөздерін қайталап, айтады Бір-бірімен құшақтасады |
|
Ұйымдастырушылық, ізденушілік кезеңі |
Балаларды сапқа тұрғызу -Балалар, бәріміз аяқтың ұшымен тұрып, күннің көзіне қарай қолымызды созайық. Аяқтың ұшымен жылдам жүрейік. Енді өкшемен, сыртқы ішкі қырымен жүріп. аяқты алма-кезек көтеріп, қолды жоғары созған бойы мұрынмен тыныстайық - Балалар, бүгін бізді Шымырбек өз жайлауына жайлауға шақырып тұр, онда жарыс өткізіп, ойындар ойнауға шақырады. -Балалар , біз қайда барамыз? Жолда кедергілерден өтуіміз қажет. Ол үшін біз батыл да , батыр да болуымыз қажет. Жалпы жетілдіруші жаттығулар: «Жорыққа дайындық»
«Қарауыл қарау»
*Бой жазу
*Бұлақтан су ішу
*Мына түзу жолмен жүреміз
*Ұзындыққа секіру Алдымызда арық суға толы,мына судан аяғымызды суламай секіріп өтейік. -Біз саяхатта денемізді шынықтырып алдық. Енді біраз демалайық Релаксация -Міне, жайлауға келдік. Туған жеріміздің ауасы қандай тамаша, таза,жұпар иісті! Қане барлығымыз таза ауаны жұтайықшы. Құстардың сайраған дыбысы естіледі. жайқалып өсіп тұрған гүлді иіскейік. - Балалар, қараңдаршы кедергілердің бәрінен өтіп, ауылымызға да жеттік. -Бізді шыныққан Шымырбек батыр – бала күтіп тұр. Шымырбек: Балалар маған атам жәрмеңкеден осы қоржынды беріп жіберді, оның ішінде не бар екенін де білмеймін, ашып көрейікші? Осы заттарды пайдаланып ойнарсың - деген. Ойнайын десем, қай затты қалай пайдаланатынын білмей тұрмын (қоржында кестелі орамал, арқан, асық). -Балалар , көмектесеміз бе? Шымырбек, сен де бізбен бірге ойна! Ойын түрлері: * Арқантарту *Орамал тастамақ
*Асық ату
ойыны. Орамал
тастамақ Асық ату
ойыны: «Тас қала» |
Балалар сап түзеп, бір-бірінің артынан жүріп,жаттығуларды орындайды.
Шымырбектің ауылына саяхатқа барамыз
Балалар үш қатарға тұрады Б.қ қолдарына қамшыны алып, қолды жоғары көтеріп, төмен түсіреді (2-3 рет) Б.қ оң (сол) қолдарын кезекпен маңдай тұсына көтеріп, оң (сол) жаққа бұрылу(2-3рет) Алға (артқа) шалқаю (3-4рет) Еденге тізерлеп отырып, тізені түзу ұстап, басымен алға еңкейеді Жәй жүріс , жұмсақ шөппен жалаң аяқ жүру Балалар аяқтарын адымдап көтере секіреді Балалар көздерін жұмып,жерге жатып Тыныс алу жаттығуларын орындайды Балалар Шымырбекпен сәлемдеседі Балалар қоржынды ашып, ішіндегі заттарды көреді Қоржындағы заттарды атайды Балалардың жауыбы, Арқанды шығарып, ойын ережесінмұқият тыңдап, екі топқа бөлініп, ойынға кіріседі Балалар орамалды шығарып,шеңбер болып тұрып, өлең сөздерін қайталап, ойындыойнайды Балалар ойын ережесін тыңдап, дорбадағы асықтарды жерге шашып,бірінің үстіне бірін тігіп, жияды. Сақаларын иіріп, ойынды бастайды Балалар Шымырбекпен қоштасады |
|
Рефлексиялық-түзетушілік кезеңі |
-Балалар, біз бүгін қайда бардық? -Сендерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма? Қоштасу шеңбері: Бүгін міне оң болып әр ісіміз Жоғары боп күш – жігер намысымыз Осылайша қуанышпен думандатып Аяқталды балалар осымен жайлаудағы ойынымыз!!! |
Балалар сапқа тұрып, терең тыныс алып, дем шығарады Балалардың жауабы Балалар шеңберге жиналып, қол ұстасып,өлең сөздерін қайталап айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Дене жаттығуларының денсаулыққа тигізер пайдасын біледі
Меңгереді: Ұлттық ойын түрлерін, мазмұныны, ережелерін меңгерді.
Жасай алады: Қимыл-қозғалыс жасайды, жаттығуларды орындайды
шағым қалдыра аласыз













