Бензол және оның қасиеттері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бензол және оның қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып Бензол және оның қасиеттері туралы қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Химия пәні. Сынып:11 «Ә,В» Күні: 16.09.2021жыл
Сабақтың тақырыбы: Бензол және оның гомологтарының химиялық қасиеттері. Нитрлеу реакциясы.
Оқу мақсаты: 11.1.2.16 бензолды нитрлеу және галогендеу реакциясының механизмін білу.

Сабақ мақсаты: бензолдың нитрлену және галогендеу реакциясының жүру жағдайын білу, Нитрлеу және галогендеу реакциясы нәтижесінде түзілген өнімнің маңызын білу.

Бағалау критерийлері: 1.Бензолды нитрлеу және галогендеу реакциясының теңдеулерін жазады.

2. Бензолдың нитрлену реакциясының жүру жағдайын біледі.

3. Нитрлену реакциясы нәтижесінде түзілген өнімді атайды.

4. Нитрлену реакциясы нәтижесінде түзілген өнімнің маңызын атайды.

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І.Ұйымдастыру кезеңі:3минут

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу, психологиялық ахуал тудыру, топқа суреттер арқылы бөлу.Бағалау парағын тарату.


Оқушылар топқа бөлінеді.


ІІ.Қызығушылықты ояту:5 минут

1.Кім жылдам?
Төмендегі қосылыстардың құрылымдық формуласын жазыңдар:

а) 1,3,4- триметилбензол;

б) 1-этил-4-пропилбензол;

в) 1,2-диметил-4-пропилбензол;

г) 1-метил-3-этилбензол.

1.
2
.«Көзге көрінген айғақ »әдісі.




Оқушылар төмендегі қосылыстардың құрылымдық формуласын жазып шығады. Суретке қарап өз ойларын айту арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

ІІІ.Мағынаны тану:Жаңа сабақ 20минут

1.«ББҮ»әдісін пайдаланып,оқушыларды жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге бағыттау.

2. «Ойлан,бірік,бөліс»-әдісі.

1-топ.Арендердің алынуы.
2-топ.Арендердің қасиеттері.
3-топ.Арендердің қолданылуы.

Оқушыларға мәтін және суреттер беріледі.


2.Қызықты тәжірибе
Электрондық оқулықты пайдалану.

3.Сергіту сәті.

«Қара жорға биі»

ББҮ әдісін пайдалана отырып,өз ойларын жазады.

Әр топ мәтінмен танысады.
Постер арқылы өз ойларын түсініктерін жеткізеді.


2.Оқушылар тақтаға шығып реакция теңдеуін жазып шығады.

Picture 2 3.Оқушылар орындарынан
тұрып денелерін сергітеді.

ІV.Ой толғаныс :12минут

1.Төмендегі айналымдарды жүзеге асыр.

Метан—ацетилен---бензол---хлорбензол

Бензол---гексахлоран


2.«ББҮ»әдісі.

Берілген тапсырмаларын орындайды.

V.Бағалау :3минут

ҚБ. Басбармақ арқылы бағалау.


VІ.Үйге тапсырма :1минут

Оқушыларға үйге тапсырма береді.§2.14

Оқушылар берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

VІІ.Кері байланыс парағы:1минут

2.«БББ»әдісі . Оқушыларға стикерлер

таратылады.



Кері байланыс парағын толтырады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2023
631
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі