Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бердібек Сопақбаев "Менің атым Қожа" повестен үзінді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымы |
Ават орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 5-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
6-бөлім: Адамгершілік – асыл қасиет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Раева А.Д |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары: |
5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критериі: |
Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айтады; Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты 1 минут Ұйымдастыру |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сәлеметсіздер ме? 5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенің меңгеретінің: Оқиғалар жүйесін рет-ретімен айта аласың; Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын сипаттайсың; 1.Психологиялық ахуал туғызу. «Сағат» әдісі бойынша Сыныпты сабақ басталмас бұрын 3 топқа бөліп отырғызамын. Осы кезде топтың аталуына тоқталамын. 1.«Менің атым Қожа», 2.«Жолдама», «Түбінде адам болатын бала» топтары Топқа бөлу арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын арттыру. |
Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады. «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады. «Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау. (Ортада стол алдында Қожа отырады) . Қожа сөзінен кейін фильмнен үзінді көрсетіледі. Оқушыларға сұрақ қойылады: 1. Балалар, бұл киноны көрдіңдер ма, қандай кинодан үзінді деп ойлайсыңдар? 2. Бұл фильмнің басты кейіпкері кім? 3. Фильмнің авторы кім? |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-5 минут Жаңа сабақ |
Білгенің жөн: Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады. Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.. Әр топқа үш минуттан уақыт беріледі. Белгілі уақыттан соң топтан бір оқушыдан шығып, «Аквариум»әдісі арқылы қарсы топтарға өз мәтіндерінің мазмұнын таныстырады. |
Осы кезде бір оқушы қолында конверті бар кіріп келеді. Бізге хат келіпті апай деп сабақтың мақсатын таныстырып өтеді). 1-тапсырма. Т.Ж Топтарға мәтін мазмұнының бөлігі ұсынылады Дескрипторлар: -. Мәтін мазмұнымен танысады. -. Мәтін мазмұнын түсінеді. -. Мәтінді мазмұндайды. - Сұрақ дайындап қояды. |
ҚБ |
Оқулық «Атамұра» баспасы, 2017 ж А.Ақтанова, А.Жүндібаева |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 минут Тапсырмалар |
2-тапсырма. Шығармаға сүйене отырып, берілген ақпараттың дұрыс немесе бұрыс екендігін табыңыз.
Дескриптор:
Ықтимал жауап!
|
Қ.Б «Доллор» арқылы бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 минут Тәжірибе |
3-тапсырма. «Галлереяға саяхат» әдісі арқылы шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз.
Композициялық талдау
1.Шығарманың басталуы 5.Шешімі 2.Байланысы 4.Шарықтау шегі
3.Шиеленісі Дескриптор:
Өзіңді тексер!!! Шығарманың сюжеттік дамуы:
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 минут Бекіту
Бағалау |
3-тапсырма. Бекіту тапсырмасы. Шығармадан Қожаның тәртіпсіздіктен бас тартып, адам болуға бет бұрған қадамын көрсететін әрекетін тауып алып, өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Өзіңді тексер!!! ... – Қадыров Қожаның жекебас құпия кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе – тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек? ...«Бірінші. Тәртіпсіздік кісіні жексұрын көрсетіп бітеді екен. Оған көзім әден жетті. Әрі бұл адамның келешегі үшін зиян... Сондықтан қалай еткенде де тәртіпті болуым керек. Ол үшін... Дескриптор:
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |