Материалдар / Берел қорғандары.

Берел қорғандары.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
339
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Білім беру ұйымының атауы

Ш.Ермағанбетова атындағы №246 орта мектеп

Пәні:

Ежелгі Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Рахметова Мөлдір

Күні:


Сынып: 5 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Оқушы археологиялықескерткіштерді салыстырады

Оқушы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

Оқушы ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды

ЕБҚ: Патша қорғандары туралы біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Бастапқы стимул. Оқушылармен амандасу.

Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреті көрсетіледі.

Сұрақтар қойылады. Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы бейнематериал көрсетіледі.. Берілген сұрақтарға жұп болып ақылдасу.

  • Шілікті және Бесшатыр қорғандары қайда орналасқан?

  • Шілікті қорымынан қанша қорған табылған?

  • Жерлеу рәсімінің қандай ерекшеліктері бар?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

«Автор орындығы» арқылы сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап бергеннен кейін оқушыларға табылған қорымдардың орналасқан жерін кескін картаға белгілейді.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБМа

дақтау

Тақырып

тық суреттер










https://www.youtube.com/watch?v=iqli-OXiO1o&t=299s





Топтық жұмыс

Сыныпты екі топқа бөліп, Шілікті және Бесшатыр қорғандары туралы мәтін беру.

1. Шілікті және Бесшатыр қорғандары қайда орналасқан?

2. Жерлеу рәсімінде қандай ерекшеліктер бар?

3. Қорғандарда қандай заттар табылды?

4. Табылған заттардың негізінде қандай қорытындылар шығаруға болады?

5. Екі қорғанның ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар ма?

6. Табылған заттар негізінде қандай қорытынды шығаруға болады?

ЕБҚ: оқушыға қорғандардың суреттері шығарылып беріледі, суретпен жұмыс

Шілікті және Бесшатыр қорғандарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін оқушыларға Венн диаграмма толтыруға тапсырма беріледі.

Жеке жұмыс

Қорғандарда көбінесе кімдер жерленгенін анықтау үшін мәтінмен жұмыс ұйымдастырылады.

Мәтінде әлеуметтік топтар туралы мәлімет беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені толтыру тапсырылады.

Әлеуметтік топтар

Қызметі

Патша


Абыздар


Жауынгерлер


Малшылар


Археологиялық ескерткіштерді салыстырыңыз





Қорғандар

Шілікті патша

қорғаны

Бесшатыр патша қорғаны

Археологиялық ескерткіш Қазақстанның қайаймағында орналасқан?




Археологиялық ескерткіштер қай ғасырға жатады?



Археологиялық ескерткіш неше обадан тұрады?



Қорымдардан қандай заттар табылды?



ЕБҚ: оқушыға тапсырмалар шығарылып беріледі

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, қорғандардың ерекшеліктерін анықтайды.

Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.

Әлеуметтік топтардың қызметі мен жерлеу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз болжамдарын жасайды.

Топтар қажетті ақпараттарды меңгергеннен кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» болғандығының 3 себебін келтіріп, дәлелдейді, өзіндік ой қорытынды

Дескриптор:

ескерткіштердің орналасқан аймақтарын атайды;

сақ ескерткіштерініңхронологиялық шеңберін анықтайды;

сақ ескерткіштерінің құрылымын атайды;

сақ ескерткіштерінен табылған жәдігерлерді атайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








«Ең үздік жауап»

Оқушылар критерийлер бойынша бірін-бірі бағалайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Өзін-өзі бағалау

Тақырыптық мәтіндер







Сұрақ

тар жазыл

ған үлестір

мелі қағаздар


әлеумет

тік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін кесте








ҚБ парағы



Салыстырмалы кесте

Бекіту


Кері байланыс

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары.

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

























Бекітемін

Білім беру ұйымының атауы

Ш.Ермағанбетова атындағы №246 орта мектеп

Пәні:

Ежелгі Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Рахметова М

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ