Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Химия пәні. Сынып:11 «Ә,В»
Күні: 16.09.2021жыл Сабақтың
тақырыбы:Бензол және оның
гомологтарының химиялық қасиеттері. Нитрлеу
реакциясы. Оқу
мақсаты:11.1.2.16 бензолды нитрлеу
және галогендеу реакциясының механизмін
білу. Сабақ
мақсаты:бензолдың нитрлену және
галогендеу реакциясының жүру жағдайын білу, Нитрлеу және галогендеу
реакциясы нәтижесінде түзілген өнімнің маңызын
білу.
Бағалау
критерийлері:1.Бензолды нитрлеу және
галогендеу реакциясының теңдеулерін
жазады.
2. Бензолдың нитрлену
реакциясының жүру жағдайын біледі.
3. Нитрлену реакциясы
нәтижесінде түзілген өнімді атайды.
4. Нитрлену реакциясы
нәтижесінде түзілген өнімнің маңызын
атайды.
Сабақтың
кезеңдері
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру
кезеңі:3минут
Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу, психологиялық ахуал тудыру, топқа суреттер
арқылы бөлу.Бағалау парағын
тарату.
Оқушылар топқа
бөлінеді.
ІІ.Қызығушылықты ояту:5
минут
1.Кім
жылдам? Төмендегі қосылыстардың
құрылымдық формуласын
жазыңдар:
а) 1,3,4-
триметилбензол;
б)
1-этил-4-пропилбензол;
в)
1,2-диметил-4-пропилбензол;
г)
1-метил-3-этилбензол.
1.
2.«Көзге көрінген айғақ
»әдісі.
Оқушылартөмендегі қосылыстардың
құрылымдық формуласын жазып шығады.Суретке қарап өз ойларын айту
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
ІІІ.Мағынаны тану:Жаңа
сабақ 20минут
1.«ББҮ»әдісін
пайдаланып,оқушыларды жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге
бағыттау.
2.
«Ойлан,бірік,бөліс»-әдісі.
1-топ.Арендердің
алынуы.
2-топ.Арендердің қасиеттері.
3-топ.Арендердің қолданылуы. Оқушыларға мәтін және суреттер
беріледі.
2.Қызықты тәжірибе
Электрондық оқулықты
пайдалану.
3.Сергіту
сәті.
«Қара жорға
биі»
ББҮ әдісін пайдалана
отырып,өз ойларын жазады.
Әр топ мәтінмен
танысады.
Постер арқылы өз ойларын түсініктерін
жеткізеді.
2.Оқушылар тақтаға
шығып реакция теңдеуін жазып
шығады.
3.Оқушылар орындарынан
тұрып денелерін сергітеді.
ІV.Ой толғаныс
:12минут
1.Төмендегі айналымдарды жүзеге
асыр.
Метан—ацетилен---бензол---хлорбензол
Бензол---гексахлоран
2.«ББҮ»әдісі.
Берілген тапсырмаларын
орындайды.
V.Бағалау
:3минут
ҚБ. Басбармақ арқылы
бағалау.
VІ.Үйге тапсырма
:1минут
Оқушыларға үйге тапсырма
береді.§2.14
Оқушылар берілген тапсырманы
күнделіктеріне жазып алады.
VІІ.Кері байланыс
парағы:1минут
2.«БББ»әдісі .
Оқушыларға стикерлер
таратылады.
Кері байланыс парағын
толтырады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз