Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымы

    Ават орта мектебі

    Пән/Сынып:

    қазақ әдебиеті, 5-сынып

    Тарау немесе бөлім атауы:

    6-бөлім: Адамгершілік – асыл қасиет

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Раева А.Д

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді

    Оқу мақсаттары:

    5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

    Сабақ мақсаты:

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Бағалау критериі:

    Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айтады;

    Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    1 минут

    Ұйымдастыру

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сәлеметсіздер ме?

    5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бүгінгі сабақта:

    Сенің білетінің:

    «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

    Сенің меңгеретінің:

    Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айта аласың;

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайсың;

    1.Психологиялық ахуал туғызу. «Сағат» әдісі бойынша Сыныпты сабақ басталмас бұрын 3 топқа бөліп отырғызамын. Осы кезде топтың аталуына тоқталамын.

    1.«Менің атым Қожа», 2.«Жолдама», «Түбінде адам болатын бала» топтары Топқа бөлу арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

    Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады.

    «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау

    Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады.

    «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау.

    (Ортада стол алдында Қожа отырады) . Қожа сөзінен кейін фильмнен үзінді көрсетіледі.


    Оқушыларға сұрақ қойылады:

    1. Балалар, бұл киноны көрдіңдер ма, қандай кинодан үзінді деп ойлайсыңдар?

    2. Бұл фильмнің басты кейіпкері кім?

    3. Фильмнің авторы кім?


    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б.

    3-5 минут

    Жаңа сабақ

    Білгенің жөн:


    Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу

    Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі.

    Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады.



    Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.. Әр топқа үш минуттан уақыт беріледі. Белгілі уақыттан соң топтан бір оқушыдан шығып, «Аквариум»әдісі арқылы қарсы топтарға өз мәтіндерінің мазмұнын таныстырады.




    Осы кезде бір оқушы қолында конверті бар кіріп келеді. Бізге хат келіпті апай деп сабақтың мақсатын таныстырып өтеді).







    1-тапсырма. Т.Ж

    Топтарға мәтін мазмұнының бөлігі ұсынылады Дескрипторлар:

    -. Мәтін мазмұнымен танысады.

    -. Мәтін мазмұнын түсінеді.

    -. Мәтінді мазмұндайды.

    - Сұрақ дайындап қояды.









    ҚБ




    Оқулық «Атамұра» баспасы, 2017 ж А.Ақтанова, А.Жүндібаева

    1-3 минут









    Тапсырмалар

    2-тапсырма. Шығармаға сүйене

    отырып, берілген ақпараттың дұрыс

    немесе бұрыс екендігін табыңыз.



    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Саябанға көтерілдім де сол арадағы тақтай орындықта тосып отырдым.



    Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп бас сұқса, сол мен болармын деймін.



    Мен сенің әкеңе қарыздар емеспін.



    Мені қазіргі талқыға салып отырған тәртіпсіздік қылықтарымның қай-қайсының да себебі жоқ еді.



    Әсіресе, оң жақта, директорға таман отырған Майқанованың сұсы қатал да сұрапыл көрінген жоқ.



    Алдымда қақпан құрулы тұрғандай жыбырлап бір-екі аттадым...



    Қоймаймын енді, кешіріңіздер!



    -Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова




    Дескриптор:

    • Берілген ақпаратты оқиды;

    • Дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды.













    Ықтимал жауап!

    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Саябанға көтерілдім де сол арадағы тақтай орындықта тосып отырдым.

    +


    Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп бас сұқса, сол мен болармын деймін.

    +


    Мен сенің әкеңе қарыздар емеспін.


    +

    Мені қазіргі талқыға салып отырған тәртіпсіздік қылықтарымның қай-қайсының да себебі жоқ еді.


    +

    Әсіресе, оң жақта, директорға таман отырған Майқанованың сұсы қатал да сұрапыл көрінген жоқ.


    +

    Алдымда қақпан құрулы тұрғандай жыбырлап бір-екі аттадым...

    +


    Қоймаймын енді, кешіріңіздер!


    +

    -Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова

    +












    Қ.Б «Доллор» арқылы бағалау








    1-3 минут







    Тәжірибе

    3-тапсырма. «Галлереяға саяхат» әдісі арқылы шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз.

    Shape1

    Композициялық

    талдау









    Shape2 Shape3 Shape5 Shape4

    Shape6









    1.Шығарманың басталуы 5.Шешімі








    2.Байланысы 4.Шарықтау шегі







    3.Шиеленісі






    Дескриптор:

    • Суретке қарап, шығарманың композициясын анықтайды;

    • - шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.



    Өзіңді тексер!!!


    Шығарманың сюжеттік дамуы:

    1. Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы.

    2. Байланысы – Кітап мәселесі.

    3. Шиеленісі – Бақаның әлегі.

    4. Шарықтау шегі – Педсоветке салу.

    5. Шешімі – Түбінде адам болатын бала.






































    2 минут

    Бекіту























    Бағалау


    3-тапсырма. Бекіту тапсырмасы.


    Шығармадан Қожаның тәртіпсіздіктен бас тартып, адам болуға бет бұрған қадамын көрсететін әрекетін тауып алып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз.




    Өзіңді тексер!!!


    ... – Қадыров Қожаның жекебас құпия кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе – тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек?

    ...«Бірінші. Тәртіпсіздік кісіні жексұрын көрсетіп бітеді екен. Оған көзім әден жетті. Әрі бұл адамның келешегі үшін зиян... Сондықтан қалай еткенде де тәртіпті болуым керек. Ол үшін...


    Дескриптор:

    • Шығармадан үзіндіні табады;

    • өз ойын жазады;

    • өз көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіре алады;

    • тақырып бойынша қорытынды жасайды.


















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Раева Айгерым Джумагазыевна
    22 Ақпан 2023
    432
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бердібек Сопақбаев "Менің атым Қожа" повестен үзінді

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бердібек Сопақбаев "Менің атым Қожа" повестен үзінді

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақта қазіргі жаңашыл әдіс- тәсілдерді қоса отырып, өтілген сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымы

    Ават орта мектебі

    Пән/Сынып:

    қазақ әдебиеті, 5-сынып

    Тарау немесе бөлім атауы:

    6-бөлім: Адамгершілік – асыл қасиет

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Раева А.Д

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді

    Оқу мақсаттары:

    5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

    Сабақ мақсаты:

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Бағалау критериі:

    Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айтады;

    Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    1 минут

    Ұйымдастыру

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сәлеметсіздер ме?

    5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бүгінгі сабақта:

    Сенің білетінің:

    «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

    Сенің меңгеретінің:

    Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айта аласың;

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайсың;

    1.Психологиялық ахуал туғызу. «Сағат» әдісі бойынша Сыныпты сабақ басталмас бұрын 3 топқа бөліп отырғызамын. Осы кезде топтың аталуына тоқталамын.

    1.«Менің атым Қожа», 2.«Жолдама», «Түбінде адам болатын бала» топтары Топқа бөлу арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

    Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады.

    «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау

    Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады.

    «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау.

    (Ортада стол алдында Қожа отырады) . Қожа сөзінен кейін фильмнен үзінді көрсетіледі.


    Оқушыларға сұрақ қойылады:

    1. Балалар, бұл киноны көрдіңдер ма, қандай кинодан үзінді деп ойлайсыңдар?

    2. Бұл фильмнің басты кейіпкері кім?

    3. Фильмнің авторы кім?


    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б.

    3-5 минут

    Жаңа сабақ

    Білгенің жөн:


    Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу

    Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі.

    Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады.



    Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.. Әр топқа үш минуттан уақыт беріледі. Белгілі уақыттан соң топтан бір оқушыдан шығып, «Аквариум»әдісі арқылы қарсы топтарға өз мәтіндерінің мазмұнын таныстырады.




    Осы кезде бір оқушы қолында конверті бар кіріп келеді. Бізге хат келіпті апай деп сабақтың мақсатын таныстырып өтеді).







    1-тапсырма. Т.Ж

    Топтарға мәтін мазмұнының бөлігі ұсынылады Дескрипторлар:

    -. Мәтін мазмұнымен танысады.

    -. Мәтін мазмұнын түсінеді.

    -. Мәтінді мазмұндайды.

    - Сұрақ дайындап қояды.









    ҚБ




    Оқулық «Атамұра» баспасы, 2017 ж А.Ақтанова, А.Жүндібаева

    1-3 минут









    Тапсырмалар

    2-тапсырма. Шығармаға сүйене

    отырып, берілген ақпараттың дұрыс

    немесе бұрыс екендігін табыңыз.



    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Саябанға көтерілдім де сол арадағы тақтай орындықта тосып отырдым.



    Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп бас сұқса, сол мен болармын деймін.



    Мен сенің әкеңе қарыздар емеспін.



    Мені қазіргі талқыға салып отырған тәртіпсіздік қылықтарымның қай-қайсының да себебі жоқ еді.



    Әсіресе, оң жақта, директорға таман отырған Майқанованың сұсы қатал да сұрапыл көрінген жоқ.



    Алдымда қақпан құрулы тұрғандай жыбырлап бір-екі аттадым...



    Қоймаймын енді, кешіріңіздер!



    -Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова




    Дескриптор:

    • Берілген ақпаратты оқиды;

    • Дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды.













    Ықтимал жауап!

    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Саябанға көтерілдім де сол арадағы тақтай орындықта тосып отырдым.

    +


    Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп бас сұқса, сол мен болармын деймін.

    +


    Мен сенің әкеңе қарыздар емеспін.


    +

    Мені қазіргі талқыға салып отырған тәртіпсіздік қылықтарымның қай-қайсының да себебі жоқ еді.


    +

    Әсіресе, оң жақта, директорға таман отырған Майқанованың сұсы қатал да сұрапыл көрінген жоқ.


    +

    Алдымда қақпан құрулы тұрғандай жыбырлап бір-екі аттадым...

    +


    Қоймаймын енді, кешіріңіздер!


    +

    -Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова

    +












    Қ.Б «Доллор» арқылы бағалау








    1-3 минут







    Тәжірибе

    3-тапсырма. «Галлереяға саяхат» әдісі арқылы шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз.

    Shape1

    Композициялық

    талдау









    Shape2 Shape3 Shape5 Shape4

    Shape6









    1.Шығарманың басталуы 5.Шешімі








    2.Байланысы 4.Шарықтау шегі







    3.Шиеленісі






    Дескриптор:

    • Суретке қарап, шығарманың композициясын анықтайды;

    • - шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.



    Өзіңді тексер!!!


    Шығарманың сюжеттік дамуы:

    1. Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы.

    2. Байланысы – Кітап мәселесі.

    3. Шиеленісі – Бақаның әлегі.

    4. Шарықтау шегі – Педсоветке салу.

    5. Шешімі – Түбінде адам болатын бала.






































    2 минут

    Бекіту























    Бағалау


    3-тапсырма. Бекіту тапсырмасы.


    Шығармадан Қожаның тәртіпсіздіктен бас тартып, адам болуға бет бұрған қадамын көрсететін әрекетін тауып алып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз.




    Өзіңді тексер!!!


    ... – Қадыров Қожаның жекебас құпия кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе – тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек?

    ...«Бірінші. Тәртіпсіздік кісіні жексұрын көрсетіп бітеді екен. Оған көзім әден жетті. Әрі бұл адамның келешегі үшін зиян... Сондықтан қалай еткенде де тәртіпті болуым керек. Ол үшін...


    Дескриптор:

    • Шығармадан үзіндіні табады;

    • өз ойын жазады;

    • өз көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіре алады;

    • тақырып бойынша қорытынды жасайды.


















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 6 сынып
    22.02.2023
    432
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Раева Айгерым Джумагазыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации