Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бердібек Сопақбаев "Менің атым Қожа" повестен үзінді
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5.1.1.1 Әдеби
шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
Сабақ
мақсаты:
Әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.
Бағалау
критериі:
Оқиғалар жүйесін рет-ретімен
айтады;
Шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжетік дамуын
сипаттайды;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыты
1
минут
Ұйымдастыру
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сәлеметсіздер
ме?
5-сыныптың қазақ
әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы: «Менің атым Қожа» повесінен
үзінді.Бүгінгі
сабақта:
Сенің
білетінің:
«Менің атым Қожа» повесінен
үзінді.
Сенің
меңгеретінің:
Оқиғалар жүйесін
рет-ретімен айта аласың;
Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжетік дамуын
сипаттайсың;
1.Психологиялық ахуал
туғызу. «Сағат» әдісі бойынша Сыныпты сабақ басталмас бұрын 3 топқа
бөліп отырғызамын. Осы кезде топтың аталуына
тоқталамын.
1.«Менің атым Қожа», 2.«Жолдама», «Түбінде адам болатын
бала» топтары Топқа бөлу арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген
қызығушылығын арттыру.
Оқушылар топқа
бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін
айтады.
«Өткенге үңілсек» әдісі
арқылы өткен сабаққа шолу жасау
Оқушылар топқа
бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін
айтады.
«Өткенге үңілсек» әдісі
арқылы өткен сабаққа шолу жасау.
(Ортада стол алдында
Қожа отырады) . Қожа сөзінен кейін фильмнен үзінді
көрсетіледі.
Оқушыларға сұрақ
қойылады:
1. Балалар, бұл киноны
көрдіңдер ма, қандай кинодан үзінді деп
ойлайсыңдар?
2. Бұл фильмнің басты
кейіпкері кім?
3. Фильмнің авторы
кім?
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация,
электронды құралдар, т.б.
3-5
минут
Жаңа сабақ
Білгенің
жөн:
Фабула дегеніміз
–көркем шығармада
суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау,
әңгімелеу
Сюжет дегеніміз
–өзара жалғасқан оқиғалар
тізбегі, біртұтас желісі.
Сюжеттің жүйелі тұтастығы
да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі,
шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы
болады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.. Әр топқа үш минуттан уақыт беріледі.
Белгілі уақыттан соң топтан бір оқушыдан шығып, «Аквариум»әдісі
арқылы қарсы топтарға өз мәтіндерінің мазмұнын
таныстырады.
Осы кезде бір оқушы
қолында конверті бар кіріп келеді. Бізге хат келіпті апай деп
сабақтың мақсатын таныстырып өтеді).
1-тапсырма.
Т.Ж
Топтарға мәтін
мазмұнының бөлігі ұсынылады Дескрипторлар:
-. Мәтін мазмұнымен
танысады.
-. Мәтін мазмұнын
түсінеді.
-. Мәтінді
мазмұндайды.
- Сұрақ дайындап қояды.
ҚБ
Оқулық «Атамұра» баспасы, 2017 ж А.Ақтанова,
А.Жүндібаева
1-3
минут
Тапсырмалар
2-тапсырма. Шығармаға
сүйене
отырып, берілген ақпараттың
дұрыс
немесе бұрыс екендігін
табыңыз.
Ақпарат
Дұрыс
Дұрыс
емес
Саябанға көтерілдім де сол
арадағы тақтай орындықта тосып отырдым.
Директор кабинетіне осы
мектепте бір оқушы ең көп бас сұқса, сол мен болармын
деймін.
Мен сенің әкеңе қарыздар
емеспін.
Мені қазіргі талқыға салып
отырған тәртіпсіздік қылықтарымның қай-қайсының да себебі жоқ
еді.
Әсіресе, оң жақта, директорға
таман отырған Майқанованың сұсы қатал да сұрапыл көрінген
жоқ.
Шығармадан Қожаның тәртіпсіздіктен бас тартып, адам
болуға бет бұрған қадамын көрсететін әрекетін тауып алып, өз
көзқарасыңызды білдіріңіз.
Өзіңді
тексер!!!
... –
Қадыров Қожаның жекебас құпия кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн
тәртібінде бір-ақ мәселе – тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен
бұдан былай не істеуім керек?
...«Бірінші.
Тәртіпсіздік кісіні жексұрын көрсетіп бітеді екен. Оған көзім әден
жетті. Әрі бұл адамның келешегіүшін зиян... Сондықтан
қалай еткенде де тәртіпті болуым керек. Ол
үшін...
Дескриптор:
Шығармадан үзіндіні
табады;
өз ойын
жазады;
өз көзқарасына
шығармадан дәлелдер келтіре алады;
тақырып бойынша
қорытынды жасайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз